Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ - ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ

Η πολύπλευρη κρίση που μαστίζει την Πατρίδα μας στην οικονομία και στην εθνική μας πολιτική είναι στην ουσία κρίση αξιών. Μια σήψη που έχει απλωθεί στις κοινωνικές προτεραιότητες, την εξαχρείωση των ηθών, την υποτίμηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, την υποβάθμιση της εθνικής μας υπερηφάνειας, την εκχώρηση εξουσιών και περιουσιών σε μιαρούς ανθέλληνες, την καταδίκη των Αρίστων Ελλήνων στην λήθη προς τέρψη των προδοτών και των ηλιθίων.

Έχουμε ανάγκη να εγκαταστήσουμε και πάλι στις ζωές μας την κοινωνική αλληλεγγύη της φυλετικής μας κοινότητος και την απελευθέρωση της περιουσίας από την στενή υλιστική της έννοια. Να συμπεριλάβουμε σ’ αυτήν την Πατρίδα και την Κοινωνία που μας κλέβουν. Να εντάξουμε την οικονομία στην υπηρέτηση της συνολικής περιουσίας ως αληθής εθνική οικονομία. Να περιφρουρήσουμε ακόμη την εθνική οικονομία ως κτήμα της λαϊκής εργασίας, ως εθνική λαϊκή οικονομία που ανήκει σ’ εμάς τους Έλληνες της παραγωγικής διαδικασίας και όχι σε ξένους και κηφήνες του εύκολου και δοτού πλούτου.

Αφορμή για την σύντομη συγκριτική μελέτη των πολιτικών καταστάσεων έλαβα από την συνήθη συζήτηση των σημερινών δεινών της Πατρίδος μας που έχω με φίλους και συναδέλφους σε σχέση με την εγνωσμένη λατρεία μου στα πρόσωπα των Ιωάννη Μεταξά και Γεωργίου Παπαδοπούλου. Λατρεία που οι περισσότεροι φίλοι και συνάδελφοι συμμερίζονται, κάποιοι ελάχιστοι θεωρούν κάπως ξεπερασμένη και κάποιοι απειροελάχιστοι την θεωρούν μειονεκτική.

Όλοι όμως προβληματίζονται και οι άπιστοι πείθονται όταν αναφέρομαι στις πολιτικές γάγγραινες που εξάλειψαν οι σπουδαίοι εθνικοί ηγέτες και τώρα επιστρέφουν δριμύτερες υπό τη βλαπτική ενέργεια των «δημοκρατικών» και ελληνόφωνων ολετήρων. Δηλαδή οι εργατικές πρόνοιες που εξασφάλισε ο Εθνικοκοινωνιστής Ιωάννης Μεταξάς εξαφανίζονται σήμερα από το καθεστώς της ξενοκρατίας και του μνημονίου που παράλληλα φορτώνει στις πλάτες των Ελλήνων τον υπέρογκο δανεισμό που είχε ξεφορτώσει σε εθνικό επίπεδο ο Μεταξάς και σε λαϊκό επίπεδο ο Παπαδόπουλος.

Τι μας λένε δηλαδή σήμερα που καθεύδει το ξενοκίνητο καθεστώς και ανέρχεται το εθνικιστικό κίνημα; Για την καλή «δημοκρατία» και τον κακό εθνικισμό. Πότε επί των ημερών της αστικής κομματοκρατίας είχε πραγματικά την εξουσία στα χέρια του ο ελληνικός λαός και πότε ερωτήθηκε μετά την απομάκρυνση εκ του ψηφοσυλλεκτικού ταμείου, της γνωστής μας κάλπης, αν συμφωνεί με το στένεμα της Πατρίδος και της τσέπης. Ποτέ, αφού πάντοτε οι εξουσιαστικοί υπάλληλοι του διεθνιστικού νεοταξισμού φρόντιζαν πρώτα να στενέψουν την τσέπη του Έλληνα και το στομάχι του ώστε να τον σέρνουν από τη μύτη εκβιαστικά για να μην ψυλλιαστεί ή και να αποδεχτεί δυστυχώς κάποιες φορές την λοιδορία των ηρωικών μας προσωπικοτήτων από αγράμματους και ιδιόρρυθμους και το ξεπούλημα της Πατρίδος μας από «φρόνιμους» και «δημοκράτες». 

Και από κοντά μας μάθανε να θεωρούμε ως εθνάρχες τους δημοκρατικούς τάχα ταγούς που είχαν ένα κοινό στοιχείο δήθεν συμπτωματικά. Εγκατέλειπαν την Μικρά Ασία, το Μοναστήρι και την Κύπρο που τα έβρισκαν τάχα μακρινά μετά από ήττες που κουβαλούσαν οι ίδιοι με τις νεοταξικές εντολές και πριμοδοτούσαν ελληνοτουρκικές φιλίες και νόμπελ ειρήνης στους εχθρούς. Σκορπούσαν σκλάβες πατρίδες και προσέφεραν γη και ύδωρ στα λυκόρνεα που αποτελούν σήμερα «γείτονές» μας σε ελληνικά εδάφη. Βενιζέλοι, Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες, Παπανδρέηδες, Μακάριοι πέρασαν από τον ανθελληνικό πάγκο.

Όμως ο αληθινός Εθνάρχης υπήρξε ο υποτιθέμενος κακός Εθνικοκοινωνιστής ηγέτης Ιωάννης Μεταξάς που έδωσε την οκτάωρη εργασία, το ΙΚΑ και το ασφαλιστικό σύστημα, τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, την εξασφάλιση ανθρώπινου εργασιακού περιβάλλοντος, την αξιοκρατία και την ενότητα του λαού, την ελληνική ραδιοφωνία, την οργάνωση του στρατεύματος και των αμυντικών οχυρώσεων, τις πρώτες οργανωμένες έρευνες για την αξιοποίηση του γεωφυσικού μας πλούτου, την Νίκη στο πολεμικό μέτωπο απέναντι σε μεγάλες δυνάμεις. Την ίδια την εθνική ανασυγκρότηση και αναγέννηση της Ελλάδος.

Εθνάρχης είναι ο αναμορφωτής του κάθε Έθνους. Επομένως Εθνάρχης είναι εκείνος που συγχρονίζει το πολιτικό του έργο με την μεγαλοσύνη του Έθνους. Συνεπώς ο Εθνάρχης είναι νομοτελειακά Εθνικιστής. Σύμφωνα λοιπόν με την ιδεολογική του στάση και το πολιτικό του έργο Εθνάρχης της νεοτέρας Ελλάδος υπήρξε αδιαμφισβήτητα ο Ιωάννης Μεταξάς. Ο Εθνικός Ηγέτης που δεν δίστασε στην περίπτωση του επαχθούς χρέους στη Βελγική Εμπορική Τράπεζα του καιρού του να δημιουργήσει διεθνή νομολογία όταν έκανε παύση πληρωμών υπέρ του ελληνικού λαού.

Και στην κηδεία του ανάγκασε εκ των πραγμάτων να δηλώσουν αναγνώριση του έργου του δεδηλωμένοι πολιτικοί του αντίπαλοι ή ρευστές συνειδήσεις σαν τον Φαράκο και τον Θεοδωράκη δια της παρουσίας τους, δηλώνοντας μάρτυρες του λαϊκού θρήνου http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7DZEdIDXYt0. Επομένως λαϊκός εκφραστής και εθνικός οραματιστής είναι εκείνος που μετουσιώνει τα οράματα του ελληνικού λαού σε απτή πολιτική πράξη. Είναι ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://ethnikisitkosagwn.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. O Μεταξάς ήταν κατά της Μικρασιατικής εκστρατείας. Σίγουρα έκανε καλά όπως το Ι.Κ.Α> και άλλα. Αυτά όμως δεν τον δίνουν και άφεση αμαρτιών για τα στραβά που έκανε. Το ίδιο ισχύει και για τον Παπαδόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για πές μας ενα απο ενα στραβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters