Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡIΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ (Γ' ΜΕΡΟΣ)

Του Μιχάλη Γεωργιτσογιαννάκου, Μέλους του ΕΠΟΚ
«Εγενήθημεν δια να μεταφέρωμεν την δάδαν που παραλάβαμε από τους προγόνους μας, την δάδαν του πνεύματος προς τα εμπρός, προς τους επιγόνους». Γεώργιος Παπαδόπουλος
 «Το πρώτο χρέος εκτελώντας τη θητεία σου προς την ράτσα είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το δεύτερο να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους. Το τρίτο χρέος σου χρέος να παραδόσεις στον γιό σου την μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει» Ν. Καζαντζάκης 
  Δεν θα μπορούσε να «κατηγορήσει» κανείς τον Παπαδόπουλο ως Καζαντζακικό, ο δε Καζαντζάκης αν ζούσε επί 21ης Απριλίου «μάλλον» δεν θα θεωρούνταν  Παπαδοπουλικός, και οι δύο όμως αντιλαμβάνονται την φυλετική και πολιτισμική συνέχεια του Έθνους με τον ίδιο τρόπο. Είναι επίσης βέβαιο ότι, σήμερα λόγω των συγκεκριμένων διατυπώσεών τους, και οι δύο θα κατηγορούνταν ως ρατσιστές, από εκείνους που αυτοπροσδιορίζονται ως προοδευτικοί. Αυτούς τους οποίους το σήμερα τους έχει ξεπεράσει, που χωρίς να το αντιλαμβάνονται εκφράζουν την οπισθοδρόμηση, ένα  παρελθόν παρωχημένο. Ας είναι…
  
Ο Νίκος Καζαντζάκης
   Δεν πρέπει να υπάρχει κάποιος που ν’ αμφισβητεί την φυσική ύπαρξη των φυλών, σε ζώα, φυτά και ανθρώπους. Η φυλή (εκ του ρήματος φύω: βλαστάνω, γενώ) είναι αυτή που αποτελεί την βιολογική μονάδα, όχι το άτομο. Αυτή συναποτελείται από πληρότητα, αυτονομία, και διάρκεια στον χρόνο. Αντιθέτως το άτομο στερείται της διάρκειας και χαρακτηρίζεται από παροδικότητα. «Δεν είσαι ένας. Είσαι ένα σώμα στρατού. Μία στιγμή κάτω απ’ τον ήλιο φωτίζεται ένα από τα πρόσωπά σου. Κι ευτύς σβήνει, κι ανάβει άλλο νεώτερο ξοπίσω σου. Η ράτσα σου είναι το μεγάλο σου σώμα, το πεπρωμένο το τωρινό και το μελλούμενο. Εσύ είσαι μία λιγόστιγμη έκφραση, αυτή είναι το πρόσωπο. Εσύ είσαι ο ίσκιος, αυτή είναι το κρέας» έγραφε ο «ρατσιστής» Νίκος Καζαντζάκης. Πραγματικά ανυπέρβλητα γλαφυρή απεικόνιση του «ενός» μέσα στην φυλή του, και ταυτόχρονα του αιώνιου της φυλής σε σχέση με το πεπερασμένο του μέλους της. Η ένταξη του ατόμου στην φυλή του δεν είναι θέμα επιλογής, είναι διαδικασία αυτόματη και μη συνειδητή, αντιθέτως η εθνοποιητική του διαδικασία είναι μία άλλη υπόθεση που εμπεριέχει και την ελεύθερη βούληση. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι «ο καθένας ανήκει εις την φυλήν του και όχι εκεί που η μοίρα τον έσπειρε», όπως έγραφε και ο Ι. Μεταξάς.
  Τα μέλη της φυλής μοιράζονται κοινά ψυχικά, σωματικά, και πνευματικά χαρακτηριστικά, οι επιρροές των οποίων, μαζί με τις ηθικές τους επιλογές, είναι αυτά που διαμορφώνουν τις διαφορές μεταξύ των φυλών. Η διαφύλαξη των ιδιομορφιών αυτών είναι υποχρέωση απέναντι στην φύση, τον πολιτισμό ακόμα και τον Θεό. Αυτές οι ανομοιομορφίες και οι διαφοροποιήσεις αποτελούν πηγή ζωής και δημιουργίας για τους λαούς. Από την άλλη αποτελεί καταπάτηση του δικαιώματος των λαών να μην θέλουν ν’ αναμιχθούν με άλλους και να ομογενοποιηθούν.  Η διαφοροποίηση των φυλών δεν είναι αυτή που προκαλεί φυλετικά μίση. Οι λαοί θα πρέπει να είναι πάντα ελεύθεροι να υπερασπίζονται την φυλετική τους φυσιογνωμία και να μην επιθυμούν την απώλειά της. Από την άλλη πλευρά βεβαίως, η επιθυμία για διαφύλαξη των ιδιομορφιών δε νομιμοποιεί φυλετικές διώξεις. Στην πραγματικότητα όταν αυτά συμβαίνουν είναι διεργασίες, λόγια και πράξεις πολιτικών που εξυπηρετούν ίδια ή αλλότρια συμφέροντα. Τέτοιους ηγέτες η ιστορία έχει να μας δείξει αρκετούς, ποτέ όμως Έλληνα.
Γεμάτος θαυμασμό για τον λαό του ο Γ. Παπαδόπουλος έλεγε:«Το ανθρώπινον δυναμικόν της Ελλάδος ως προερχόμενον εκ του ανθρωπίνου δυναμικού του Έθνους κατά κληρονομίαν, σας λέγω υπευθύνως και βάση στοιχείων, είναι και σήμερον βιολογικώς και από πάσης απόψεως, από τα ισχυρότερα ανθρώπινα δυναμικά, τα οποία υπάρχουν στην παγκόσμιον κοινωνίαν».
Βλέπουμε έναν πολιτικό ο οποίος στέκεται γεμάτος θαυμασμό μπροστά στα χαρακτηριστικά των ανθρώπων της φυλής του, χωρίς ίχνος υπεροψίας ή σοβινισμού απέναντι σε άλλους λαούς. Προφανέστατα νιώθει υπερηφάνεια να ηγείται ενός τέτοιου λαού και όχι ντροπή, όπως κάποιοι μεταγενέστεροί του, που επιλέχθηκαν μάλιστα, και από την μεγάλη πλειοψηφία αυτών που ψηφίζουν. Εκτός βέβαια αν οι πολιτικές μας επιλογές επιβεβαιώνουν τον διαχρονικό Περικλή Γιαννόπουλο όπου σε μια γεμάτη θυμό αποστροφή του έλεγε «Διά να είνε η φυλή εις το χάλι που είνε, φανερόν ότι οι τωρινοί Έλληνες είναι οι χειρότεροι που υπήρξαν ποτέ» Το κοντινό μέλλον θα μας αποκαλύψει.
 Έρχεται όμως η στιγμή στον χρόνο που η φυλή ως μία φυσική (συγγένεια), διαχρονική (γενεές) πραγματικότητα φτάνει στο τέλος της ονομαζόμενης φυλετικής περιόδου. Τα μέλη της τότε κάνουν το απροσδιόριστο ακόμα επιστημονικά άλμα και εισέρχονται στην περίοδο της εθνικής ιστορίας. Είναι ο χρόνος που συνειδητοποιείται το κοινό παρελθόν και η εκπλήρωση του κοινού πεπρωμένου. Είναι η ιστορική στιγμή που η αναγνωρισμένη φυλετική συγγένεια μετατρέπεται σε εθνική συνείδηση. Είναι η ώρα της γέννησης του Έθνους. Τότε τα μέλη του έχουν αναπτύξει υποσυνείδητα τον εθνικό τους χαρακτήρα. Ένα σύνολο ιδεών, πεποιθήσεων και αξιών που τα καθοδηγεί στον τρόπο του σκέπτεσθαι και του πράττειν. Είναι η ώρα που το νεότευκτο Έθνος οδηγείται στην τελείωση του, την αυτοεκπλήρωση του μεγάλου σκοπού, την δημιουργία πολιτισμού.
Ο Γ. Παπαδόπουλος  αποτύπωνε την διαδικασία αυτή με τον παρακάτω εξαιρετικό τρόπο «Εάν υπήρξε Έθνος υπήρξε διότι βιολογικώς αι δυνάμεις της Ελληνικής Φυλής μετεδίδοντο από τους προγόνους στους επιγόνους …Βιολογικώς η δύναμις παραμένει από Έλληνα εις Έλληνα» 
  Sir Lancelot, Ιππότης της Στρογγυλής Τραπέζης του  Βασιλιά Αρθούρου από την  Ουαλία (περίπου το 520 μ.Χ)  Η …προοδευτική εκδοχή
Η ιστορία διδάσκει ότι βιολογικά συγγενείς λαοί που δεν έκαναν την πνευματική αυτή σύνθεση, να περάσουν από την φυλή στο Έθνος ώστε να παράξουν πολιτισμό, παρήκμασαν και εξαφανίστηκαν. Λίγο διαφορετική τύχη είχαν και θα έχουν, τα Έθνη που σταμάτησαν να δημιουργούν πολιτισμό και επέλεξαν την άκριτη εισαγωγή ξένων. Αυτά καταβροχθίστηκαν από τους εξαγωγείς των δικών τους πολιτισμών. Αποτέλεσμα κοινό… εξαφάνιση.
Αυτό ίσως κάτι να μας θυμίζει, μακάρι και να μας προβληματίζει. Αν πάλι όχι, τότε ας συνεχίσουμε να ζούμε στον υπέροχο νανόκοσμό μας

Ε.ΠΟ.Κ.
https://epok1973.com/%CE%B1%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/111-%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%83-%CE%B3-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BF%CF%81i%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%83-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%B7%CF%83




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters