Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΟΣ

Του Πέτρου Ι. Νικολού,  Δικηγόρου Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ

 

Όπως είχει γράψει προνοητικά επιτυχώς και δη πρώτος εξ όλων εδώ και καιρό ο Καθηγητής μου στο Ποινικό Δίκαιο, Κωνσταντίνος Βαθιώτης, στον νέο θαυμαστό ανάποδο κόσμο στον οποίον πλέον ως σύγχρονοι σκλάβοι με ψευδαίσθηση ελευθερίας βουλήσεως και πράξεως πορεύονται σύσσωμα τα Έθνη και οι λαοί, μετά την κατ’ όνομα πανδημική κρίση και τους καθολικούς, οριζοντίους και τυραννικούς υγειονομικούς εγκλεισμούς, τα καυχώμενα ως δημοκρατικά και φιλελεύθερα δυτικά κράτη θα μεταλλαχθούν οσονούπω άρδην σε σκληρά πατερναλιστικά μορφώματα, τα οποία από τούδε και εις το διηνεκές θα προβάλλουν την απόλυτη εξάρτηση του μέσου ευνούχου πολίτου απ’ αυτά ως την μόνη λύση στα ζωτικά προβλήματά του. Η κατακόρυφη, ακατάπαυστη και απρόβλεπτα γεωμετρική αύξηση των τιμών όχι μόνο σε είδη πρώτης ανάγκης, αλλά σε κάθε προϊόν με μία μέτρια λογική ζήτηση της εγχωρίου και ενωσιακής αγοράς, ως δήθεν αποκλειστικό αποτέλεσμα της πολεμικής συρράξεως στην Ουκρανία, ήρθε να διαδεχτεί την πλανητική απειλή ενός ιού του οποίου η καταπολέμηση επέβαλε βάρβαρα μέτρα κρατικού καταναγκασμού σ’ ολόκληρη την κοινωνία υπό το πρόσχημα της διασφαλίσεως της δημοσίας υγείας. Κατά σατανική σύμπτωση και αντιστοιχίαν με την φρικτή προϊούσα περίοδο καθ’ ην το κράτος ενεφάνη ως προστάτης όλων ημών των ανημπόρων να προστατεύσουμε εαυτούς και αλλήλους από τον κίνδυνο της ιώσεως, η επιγενομένη παρουσίασε πάλι το κράτος ως τον σωτήριο Μεσσία στην πενία και την εξαθλίωση, τις οποίες δημιουργεί η εξωφρενική ακρίβεια.

Το περιώνυμο ‘‘καλάθι του νοικοκυριού’’ -κι ουχί βεβαίως της νοικοκυράς, καθ’ ότι ζούμε εν παραλλήλοις στον αστερισμό της φεμινιστικής πολιτικής ορθότητος, η οποία εξαναγκάζει σε απολυταρχική ουδετεροποίηση του καθημερινού μας λεξιλογίου- το οποίο ως πολιτικό πρόγραμμα υποτιθεμένης στηρίξεως των μεσαίων και χαμηλών εισοδηματικά στρωμάτων ως προς την προμήθεια βασικών αγαθών αναγομένων στην ανθρώπινη επιβίωση ήρχισε να εφαρμόζεται προ ολίγων εβδομάδων, δεν άργησε να σκάσει ωσάν μεγάλη ρόζ τσιχλόφουσκα στις λαμπυρίζουσες από την καλοζωΐα παρείες του υπουργού που το εισηγήθηκε μετ’ επάρσεως και μεγαλαυχίας. Τρόφιμα, χαρτικά, απορρυπαντικά και είδη υγιεινής, τα οποία επελέχθησαν να αναδειχθούν ως απολαύοντα καίριας μειώσεως στην αξία τους, δεν περιεβλήθησαν παρά το κόστος μόλις των προγενεστέρων ημερών, χωρίς καμμία εγγύηση μη ανόδου τους ή σταθεροποιήσεως του αντιτίμου τους. Με την κάθε υπεραγορά να διαμορφώνει καταλόγους εμπορευμάτων εκπτώσεως διαφορετικών των άλλων και τους καταναλωτές να σπεύδουν να δαπανήσουν διόλου φθηνές βενζίνες, για να μεταβαίνουν από την μία εταιρεία στην άλλη, γυρίζοντας όλην την πόλη, ώστε να συγκεντρώσουν όλα τα απαραίτητα της λίστας τους, το κυβερνητικό σχέδιο κατέπεσε ωσάν κάστρο στην άμμο με τον πρώτο άνεμο των καταναλωτών που μυρίστηκαν την πολιτική απατεωνιά και τον σκαιό, κυνικό και ωμό εμπαιγμό προς το πρόσωπό τους. Παρά τις γκρότεσκες δημαγωγικές φιέστες σε ράφια των υπεραγορών και την άγαρμπη προπαγάνδα των τιμών, ο μεταμνημονιακός πολίτης διατηρεί ακέραιο προς στιγμήν το αισθητήριο να αντιλαμβάνεται πόσα χάνει και πόσα μένουν στην τρύπια τσέπι του φθαρμένου παντέλονιού του.

Το αβυσσαλέο ταξικό χάσμα ανάμεσα σε μία εύρωστη, ευδαίμονα και πανόλβια ελιτοκρατία, η οποία φέρει το μονοπώλιο της πολιτικής εξουσίας, και σε μία ριζικώς προλεταριοποιημένη βάση της κοινωνικής πυραμίδος εξηγεί εις έναν δραματικά ικανοποιητικό βαθμό την αναποτελεσματικότητα μέτρων προσβλητικής ελεημοσύνης προς την κατακρεουργημένη πλειοψηφία της ανεργίας, της ανέχειας και του ταπεινωτικού μηνιαίου μισθού των οκτακοσίων ευρώ. Τα πούπουλα της μπουζουαζίας δεν πρόκειται να συνειδητοποιήσουν τα υπαρξιακά προβλήματα ενός λαού βεβυθισμένου στην μιζέρια και την καχεξία, αν δεν τα βιώσουν αληθινά, αν δεν τα ζήσουν σ’ όλην τους την επώδυνα βασανιστική έκταση, με λογαριασμούς της ΔΕΗ απλήρωτους, τραπεζικά δάνεια σε ατυχή διακανονισμό, ψυγεία και ντεπόζιτα οχημάτων μονίμως άδεια, φροντιστήρια και απαιτήσεις των παιδιών να τρέχουν γραμμή. Αυτή η στρατηγικά αποτυχημένη σχεδίαση αμβλύνσεως των καταναλωτικών προσκομμάτων των ιδιωτών, οι οποίοι βλέπουν το γάλα και τον άρτο τον επιούσιον να στρογγυλοποιούνται αποφασιστικά στα δύο ευρώ, πέραν των άλλων μαρτυρεί την οριστική κατάληξη που προμηνύεται για τον μετάνθρωπο της νέας εποχής των ασυμμέτρων απειλών, ο οποίος μετά την εκχώρηση κάθε δικαιώματος και ατόμικής του ελευθερίας στο κράτος Λεβιάθαν θα σύρεται μεθοδευμένα σε ευτελείς ικεσίες προς τούτο για μία ελάχιστη παροχή βοηθείας εν είδει φιλανθρωπίας.

Η γενεά του ‘‘Πολυτεχνείου’’ του οποίου την επέτειο της κιβδήλου και ψευδεπίγραφης εξεγέρσεως το 1973 εόρτασαν προχθές άπασες οι πολιτικές δυνάμεις που ανδρώθηκαν, πλούτισαν και έστησαν καριέρες πάνω σε εθνικούς μύθους, ψέματα και απάτες, είναι εκείνη η οποία ως ιδρύτρια της Τρίτης Ελληνέζικης Ολιγαρχίας των προδοτών της Κύπρου διοικεί άχρι σήμερον τον ρημαγμένο τούτο τόπο, παρέχοντας ψωμί σε λαθρομετανάστες, παιδεία ανθελληνική και ελευθερία σε εγκληματίες. Τα διάφορα καλάθια, πακέτα υποκριτικής ενίσχυσης και μέτρα θεατρικής ανακούφισης των οικονομικά γδαρμένων πληβείων δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να χρυσώνουν το χάπι σ’ έναν Έθνος, το οποίο υποφέρει από τις κεντρικές πολιτικές φτωχοποίησης, βουλιάζοντας στα χρέη. Αμετακίνητος, αταλάνευτος και επίμονος ο λαός στις επιλογές των ηγετών του έχει απολέσει σε υψηλό ποσοστό το ηθικό του πλεονέκτημα να διαμαρτύρεται για την κατάντια στην οποία συνέβαλε ασμένως κι ο ίδιος. Ας μην το λησμονούμε.

 

https://www.eoneolaia.com/to-kalathi-tou-apatewnos/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters