Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Η ΔΟΜΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Η «ΒΛΑΚΟΚΡΑΤΙΑ»

Του Χαράλαμπου Β. Κατσιβαρδά
Δικηγόρου Παρ’ Αρείω Πάγω

Η δικαστική εξουσία καθίσταται απολύτως εξανδραποδισμένη εις την εκάστοτε εκτελεστική εξουσία, καθότι οι πρόεδροι και αντιπρόεδροι των ανώτατων δικαστηρίων όλων των κλάδων δικαίου (αστικού, ποινικού και διοικητικού) διορίζονται υπό την εκάστοτε κυβέρνηση, ως εκ τούτου και δοθέντος ότι πρόκειται δια το δημόσιο τομέα υφίσταται πλήρης ιεραρχία προς την διάχυση των εντολών.


Εν άλλος λόγοις η λειτουργική ανεξαρτησία της δικαιοσύνης καθίσταται φενάκη, καθότι οι ανώτατοι δικαστές, εκ των οποίων ακολούθως και συναφώς εξαρτώνται οι προαγωγές των υπηρεσιακά υφιστάμενών τους, ενίοτε, τελούν εν διατεταγμένη υπηρεσία, ιδίως ως προς ζητήματα τα οποία αφορούν μείζονα πολιτικά και αρρήκτως υπερθενικά συμφέροντα, εξ αυτού του λόγου, έχουν απεμπολήσει την λειτουργική τους ανεξαρτησία και συνακολούθως την εντιμότητα τους περί της ακριβοδίκαιης απονομής της δικαιοσύνης, εξαγοράζοντας την παραμονή τους εις την εξουσία και την διαπλοκή τους με τα ισχυρά συμφέροντα.


Εκ των ως άνω λοιπόν λόγων, φαινομενικά θεσμικά, η Δικαιοσύνη πλήττεται εκ βάθρων και δεν παράγει δεόντως το προσήκον έργο δια την εξυπηρέτηση του κοινού καλού ως εκ τούτου θα ηδυνάμην να είπουμε μετά βεβαιότητας ότι πρόκειται τούτο, δηλαδή η έλλειψη δικαιοσύνης δια ένα ισχυρό κόλαφο εις  το μαλακό υπογάστριο του ήδη καθημαγμένου και ρηγματωμένου εποικοδομήματος της σαθρής Δημοκρατίας μας.


Ως εκ τούτου εκ των ως άνω συνάγεται ότι η Δικαιοσύνη πνέει τα λοίσθια, τούτο δε είναι ηλίου φαεινότερο να συμβαίνει όταν η ίδια η εξουσία καθυποτάσσει καταστατικά την Δικαιοσύνη και την μετατρέπει σε θεραπαινίδα η οποία απαρτίζεται από ημέτερους τους οποίους χρησιμοποιεί ως πειθήνια στρατιωτάκια, καθότι οι ίδιοι οι δικαστές έχουν εξαγοράσει την συνείδησή τους, εις το να καθίστανται αθύρματα και μίσθαρνα όργανα των αδαών, περί των νομικών ζητημάτων, πολιτικών.


Τούτων δοθέντων δύναται κανείς να ερμηνεύσει συστηματικά για την αδράνεια της Δικαιοσύνης δια μείζονα ζητήματα τα οποία πλήττουν τον λαό, καίτοι κραυγάζουν ότι καθίστανται κατάφωρα άδικα, ή υπάρχει νομικό έδαφος να αντιμετωπιστούν, πλην όμως τούτο ουδέποτε συμβαίνει, διότι αείποτε η δοτή Δικαιοσύνη ευρίσκει τεχνηέντως σωρεία προσκομμάτων ούτως ώστε να ασχοληθεί κανείς με την νομική επιχειρηματολογία.


Το απαγοητευτικό είναι ότι μία μερίδα συμβιβασμένων δικαστών ενεργούν εκ δόλου και διαπλέκονται αποκηρύττοντας μετά βδελυγμίας ο,τιδήποτε αντικεμενικά δίκαιο εις τους κόλπους της Δικαιοσύνης, αναμιγνυόμενοι με διάφορου τύπου δουλειές ίνα νομιμοποιήσουν τα αδικαιολόγητα.


Η ως άνω κατάσταση εις την Δικαιοσύνη, η οποία συνιστά ανυπερθέτως ένα παρεμπίπτων συστατικό στοιχείο του δημοσίου με ό,τι τούτο συνεπάγεται από απόψεως παθογενειών καθότι  κείται εις τον πυρήνα του, άρα τα περιθώρια επιλογών και ελιγμών καθίστανται εκ των πραγμάτων περιορισμένα.
Επομένως το ίδιο το Κράτος χρησιμοποιεί κατ’ εντολή του την Δικαιοσύνη, παρά τις ρηματικές δηλώσεις περί του αντιθέτου και την εμπιστοσύνη δήθεν περί της ανεξαρτησίας της Ελληνικής Δικαιοσύνης προκειμένου να παραπείσει την κοινή γνώμη.


Άρα το κράτος είναι Ιανός με δύο πρόσωπα, αφενός δρα στο σκοτεινό παρασκήνιο εκμεταλλευόμενο της Δικαιοσύνη υπέρ της και εξ ετέρου εν ταυτώ, επαινεί περί της αμεροληψίας της Δικαιοσύνης εις τον βαθμό που υποστηρίζει την ίδια κατόπιν των ιδικών του οδηγιών.


Εξ αυτού το λόγου βλέπουμε ως πολίτες η Εισαγγελία να καθεύδει τον νήδυμον ύπνο καθόσον αφορά την παράλειψη αυτεπάγγελτης διενέργειας προκαταρκτικής εξέτασης δια ακανθώδη και ζέοντα ζητήματα τα οποία αφορούν με το δημόσιο συμφέρον, θίγουν όμως κατάφωρα δε της επιλογές της κυβερνήσεως.


Ένα απτό παράδειγμα είναι ότι η Εισαγγελία ενεργεί επιβοηθητικά εν είδει «μπαμπουλα» προς την κοινωνία, ύστερα από ρητή εντολή της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής εφαρμόζοντας ανενδοίαστα δύο μέτρα και δύο σταθμά.


Εν άλλοις λόγοις διυλίζει τον κόνωπα και καταπίνει την κάμηλο, δηλαδή όποτε θέλει ενεργεί κατά το δοκούν προκαταρκτική εξέταση η οποία προβάλλεται μεγαλειωδώς εκ των συστημικών μέσων μαζικής εξαπατήσεως και όποτε δεν θέλει κωφέυει, εθελοτυφλεί, και στρουθοκαμηλίζει όπως ενδεικτικά περί του κατάληψης πλέον των 5000 Πακιστανών εις το Σύνταγμα, επί 5 ώρες εν απουσία της αστυνομίας, οι οποίο δεν έλαβαν τα προστατευτικά μέτρα ενώ την ίδια στιγμή οι Έλληνες υφίσταντο περιοριστικά μέτρα εγκλεισμού, ένεκεν της διασποράς της μετάλλαξης του επίμαχου ιού.


Άρα λοιπόν η πόλις εάλω, η Δικαιοσύνη καθίσταται ιδίως δια τέτοια μείζονα, υπερεθνικού υποβάθρου ζητήματα, ποιείται την νήσσαν, καταστρατηγώντας την Συνταγματική έννομη τάξη αλλά και εν γένει κάθε ψήγμα θεσμού και Δημοκρατίας.


Όταν η Δικαιοσύνη, ο κορυφαίος πυλώνας πολιτισμό και ο στέρεος αρμός Δημοκρατίας κλυδωνίζεται η χώρα μετατρέπεται αποικία, άνευ ουδεμίας προοπτικής προκοπής, προόδου και εξέλιξης, καθότι δια των πρακτικών αυτών, διολισθαίνει προς τον σκοταδισμό


Επιπροσθέτως, η παράξενη ανεστραμμένη εποχή την οποία ζούμε έγκειται ότι οι ανεκδιήγητοι κυβερνητικοί- ημέτεροι- λοιμωξιολόγοι, περιάπτονται σκανδαλωδώς του ακαταδίωκτου και αντί να περιοριστούν εις τα ιατρικά τους καθήκοντα, προσποιούνται επιτηδευμένα ότι διαπρύσιο κήνσορες της υγείας μας και μας απειλούν ως αυτόκλητοι δημόσιοι κατήγοροι.


Η κραυγαλέα αυτή αντινομία καθίσταται παροιμιώδης, ήτοι η πραγματικά θεσμικά αρμόδια αρχή, ήτοι η Εισαγγελία να σιωπά εκκωφαντικώς και οι ιατροί, κατά κατάδηλη κατάχρηση του θεσμού του ακαταδίωκτου να απειλούν τους  πολίτες δήθεν με φυλακίσεις, λοιδορώντας το επιβληθέν ποσό του προστίμου ότι είναι μικρό.


Η ως άνω κατάσταση επικρατεί εις την Δικαιοσύνη η οποία καθίσταται ιδίως εις τα υψηλά κλιμάκια διεφθαρμένη και υποτελής προς τις άνωθεν εντολές, αδιαφορώντας παντελώς δια το κοινό καλό αλλά και δια την διασφάλιση του Κράτους Δικαίου και εν εκτάσει δια την ακριβοδίκαιη απονομή δικαιοσύνης προς τους πολίτες.


Η ως άνω στυγνή πραγματικότητα, διατρέχει την χώρα μας ιδίως με την πανδημία, όπου ουδείς εκ των δικαστών δεν τόλμησε να ψελλίσει τον παραμικρό αντίλογο και αναφέρομαι δια τους δικαστές όλων των κλάδων του δικαίου, και τούτο όχι επειδή δεν υφίσταντο επιχειρήματα, όλως τουναντίον, εξοβέλισαν τα ορθά νομικά επιχειρήματα και προέταξαν την αόριστη νομική έννοια δημόσια υγεία, προσαρμόζοντας και διαπλάθοντας την κατά το δοκούν δια να καταπείσουν την κοινή γνώμη, αφού βεβαίως πρωτίστως είχε αφιονιστεί η αγεληδόν σκεπτόμενη μάζα, δια της φαιάς προπαγάνδας των εξωνημένων μέσων μαζικής παραπληροφόρησης.


Το δυστύχημα πλέον είναι ότι η νυν κυβέρνηση μετέρχεται την δικαιοσύνη ως μαριονέτα, είτε προς την περίπτωση συγκάλυψης ή εις την περίπτωση υπερβολικής, επικοινωνιακού χαρακτήρα, προβολή δήθεν ποινικής διώξεως ή καταδίκης κάποιου μη ανήκοντος εις την εκλεκτή κάστα του πολύφερνου επιτελικού κράτους.


Η Ελλάς βαίνει εις κρημνόν, η δικαιοσύνη ευρίσκεται εις τον πυρήνα της διαφθοράς πέραν από ορισμένους δικαστές οι οποίο είναι πράγματι αδαμάντινοι, πλην όμως αυτούς το σύστημα δεν τους προωθεί και τους αφήνει καθηλωμένους ελέγχοντας τους ίνα μην στασιάσουν επειδή δεν διαπλέκονται με την εκάστοτε δομή της εξουσία.


Η προϊούσα σήψη ενδημεί απαράλαχτη και ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται να μάθει δια να ανανήψει, σύρεται εθισμένος εις την προπαγάνδα των κατάπτυστων τηλεοπτικών διαύλων και των στρατευμένων αργυρώνητων ιατρών οι οποίοι επιστρατεύουν την κουλτούρα του φόβου δια να φαλκιδεύσουν οιαδήποτε μορφή αντίδρασης.


Εν κατακλείδι, απαιτείται μία άρδην και ράγδην μεταβολή επί τα βελτίω της καταστάσεως, πλην όμως ,ένεκεν του τέλματος και της επιδιμιολογικής κρίσης των θεσμών εν συνδυαμό με των βλακοκρατία η οποίας μας κυβερνά, μοναδική οδός καταφυγής, ο Τριαδικός Θεός και η Θεομήτωρ, η Τιμιωτέρα των Χερουβείμ και η ενδοξοτέρα ασυγκρίτως των Σεραφείμ, Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησον και Σώσον ημάς, το γεν νυν έχον, φρυκτωρούμε περί της ακεραιότητας της αληθείας άνευ ετέρου τινός.


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters