Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023

Η ΧΥΔΑΙΑ ΜΠΟΥΡΖΟΥΑΖΙΑ ΤΗΣ ΔΟΜΝΑΣ


Του Πέτρου Ι.Νικολού,   

Δικηγόρου Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ

Είναι συνήθεια αυτής της χώρας, όταν έχει να αντιμετωπίσει μείζονα ζητήματα εθνικής σημασίας, όπως τις θηριώδεις επιπτώσεις της θεομηνίας για την αγροκτηνοτροφική παραγωγή και τη ζωή των κατοίκων στη Θεσσαλία και την υπό την σκιά των φυσικών καταστροφών αθόρυβη κατάργηση της κυριακάτικης αργίας και άηχη ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων με νέο νομοσχέδιο, να προσανατολίζει την προσοχή της σε δημοσίους διαλόγους, οι οποίοι φαντάζουν στα όμματα των πολλών επουσιώδεις, ανιαροί και άνευ αντικειμένου. Όχι, όμως, πάντοτε. Η αδιάφορη προσπέλαση της συμπεριφοράς των κυβερνώντων από την κοινωνική πλειοψηφία εξακολουθεί να διογκώνει την ασύγγνωστη άγνοιά της αναφορικά με το πραγματικό πρόσωπο όλων όσοι έτυχον της αφειδούς εμπιστοσύνης της στην κάλπη. Ίσως η φιγούρα της νέας υφυπουργού Παιδείας να συνιστά το πιο αντιπροσωπευτικό έως του νύν δείγμα του αθεραπεύτως αλαζονικού και νοσηρώς εξουσιολαγνικού ανθρωποτύπου στον οποίον έχει εκχωρηθεί η διαχείριση της συλλόγικής μας ζωής. Οι παππούδες μας θυμόμαστε να έλεγον παλαιότερα, ότι τους εμπαθείς -με την θεολογική έννοια του όρου- ανθρώπους ο Θεός τούς σημαδεύει. Κάπως έτσι, λοιπόν, είδαμε μετά την πρόσφατη κοινοβουλευτική συζήτηση της ανωτέρω με τον Πρόεδρο της‘‘ Νίκης’’ για τα βιβλία της Ελληνικής Γλώσσης, πως κάτω από την σφριγηλότητα ενός νεανικού πλειστάκις συμπαθητικού δέρματος μπορεί να λανθάνει συχνά πυκνά το γήρας μιάς ψυχής επηρμένης, υπεροπτικής, εμπλέου ξιπασιάς, ασεβείας και εγωτισμού.

Μέχρι πρότινος ξέραμε πως τα κνώδαλα της κυβερνώσης τάξεως, τα οποία με περισσή αναίδεια κομπάζουν σε κάθε ευκαιρία για την αποφοίτησή τους από τα ακριβοπληρωμένα κολλέγια και ιδιωτικά ιδρύματα του εξωτερικού, αρέσκοντο να μάς υπενθυμίζουν την ανωτέρα ταξική βαθμίδα που καταλαμβάνουν τα οπίσθια της ποταπότητός τους. Δεν μάς είχαν ενημερώσει, όμως, πως θα κινδυνεύαμε να μάς εξομοιώσουν με σκύβαλα εμπτυσμού, σε περίπτωση που διαταράσσαμε την απροθυμία τους να μάς απευθυνθούν. Η πλήρης αγενείας, προκλητικότητος και αναισχυντίας απάντηση της ατέκνου τε και αδικαιολογήτως υπερβολικώς νεαράς πεφυτεμένης υπουργού Μιχαηλίδου απέναντι σ’ ένα αρχηγό κόμματος, ο οποίος ως μάχιμος δάσκαλος έχει υπηρετήσει την Πατρίδα και το δημόσιο σχολείο σε κάθε έρημο όρος κι απομακρυσμένο νησί στο οποίο τον έταξε το αχάριστο ελλαδικό κρατίδιο όσα έτη αθροίζουν την ηλικία του θράσους της, δεν αποτελεί ένα αποσπασματικό και μεμονωμένο στιγμιότυπο μιάς κοινής αδιάντροπης επιθέσεως κυβερνητικού προσώπου προς έναν πολίτικό του αντίπαλο. Θα έσφαλε κανείς, αν δεν διέκρινε μέσα από το χαμηλό πολιτικό ήθος της περί ής ο λόγος την επιτομή της αθλιότητος, η οποία διαπερνά σύσσωμη την κάστα των αναξίων αρχόντων, οι οποίοι με απίστευτη οίηση απαξιώνουν κάθε ταπεινό πολίτη με άποψη που τολμά να αρθρώσει κριτική προς τις πολιτικές αποφάσεις της μπουρζουαζίας που κακοδιοικεί τον τόπο ημών ερήμην ημών. Ο Δημήτριος Νατσιός, τον οποίον η υπουργός μετά χυδαιότητος προσέβαλε προσωπικά, αρνουμένη μέσα από μία περιφρονητική γενικολογία να απαντήσει στις εγκληματικές αστοχίες των σχολικών βιβλίων, όπως ανεδείχθησαν υπό του πρώτου, αναγνωρίζεται εισέτι ως ένας αμέμπτου ηθικής σοβαρότητος εκπαιδευτικός, παλαιάς κοπής, πολύ υψηλοτέρου γνωστικού και πνευματικού επιπέδου από τον μέσο όρο των ακαλλιεργήτων γενιτσάρων που διδάσκουν στα παιδιά μας το μίσος πρός το Έθνος, διαστρεβλώνουν την ιστορία και τούς εμφυσούν την απέχθεια προς την Ορθοδοξία, την παράδοση και την γλώσσα μας. Ακόμα κι αν διαφωνεί κανείς μαζί του δεν μπορεί να μην σεβαστεί τη διάνοιά του και την προσφορά του στα γράμματα, αποτελώντας ουκ ολίγες φορές τον φορέα της δεδικαιολογημένης αντιδράσεως γονέων και καθηγητών για τα αίσχη του υπουργείου παιδομαζώματος. Στο πρόσωπο του σεμνού χριστιανού Δασκάλου, τον οποίο ο κόσμος τίμησε με το βουλευτικό αξίωμα, δεν αντιμετωπίστηκε μειωτικά και απροκλήτως υποτιμητικά μόνο ο ίδιος, αλλά όλοι εμείς, ήτοι τα άσημα εθνολαϊκά κοινωνικά στρώματα, τα οποία απαρτίζονται από οικογενειάρχες, νοικοκυραίους και ταπεινούς εργατοϋπαλλήλους, οι οποίοι έχοντας περιορισμένο εισόδημα, δουλεύοντας για το μεροκάματο πλήν όμως παραμένοντας πολύ πιο συντηρητικοί στον τρόπο ζωής, την Πίστη και τις αρχές τους, βρίσκονται σε ευθεία αναντιστοιχία με την βαθέως αμοραλιστική ελιτοκρατία της Δόμνας που ζέχνει από τις αναθυμιάσεις του πολιτισμικού υπονόμου της παγκοσμιοποιήσεως, την οποία προσκυνά, πρεσβεύει και υπηρετεί με σατανική αφοσίωση.

Είτε το αντιλαμβάνονται κάποιοι είτε πετούν ακόμα τον αετό της αηδιαστικής ιδιωτείας, ως λαός βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μία αλαζονική μεγαλοαστική τάξη, η οποία ανακυκλώνεται στις θέσεις εξουσίας, δεν δίνει δεκάρα δι’ ημάς και είναι αποφασισμένη να μάς προσπεράσει με απαράμιλλη απαξίωση, προκειμένου να εδραιωθεί στον θώκο της και να προωθήσει την ατζέντα του αφελληνισμού της παιδείας στις σχολικές αίθουσες, γιατί ξέρει πολύ καλά ότι εκεί κρίνεται το μέλλον του Έθνους μας. Ας έχουν υπ’ όψιν, όμως, όσοι έλαβον τον κλήρο της πατριωτικής αντιπολιτεύσεως πως οι νερόβραστες κριτικές και οι τακτικές των ηπίων τόνων δεν βοηθούν. Χρειάζεται ολομέτωπη αντεπίθεση στο σύστημα με μαζικό ευτελισμό όλων όσοι εμπορεύονται την Πατρίδα μας σε ξένες δυνάμεις και προωθούν τα δόγματα της υποταγής. Η νεολαία, την οποία αφορά η συζήτηση για την Παιδεία, δεν έχει άλλη λύση απ’ ό,τι φαίνεται από το να ριζοσπαστικοποιηθεί σε ακομματίστους συλλόγους που πραγματικά δεν φοβούνται να υψώσουν φωνή.


https://www.eoneolaia.com/h-xydaia-mpourzouazia-ths-domnas-petros-nikolou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters