Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ - ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΟ BONUS 2.500 € ΣΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΕΞΟΦΛΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ


ΣΤΟΥΣ λίγους μῆνες πού μᾶς χωρίζουν ἀπό τίς ἐπικείμενες ἐκλογές ὁ ΣΥΡΙΖΑ ἀγωνιᾶ «νά ἐξοφλήσει τά γραμμάτια» πού ὅπως φαίνεται ἄφησε ἀνοικτά μέ τήν Τουρκία τοῦ Ἐρντογάν. Παρ’ ὅτι παραμένει ἄγνωστο ποιό εἶναι τό ἀντίτιμο πού θά εἰσπράξει γιά τήν ἐφεκτικότητα τήν ὁποία ἐπιδεικνύει, προωθεῖ μέ ταχεῖς ρυθμούς «πιλοτικά» προγράμματα, διά τῶν ὁποίων θά ἐπιβάλει τήν διδασκαλία τῆς τουρκικῆς γλώσσης σέ ὅλα τά δημόσια σχολεῖα τῆς Θράκης, παραδίδοντας στήν οὐσία στήν Τουρκία τήν ἑλληνική μουσουλμανική μειονότητα. Τό ἀκόμη χειρότερο εἶναι ὅτι μουσουλμάνοι ἐκπαιδευτικοί θά ἐγκατασταθοῦν καί θά ἐποπτεύουν δίκην «γκαουλάιτερ» τήν διδασκαλία στά σχολεῖα. Προφανῶς, θά «πρέπει» νά ἀναφέρουν τήν «συμμόρφωση» τῶν Ἑλλήνων συναδέλφων τους, οἱ ὁποῖοι ἀπειλοῦνται μέ Ἔνορκη Διοικητική Ἐξέταση, μέ τήν προειδοποίηση ὅτι ἡ ἀπόφασις θά εἶναι καταδικαστική!
Ὁ Περιφερειακός Διευθυντής Ἐκπαιδεύσεως ἔχει προδικάσει καθώς φαίνεται τήν ἔκβαση τῆς ΕΔΕ, πρίν ἀκόμη αὐτή ἀνατεθεῖ σέ κάποιον. Ἴσως νά εἶναι προδιαγεγραμμένο ποιός θά ἀναλάβει τήν Ἐξέταση καί ὡς ἐκ τούτου καί ἡ ἀπόφασις τήν ὁποία θά λάβει… Ἀσφαλῶς καί δέν μᾶς προξενεῖ ἐντύπωση τό γεγονός ὅτι οἱ τελευταῖοι αὐτοί ἐπιθανάτιοι «σπασμοί» τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ἐμπίπτουν στήν ἁρμοδιότητα τοῦ Κώστα Γαβρόγλου, τοῦ ὑπουργοῦ ὁ ὁποῖος βαρύνεται ἤδη μέ μία σειρά ἀποφάσεων πού κατέστρεψαν τήν ἑλληνική Παιδεία καί κατεδίκασαν χιλιάδες μαθητῶν στήν ἀμάθεια, στήν ἱστορική ἄγνοια, ἀκόμη καί στήν πλημμελῆ ἐκμάθηση τῶν βασικῶν ἀρχῶν τῶν Θετικῶν Ἐπιστημῶν.
Ὅσο μεθοδικῶς τό Ὑπουργεῖο Παιδείας τοῦ Κώστα Γαβρόγλου καλλιέργησε τήν ἀ-παιδεία γιά τούς Ἕλληνες μαθητές, ἄλλο τόσο φανατικά στηρίζει τήν παράδοση τῆς ἐκπαιδεύσεως τῶν παιδιῶν τῆς ἑλληνικῆς μουσουλμανικῆς μειονότητος τῆς Θράκης στά νύχια τῆς Τουρκίας καί τῶν ἐνεργουμένων της, πού δροῦν ἀσύδοτα στήν ἀκριτική αὐτή περιφέρεια. Οἱ σχετικές καταγγελίες τοῦ Διδασκαλικοῦ Συλλόγου Ξάνθης ἀναδεικνύουν μέ σαφήνεια τόσο τίς προθέσεις τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας ὅσο καί τήν παρανομία πού ἐμπεριέχεται στίς πρακτικές του. Ἴσως καί ἐν προκειμένω ὁ Κώστας Γαβρόγλου καί οἱ σύν αὐτῶ θεωροῦν τίς κείμενες διατάξεις «θεσμικά ἐμπόδια».
Ἡ κατάστασις ὅπως τήν περιγράφουν ἐκπαιδευτικοί τῆς Θράκης ἀρχίζει μέ τήν ἀναγγελία «πιλοτικοῦ» προγράμματος. Ἀναφέρουν σχετικῶς νηπιαγωγοί πού εὑρέθησαν στό «μάτι τοῦ κυκλῶνος»: «Στίς ἀρχές Σεπτέμβρη πληροφορηθήκαμε πώς τό Νηπιαγωγεῖο μας μαζί μέ ἄλλα 6 Νηπιαγωγεῖα τοῦ Νομοῦ Ξάνθης ἐπιλέχτηκε γιά ἕνα πιλοτικό πρόγραμμα τοῦ Ἰνστιτούτου Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς (ΙΕΠ). Ἀρχικά μᾶς μεταφέρθηκε πώς τό πρόγραμμα εἶναι ὑποχρεωτικό καί πρέπει νά τό ἐφαρμόσουμε καί πώς ὁποιαδήποτε ἄλλη ἐνέργεια ἀπό μέρους μας θά εἶναι παράβαση καθήκοντος.
»Στήν πρώτη ὅμως συνάντηση μέ τούς ἐμπνευστές τοῦ προγράμματος πληροφορηθήκαμε ἀπό ἐκπρόσωπο τοῦ ΙΕΠ πώς τό πρόγραμμα εἶναι προαιρετικό καί πώς ὅποια ἀπό μᾶς δέν θέλει νά τό ἐφαρμόσει μπορεῖ ἐγγράφως νά τό δηλώσει, ἀλλά ὅμως μουσουλμάνα ἐκπαιδευτικός θά παραμείνει στήν τάξη μας ἀφοῦ θά τῆς ἀναθέσουν ἄλλο ἀντικείμενο μελέτης, τό ὁποῖο ἐμεῖς δέν θά γνωρίζουμε καί θά καταγράφει τίς δραστηριότητές μας καθημερινά, χωρίς τήν συναίνεσή μας καί χωρίς ἐμεῖς νά ἔχουμε τό δικαίωμα νά δοῦμε αὐτές τίς καταγραφές. Ὅσες δέ ἐπιθυμοῦσαν νά ἐφαρμόσουν τό πρόγραμμα, θά εἶχαν καί κάποιο ἐπιμίσθιο τῆς τάξεως τῶν 2.500 εὐρώ».
Οἱ Νηπιαγωγοί ἀπευθύνθηκαν ἐγγράφως σέ ὅλους τούς ἁρμοδίους φορεῖς, προκειμένου νά διαπιστώσουν τήν νομιμότητα τῆς παρουσίας τῆς μουσουλμάνας ἐκπαιδευτικοῦ στήν τάξη τους, ἀφοῦ δέν θά εἶχε ἄδεια εἰσόδου στό σχολεῖο, ἐνῶ οἱ ἐκπαιδευτικοί τῆς σχολικῆς μονάδος εἶχαν δηλώσει ἐγγράφως πώς δέν συναινοῦν στό πρόγραμμα καί τήν καταγραφή τῶν δραστηριοτήτων τους ἀπό μή θεσμικά ὄργανα.
Ἡ ἀπάντησις τοῦ Περιφερειακοῦ Διευθυντοῦ Ἐκπαιδεύσεως ἦταν οἱ προαναφερθεῖσες ἀπειλές διεξαγωγῆς ΕΔΕ μέ τίς καταδικαστικές ἀποφάσεις εἰλημμένες ἐκ τῶν προτέρων. Παραλλήλως διετυπώθη ἡ ἀπαίτησις ὅπως τό ἔγγραφο τοῦ Διδασκαλικοῦ Συλλόγου Ξάνθης (τό ὁποῖο παρατίθεται) ἀνακληθεῖ.
Μοναδικός δρόμος κατόπιν τούτου ἦταν ἡ προσφυγή στήν Δικαιοσύνη. Ἡ ἔκθεσις τῆς ὅλης καταστάσεως στόν ἁρμόδιο εἰσαγγελέα προεκάλεσε τήν εὔλογη ἀντίδρασή του, γιά τόν λόγο ὅτι ἕνα δημόσιο ἑλληνικό σχολεῖο δέν μπορεῖ νά μεταβάλλεται σέ «big brother» διά τῆς παρουσίας μουσουλμάνων «γκαουλάιτερ» οὔτε βεβαίως νά καταπατῶνται ἀνθρώπινα καί ἐργασιακά δικαιώματα τῶν ἐκπαιδευτικῶν κατά τρόπον μάλιστα προσβλητικό γιά τήν προσωπικότητά τους.
Τό παράνομο τῆς ὅλης διαδικασίας ἐπισημαίνεται ἀπό τούς ἐκπαιδευτικούς τῆς Ξάνθης καί τῆς Ροδόπης σέ σχετικό ἔγγραφο πρός τόν ὑπουργό Παιδείας. Ἀναφέρεται μεταξύ ἄλλων:
«Τό Ι.Ε.Π. δέν δύναται νά τοποθετεῖ πρόσωπα στίς σχολικές μονάδες γιατί ἀποτελεῖ ἀποκλειστικά γνωμοδοτικό ἐπιστημονικό ὄργανο καί καμμία ὑπηρεσιακή σχέση ἔχει μέ τούς δημοσίους ὑπαλλήλους, μιᾶς καί ἀποτελεῖ Ν.Π.Ι.Δ.
»Τό ἐκπαιδευτικό ἔργο τῶν νηπιαγωγῶν δέν μπορεῖ νά καταγράφεται καί νά ἀξιολογεῖται ἀπό πρόσωπα ἐκτός θεσμικῶν ὀργάνων, χωρίς τή συναίνεση καί τή σύμφωνη γνώμη τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ τῆς τάξης (Ὁδηγός Καταγραφῆς Ὑλοποίησης πιλοτικῆς παρέμβασης ἀπό τόν συνεργάτη/γλωσσικό διαμεσολαβητή). Σέ ἀντίθετη περίπτωση ὑπάρχει παραβίαση τῶν ἐργασιακῶν δικαιωμάτων τῶν νηπιαγωγῶν καί προσβολή τῆς προσωπικότητάς τους.
»Ἕνα πιλοτικό πρόγραμμα ἔρευνας δράσης προκειμένου νά ὑλοποιηθεῖ στή σχολική τάξη προϋποθέτει τήν ἔγγραφη συναίνεση τῶν γονέων, ὅταν μάλιστα πρόκειται γιά ἀνήλικους μαθητές (προσωπικά δεδομένα μαθητῶν).
»Γιά τήν ἐφαρμογή καί τήν ὑλοποίηση ἑνός πιλοτικοῦ προγράμματος στίς σχολικές μονάδες θά πρέπει νά τηροῦνται ὅλες οἱ σχετικές διαδικασίες πού πηγάζουν ἀπό τήν ὑφιστάμενη νομοθεσία, καθώς θά πρέπει νά τηροῦνται καί ὅλα τά ζητήματα δεοντολογίας, ὅπως αὐτά καταγράφονται ἀπό τό Ι.Ε.Π.».
Φυσικά, ζητήματα δεοντολογίας πολύ μικρή σημασία ἔχουν γιά τόν ΣΥΡΙΖΑ. Καθίσταται προφανές ὅτι τό μόνο πού τόν ἀπασχολεῖ εἶναι οἱ ἐκκρεμότητες τίς ὁποῖες θέλει νά κλείσει μέ τήν Τουρκία.


ΕΣΤΙΑ
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters