Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Η ΣΥΡΙΖΕΪΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ!. ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ, ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ

Ειδικού Συνεργάτη
 
O Σύριζα συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό την άσκηση πίεσης στο Ιεροσπουδαστήριο Κομοτηνής, στοχεύοντας εμφανώς στην αλλοίωση του χαρακτήρα του και στην απαξίωσή του ως θεσμού και δομής εν πρώτοις, και τελικά στον τερματισμό της λειτουργίας του. Με αυτόν τον τρόπο θα υλοποιηθεί η προεκλογική δέσμευση των μελών του Σύριζα Θράκης που πριν τις εκλογές του 2015 διένειμαν προεκλογικό υλικό σύμφωνα με το οποίο τα ιεροσπουδαστήρια Ξάνθης και Κομοτηνής θα έκλειναν, μετατρεπόμενα σε ΕΠΑΛ, πριν τη λήξη της κυβερνητικής θητείας.
Το κλείσιμο των δύο διδακτηρίων είναι πάγιο αίτημα της τουρκικής πλευράς, καθόσον αποτελούν ισχυρό ανάχωμα στη φυγή μαθητών από τη Θράκη για τα γνωστά «ιμάμ χατίπ» της γείτονος. Ήταν χαρακτηριστική η ανακοίνωση των τουρκομουφτήδων ήδη το 2000, με την οποίαν ζητούσαν να παύσει η λειτουργία τους. Το αν υπάρχουν ευθύνες και στην πλευρά των διδασκόντων είναι ένα καίριο ερώτημα, όμως το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
Είδαμε λοιπόν την Γ.Γ. Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας να αλλάζει (μετά από ποιος ξέρει τίνος "εκπαιδευτικό" αίτημα...) το πρόγραμμα του Ιεροσπουδαστηρίου, με αποτέλεσμα την άμεση αντίδραση γονέων και μαθητών, που κορυφώθηκε με κατάληψη που κράτησε πάνω από δύο μήνες. Η Άγκυρα φυσικά έσπευσε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση, προβάλλοντάς την τηλεοπτικά, στηλιτεύοντας τη στάση της ελληνικής πολιτείας και στέλνοντας τον τουρκομουφτή Ιμπραήμ Σερήφ μεταξύ των αρμοδίων και των βουλευτών για να κλείσει το θέμα, δείχνοντας καθαρά ποιος είναι το αφεντικό.
Ακολούθησε η συνάντηση μιας αντιπροσωπείας γονέων και μαθητών με τον υπουργό Κ. Γαβρόγλου, με στόχο την εκτόνωση της κατάστασης. Κι όμως, αμέσως μετά, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ΑΜ-Θ στέλνει ένα έγγραφο σε ιταμό ύφος, ζητώντας πληροφορίες για την λειτουργία του Ιεροσπουδαστηρίου, όλες γνωστές από τον διοικητικό έλεγχο που είχε διενεργηθεί ήδη το 2017 και μάλιστα είχε εκδοθεί σχετικό πόρισμα. Τα ερωτήματα δεν περιορίζονται στα οικονομικά στοιχεία αλλά και αφορούν και την σύνολη λειτουργία των οικοτροφείων που εξυπηρετούν άριστα μαθητές απομακρυσμένων χωριών. Άραγε έχει γίνει ποτέ κάτι ανάλογο για το «Μειονοτικό Γυμνάσιο - Λύκειο» (πρώην «Τζελάλ Μπαγιάρ»), όπου ο τουρκικός έλεγχος είναι απόλυτος; Για το οικοτροφείο του που λειτουργεί απρόσκοπτα και μάλιστα σε ακίνητο της Διαχειριστικής που η τελευταία το ζητά πίσω;
Και τώρα έχουμε την ανέγερση πενταόροφης Εστίας για το μαθητικό δυναμικό του ίδιου σχολείου, σε οικόπεδο της οδού Τυρολόης που αγοράστηκε για να χτιστεί επ΄ αυτού πενταόροφη οικοδομή. Αρμόδιος μηχανικός ο αντιδήμαρχος Κομοτηνής Μολλά Ισά Ριτβάν και ιδιοκτήτης ένας μειονοτικός σύλλογος (ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΩΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ). Θα είχε ενδιαφέρον να γνωρίζαμε την προέλευση των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που απαιτούνται για την ανέγερσή του, τι λένε επ΄ αυτού το Υπουργείο και η Περιφερειακή Διεύθυνση; Ζήτησαν τις δέουσες ενέργειες από τις αρμόδιες υπηρεσίες; Και ποιους ελέγχους διεξήγαγε στα δύο «ιδιωτικά» μειονοτικά σχολεία Κομοτηνής και Ξάνθης αυτά τα χρόνια;

ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters