Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Alex Rondos: Ο νεκροθάφτης του “Μακεδονικού”;

Από τις εφημερίδες φαίνεται πως έμαθαν οι αρμόδιες Διευθύνσεις και λοιποί υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου Εξωτερικών ότι η ονομασία “Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη” βρίσκεται στο επίκεντρο παρασκηνιακών διαπραγματεύσεων με τη ΠΓΔΜ. Η συζήτηση των ημερών στο ΥΠΕΞ είναι ποιος ηγείται των διαπραγματεύσεων από την ελληνικής πλευράς, ποιος είναι ο δίαυλος της μυστικής διπλωματίας μεταξύ Αθήνας-Σκοπίων. Σύμφωνα με πληροφορίες, η επαναφορά του Αlex Rondos στο υπουργείο Εξωτερικών είναι γεγονός. Ο εξ απορρήτων σύμβουλος του Γ. Παπανδρέου απέκτησε την ιδιότητα του πρέσβη εκ προσωπικοτήτων και εγκαταστάθηκε ξανά στην Αθήνα, διαδραματίζοντας ουσιαστικά ρόλο άτυπου μεν, αλλά συμβούλου των Γ. Παπανδρέου και Δημ. Δρούτσα για τα κρίσιμα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής.
Εφοδιασμένος με διπλωματικό διαβατήριο της Ελληνικής Δημοκρατίας, έχει αναλάβει αποστολές μυστικής διπλωματίας για λογαριασμό του πρωθυπουργού το πρώτο εξάμηνο του 2010 σε Σερβία, Σκόπια, Αλβανία και Τουρκία. Ο Έλληνας πρεσβευτής στη Σερβία έπεσε από τα σύννεφα όταν οι συνάδελφοί του που εκπροσωπούν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης τον ρώτησαν σε μία από τις τακτικές συναντήσεις αλληλοενημέρωσης, ποιο ήταν το περιεχόμενο των συνομιλιών που είχε ο απεσταλμένος της ελληνικής κυβέρνησης κ. Rondos με τη σερβική κυβέρνηση. Το ίδιο συνέβη και με τους πρεσβευτές μας στην Αλβανία και στα Σκόπια. Αποδείχθηκε ότι οι Ευρωπαίοι ομόλογοί τους γνώριζαν περισσότερα για τις συναντήσεις με βάση τις πληροφορίες που τους είχαν δώσει τα μέλη των κυβερνήσεων των συγκεκριμένων χωρών. Οταν οι Ελληνες πρεσβευτές απευθύνθηκαν στην Kεντρική Yπηρεσία στην Αθήνα, τους διαβιβάστηκε αρμοδίως: “Μην ασχολείστε, καλύτερα να το ξεχάσετε“. Διπλωματικοί παρατηρητές θεωρούν ότι ο Alex Rondos χαράσσει τη βαλκανική πολιτική του Γ. Παπανδρέου.
Στις κυβερνήσεις των βαλκανικών κρατών ο Αlex Rondos είναι γνωστός από την προηγούμενη θητεία του στο πλευρό του Γ. Παπανδρέου την περίοδο που ο δεύτερος ήταν υπουργός Εξωτερικών (1999-2004). Ο Rondos υποστηρίζει με υπερηφάνεια ότι ήταν ο αρχιτέκτονας της αλλαγής πολιτικής της Ελλάδας στο Γιουγκοσλαβικό και ότι συνέβαλε στην πτώση του Slobodan Milosevic. Λέγεται πως ήταν ο πρώτος που συναντήθηκε με τον VojislavKostunica, όταν ανέλαβε την προεδρία της Γιουγκοσλαβίας το 2000, ενώ ιδιαίτερα στενές σχέσεις είχε και με τον δολοφονηθέντα πρωθυπουργό της Σερβίας Zoran Djindjic. Θεόδωρου Πάγκαλου, καθώς ήταν μεταξύ εκείνων που “φωτογράφισε” ο πρώην υπουργός, όταν έκανε λόγο για στελέχη που κινούνται στο κτίριο της H παρουσία του στο υπουργείο Εξωτερικών είχε προκαλέσει θύελλα υπόγειων αντιδράσεων από τους μόνιμους διπλωμάτες, αλλά και τη δημόσια έκρηξη του -νυν αντιπροέδρου-Βασιλίσσης Σοφίας και μιλάνε μόνο αγγλικά. Εξάλλου το ελληνικό λεξιλόγιο του Rondos δύσκολα υπερέβαινε όταν έφθασε στην Αθήνα τις διακόσιες λέξεις. Παραιτήθηκε μετά την εκλογική ήττα του Γ. Παπανδρέoυ το 2004 αλλά εμφανίστηκε ξανά στις 21 Απριλίου ως φανατικός υπέρμαχος του ανθελληνικού Σχεδίου Ανάν, υπογράφοντας ένα άρθρο με το τίτλο “Cyprus: The price of rejection” για τη ΜΚΟ Οpen Democracy, χρηματοδοτούμενη από τον γνωστό George Soros, στο οποίο αναφέρει μεταξύ άλλων ότι “ο αληθινός πατριωτισμός βασίζεται στο συμβιβασμό”…



http://greeknation.blogspot.com

(http://www.opendemocracy.net/democracy-europefuture/article_1861.jsp
)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters