Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023

ΠΛΥΣΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ - «Νομιμοποιούν» την υιοθεσία ομοφύλων ζευγαριών στην εκπαιδευτική ύλη των δημοτικών σχολείων! Οδηγίες στους δασκάλους να αποφεύγουν τους όρους «μητέρα» και «πατέρας»!


Την ώρα που το θέμα της νομιμοποιήσεως των γάμων και της τεκνοθεσίας των ομοφύλων προκαλεί τριγμούς  στο εσωτερικό της ΝΔ, τα παιδιά του δημοτικού (!)  μαθαίνουν να εξοικειώνονται με την ιδέα της οικογένειας με γονείς του ιδίου φύλου, αμφισβητώντας ακόμη και την έννοια του βιολογικού φύλου, ενώ οι ιερές λέξεις “μητέρα και πατέρας”  αντικαθίστανται από την λέξη “κηδεμόνας ή γονέας”! Και αυτό δεν είναι προσωπική εκτίμηση, αλλά αναφέρεται ξεκάθαρα στο εκπαιδευτικό υλικό που προτείνει το  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής  για την διδασκαλία των μαθητών της Ε΄και ΣΤ’ Δημοτικού στα νεοεισερχόμενα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Συγκεκριμένα, στο «εκπαιδευτικό υλικό για την αντιμετώπιση  του ρατσισμού» και «για την μελέτη και αντιμετώπιση της ακροδεξιάς», όπως αναγράφεται χαρακτηριστικά και φέρει τον τίτλο «Μορφές της σύγχρονης οικογένειας»προβάλλεται η νόμιμη απόκτησις τέκνων από ομόφυλα ζευγάρια, χωρίς καν αυτό να έχει θεσμοθετήθεί, αποκαλύπτοντας τις υπόγειες και επικίνδυνες  διαδρομές- ειδικά όταν αφορούν αθώες παιδικές ψυχές-  που χρησιμοποιούνται για να καλλιεργηθεί το έδαφος γι αυτό που μάλλον είναι θέμα χρόνου να συμβεί. Αν και η κυβέρνησις έχει αναφέρει ότι θα φέρει το θέμα για την νομιμοποίηση του γάμου των ομόφυλων στην Βουλή  μετά τις ευρωεκλογές, δεν αποκλείεται να αιφνιδιάσει υπό την πίεση της αντιπολιτεύσεως που το έχει ανάγει σε μείζον ζήτημα. Ήταν άλλωστε και η πρώτη αναφορά που έκανε και η νεοσύστατη ομάδα Χαρίτση. «Δεσμεύομαι, ως επικεφαλής της νέας κοινοβουλευτικής ομάδας της Αριστεράς, ότι θα δώσουμε τη μάχη εντός και εκτός Βουλής για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών με πλήρη δικαιώματα», ανέφερε σε ανάρτηση του ο επικεφαλής της νέας Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Αλέξης Χαρίτσης. Ωστόσο το κλίμα στην ΝΔ είναι τεταμένο μετά τις προειδοποιητικές βολές των κ.κ  Αντώνη Σαμαρά και Μάκη Βορίδη, αλλά και την εκπεφρασμένη αντίθεση μεγάλης μερίδας των δεξιών ψηφοφόρων της που αρνούνται να αποδεχθούν τις διδαχές της woke κουλτούρας και της πολιτικής ορθότητος.

Η «χωλή οικογένεια» και οι δύο μπαμπάδες

Και όχι αδίκως. Αν  κανείς μελετήσει το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό, θα σοκαριστεί από την προσπάθεια που ήδη γίνεται  για να γίνει αποδεκτή η τεκνοθεσία ομόφυλων ζευγαριών βάζοντας ως πρώτο στόχο τα παιδιά του δημοτικού και τους ανυποψίαστους γονείς που ούτε έχουν ερωτηθεί αλλά τις περισσότερες φορές ούτε καν γνωρίζουν. Αναλυτικώτερα, στην ενότητα μορφές οικογένειας ανάλογα με τα κοινωνικά χαρακτηριστικά των μελών της γίνεται αναφορά στην οικογένεια με γονείς του ιδίου φύλλου, προβάλλοντας το εξής παράδειγμα: «Η Δανάη μεγαλώνει με τον Βασίλη και τον Παύλο . Γι αυτήν είναι και οι δύο μπαμπάδες». Επιπλέον,  στο εγχειρίδιο αυτό που υποτίθεται ότι είναι κατά του ρατσισμού χαρακτηρίζεται ως «χωλή οικογένεια» όταν ο ένας από τους δύο γονείς είναι μακριά γιατί μπορεί να το απαιτεί η εργασία του γονιού επειδή ο μπαμπάς είναι ναυτικός, γιατί η μαμά εργάζεται στο Λονδίνο κτλ. Η οικογένεια δηλαδή που ένας από τους δύο γονείς εργάζεται μακριά γιατί το απαιτούν οι συνθήκες και προφανώς δεν έχει άλλη επιλογή..χωλαίνει! Αυτά διδάσκονται τα παιδιά του Δημοτικού!

Στο πεδίο των Δραστηριοτήτων στην ίδια ενότητα, ο μαθητής καλείται να αντιστοιχήσει εικόνες με τις μορφές της οικογένειας: 1. πολύτεκνη οικογένεια, 2 πολυπολιτισμική οικογένεια, 3 μονογονεϊκή οικογένεια, 4. Οικογένεια με γονείς του ιδίου φύλου, 5 Διευρυμένη οικογένεια. Επι προσθέτως, στην Δραστηριότητα 5 τα 8-9χρονα παιδιά καλούνται να καταθέσουν… την επιστημονική τους άποψη για τις δυσκολίες που πιστεύουν ότι μπορεί να αντιμετωπίσει μια οικογένεια με δύο μπαμπάδες! Και το αποκορύφωμα όλων: Στην δραστηριότητα 7 τα παιδιά καλούνται να χωριστούν σε δυάδες και να παίξουν διάφορους ρόλους. Ένας εξ αυτών είναι ο εξής: «Ο φίλος σου είναι στεναχωρημένος : μια συμμαθήτριά του τον κορόιδεψε επειδή έχει δύο μαμάδες. Tί θα τον συμβουλέψεις για να νοιώσει καλύτερα;» Μετά δηλαδή την επιστημονική τεκμηρίωση για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η οικογένεια με δύο μπαμπάδες, το 8χρονο παιδί καλείται να παρέχει και συμβουλές!

«Κορίτσι, αγόρι και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο»

Το πλέον συγκλονιστικό όμως είναι άλλο:  τα παιδιά Δ’-Ε’-ΣΤ’ Δημοτικού καλούνται να αμφισβητήσουν ακόμη και την έννοια του βιολογικού φύλου,  καθώς «υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο»!. Σύμφωνα με το υλικό για την ενότητα «Προχωρώντας Μπροστά- Πολύχρωμο Σχολείο», στο Εργαστήριο 6 με τίτλο «Το πολύχρωμο τρένο» σκοπός είναι: “Οι μαθητές/-τριες να εξερευνήσουν  τις έννοιες της ταυτότητας φύλου και της έκφρασης φύλου- Να βοηθήσει τους/ τις μαθητές/ –τριες να κατανοήσουν διαφορές μεταξύ της ταυτότητας φύλου, ερωτικού σεξουαλικού προσανατολισμού και βιολογικού φύλου (όπως αποδόθηκε κατά τη γέννηση)- -Να βοηθήσει τους/ τις μαθητές /–τριες να καταλάβουν ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο. Να βοηθήσει τους/τις μαθητές –τριες να καταλάβουν ότι το φύλο, η έκφραση φίλου, ο ερωτικός/ σεξουαλικός προσανατολισμός και το βιολογικό φύλο (όπως αποδόθηκε κατά τη γέννηση) δεν είναι δίπολα άλλα συνεχή φάσματα».

Όχι πατέρας ή μητέρα αλλά κηδεμόνας!

Στο εγχειρίδιο εκπαιδευτικού – ελεύθερη επιλογή ονόματος – αντωνυμίας φύλου – τουαλέτες από το παιδί  στην σελίδα 9 (Ομοίως οδηγός του εκπαιδευτικού σελ  141) στην ενότητα «προσωπική έκφραση και χρήση γλώσσας» οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αποκαλούν το παιδί όπως του αρέσει και να αποφεύγουν να αναφέρονται στο φύλο σε ερωτηματολόγια ή αιτήσεις! Μάλιστα  το «μητέρα» και το «πατέρας» αντικαθίσταται από το «κηδεμόνας» ή «γονέας»! Ιδού τι ακριβώς αναφέρεται:

«-Σεβαστείτε την ταυτότητα φύλου των παιδιών κάθε στιγμή. Πάντα να απευθύνεστε στα παιδιά χρησιμοποιώντας το όνομα της αρεσκείας τους (και την αντωνυμία φύλου) και επιτρέψτε σ’ αυτά να ντύνονται ανάλογα με τις επιλογές τους (στα πλαίσια της ευπρέπειας) καθώς και να κάνουν χρήση της τουαλέτας, στην οποία αισθάνονται πιο άνετα. Ενθαρρύνετε και προάγετε ρητά μια συμπεριληπτική στάση απέναντι στον τρόπο που εκφράζεται το κάθε παιδί. Αυτό θα είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς τα trans παιδιά, που δεν ταυτίζονται με τα κυρίαρχα πρότυπα φύλου, ότι το περιβάλλον τους εκτιμά και τους αποδίδει ίση άξια με τα υπόλοιπα παιδιά.

-Χρησιμοποιείτε συμπεριληπτική  γλώσσα. Χαιρετάτε την τάξη με τρόπο όπως «καλημέρα παιδιά» αντί για «καλημέρα αγόρια και κορίτσια». Προτιμάτε τις λέξεις «γονείς/γονέας» και/ ή «κηδεμόνας» από «μητέρα» και «πατέρας», έτσι ώστε να απευθύνεστε και σε ένα εύρος διαφορετικών μορφών οικογένειας.

-Όπου είναι δυνατόν, αποφεύγετε να περιλαμβάνεται το φύλο ως κατηγορία σε ερωτηματολόγια ή αιτήσεις. Όταν κάτι τέτοια απαιτείται προτιμήστε να δώσετε μία ακόμα επιλογή ως κατηγορία για συμπλήρωση με την ονομασία «άλλο».»

Σιωπή από την κ. Μιχαηλίδου

Σε επίκαιρη ερώτηση  που κατέθεσε η  βουλευτής της Νίκης κα Ασπασία Κουρουπάκη  με θέμα «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία στο πλαίσιο της διδακτικής ενότητος «Εργαστήριο Δεξιοτήτων», η ίδια διερωτήθη ευλόγως: «Είναι σήμερα νόμιμη η υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια; Είναι νόμιμη η απόκτηση παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια μέσω παρένθετης μητέρας; Είναι νόμιμη η εκμετάλλευση και η εργαλειοποίηση του γυναικείου σώματος. Της γυναικείας μήτρας, την ίδια στιγμή που βαφτίζετε με το απαξιωτικό όρο «χωλές» τις οικογένειες που ο πατέρας μπορεί να λείπει μήνες στα καράβια, οικογένειες που κράτησαν και κρατούν ακόμη ζωντανή την Κάλυμνο και άλλα μέρη της νησιώτικης πατρίδας μας;».

Σε άλλο σημείο αναφερόμενη στις οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς ανέφερε τα εξής: «Αντλώ, επίσης, από το εγχειρίδιο για την συμπεριφορική εκπαίδευση «Να απευθύνεστε  στα παιδιά με το όνομα της αρεσκείας τους. Χαιρετάτε την τάξη με τρόπο όπως: καλημέρα παιδιά» αντί  για «καλημέρα, αγόρια και κορίτσια», προτιμάτε τις λέξεις « γονέας» ή «κηδεμόνας» αντί των λέξεων «μητέρα» και πατέρας». Σε όλα αυτά δεν έλαβε ουδεμία  απάντηση από την  υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Δόμνα Μιχαηλίδου.  Αντ’ αυτού, η κ. Μιχαηλίδου έκανε ευρεία  αναφορά στους κινδύνους του διαδικτύου -που πράγματι υπάρχουν- και την ανάγκη  της σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία, επισημαίνοντας ότι «είναι δικαίωμα των παιδιών και είναι δικαίωμα των εφήβων και είναι υποχρέωση της πολιτείας και όλων μας να την παρέχουμε».

Μήπως γίνεται το αντίστροφο;

Και όμως το άρθρο 2 του Πρώτου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ, ο Χάρτης Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ενώσεως προβλέπουν ότι το δικαίωμα των  γονέων να εξασφαλίζουν την εκπαίδευση και μόρφωση των τέκνων τους σύμφωνα με τις θρησκευτικές, φιλοσοφικές και παιδαγωγικές τους πεποιθήσεις πρέπει να γίνεται σεβαστό από τον εθνικό νομοθέτη. Εντούτοις αυτό φαίνεται να μην λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από τις αρμόδιες αρχές όταν τα παιδιά του Δημοτικού καλούνται να αξιολογήσουν τις δυσκολίες που έχει η ανατροφή ενός παιδιού από δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες  ή  μαθαίνουν  “ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο” χωρίς  ούτε καν οι γονείς τους πολλές φορές να το γνωρίζουν.  Και εδώ προκύπτει το αντίστροφο ερώτημα: Μήπως έτσι εν τέλει καταπατάται το δικαίωμα των ετερόφυλων γονέων εις βάρος των ομόφυλων ζευγαριών;

Επιστολική ψήφος-μπούμερανγκ

Και επειδή προ ημερών ο Έλλην Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανεκοίνωσε την  καθιέρωση της επιστολικής ψήφου για τους απόδημους αλλά και για ψηφοφόρους εντός Ελλάδος εν όψει των ευρωεκλογών, θα ήταν συνετό να λάβει υπ όψιν του και την  προτέρα εμπειρία των Ελλήνων του εξωτερικού. Μητέρα ενήλικου κοριτσιού που τα τελευταία 10 χρόνια διαμένει στην Αυστραλία  ανέφερε στην «ΕτΚ» πόσο μεγάλη σύγχυση έχει προκαλέσει στην αυστραλιανή κοινωνία η καθιέρωσις του γονέα  Α και του γονέα Β και πόσο χαίρεται που αυτό δεν ισχύει στην Ελλάδα. Και πρόκειται για μια εν δυνάμει  ψηφοφόρο της ΝΔ . Αν όμως αυτό θεσμοθετηθεί από την παρούσα κυβέρνηση, όπως μας εκμυστηρεύτηκε, δεν θα την ψηφίσει.


NEWSBREAK

Εστία της Κυριακής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters