Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου 2011

Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ

Της Μελίνας Τσιλιμίγκρα
Φοιτήτριας Νομικής Αθηνών

Τραμπούκοι έδιωξαν τους φοιτητές δια της βίας,για να μπουν μέσα οι λαθρομετανάστες. Σήμερα 31 Ιανουαρίου εξεταζόμουν στη Νομική Αθηνών στο μάθημα του Εμπορικού δικαίου. Η εξέταση άρχισε στις 10.30. Και ξαφνικά ακούγονται από το ισόγειο της σχολής εκνευριστικά πολύ δυνατά κάποια ροκ κομμάτια που είχαν βάλει φοιτητές και μη γνωστών- άγνωστων παρατάξεων και μη οι οποίοι προκλητικά αγνοούσαν όλους τους φοιτητές που έγραφαν σε όλο το κτήριο μη μπορώντας να συγκεντρωθούν. Οι 4 επιτηρητές καθηγητές ισχυρίζονταν πως είναι τω όντι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μα πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι μιας και τα άτομα κανείς δε δύναται να κάνει διάλογο και να συνεννοηθεί. Kαι ενώ το κλίμα είναι ήδη τεταμένο καθώς προσπαθούσαμε να συγκεντρωθούμε και μετά βίας μπορούσαμε, η επίκουρος καθηγήτρια μας προειδοποιεί πως έχει πληροφορίες πως θα έρθουν κάποιοι στην αίθουσα σε λίγο και πως θα προσπαθήσουν να μας αποτρέψουν από το να συνεχίζουμε να γράφουμε! Όντως μετά από δέκα λεπτά και ενώ η εξέταση είχε ολοκληρωθεί μετα βίας κατα το ήμισυ μπουκάρουν χτυπώντας τις πόρτες εντός της αιθούσης του αμφιθεάτρου μια ομάδα τραμπούκων με θράσος και υφάκι και αρχίσουν να ουρλιάζουν και γκαρίζουν απειλώντας- προτρέποντας να σταματήσουν τώρα όλοι να γράφουν γιατί "ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ" και αμέσως να ταχθούν υπέρ του αγώνα των 300 λαθρομεταναστών που πεθαίνουν και υποφέρουν προβαίνοντας σε απεργία πείνας. Όποιος συνεχίζει κατά αυτούς να γράφει μετα την εντολή τους αυτοί " είναι μέγα βουτυρόπαιδο και μεγάλος κάφρος" και δεν θα φύγουν αν δεν σταματήσουν όλοι πάραυτα να γράφουν. Ήταν εντός της αίθουσας και ούρλιαζαν για παραπάνω από δέκα λεπτά "τρώγοντας" και καταναλώνοντας με το έτσι θέλω τον περιορισμένο εκ των πραγμάτων χρόνο μας.
Ως νοήμων άνθρωπος έχω μάθει να ομιλώ και να αντιστέκομαι όταν κάποιος υποτιμά την οντότητα μου και την αξιοπρέπεια μου. Όταν έχω δίκαιο τολμώ να εκφραστώ , έτσι έμαθα έτσι κάνω και έτσι θα κάνω. Άλλωστε αυτό μας διακρίνει από τις άλλες έμβιες υπάρξεις. Και έτσι έκανα με ότι και αν αυτό μου στοίχισε.
Σηκώθηκα όρθια και παρακάλεσα με όση ευγένεια μου είχε απομείνει να αποχωρήσουν οι κύριοι αυτοί καθώς παρακωλύουν την υγιή εξέταση του μαθήματος και ήδη έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος εξαιτίας τους! Με στόλισαν τότε με απρεπέστατες και επαίσχυντες εκφράσεις που προφανώς δεν αναφέρω γιατι δεν ταιριάζουν στο επίπεδο μου παρά μόνο στο δικό τους επίπεδο- ΔΑΠΕΔΟ. Τότε άρχισε μια άπλυτη θρασύτατη κυρία να με ρωτά ποια είναι η άποψη μου για τους λαθραίους και της απήντησα πως δεν τάσσομαι υπέρ της παρανομίας. ΛΑΘΡΑΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕ ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΣΩΦΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ. Είμαι κάθετη και ενάντια σε ότι κάλπικο υποκινούμενα παράνομο προσπαθεί να αλλοιώσει, να διαταράξει και να υποθάλψει την κοινωνικη συνοχή και συνέχεια καθώς και την εθνική αξιοπρέπεια και σωτηρία του έθνους μου. Τότε η κυρία αυτή με άρπαξε από το χέρι να με τραβήξει κάτω αλλά αντιστάθηκα και πήρε το ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ. Κανείς δεν αντέδρασε! Και φεύγοντας απείλησε πως θα πληρώσω ακριβά επειδή τόλμησα να μιλήσω και δε θα τολμήσω να βγω από τη σχολή!!
Αποχώρησα από το αμφιθέατρο και έχασα την εξέταση ενώ όλοι οι υπόλοιποι ανενόχλητοι συνέχιζαν κοιτώντας να σώσουν το τομάρι τους.
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΜΙΛΗΣΑ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ!!
Το δίκαιο μας ήθελα να προασπίσω και να υπερασπισθώ. Τόσες ώρες ανελλειπούς και ενδελεχούς διαβάσματος και προσπάθειας έγινε κομμάτια!!
Ακόμη και οι καθηγητές φοβούνταν να εξέλθουν του κτηρίου με τα γραπτά, φοβούμενοι μήπως τους τα σκίσουν ή τα κάψουν! Μετά από αρκετή ώρα βγήκα με κάποιους καθηγητές έξω!!
Το μάθημα το έχασα! Κέρδισα όμως την αξιοπρέπεια μου και την τιμή μου! Ό,τι πιο σημαντικό! Όλα αυτά είναι απότοκα της παγκόσμιας ελληνικής πρωτοτυπίας, αυτής του ΑΣΥΛΟΥ των βανδάλων, των αντιεξουσιαστών και των αναρχικών!
Αυτή είναι η δημοκρατία των πάσης φύσεως φιλολαθραίων αριστεριστών!! Αυτή είναι η συμπεριφορά των αντιπροσώπων της δικτατορίας του προλεταριάτου και της άκρατης μορφής ΦΑΣΙΣΜΟΥ!!!
Γιατί οι τύποι αυτοί συνεχώς να ξεγλιστρούν και να αντιμετωπίζονται ως κακομαθημένα- αυτιστικά παιδιά??? Είναι πιο επικίνδυνοι και γελοίοι από ποτέ!!!!
Το σημερινό ήταν ένα απλό τυπικό παράδειγμα του τι πρόκειται να επακολουθήσει!! Στο χέρι μας είναι να δώσουμε στο θέμα τις διαστάσεις που του πρέπουν.
Νοιώθω θλίψη και πόνο για την κατάντια της κοινωνίας και των νεοελλήνων. Συνεχίζω να ελπίζω και να μάχομαι! Η εικόνα μιας Ελλάδας ελεύθερης και απαλλαγμένης από παρασκηνιακά τεχνάσματα και κομματικά τερτίπια, μιας Ελλάδας μεγάλης και σοφής , μιας Ελλάδας ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗΣ με βοηθούν να ονειρεύομαι πως όλα αυτά κάποια στιγμή θα φαντάζουν σκοτεινός αριστερίστικος εφιάλτης!
Και σε όλους αυτούς που δουλικά μου λένε πως δεν έπρεπε να μιλήσω γιατί δεν θα αλλάξω εγώ τα πράγματα τους απαντάω ως εξής :
«Ο καθένας πρέπει να φαντάζεται πως αυτός πρέπει να σώσει το έθνος του. Πρέπει να φαντάζομαι πως από μένα μόνον εξαρτάται η σωτηρία του έθνους. Να μην κοιτάζω τι κάνουν οι άλλοι και να φαντάζομαι πως εγώ έχω το μεγάλο χρέος της σωτηρίας» ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ



1 σχόλιο:

  1. Νιώθω υποχρέωση να συγχαρώ αυτή την Ελληνίδα που έγινε παράδειγμα προς μίμηση .
    Μπράβο κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.