Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2023

ΤΡΑΓΟΜΟΡΦΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ


 

Του Πέτρου Ι. Νικολού, μαχόμενου Δικηγόρου Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ 

Τα έτη μπορεί να παρέρχονται αβιάστως, όμως οι άνθρωποι παραμένουν οι ίδιοι αναποδράστως, όπως είχε διατυπώσει ‘‘τοις είδεσι παρηλλαγμένα’’ με μία δήλωση συμπυκνωμένης εμπειρίας ο Θουκυδίδης. Πάνω σ’ αυτόν τον εθιμικού δικαίου κανόνα οικοδόμησε όλην του την ιστορική συγγραφή και πάνω σ’ αυτόν πάλιν εξακολουθούμε κι εμείς σήμερα να περιστρέφουμε επί ματαίω την κατά τ’ άλλα α-νόητη, ήτοι δίχως νόημα, σφαίρα του συγχρόνου ελληνέζικου βίου μας. Η μεταπολιτευτική περιθωριοποίηση της εκπαιδεύσεως σ’ ένα επιπρόσθετο ενοχλητικό κονδύλι στον εθνικό προϋπολογισμό περιήχθη σε απαρχή όλων των δεινών του νύν θνήσκοντος Ελληνισμού. Τα ζητήματα παιδείας τιθέμενα στην κατωτέρα βαθμίδα ενδιαφέροντος του παρηκμασμένου κράτους λειτούργησαν αποκλειστικά ως εφαλτήριο για νέες ευκαιριακές ρουσφετολογικές προσλήψεις σ’ ένα υπερτροφικό Δημόσιο, το οποίο αδιαφορεί επιδεικτικώς άχρι του νύν για την ουσιαστική και ποιοτική πνευματική κατάρτιση των Ελληνόπουλων. Γενεές αγραμμάτων, αδαών και συγκεχυμένων ημιμαθών εξεπήδησαν ωσάν βλαστάρια μέσα από την κοπριά των σχολικών υπονόμων, οι οποίοι απαξίωσαν με τον χειρότερο τρόπο την γλώσσα, την ιστορία και τις κλασσικές σπουδές, ό,τι δηλαδή συγκροτεί, διευρύνει και εκλεπτύνει το πνεύμα, στη συνείδηση των νέων. Αμετανόητοι, αταλάντευτοι και επίμονοι για δεκαετίες στη μη διόρθωση των παθολογικών αδυναμιών της εκπαιδεύσεως, η οποία παράγει στρατιές απολίτιστων αντί πεπολιτισμένων, επιβεβαιώνοντας τις θουκυδίδειες διαπιστώσεις, βρισκόμαστε αντιμέτωποι αυτήν την φορά με μη προλαμβανόμενες απειλές, οι οποίες βάλλουν ευθέως πλέον την ψυχή των παιδιών μας στα σχολεία.

Την πνευματική ισοπέδωση του εσωτερικού κόσμου των νέων τόσο με την περιφρόνηση της εν γένει φιλομαθείας όσο και με τη συρρίκνωση ακόμα και του στοιχειωδώς απαιτουμένου εγκυκλίου γνωστικού υποβάθρου τους ήρθε να την διαδεχτεί η χυδαία προπαγάνδα μιάς επικίνδυνα νοσηρής δικαιωματιστικής ατζέντας, η οποία δεν προωθείται πλέον ούτε έμμεσα ούτε προσχηματικά μόνο μέσα από τις σελίδες των κωλόχαρτων που διανέμονται καταχρηστικώς ως βιβλία στα παιδιά, αλλά δια της παρουσίας ως διδασκόντων των ιδίων των διατεταραγμένων υποκειμένων των πιο παρανοϊκών αιτημάτων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητος. Εν μέσω του Αγίου Δωδεκαημέρου εταιρείες και ακαδημαϊκά ιδρύματα ως υπερήφανα αηδιαστικοί χορηγοί της νεοεποχίτικης ιδεολογίας προήγαγαν την διεξαγωγή μαθημάτων σε ανηλίκους από εψιμυθιουμένους δαίμονες, τραγόμορφα εωσφορικά κνώδαλα, αποκαλούμενα άλλως ως drag queens, σε νηπιαγωγεία της συμπρωτευούσης, με σκοπό την, ως είρηται, εξοικείωση των βρεφών με την δήθεν διωκομένη διαφορετικότητα. Με κέρατα, τόνους ρούζ και γυναικεία αμφίεση παρενδυτικοί ψυχασθενείς αναλαμβάνουν όχι μόνο να διδάξουν σε παιδιά 3-12 ετών τις κίβδηλες, παραπλανητικές και εντελώς κωμικές θεωρίες περί αφύλου βιολογίας, αλλά πρωτίστως να στρεβλώσουν τη συνειδησιακή λειτουργία ευάλωτων μικρών ηλικιών, οι οποίες τώρα διαμορφώνουν, πλάθουν και ζυμώνουν την ζωτικής σημασίας πρωτογενή στερεοτύπική τους αντίληψη για τον κόσμο. Στην πιο κρίσιμη αναπτυξιακή φάση ενός πλήρως εκτιθεμένου σε πάσα έξωθεν επιρροή παιδιού, ομάδες βαρεμένων και διανοητικά ανισόρροπων όντων με ισχυρά αφροδισιακά συμπλέγματα που έχουν αναγάγει το σέξ, την ηδονή και την παράχρηση των γεννητικών οργάνων σε προορισμό της βουτηγμένης στην ακολασία ζωής τους χρίζονται αυθαιρέτως διδάσκαλοι σε τέκνα ελληνικών οικογενειών, αποβλέποντας ως εκ τούτου να επηρεάσουν την ορθή τους σκέψη, να κλονίσουν την εύθραυστη ψύχική τους υγεία και εν τέλει υποχθονίως να τα μετατρέψουν σε εφιαλτικά αντίγραφα της βαθέως αρρωστημένης φύσεώς τους. Ως εξ ολοκλήρου απροάσπιστα εντός της σχολικής αιθούσης, αγνά, αμόλυντα και απονήρευτα παιδιά, τα οποία δεν ευθύνονται σε τίποτα, ώστε να υποβάλονται σ’ αυτήν την εγκληματικά απαράδεκτη βάσανο του πειραματόζωου, καθίστανται θλιβερά έρμαια, υποχείρια και αθύρματα της πιο οργανωμένης παγκόσμιας σατανικής συλλογικότητος, η οποία έχει τάξει απώτερο απαράβατο σκοπό της την καθιέρωση της ανωμαλίας και νομιμοποίηση των σχέσεων διαστροφής σ’ όλα τα χριστιανικά Έθνη, ήτοι εκείνη των πολύχρωμων πανσεξουαλιστών. Αντί, λοιπόν, τα παιδιά μας να μαθαίνουν γράμματα, όπως οι συγκεχωρημένοι αγιασμένοι παππούδες μας, στα νάματα της Ορθοδοξίας, των φλογισμένων ιερών κειμένων των ηρώων μας που υπερχείλιζαν από Πίστη, Πατρίδα, θυσίες και ιδανικά και της ενδόξου γλώσσης των προγόνων, μυούμενα στο ενάρετο παράδειγμα του βίου της, προκειμένου να δομήσουν ισχυρές προσωπικότητες με πειθαρχία και φρόνημα, που δεν θα παρασύρονται από τις χαμερπείς υπαγορεύσεις του ορμεμφύτου τους, αλλά θα ελέγχονται από την λογική τους και την κοινωνία τους με τον Χριστό, έχουν εγκαταλειφθεί παντελώς ανυπεράπιστα ως θύματα εις χείρας των δυνάμεων της Νέας Τάξεως.

Με τις συγκαιρινές οικογένειες εμφανώς διαλυμένες, πολλούς νέους γονείς εμποτισμένους σε μιά απογοητευτικά εγωϊστική αδιαφορία για την τύχη των ιδίων τους των τέκνων και φυσικά μία καθολική φοβική στάση μικροαστικής αδρανείας απέναντι σ’ αυτά τα εξωφρενικά αίσχη σε βάρος της ψυχής και των δικαιωμάτων των παιδιών, πάσα ελπίδα ουσιαστικής συγκρούσεως με το μέτωπο της πιο woke ακροαριστερής παραφροσύνης απόλλυται στον ορίζοντα. Η ανασύσταση μιάς δυναμικής πολύτεκνης ορθόδοξης παραδοσιακής οικογενείας ως πυρήνος της ελληνικής κοινωνίας πέραν από προϋπόθεση για μιά ανθεκτική και ακάμπτως σκληρή έμπρακτη αντίδραση στις ύπουλες επιθέσεις στους γλυκυκάρπους παίδες του Έθνους ας γίνει και η ευχή όλων μας για το ιόν νέον Έτος του Κυρίου της Δόξης.

 

https://www.eoneolaia.com/tragomorfoi-didaskaloi-petros-nikolou/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters