Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Του Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά Διδάκτωρ Φυσικής του Πανεπιστημίου του Manchester, UK, δ/ντού Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών


Ο πρώην πρέσβης της Γερμανίας στην Αθήνα Βόλφ-γκανγκ Σούλτχαϊς, σε πρόσφατη ομιλία του στη Βιένη σχετικά με την ελληνική κρίση, δήλωσε ότι γνώρισε πολλούς Έλληνες πολιτικούς αλλά εκτίμησε μερικούς. Για τους υπόλοιπους, είπε, ποτέ δεν μπόρεσε να αντιληφθεί «πώς ήταν δυνατό να αποφασίζουν χωρίς να λαμβάνουν υπ’ όψιν το κοινό συμφέρον». Για τον Τσίπρα δήλωσε επίσης ότι «είναι πολιτική ιδιοφυΐα επειδή πράττει ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που υπόσχεται». 

Η επικαιρότητα μετά τις εκλογές επιβεβαίωσε ότι η τελευταία παρατήρηση του πρώην πρέσβη της Γερμανίας δεν ισχύει μόνο για τον τέως πρωθυπουργό αλλά επίσης για τον διάδοχό του, ο οποίος με αφορμή την εποικιστική διαδικασία όχι μόνο δήλωσε ότι είναι υπερήφανος που ο πληθυσμός της Ελλάδας γίνεται πολυπολιτισμικός, αλλά ακόμη ότι είναι και αισιόδοξος για την απογείωση της οικονομίας της Μακεδονίας, αυτής που ακόμα ανήκει στην Ελλάδα, επειδή μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών τα μακεδονικά προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα θα προσδιορίζονται στις διεθνείς αγορές με το εθνικό γράμμα «Μ».

Ετέρα πολιτικός της Ν.Δ. είχε τη μεγαλοφυή ιδέα εγκατάστασης ισλαμικών πληθυσμών στα εγκαταλειμμένα ορεινά χωριά της Ελλάδας, επειδή, όπως ισχυρίστηκε, με αυτή τη διαδικασία θα λυθεί το οικονομικό και δημογραφικό πρόβλημα της χώρας. Επίσης, τώρα που ο ελληνικός λαός μετέχει μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, παρουσιάζεται στον δημόσιο λόγο το αίτημα να σταματήσει η εκτροφή χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα για να μη θίγεται το θρησκευτικό αίσθημα των εποίκων.

Ουδεμία σημασία έχει ότι αντίστοιχες πολιτικές δηλώσεις ουδέποτε παρουσιάστηκαν την προεκλογική περίοδο, επειδή εξ ορισμού «η πολιτική είναι η τέχνη της εξαπάτησης». Αντιθέτως, έντονο προβληματισμό αποτελεί η κοινωνική αφωνία στις πολιτικές πράξεις, όχι μόνο επειδή επηρεάζουν αρνητικά την καθημερινότητα των πολιτών αλλά κυρίως επειδή προδικάζουν ένα ζοφερό μέλλον για την πατρίδα μας.

Έκπληξη αποτελεί επίσης και η απονεύρωση των πνευματικών και των θρησκευτικών ανακλαστικών των Ελλήνων, καθώς και η ακύρωση της λειτουργίας των θεσμικών δομών. Τη στιγμή που η χώρα συγκλονίζεται από την απόφαση της κυβέρνησης να αφελληνίσει τη χώρα, οι φορείς και οι θεσμοί που μέχρι πρότινος αποτελούσαν τους προμαχώνες του Ελληνισμού συντονίζονται στο ίδιο μήκος κύματος με την πολιτική εξουσία και τους ξένους εντολείς της. Έτσι, η Προεδρία της Δημοκρατίας φαίνεται ότι δεν αντιλαμβάνεται τη σημασία των κατακλυσμιαίων γεγονότων που συντελούνται και απειλούν να σύρουν τη χώρα στο έρεβος. Αρκείται μόνο να επαναλαμβάνει διαρκώς τη γνωστή ρήση «κλισέ» περί «ευρωπαϊκών κεκτημένων», «διεθνούς δικαίου» (άραγε πού το είδε αυτό), περί «εταίρων» (οι οποίοι σφράγισαν τα βόρεια σύνορα της χώρας).

Η ηγεσία της Εκκλησίας επίσης πορεύεται τη «μακαρία οδό» της προσαρμογής και συναίνεσης, αντί να βαδίσει την ατραπό της αντίστασης, μετατρέποντας τους ιερούς χώρους της Ορθοδοξίας σε βακούφια και μεντρεσέδες.

Ο Στρατός αντιστοίχως συμμετέχει αφενός στην ταχύτατη μεταφορά των εποίκων από τα τουρκικά παράλια στην Ελλάδα και αφετέρου επιδεικνύει υπερβάλλοντα ζήλο στην εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών τους, ακυρώνοντας έτσι την αποστολή του, που είναι η υπεράσπιση της πατρίδας από κάθε ένοπλο ή άοπλο εισβολέα.

Από τη συγχορδία του αφελληνισμού δεν θα μπορούσε να είναι απούσα και η ακαδημαϊκή κοινότητα. Αυτή ακόμα μια φορά περιφρονεί τα «υλικά» προβλήματα των κοινών θνητών και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η χώρα, εμμένοντας στην ανώτατη πνευματική εξάσκηση της ανάλυσης των ρόλων καθώς και της «ουσίας και του είναι» των συμβολισμών των μολότοφ, του Πολυτεχνείου και της Μεταπολίτευσης στο νέο «προτσές του μετασχηματισμού της κοινωνίας».

Κρίνοντας από τη γενική συναίνεση των ελίτ, των πολιτικών και της κοινωνίας στον εποικισμό, μπορούμε να εξαγάγουμε αβίαστα το συμπέρασμα ότι σε αντίθεση με άλλους ευρωπαϊκούς λαούς η ελληνική κοινωνία, την περίοδο που μεσολάβησε από την Επανάσταση του 1821 ως σήμερα, απέτυχε στη διαδικασία «εξελληνισμού» της.

Δηλαδή ο ελληνικός λαός απέτυχε να αποκτήσει ένα ισχυρό πνευματικό πλαίσιο ελληνικότητας με συνείδηση πολιτισμικής καταγωγής και Ιστορίας, ώστε να μπορέσει να διατηρήσει την ταυτότητά του και να αντισταθεί στις κατακλυσμιαίες ετερογενείς πληθυσμιακές και πολιτισμικές εισβολές. Η Ελλάδα φαίνεται ότι είναι δυστοπία επειδή ποτέ δεν ανήγειρε ένα μεγαλοπρεπές μνημείο της Επανάστασης του 1821, όπως έχουν πράξει οι χώρες που τιμούν την εθνική τους ολοκλήρωση.

Αντιθέτως, ο εορτασμός των 200 ετών από την Επανάσταση του 1821 συμπίπτει με την επαναφορά της ισλαμικής μαντίλας στην Ελλάδα και συνεπώς οι φιέστες και τα πανηγύρια, όπως και η διοχέτευση του πακτωλού χρημάτων στις κατάλληλες τσέπες, δεν θα αποτελέσουν τίποτε περισσότερο από ένα κινηματογραφικό έργο του Τρίο Στούτζες.


NEWSBREAK
https://www.newsbreak.gr/apopseis/50610/i-megali-apotychia-toy-exellinismoy/ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters