Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ''ΜΑΧΟΜΕΝΗ'' ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ


Του Πέτρου Ι. Νικολού, μαχόμενου Δικηγόρου Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ 

Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές υπό το νέφος ενός ακηρύχτου πολέμου κατά των Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι σφαδάζοντας από την ανεργία, την ακρίβεια, την οικονομική εξαθλίωση και την εθνική ταπείνωση αναζητούν τρόπο μαζικής και έμπρακτης αντιδράσεως στις απολυταρχικές πολιτικές των κυανών φατριών που λυμαίνονται μονοπωλιακά την άσκηση δημοσίας εξουσίας, έχει ήδη θεσπιστεί ως νόμος του κράτους η περιώνυμη διάταξη («Δικαίωμα κατάρτισης συνδυασμών στις βουλευτικές εκλογές -Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 32 π.δ. 26/2012») αποκλεισμού από την εκλογική αναμέτρηση πολιτικού κόμματος, το οποίο εμφανίζεται να έχει ως ‘‘ πραγματική ηγεσία’’ άτομο φέρον στο ποινικό του μητρώο πρωτόδικη οριστική καταδικαστική απόφαση για το αδίκημα της συγκροτήσεως, εντάξεως και διευθύνσεως εγκληματικής οργανώσεως (187 ΠΚ). Η εν λόγω ρύθμιση παράγουσα εξ υπαρχής έννομα αποτελέσματα αποτελεί μία κραυγαλέα απόπειρα να περιθωριοποιηθεί δια νόμου πάν πρόσωπο γίνεται αντιληπτό ότι απειλεί την ριζική αλλαγή των συστημικών πολιτικών συσχετισμών, φωτογραφίζοντάς το διαυγώς.

Όπως έχει ήδη διατυπωθεί πλειστάκις και εκτενώς σ’ έναν δημόσιο κοινωνικό και επιστημονικό διάλογο, ο οποίος απορρόφησε το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης την διανυομένη εβδομάδα, και έχει καταστεί ήδη γνωστό τοίς πάσι, παρέλκοντος του οιουδήποτε περαιτέρω νομικού σχολιασμού, η ως άνωθι τροπολογία Βορίδη-Γεραπετρίτη παραβιάζει ευθέως, καταφώρως και αναντιρρήτως τόσο το άρθρο 51 παρ. 3 Σ όσο και το άρθρο 29 παρ. 1 Σ. Κι αυτό, διότι αντιστοίχως αφ’ ενός παρακάμπτεται σκοπίμως και εν συνειδήσει του νομοθέτου ο συνταγματικός σκόπελος της αμετάκλητης ποινικής καταδίκης για ορισμένα εγκλήματα και αφ’ ετέρου αποστερείται από ένα ολόκληρο κόμμα η πολιτική ελευθερία να κατέλθει στον εκλογικό στίβο άπαξ και ευρεθεί εντός του υποψήφιος, ο οποίος -καίτοι διατηρεί το ατομικό πολίτικό του δικαίωμα να θέσει μεμονωμένη υποψηφιότητα- βαρύνεται με ένα από τα τρία μνημονευόμενα αδικήματα πολιτειακής απαξίας. Υπ’ αυτό το πρίσμα, αναδεικνύεται όχι μόνο η κωμικότητα του ισχυρισμού των θεατρικώς κοπτομένων για την θωράκιση της Δημοκρατίας από καταδικασμένα μέλη εγκληματικής οργανώσεως, τα οποία, σύμφωνα με την κυβέρνηση, μπορούν να κατέβουν κανονικά στις εκλογές, αρκεί να μην λαμβάνουν μέρος σε κόμμα, αλλά συνάμα ο βιασμός των θεσμών από τους ιδίους, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι τούς προασπίζονται, τρέμοντας στην ιδέα της τρώσεως του κατεστημένου τους, το οποίο ανακυκλώνεται ες αεί στα ηνία της χώρας. Το καθεστώς, μετά τις υγειονομικές χούντες, την χειραγώγηση του κόσμου δια της προπαγάνδας και την ισλαμοποίηση της Πατρίδος, διήλθε πιά στο επόμενο στάδιο, εκείνο της οριστικής εξοντώσεως κάθε πολίτικού του αντιπάλου, προκειμένου να τελειοποιήσει το σχέδιο καθολικής επιβολής ενός στυγνού ολοκληρωτισμού, ο οποίος αναβαπτιζόμενος ως ‘‘μαχομένη δημοκρατία’’, όπως εξεστόμισε ιταμώς ο υπουργός του χαρατσίου, θα εκτελεί όποιον αντιδρά, θα φυλακίζει όποιον διαφωνεί και θα διώκει άχρι υποταγής όποιον συντάσσεται με την altera pars της ιστορίας, ήτοι την στροφή στο Έθνος, τον Χριστό και τις παραδοσιακές κοινωνίες. Παρ’ όλ’ αυτά, ένιοι έμπλεοι βρεφικής απειρίας μπροστά στην αδυναμία τους να εμπεδώσουν το μεγάλο δικαιοπολιτικό πρόσκομμα, το οποίο έχουν υψώσει εκείνοι που φέρουν -θα λέγαμε λίαν λαϊκώς- από κοινού την μάχαιρα και τον υδροπέπονα και πλάθουν εις χείρας των ωσάν ζυμάρι τον Καταστατικό Χάρτη όπως βούλονται, εναποθέτουν τις εναπομείνασες φρούδες ελπίδες για την παρουσία τους στην κάλπη των προσεχών μηνών στον Άρειο Πάγο.

Εν όψει των ιστορηθέντων, κάθε επιχείρηση υπερβάσεως των άκρων ορίων της κοινής λογικής ομοιάζει με αιθεροβασία, αν όχι με εμμονική εθελοτυφλία. Δεδομένου του ότι άπασα η τάξη των ακαδημαϊκών συνταγματολόγων βρίσκεται σε ευθεία διασύνδεση και σχέση εξαρτήσεως με την κάστα της εκτελεστικής εξουσίας, προκειμένου να αναπαράγει την καθεστηκυία άποψη των κυβερνώντων, το αληθές διακύβευμα της όλης υποθέσεως δεν υπήρξε ποτέ αν ετίθετο ζήτημα αντισυνταγματικότητος μιάς ρυθμίσεως, η οποία προσέκρουσε στο ίδιο το γράμμα των θεμελιωτικών πυλώνων του πολιτεύματος, αλλά αν και κατά πόσο θα λάβει χώρα εν είδει πολιτικής εντολής μία παρασκηνιακή εξαγορά επιλαμβανομένων ανωτάτων δικαστικών, ώστε να αχθούν σε κρίση σύμφωνη με την εκδικητική και άκρως ολιγαρχική βούληση του νομοθέτη. Αυτό που πλείστοι όσοι τονίζουν, αλλά ολίγοι το καταλαβαίνουν είναι πως το σύστημα είναι πολύ σοφά δομημένο, για να παίξεις μαζί του ή να το περιγελάσεις, μη καταλείποντας κανένα περιθώριο εκφράσεως, ελιγμών και κινήσεων σ’ εκείνους που επιδώκουν να τού εναντιωθούν. Ποιός ο σκοπός ο φεουδάρχης και οι συν αυτώ κλεπτοκράτες να εμπλακούν ολίγους μήνες πριν τις εκλογές σ’ ένα νομοθετικό εγχείρημα για την αποτελεσματικότητα του οποίου θα ίδρωναν άχρι τελευταίας στιγμής, όντες διόλου βέβαιοι για την τελική απόφανση του αρμοδίου τμήματος Αεροπαγιτών ;

Με αυτές τις σκέψεις, αναμένεται λίαν συντόμως να ανοίξει μία ευρεία κουβέντα για την προσφορότητα και καταλληλότητα εν τέλει των κομμάτων να εκφράσουν τον Εθνικισμό μέσα σ’ ένα πλαίσιο, το οποίο κατ’ ουσίαν αντίκεται στον πυρήνα της Ιδέας του, ήτοι τον αστικό κοινοβουλευτισμό. Η οργάνωση του Εθνικιστικού Κινήματος σε ανεξάρτητες συλλογικότητες αντιστάσεως θα καταστεί, ως φαίνεται, η μόνη διέξοδος για ουσιαστική πολιτική πράξη, εκφράζοντας τα πάνδημα κύματα των Ελλήνων, τα οποία αποζητούν κοινωνική δικαιοσύνη και επάνοδο σε συντηρητικά Εθνικά κράτη.

Ελληνική Ορθόδοξη Νεολαία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters