Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΚΑΡΑΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΙ ΜΕΛΑΣ

Στις αρχές του 20ου αιώνα η Ελλάς είχε την ατυχία να διαθέτει πολιτική ηγεσία και Καθεστηκυία Τάξη με εκπληκτικές ομοιότητες με την σημερινή πολιτική εξουσία. Τότε το κορυφαίο ζήτημα της εθνικής μας πολιτικής ήταν η υπόθεση της Μακεδονίας Μας η οποία βρισκόταν ακόμη εκτός του εθνικού κορμού του Ελεύθερου Ελληνικού Κράτους υποφέροντας διπλά από την Τουρκία και την Βουλγαρία που με ενεργούμενα τους κομιτατζήδες διεκδικούσε τα μακεδονικά εδάφη. Όμως ενώ η εθνική επανάσταση που είχε ξεκινήσει από το 1821 δεν είχε ολοκληρώσει την αποστολή της εθνικής ολοκληρώσεως του Ελληνικού Γένους, το ψοφοδεές κράτος, ίδιο με το σημερινό στην νοοτροπία, διορισμένο και αυτό από τις λεγόμενες Μεγάλες Δυνάμεις, όχι μόνο αρνιόταν να στέρξει το υπόδουλο παιδί του στον αγώνα για την λευτεριά , αλλά χαρακτήριζε και ως εχθρούς του Ελληνικού Κράτους τους Έλληνες που προπαρασκεύαζαν και δημιουργούσανε τον ηρωικό Μακεδονικό Αγώνα.

Συκοφαντούσε αυτό το κράτος των γραικύλων τους μαχητές της ελευθερίας κατ’ επιταγή των εργοδοτών τους Μεγάλων Δυνάμεων. Όπως σήμερα χαρακτηρίζονται φανατικοί, ουτοπιστές, γραφικοί, ακραίοι και φασίστες όσοι αρνούνται να παραχωρήσουν με προδοτικούς γεωγραφικούς προσδιορισμούς το όνομα της Μακεδονίας στους νέους υπηρέτες της βουλγαρικής προπαγάνδας κομιτατζήδες των Σκοπίων, μ’ αυτούς ακριβώς τους χαρακτηρισμούς συνοδεύονταν εκείνοι στους οποίους χρωστάμε την μερική απελευθέρωση της Μακεδονίας Μας. Αλλά υπάρχει και άλλη μια βασική ομοιότητα της εποχής μας μ’ εκείνη την ηρωική όσο και τραγική εποχή. Τον αγώνα και την εθνική αντίσταση είχαν πάρει στις αλύγιστες πλάτες τους και πάλι οι λίγοι, οι τολμηροί, οι «τρελοί» του καιρού εκείνου, αφού η ιστορία πάντοτε γράφεται από αυθεντικούς τρελούς που αγαπούνε αυθεντικά την Ελλάδα μας.

Και κάπου εδώ αρχίζουν οι ποιοτικές συγκρίσεις ανάμεσα στις δύο εποχές. Διότι στον καιρό του Μακεδονικού Αγώνα η αστική τάξη μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια την Πατρίδα και την εργατική τάξη και να μάχεται τόσο με το όπλο στο χέρι όσο και με την διάθεση να στηρίξει χρηματικά την προσπάθεια της Μακεδονίας Μας. Όχι ότι διέθετε την πληθώρα των εκπροσώπων, αλλά είχε στις τάξεις της έναν Ίωνα Δραγούμη και έναν Παύλο Μελά που μπορούσαν να παρασύρουν κι άλλους στο διάβα τους είτε από ντροπή είτε από μιμητισμό είτε από οτιδήποτε άλλο. Και ο Ελληνικός Στρατός είχε ακόμη τότε ψηλά την Μεγάλη Ιδέα που χάρη σ’ αυτή δημιουργήθηκε το σημερινό έστω και μη ολοκληρωμένο ελληνικό κράτος και όχι βέβαια στους πολιτικάντηδες που το μίκραιναν και στοχοποιούσαν τους αυθεντικούς ήρωες.

Και από κοντά η Ελληνική Εκκλησία συνέχιζε την μεγάλη παράδοση των πολέμαρχων Ιεραρχών που χύνανε το αίμα τους στην πρώτη γραμμή δίπλα στο ποίμνιό τους, αγωνιζόμενοι για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία. Και έτσι στην φλόγα του Μακεδονικού Αγώνα είχαμε μπροστά πολλούς απλούς ιερείς και στην κεφαλή αυτών τον Μεγάλο Δεσπότη, τον Μητροπολίτη Καστοριάς Γερμανό Καραβαγγέλη, τον άριστο στο ευαγγέλιο και το τουφέκι μαζί. Τον σπουδαίο ιεράρχη από την επίσης ακριτική ιδιαίτερη πατρίδα του Λέσβο που κάλυπτε με τον ίδιο τον εαυτό του ασπίδα τους συμπολεμιστές του και στρατολογούσε λεβέντες Έλληνες στο πεδίο της μάχης και μπαρουτόβολα τα ιερά ελληνικά όπλα. Τους μεν αγωνιστές αποκαλούσε συνθηματικά ιεραπόστολους, τα δε πυρομαχικά γραφές. Και δεν είχε άδικο. Κήρυκες της ακατάλυτης ελληνικότητας της Μακεδονίας στάθηκαν οι πολεμιστές μας, άπαντες εθελοντές που προσήλθαν στην φωτιά ακούγοντας μόνον την φωνή της Πατρίδος εγκαταλείποντας και οικογένειες και στρατόπεδα για το ιερό καθήκον, αλλά και εργασίες. Και γραφές της Ελευθερίας της Μακεδονίας Μας έγιναν τα μπαρουτόβολα αναμειγμένα με το Τίμιο Ελληνικό Αίμα.

Τον Μελά και τον Δραγούμη αποκήρυξαν οι επίσημες Αρχές της πατρίδος μας, δειλές και δοτές που σπεύσανε κατόπιν εορτής να δράξουν μέρος από τις δάφνες της δόξας. Έλληνες που η κοινωνική τους θέση και η σπουδαία καριέρα τους ίσως να γινόταν ένα ασφαλές καταφύγιο που οι σπουδαίοι ήρωες αρνήθηκαν για το Μεγαλείο της Ελλάδος και την λευτεριά των Μακεδόνων αδελφών τους. Και το ίδιο έπραξε ο Δεσπότης Καστοριάς Γερμανός Καραβαγγέλης παρότι Αγγλία και Ρωσία είχαν ζητήσει από το Οικουμενικό Πατριαρχείο να αρνηθεί τον λαμπρό αγωνιστή και ιεράρχη.

Τιμή και δόξα στα λαμπρά αυτά αναστήματα, στους επώνυμους και ανώνυμους. Και η υπόσχεση των Ελλήνων Εθνικιστών και Πατριωτών είναι για την λευτεριά και της Βόρειας Μακεδονίας Μας όπως και κάθε σκλαβωμένης ελληνικής γης. Και αφιερώνουμε στα παλικάρια του Ελληνικού Έθνους τούτο το βίντεο


ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters