Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

ΟΡΚΟΣ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Ο Έλληνας Πολίτης έχει μια χωριστή και βαρύνουσα θέση στα πλαίσια της Ελληνικής Πολιτείας από το λυκαυγές της ιστορίας της φυλής μας. Η σχέση του πολίτη με την πολιτεία είναι αμφίσημη και χαρακτηρίζεται ως σχέση εξάρτησης και συμπόρευσης. Διαπνέεται από μια κατάσταση ιεροτελεστίας στην οποία κεντρική μυσταγωγική θέση κατέχουν ο Όρκος και η Πίστη στην εθνική φυλετική κοινότητα, τα Ιερά της Πατρίδος και τον Αγώνα που οφείλεται να καταβληθεί για να κρατηθούν αμόλυντες οι εστίες και τα πάτρια εδάφη από βαρβάρου παρουσία. Ο Όρκος προς το Ελληνικό Έθνος άλλωστε υπό οιαδήποτε μορφή, είτε στα πλαίσια της πόλης - κράτους είτε στην ενέργεια του ενωμένου ελληνισμού προ παντός κινδύνου είτε στην ύπαρξη των ελληνικών κοσμοκρατοριών στους χρόνους της κορύφωσης δόξας και κυριαρχίας, αποτελεί την ύψιστη μορφή του ελληνικού χρέους σε μια πατρίδα που πρέπει να γίνεται μεγαλύτερη και καλύτερη κι όχι μικρότερη και υποταγμένη. Η δε Πίστη στο κοινό εθνικό συμφέρον ερχόταν μέσα από τον Αγώνα στα Πεδία της Τιμής.

Το Αίμα βέβαια ζύγιζε πιο πολύ από το χρυσό και οι αποφάσεις της πολιτείας ήταν κοινή υπόθεση όλων των πολιτών. Η Τιμή ανταποκρινόταν στην επιθυμία για κοινωνική δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια και ελευθερία. Δεν ετίθετο στη διάθεση μυστικών διαβουλεύσεων και την παραχώρηση δικαιωμάτων σε ξένα συμφέροντα. Αλλά και η εξουσία δεν κρινόταν από συμφεροντολόγους και διανοητικά ανίκανους να κρίνουν το μέλλον του τόπου. Ούτε η εξουσία ήταν προσιτή σε πολίτες διεφθαρμένους και απάτριδες, βαλτούς να διχάζουν τους πολίτες, να ρημάζουν την πολιτεία και να την παραδίδουν ανοχύρωτη σε μισερές ορδές μισελλήνων. Στην ελληνική βιοθεωρία και κοσμοθεωρία κυριαρχεί η θεώρηση του πολίτη - οπλίτη, ικανού να προάγει το κοινό συμφέρον και να αποτελεί κάστρο
αποτρεπτικό για κάθε εισβολέα. Ένας πολίτης που δημιουργεί πολιτισμό και πλάθει με τα χέρια του τη γη του και ταυτόχρονα στηρίζεται στη ευφυΐα και την αγιοσύνη επιλέγοντας ομοίως τους πλέον Άριστους Πολίτες - Οπλίτες στην άσκηση της εξουσίας.

Η Ελληνική Πολιτεία είναι μια ομοιόμορφη κοινωνία πολιτεία σε ήθος,αρχές, αξίες και προσδοκίες. Στηρίζεται στην Ιδέα της Πατρίδος που υποτάσσει την ύλη στο Έθνος και τον Πολίτη της Φυλετικής Κοινότητας. Η ύλη δηλαδή υπηρετεί την Ιδέα του Ελληνικού Έθνους και του Ελληνικού Λαού. Ο Όρκος και η Πίστη σε Πατρίδα και Θεό δεν είναι διαδικασία που επιβάλλεται από κάποιους συγκυριακούς νόμους, αλλά μια φυσική νομοτέλεια που ενσαρκώνεται ως μυσταγωγία που καθιερώνει νόμους και εθιμικό δίκαιο. Διαμορφώνουν το υψηλότερο και ομορφότερο δίκαιο που
μόνον ο ελληνικός κόσμος θα μπορούσε ποτέ να πλάσσει. Και έτσι ως όχημα και ιερό βήμα κραταίωσης της Ελληνικής Φυλής παραδίδεται ως ιερή παρακαταθήκη από τη μια γενιά ως την άλλη και τις μέλλουσες γενιές Ελλήνων.

Σήμερα λοιπόν που η Ελλάς διάγει την κρισιμότερη φάση της μακραίωνης ιστορίας της, είναι καιρός να επαναφέρουμε και να ανανεώσουμε τον Όρκο για την Αναγέννηση του Έθνους μας και την Πίστη στον Αγώνα για Ελληνική Νίκη. Σήμερα που μαθαίνουμε για τον σκοπό της πώλησης της Ελλάδος στις τράπεζες της παγκόσμιας διακυβέρνησης και πως η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ από τον καιρό του Σημίτη κιόλας είχε συμφωνήσει να αρνηθεί τα δώδεκα μίλια εκχωρώντας ουσιαστικά το μισό Αιγαίο δια τουρκικών διπλωματικών χειλών, σήμερα που έχουν γεμίσει με λαθροεισβολλείς την Ελλάδα, πρέπει να αναστρέψουμε την κατάσταση με ακόμη μεγαλύτερη ορμή. Σήμερα πρέπει να καθαρίσουμε το πολιτικό τοπίο από κουρασμένους, προδότες και βάρβαρους. Σήμερα ο Όρκος του Ελληνικού Έθνους και η Πίστη στον Αγώνα για μια καλύτερη και μεγαλύτερη Ελλάδα που έχει ευλογήσει ο ίδιος ο Θεός, πρέπει να στεφτεί από απόλυτη επιτυχία. Με τον Ελληνικό Εθνικοκοινωνισμό στην Εξουσία.
 
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters