Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ 1944: ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ

Του Ανδρέα Μητσόπουλου

Δικηγόρου-Συγγραφέως

Αναδημοσιευμένο από την εφημερίδα Ελεύθερη Ώρα

 

Συμπληρώνονται 77 έτη από τα Δεκεμβριανά του 1944. Ως γνωστόν, την 12η Οκτωβρίου 1944 είχε προηγηθεί η απελευθέρωση των Αθηνών, η οποία συνετελέσθη μετά την αποχώρηση των Γερμανών Ναζί, έπειτα από 42 μήνες απάνθρωπης Κατοχής που υπέστη ο Ελληνικός Λαός. Η 12η Οκτωβρίου, απετέλεσε όμως και την έναρξη μίας περιορισμένης χρονικά ανακωχής των κομμουνιστικών επιδιώξεων για την κατάληψη της κρατικής εξουσίας, οι οποίες είχαν εκδηλωθεί από τα χρόνια της Κατοχής (Α΄ Γύρος το 1943) και απέβλεπαν στην πολιτική επικράτηση του κομμουνισμού στην Ελλάδα, μετά την απελευθέρωση από τους Γερμανούς, ούτως ώστε να μετατραπεί η Πατρίδα μας σε σοβιετική επαρχία, έχοντας υποστεί εδαφικό ακρωτηριασμό, αφού το σχέδιο προέβλεπε την μετατροπή της Μακεδονίας και της Θράκης σε σλαβοβουλγαρικά σταλινικά προτεκτοράτα. Ο πρώτος γύρος είχε σημαδευτεί από τις φρικτές εκτελέσεις Ελλήνων Πατριωτών, σε ουκ ολίγες περιοχές της ελληνικής υπαίθρου, μεταξύ των οποίων, στην Πελοπόννησο (Μελιγαλάς, Φενεός, Στιμάγκα, Αγιονόρι, Δερβένι, Βαλτέτσι, Μολάοι κ.α.), την Ευρυτανία, την Μακεδονία και την Ήπειρο.   

Λίαν συντόμως λοιπόν, στις αρχές Δεκεμβρίου του 1944, εξεδηλώθη κομμουνιστική ανταρσία η οποία απετέλεσε τον λεγόμενο Β΄ Γύρο των ανωτέρω επιδιώξεων. Στόχος της Αριστεράς που ηρνείτο να αφοπλιστεί, ήταν πλέον η κατάληψη των Αθηνών που εάν επετυγχάνετο, θα οδηγούσε στην κατάλυση του κράτους, ανοίγοντας τον δρόμο για την ένταξη της Ελλάδος στο λεγόμενο «σιδηρούν παραπέτασμα». Το ανίερο και αντεθνικό έργο των κομμουνιστικής παρατάξεως θα γινόταν ευκολότερο, εάν εξουδετέρωνε και εν συνεχεία εξόντωνε τις κυβερνητικές δυνάμεις. Οι μάχες στην πρωτεύουσα ξεκίνησαν την 4η Δεκεμβρίου 1944 με εκδήλωση επιθέσεων από το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και ολοκληρώθηκαν στις 5 και 6 Ιανουαρίου 1945 με τη νίκη των Εθνικών Δυνάμεων οι οποίες απαρτίζονταν από δυνάμεις της Χωροφυλακής, της Αστυνομίας Πόλεων, της Τρίτης Ορεινής Ταξιαρχίας και πολλών αντιστασιακών οργανώσεων (Οργάνωση «Χ», ΕΔΕΣ, ΡΑΝ, ΠΕΑΝ κ.α.). Το κύριο βάρος ως προς την απόκρουση των εαμιτών, επωμίστηκε το Σύνταγμα Χωροφυλακής Μακρυγιάννη του οποίου οι στρατιωτικές εγκαταστάσεις ευρίσκοντο πλησίον του νέου Μουσείου της Ακροπόλεως. Το Ηρωικό Σύνταγμα Χωροφυλακής Μακρυγιάννη, που διοικούσε ο απαράμιλλος Συνταγματάρχης Γεώργιος Σαμουήλ και οι ηρωικοί άνδρες της προαναφερθείσας Οργανώσεως «Χ» που διατηρούσε αξιόλογες δυνάμεις πέριξ του Θησείου, κατόρθωσαν να αντισταθούν σθεναρά και να αποκρούσουν με αυταπάρνηση την κομμουνιστική απειλή και εν τέλει, κατόπιν σφοδρότατων μαχών που διήρκεσαν επί έναν και πλέον μήνα, να επικρατήσουν και να διατηρήσουν ανέπαφη την Αστική Δημοκρατία της Πατρίδος μας. Η Ένδοξη Ελληνική Βασιλική Χωροφυλακή που συμμετείχε στην πρώτη γραμμή όλων ανεξαιρέτως των Εθνικών Αγώνων για την Ελευθερία από το 1897 έως το 1949, πλήρωσε βαρύτατο φόρο αίματος για να επιτευχθεί η πολυπόθητη απαλλαγή από την αντεθνική κομμουνιστική ιδεοληψία. Το αυτό ισχύει και για την Οργάνωση «Χ» των Αγνών Εθνικοφρόνων, με Ηγέτη τον Γεώργιο Γρίβα (μετέπειτα Διγενή, Αρχηγό της ΕΟΚΑ), η οποία πραγματοποίησε διμέτωπο εθνικό αγώνα τόσο κατά των δυνάμεων Κατοχής, όσο και κατά του ερυθρού ολοκληρωτισμού. Τα Δεκεμβριανά του 1944 εστοίχισαν στην Πατρίδα χιλιάδες νεκρών αθώων πολιτών, περισσοτέρων από αυτούς που έπεσαν υπέρ Πίστεως και Πατρίδος κατά το Έπος του 1940-1941. Ανάμεσα στα θύματα ήταν και η καταπληκτική ηθοποιός της εποχής Ελένη Παπαδάκη, η οποία εβίωσε φρικτό θάνατο από τους δήμιους του ερυθρού ολοκληρωτισμού την 21η Δεκεμβρίου 1944 με την αιτιολογία ότι δήθεν, ήταν ερωμένη του κατοχικού πρωθυπουργού Ράλλη και επομένως δωσίλογη. Η αλήθεια όμως είναι ότι η Ελένη Παπαδάκη όχι μόνο δεν είχε ερωτικές σχέσεις με τον Ράλλη, αλλά αντιθέτως είχε σώσει πλείστους όσους Έλληνες στην Κατοχή, ανεξαρτήτως ιδεολογικής τοποθετήσεώς τους, λόγω των γνωριμιών που είχε, ούσα πασίγνωστη από την καλλιτεχνική της καριέρα. Εκτός των μαχών που διεξήχθησαν στην πρωτεύουσα, γεγονός υπήρξε και η τραγική ομηρία χιλιάδων Αθηναίων οι οποίοι κάτω από απάνθρωπες συνθήκες εσύροντο πεζή μέχρι τα Κιούρκα, τα Κρώρα, την Τιθορέα, τα Φάρσαλα και αλλού, με αποτέλεσμα να αποδεκατίζονται από τις κακουχίες. Μεταξύ των θυμάτων συγκαταλέγονται πολλοί Αξιωματικοί του Στρατού, επιστήμονες, ιατροί, δικηγόροι, εκπαιδευτικοί, μέχρι και Καθηγητές Πανεπιστημίου, καθώς και απλοί αστοί, άνδρες, γυναίκες και παιδιά.

Μετά την μικράς διαρκείας κατάπαυση των εχθροπραξιών με την υπογραφή της Συμφωνίας της Βάρκιζας την 12η Φεβρουαρίου 1945, την 31η Μαρτίου 1946, κατόπιν της απρόκλητης κομμουνιστικής επιθέσεως στον Σταθμό Χωροφυλακής στο Λιτόχωρο Πιερίας, οδηγηθήκαμε στην αναπόφευκτη έναρξη του Γ΄ γύρου ο οποίος διήρκεσε έως τον Αύγουστο του 1949, όταν τελικά ο Ελληνικός Στρατός, υπό την εμπνευσμένη ηγεσία του Αλέξανδρου Παπάγου (μετέπειτα Στρατάρχη) και του Θρασύβουλου Τσακαλώτου, διέλυσε στο Γράμμο και το Βίτσι κάθε κομμουνιστικό θύλακα. Καθίσταται αυτονόητο, πως η συμβολή της Ελληνικής Βασιλικής Χωροφυλακής, υπήρξε τεράστια για το Έθνος. Εάν δεν είχε κατορθώσει να αμυνθεί με επιτυχία, η Αθήνα θα είχε καταλήξει δέσμια του κομμουνιστικού καθεστώτος και θα βίωνε στην σταλινική σκλαβιά, ολόκληρη η ελληνική επικράτεια, ενώ δεν θα υπήρχε καμία δυνατότητα αντιδράσεως των εθνικών δυνάμεων για επαναφορά της Ελλάδος στον ελεύθερο δυτικό κόσμο. Αξιοσημείωτη και εντυπωσιακή υπήρξε η Ομόνοια όλων ανεξαιρέτως των Εθνικών Δημοκρατικών πολιτικών παρατάξεων του τόπου κατά των κομμουνιστικών σχεδίων, είτε αυτές προήρχοντο από την Δεξιά είτε από την Κεντρώα παράταξη, αφού άνω των κομματικών αντιπαραθέσεών τους, προείχε η Σωτηρία του Έθνους και η διαφύλαξη της Αστικής Δημοκρατίας.

Στις παρακμιακές ημέρες που βιώνουμε, με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι η πολιτική ηγεσία, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, απόσχει συστηματικά και συνειδητά-ασυνείδητα από το Εθνικό Μνημόσυνο στο Σύνταγμα Χωροφυλακής Μακρυγιάννη, το οποίο τελείται ανελλιπώς, την πρώτη Κυριακή κάθε Δεκεμβρίου, μετά το πέρας της Κυριακάτικης Λειτουργίας, στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου που ευρίσκεται στον χώρο του Στρατοπέδου, ακριβώς δίπλα στο νέο Μουσείο της Ακροπόλεως. Εκκωφαντική είναι η απουσία του ισχυρότερου, πλην όμως φοβικού στην Αριστερά, πολιτικού πυλώνα της Κεντροδεξιάς, ήτοι της Νέας Δημοκρατίας, η οποία έχει να παραστεί επισήμως, από την εποχή του αειμνήστου Προέδρου της Ευάγγελου Αβέρωφ ο οποίος προήδρευσε από το 1981 έως το 1984. Φαίνεται πως η απόσταση των 700 μέτρων που απέχει ο τόπος τελέσεως του Μνημοσύνου από την Βουλή, τους πέφτει μακρυά, ενώ ο Αη Στράτης, τους εξυπηρετεί περισσότερο, προκειμένου να τιμήσουν τους «δημοκρατικούς αγώνες» της Αριστεράς, πιστεύοντας μάταια ότι θα αποσπάσουν αριστερές ψήφους.  

Τις ανωτέρω συμπλεγματικές φοβίες και ιδεοληψίες πληρώνει σήμερα η Ελληνική Αστυνομία, 77 έτη μετά από την καταλυτική συμβολή των Ενδόξων Ανδρών της Ελληνικής Βασιλικής Χωροφυλακής, στη Νίκη του Έθνους κατά του κομμουνισμού και επομένως, ευρίσκεται διαρκώς στο σκοπευτικό των εθνομηδενιστών και των δικαιωματιστών της Αριστεράς. Εξαιτίας αυτών των ιδεοληψιών εξάλλου, το ΠΑΣΟΚ ικανοποίησε το 1984 το αίτημα της Αριστεράς, για συγχώνευση-κατάργηση της Ελληνικής Χωροφυλακής η οποία προσέφερε υπηρεσίες στο Έθνος και το κοινωνικό σύνολο από το 1833 και της Αστυνομίας Πόλεων, με εξίσου μεγάλη προσφορά από το 1920. Σε όλες αυτές τις αποκρουστικές αντιλήψεις, οι Έλληνες Πατριώτες κωφεύουμε, γινόμαστε γνώστες της Ιστορίας και μεταλαμπαδεύουμε στα παιδιά μας το Ηρωικό Πρότυπο, εκπαιδεύοντάς τα, να αδιαφορούν για κάθε κατασκευασμένο ψευδοπρότυπο της Αριστεράς και να Τιμούν τους Αληθινούς Ήρωες του Έθνους των Ελλήνων. Ήρωες όπως οι Άνδρες του Συντάγματος Χωροφυλακής Μακρυγιάννη.

ΑΘΑΝΑΤΟΙ. ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ.


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters