Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

Η ΦΕΤΙΧΙΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

Του Κωνσταντίνου Βαθιώτη, 

Καθηγητού Ποινικού Δικαίου ΔΠΘ

Ο Γάλλος συγγραφέας και κριτικός λογοτεχνίας Σαιντ-Μπεβ (Charles-Augustin Sainte-Beuve, 1804-1869) έγραφε:

«Υπάρχουν λέξεις κυρίαρχοι. Λέξεις ισχυρότεραι από μονάρχας, τρομερώτεραι από στρατιάς. Λέξεις ζωνταναί ως άνθρωποι, επίφοβοι ως κατακτηταί, απόλυτοι ως τύραννοι, άσπλαγχνοι ως δήμιοι» (βλ. Δημ. Δημόπουλο, Η Νέα Τάξις, εκδ. Επτάλοφος, Αθήναι 1979, σελ. 123).

Είναι εντυπωσιακό αλλά και άκρως ανησυχητικό πόσο ορολογικά ευθυγραμμισμένοι (ο όρος παραπέμπει στην χιτλερικής εμπνεύσεως ευθυγράμμιση, την Gleichschaltung) είναι οι εγχώριοι αλλά και παγκόσμιοι βραχίονες της Νέας Τάξης Πραγμάτων, οι οποίοι αναμασούν τις ίδιες λέξεις-κλειδιά (buzzwords) που έπλασε τα τελευταία χρόνια το σύστημα, για να προσηλυτίσει τους ανυποψίαστους και ευκολόπιστους πολίτες: Ο κόσμος μας, διακηρύττουν οι Νεοταξίτες, πρέπει να είναι «συμπεριληπτικός, ανθεκτικός και βιώσιμος».

Όποιος, με τρεμάμενα χέρια, ανοίξει τον φουσκωμένο λογαριασμό της ΔΕΗ θα βρει ένα ένθετο φυλλάδιο στο οποίο θα διαβάσει την εξής φράση:

«ΔΕΗ και ΙΚΕΑ μαζί για ένα πιο βιώσιμο μέλλον».

Επίσης, όποιος οδηγήσει στην λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας θα δει στο δεξί του χέρι ένα αγγλικό σύνθημα της ADIDAS αναρτημένο σε κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας: Where some see sustainability, we see responsibility, ελληνιστί:

«εκεί που κάποιοι βλέπουν την βιωσιμότητα, εμείς βλέπουμε την υπευθυνότητα!».

 

Όποιος άκουσε ή διάβασε την φετινή ομιλία της Προέδρου της Δημοκρατίας στην 48η επέτειο για την αποκατάσταση της δημοκρατίας, η οποία συμπίπτει με τον 3ο χρόνο εορτασμού της εγκαθίδρυσης της υγειονομικής δικτατορίας, σίγουρα θα εντυπωσιάστηκε ιδίως από τις νεοταξίτικες λέξεις «ανθεκτικότητα» και «συμπερίληψη» που περιείχε ο προεδρικός λόγος:

«Η κοινωνική μας συνοχή και ανθεκτικότητα», τόνισε η κυρία Πρόεδρος, προϋποθέτουν παρεμβάσεις αναδιανομής και ανάπτυξης, ιδίως για τους νέους, που πλήττονται από την ανεργία, και τις ευάλωτες ομάδες».

Σε άλλο σημείο του λόγου της είπε:

«Ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο δυνατότητες και αντιθέσεις, μεγάλες ελευθερίες και ισχυρούς καταναγκασμούς. Η συνύπαρξή μας εδραιώνεται στην ανεκτικότητα και τη συμπερίληψη, την ευχέρεια όλων μας να διαμορφώνουμε και να πετυχαίνουμε τα σχέδιά μας».

Τώρα, λοιπόν, γνωρίζουμε άριστα ότι η ΔΕΗ, η ΙΚΕΑ, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, η ADIDAS και η Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας (και φυσικά ο πρωθυπουργός, τα μέλη της κυβέρνησης, τα κόμματα της αντιπολίτευσης, καθώς και εταιρείες, οργανισμοί, ιδρύματα ων ουκ εστιν αριθμός) μιλούν την ίδια ακριβώς γλώσσα με τον Πάπα Φραγκίσκο και τον Κλάους Σβάμπ:

Ο Πάπας στηρίζει τη «Μεγάλη Επανεκκίνηση» μέσω του «Συμβουλίου για τον Συμπεριληπτικό Καπιταλισμό» (Council for Inclusive Capitalism), το οποίο ιδρύθηκε από την Lynn Forester de Rothschild. Στόχος του είναι –υποτίθεται– η δημιουργία ενός κόσμου περισσότερο δίκαιου, συμμετοχικού-συμπεριληπτικού (inclusive), ανθεκτικού (resilient) και βιώσιμου (sustainable).

 

[Παρατηρήστε στην φωτογραφία αυτή τις ανεμογεννήτριες που φιγουράρουν πίσω από το νεοταξίτικο σύνθημα «Δημιουργώντας έναν κόσμο περισσότερο συμπεριληπτικό και βιώσιμο». Είναι οι ίδιες ανεμογεννήτριες με τις οποίες η παρούσα κυβέρνηση έχει γεμίσει την Ελλάδα, καταστρέφοντας το φυσικό της περιβάλλον]

Αντιστοίχως, ο Σβαμπ στο τελευταίο βιβλίο του με τίτλο «Συμμετοχικός Καπιταλισμός. Καπιταλισμός των ενδιαφερόμενων μερών» μιλά για «συστημικές αλλαγές που θα ήταν αναγκαίες για τα επόμενα 50 ή 75 χρόνια, ώστε να υπάρξει η εγγύηση ενός κόσμου πιο δίκαιου, βιώσιμου και ανθεκτικού για τις μελλοντικές γενιές».

 

Πέραν αυτών, και το Ίδρυμα Ροκφέλερ, στο πλαίσιο μιας μελέτης σχετικά με την ανάλυση τεσσάρων σεναρίων για το μέλλον της Τεχνολογίας και της Διεθνούς Ανάπτυξης (Scenarios for the Future of Technology and International Development) αυτοδιαφημίζεται ως ένα ίδρυμα το οποίο:

«ενισχύει την ανθεκτικότητα σε κοινωνικές, οικονομικές, υγειονομικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις, επιβεβαιώνοντας την πρωτοπόρο φιλάνθρωπη [sic] αποστολή του για την “προώθηση της ευημερίας” [sic] της ανθρωπότητας, η οποία ξεκίνησε το 1913» (strengthens resilience to social, economic, health, and environmental challenges — affirming its pioneering philanthropic mission, since 1913, to “promote the well-being” of humanity).

Είναι εντυπωσιακό με τι συχνότητα και συντονισμό χρησιμοποιείται παγκοσμίως ο όρος ανθεκτικότητα –είτε μόνος του είτε σε συνδυασμό με την βιωσιμότητα ή/και την συμπεριληπτικότητα– από όσους υπηρετούν το εξαιρετικά επικίνδυνο σχέδιο μεταμόρφωσης της κοινωνίας μας και εν ταυτώ εγκαθίδρυσης μιας Νέας Τάξης Πραγμάτων με κολοβωμένα ή και εξαφανισμένα τα πάλαι ποτέ θεμελιώδη δικαιώματα του πολίτη (πρβλ. και τα «συμπεράσματα του Συμβουλίου [της Ευρώπης] σχετικά με την πρόσβαση σε φάρμακα και ιατροτεχνολογικά προϊόντα για μια ισχυρότερη και ανθεκτική ΕΕ 2021/C 269 I/02»: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=uriserv%3AOJ.CI.2021.269.01.0003.01.ELL&toc=OJ%3AC%3A2021%3A269I%3AFULL). Τα γλωσσικά φετίχ δείχνουν, αν μη τι άλλο, ρητορική συστράτευση για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού.

Από την ομάδα των θιασωτών της νεοταξίτικης Νεομιλίας δεν λείπουν δυστυχώς και κάποιοι διακεκριμένοι καθηγητές Νομικών Σχολών. Επί παραδείγματι, ο Αντώνης Καταμπατζός, καθηγητής Αστικού Δικαίου στην Νομική Σχολή ΕΚΠΑ, σε ένα αφιέρωμα με τίτλο «Επανεκκίνηση ή Νέα Εποχή;» (Συνήγορος, τ. 142/2020, σελ. 17 επ.), είχε διατυπώσει την εξής θέση (τίτλος του κειμένου του: «Προς μία νέα συμπεριληπτική εποχή»):

«Στη χώρα μας, μετά το πέρας της πανδημίας, η αποτελεσματική αντιμετώπιση των νέων –αλλά και των παλαιών– ανισοτήτων θα πρέπει να διέλθει μέσα από ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο, που θα βασιστεί στους πόρους του νέου ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης. Το μοντέλο αυτό θα πρέπει να είναι όσο πιο συμπεριληπτικό (inclusive) γίνεται, να καταλαμβάνει δηλαδή όσο το δυνατόν περισσότερες πληθυσμιακές ομάδες και προφανώς να μην υπηρετεί αντιλήψεις κλειστής διανομής του πλούτου. Μόνον έτσι θα μπορέσουμε να επιτύχουμε μία ταχεία, βιώσιμη και, προπάντων, δίκαιη ανάπτυξη».

«Η νέα συμπεριληπτική εποχή θα πρέπει να ξεκινήσει μέσα στο 2021, με την άμεση εφαρμογή μιας σειράς μεταρρυθμίσεων ευρέος φάσματος στο πλαίσιο του νέου αναπτυξιακού μοντέλου (με άμεσες παρεμβάσεις λ.χ. στον πολύπαθο χώρο της δικαιοσύνης κ.ο.κ.). Η χώρα μας έχει μια μεγάλη ευκαιρία αλλαγής νοοτροπιών δεκαετιών. Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά δεν θα την αφήσουμε να πάει χαμένη, τόσο ως πολιτικό σύστημα όσο και ως κοινωνία».

 

Είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι όλοι όσοι παπαγαλίζουν την «φετιχιστική γλώσσα» που, μεταξύ άλλων, εμπεριέχει τους όρους «ανθεκτικότητα», «βιωσιμότητα» και «συμπεριληπτικότητα» έχουν καθίσει στα θρανία του ίδιου ταχύρρυθμου φροντιστηρίου, όπου διδάχθηκαν την φιλοσοφία της Νέας Τάξης Πραγμάτων, την οποία τώρα εφαρμόζουν με θαυμαστή προσήλωση στην πάλαι ποτέ Ψωροκώσταινα.

Εύλογα θα αναρωτηθούν οι αναλυτές των ξύλινων λόγων της κυρίας Προέδρου:

  • Όταν χρησιμοποιεί το λεξιλόγιο που της εμβολίασαν οι νοσηροί εγκέφαλοι της Νέας Τάξης Πραγμάτων απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες, ακόμη και σε ηλικιωμένους που δεν γνωρίζουν αγγλικά, ώστε να συσχετίσουν τον νεολογισμό «συμπερίληψη» με την αντίστοιχη αγγλική λέξη «inclusion»; (πρβλ. την εννοιολογική εξοικείωση που επιχειρείται από πολλών ετών με φράσεις του τύπου «πακέτα διακοπών all inclusive»).
  • Ή μήπως η κυρία Πρόεδρος απευθύνεται μόνο στους ομοϊδεάτες-«συμμαθητές» της, καθώς και στα κέντρα της διεθνούς ελίτ που υπηρετεί με απαράμιλλο ζήλο;
  • Άραγε, η κυρία Κατερίνα είναι Πρόεδρος όλων των Ελλήνων ή μόνο εκείνων που μιλούν ευθυγραμμισμένα την ίδια ξύλινη γλώσσα, συμμετέχοντας στην επιχείρηση κατεδάφισης του παλιού-παραδοσιακού κόσμου και στην ανέγερση ενός νέου-ψηφιακού κόσμου, διαρκώς και καθολικώς επιτηρούμενου;

Η υποκρισία της Προέδρου δεν έχει ιστορικό προηγούμενο:

Μιλά για αντιθέσεις, για μεγάλες ελευθερίες, για ανεκτικότητα και για συμπερίληψη, την ίδια στιγμή που δέχεται να αποκλείονται από τον εργασιακό τους χώρο και να περιθωριοποιούνται κοινωνικά οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί, εκείνοι δηλαδή που στην αρχή της πανδημίας είχαν λατρευθεί ως ήρωες, αλλά τώρα εξέπεσαν σε εξοβελιστέους παρίες.

Συμπερίληψη à la carte ή Θαυμαστός Ανάποδος Κόσμος!

Μήπως, όμως, εκτός από ανάποδος, ο κόσμος μας είναι και καμπαλιστικός; Διότι η συμπεριληπτικότητα (πρβλ. τον όρο «συμπεριληπτικό σχολείο» της Ν. Κεραμέως) αποτελεί ένα από τα ιδανικά της εβραϊκής στοάς Μπένε Μπερίτ (B’nei B’reith): να χωράμε όλοι μαζί σε μια ενότητα.

Τουλάχιστον, μιλώντας για «ισχυρούς καταναγκασμούς», η κ. Σακελλαροπούλου ομολόγησε μια πικρή αλήθεια, μόνο που την έκρυψε ανάμεσα στις πομφόλυγες περί «αν(θ)εκτικότητος» και «συμπεριλήψεως». Αλήθεια, πώς γίνεται να συνυπάρχουν οι «μεγάλες ελευθερίες» και οι «ισχυροί καταναγκασμοί»;

Σε ό,τι αφορά την πολυχρησιμοποιημένη έννοια της ανθεκτικότητας, οι Eileen Derolf και Jan van Helsing στο βιβλίο τους με τίτλο «Θα αφανίσουμε τη μισή ανθρωπότητα – και θα το κάνουμε γρήγορα» (Wir töten die halbe Menschheit – und es wird schnell gehen, Amadeus Verlag, Fichtenau 2020, σελ. 59 επ.) επισημαίνουν ότι η «ανθεκτικότητα» διαφημίζεται ως υλοποιήσιμη μόνο μέσω της κοινωνικής δικαιοσύνης, η οποία προϋποθέτει να παραχωρηθεί από τους πλούσιους και τους εύρωστους μέρος του πλούτου ή του πλεονάσματός τους στους φτωχούς και ευάλωτους. Με άλλα λόγια, επιδιώκεται η επιβολή μιας μορφής σοσιαλισμού, ο οποίος, όμως, όπως διδάσκει η ιστορία, ποτέ δεν καρποφόρησε. Υπό αυτό το πρίσμα, η «ανθεκτικότητα» και η «συμπεριληπτικότητα» αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία.

Οι δύο ως άνω συγγραφείς δικαίως καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη αντίληψη είναι ιδιαιτέρως ανησυχητική, διότι υπό το πρόσχημα της βοήθειας των φτωχών και των ευάλωτων θα επιχειρηθεί η ανάληψη του απόλυτου ελέγχου όλων των πολιτών.

Ταυτοχρόνως, το σοσιαλιστικό πνεύμα διαχείρισης ολόκληρου του πλανήτη έχει και μια άλλη, πολύ επικίνδυνη διάσταση, την οποία ήδη γευτήκαμε από τον τρόπο αντιμετώπισης της παρούσας υγειονομικής κρίσης:

Επί δύο χρόνια, ο στόχος της ανθεκτικότητας υπηρετήθηκε μονόπλευρα υπέρ του κοινωνικού αγαθού της δημόσιας υγείας. Αντιθέτως, τα θεμελιώδη δικαιώματα του πολίτη, καθώς και η αξία του ανθρώπου, θυσιάσθηκαν ελαφρά τη καρδία στον βωμό του «κοινού καλού». Έτσι, η «ανθεκτικότητα» που ευαγγελίζονται μονότονα οι «σωτήρες» μας δεν συμπεριλαμβάνει ό,τι αποτελεί πυλώνα ενός Συντάγματος.

Με την ίδια λογική αναμένεται ότι θα επιχειρηθεί η καταπολέμηση και των λοιπών κρίσεων. Όπως, λοιπόν, επί τη βάσει του σοσιαλιστικού-κολλεκτιβιστικού σχεδιασμού, κάθε πολίτης οφείλει να παραδίδει το μπράτσο του για τρύπημα, προκειμένου να χτισθεί το τείχος ανοσίας (ορθότερα: ανοησίας), έτσι θα αξιωθεί από αυτόν να σταματήσει να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του ή να τρώει κρέας, επειδή πρόκειται για συνήθειες που σωρευτικά επιβαρύνουν το περιβάλλον και, εν τέλει, τον πλανήτη.

Μάλιστα, αν κριθεί ότι η μη χρήση γραβάτας συμβάλλει στην εξοικονόμηση ενέργειας, τότε δεν αποκλείεται να μετατραπεί σε απαγόρευση η πρόσφατη σύσταση του Ισπανού πρωθυπουργού προς τους δημόσιους λειτουργούς της χώρας του να μη φορούν γραβάτα (διότι έτσι μειώνεται η χρήση των κλιματιστικών).

Η παραπάνω αναφορά στην έννοια της κοινωνικής δικαιοσύνης καθιστά εξαιρετικά επίκαιρο έναν στοχασμό που είχε συμπεριλάβει ο Κωνσταντίνος Τσάτσος στο βιβλίο του «Η ζωή σε απόσταση» (Οι εκδόσεις των φίλων, Αθήνα 1986, σελ. 77):

«Για να κυβερνήσει άνετα ένας δικτάτορας πρέπει να καταστήσει, στον κοινωνικοπολιτικό τομέα, τους υπηκόους του ομοειδείς κουτούς. Το ομοειδές αυτό δεν θίγεται από το αν ένας τυχαίνει να είναι ακαδημαϊκός και ο άλλος χειρώνακτας. Η ισοπέδωση σε αυτόν τον ευρύ χώρο –η ισοπέδωση προς τα κάτω– είναι όρος για να στριμωχθούν τα άτομα έτσι που να γίνουν μάζα, εκουσίως ή ακουσίως, ομοειδώς κουτοί, και για να γίνει η αποβλάκωση πιο εύκολα παραδεκτή. Όλοι αυτοί γίνονται μια πίττα πασπαλισμένη με μια αιθέρια ζάχαρη που την ονομάζουν κοινωνική δικαιοσύνη».

 

Βομβαρδιζόμενοι οι μαζάνθρωποι καθημερινώς από την καμπαλιστική τριάδα «συμπεριληπτικότητα – ανθεκτικότητα – βιωσιμότητα», αδυνατούν να αντιληφθούν ότι έχουν παγιδευθεί στον ιστό μιας έξυπνης, παγκόσμιας δικτατορίας, που αποσκοπεί στον εγκλεισμό του πολίτη μέσα σε ένα ψηφιακό πανοπτικό, όπου κάθε δράση του αλλά και κάθε σκέψη του θα είναι διάτρητη. Οι βαρύγδουπες λέξεις-κλειδιά που κωδικοποιούν τους ωραιοποιημένους παγκόσμιους στόχους είναι το καμουφλάζ της Νέας Τάξης Πραγμάτων, η οποία έχει σχεδιάσει έναν κόσμο με εντελώς ανάποδα χαρακτηριστικά: γεμάτο αποκλεισμούς, εξουθενωτικό και εν τέλει αβίωτο!

Η παγκόσμια αυτή δικτατορία, για να λειτουργήσει απρόσκοπτα, χρειάζεται μεταξύ των άλλων (π.χ. παγκόσμιο νόμισμα, παγκόσμια θρησκεία κ.λπ.) και μια παγκόσμια ιδιόλεκτο. Σε αυτήν ανήκει οπωσδήποτε η τριάδα Σ.Α.Β.: «Συμπεριληπτικότητα – Ανθεκτικότητα – Βιωσιμότητα». Άλλοι όροι που εντάσσονται στην νέα παγκόσμια ιδιόλεκτο, την οποία αναπαράγουν τα ευθυγραμμισμένα μέλη της παγκόσμιας ελίτ είναι, φέρ’ ειπείν, η «αλλαγή συμπεριφοράς», η «ατομική ευθύνη» και ο εκάστοτε «φονικός αόρατος εχθρός» (βλ. ήδη Βαθιώτη, Από την πανδημία στην κλιματική αλλαγή. Συντονισμένα τρομο-κράτη σε φόντο παγκόσμιας διακυβέρνησης, εκδ. Αλφειός, Αθήνα 2021, σελ. 17).

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το ανωτέρω κείμενο αποτελεί ελαφρώς εμπλουτισμένη εκδοχή του ομότιτλου άρθρου που δημοσιεύθηκε στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, 7.8.2022, σελ. 08β/24.

 

Πηγή: kvathiotis.substack.com

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters