"τον τε μηδέν τώνδε μετέχοντα ουκ απράγμονα, αλλ' αχρείων νομίζομεν" - ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ .........(ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ Β'40 .ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ)...................... «παρά δύναμιν τολμηταί και παρά γνώμην κινδυνευταί και εν τοις δεινοίς ευέλπιδες» (Θουκυδίδου, Ιστορίαι, Α’ 70)
Ετικέτες
- ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
- ΑΙΓΑΙΟ
- ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
- ΑΟΖ
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
- ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ
- ΒΙΒΛΙΑ
- ΒΙΝΤΕΟ
- ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ
- ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ
- ΒΥΖΑΝΤΙΟ
- ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
- ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
- ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
- ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821
- ΕΠΟΣ ΤΟΥ 40
- ΘΡΑΚΗ
- ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
- ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ
- ΚΟΙΝΟΤΙΣΜΟΣ
- ΚΥΠΡΟΣ
- ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
- ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
- ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
- ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
- ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ
- ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
- ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010
ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ : ΤΟΝ ΝΕΟΘΩΜΑΝΙΣΜΟ ΠΟΤΙΖΕΙ Ο ΝΕΟΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΡΙΒΑΣ - Ο ΔΙΓΕΝΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
Το νέο έργο του ιστορικού Σταύρου Καρκαλέτση, με τίτλο «Γεώργιος Γρίβας- Ο Διγενής του Έθνους» κυκλοφορεί από την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου στα περίπτερα και στους πάγκους των Αθηνών, από τη σειρά «οι μονογραφίες του Patria».
Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΕΕΦ ΓΙΑ ΤΟ 1974
Το νέο βιβλίο του Σάββα Βλάσση, αποκαλύπτει ένα πραγματικό ντοκουμέντο. Πρόκειται για την Έκθεση που συνέταξε το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς της Κύπρου, για τα γεγονότα του 1974! Το ντοκουμέντο αυτό, που σήμερα κάθε άλλο παρά απόρρητο μπορεί να χαρακτηρισθεί, περιλαμβάνεται αυτούσιο στο πρώτο μέρος του βιβλίου. Στο δεύτερο μέρος, ο συγγραφέας, με μεθοδικό και σχολαστικό τρόπο, αναλύει τα νέα στοιχεία, τις αποκαλύψεις που προσφέρει η Έκθεση αυτή. Συνδυάζοντας τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, ο συγγραφέας εντοπίζει, απομονώνει, αναλύει ένα προς ένα τα νέα στοιχεία που προκύπτουν και στο τέλος επεκτείνει τον συλλογισμό και την αναλυτική διαδικασία, εξάγοντας άκρως ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Η ανάλυση αυτή σχετίζεται με πτυχές όπως οι αδυναμίες και ελλείψεις της Εθνικής Φρουράς, το πρόβλημα ηγεσίας, ο στρατηγικός και τακτικός αιφνιδιασμός που υπέστησαν τα επιτελεία σε Αθήνα και Λευκωσία, τα σφάλματα εκτιμήσεων και οι αυτοσχεδιασμοί, η ηττοπάθεια που επικράτησε κ.λπ. Επιμέρους κεφάλαια που φωτίζονται βάσει των νέων στοιχείων και της ανάλυσης του συγγραφέα, είναι η στρατιωτική συνδρομή της Αθήνας προς την Κύπρο, η περιβόητη υπόθεση της μεραρχίας που σχεδιαζόταν να αποσταλεί και η αδικαιολόγητη απώλεια της Αμμοχώστου.
Στο τρίτο μέρος του βιβλίου, ο συγγραφέας ασκεί κριτική στους χειρισμούς της πολιτικής ηγεσίας που ανέλαβε την εξουσία στις 24 Ιουλίου 1974. Πρόκειται για ένα κεφάλαιο το οποίο συνήθως υποβαθμίζεται, μπροστά στις τεράστιες ευθύνες του στρατιωτικού καθεστώτος και γι’ αυτό αποτελεί «ταμπού». Ο συγγραφέας αναδεικνύει και τις πολιτικές ευθύνες που υπάρχουν. Βασιζόμενος στα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει, επεκτείνει την ανάλυσή του στις ευθύνες των Καραμανλή και Αβέρωφ, ασκεί κριτική στους χειρισμούς τους και καταλήγει σε συμπεράσματα που κάθε άλλο παρά αβάσιμα μπορούν να χαρακτηρισθούν και οπωσδήποτε θα προκαλέσουν αίσθηση.
Το βιβλίο, δεν επιδιώκει την πλήρη κάλυψη του Κυπριακού. Περιορίζεται στα νέα στοιχεία που προκύπτουν από την Έκθεση του ΓΕΕΦ και μία νέα οπτική που συνθέτουν για την εξέταση των γεγονότων της περιόδου εκείνης. Το ύφος του βιβλίου διακρίνεται από ψυχραιμία και ακρίβεια στην ανάλυση. Ο συγγραφέας στηρίζει την κριτική και τα συμπεράσματά του στην λογική, αποφεύγοντας τα ευφάνταστα σενάρια και τις υπερβολές. Έτσι, τα γεγονότα απομυθοποιούνται και παρουσιάζονται στις πραγματικές τους διαστάσεις.
Πρόκειται για ένα έργο το οποίο, όπως υποδηλώνει και ο τίτλος του, προσφέρει ένα νέο πρίσμα κάτω από το οποίο εξετάζονται τα γεγονότα του 1974. Γι’ αυτό και μόνο έχει μεγάλο ενδιαφέρον και θα συζητηθεί.
Μερικά από τα κρίσιμα ερωτηματικά που απαντάει αυτό το βιβλίο.
- Ποιός, πότε και πως διέταξε τις επιθέσεις της Εθνικής Φρουράς;
- Γιατί το ΓΕΕΦ περιέπεσε σε αδράνεια και κατά την 21η Ιουλίου;
- Ποιά σφάλματα διαπράχθηκαν κατά την εκεχειρία;
- Ποιά είναι η αλήθεια για την πολεμική εμπλοκή της ΕΛΔΥΚ;
- Τι διαταγές δόθηκαν στο ΓΕΕΦ για τον ;
- Τι αποδέχθηκε η ελληνική πλευρά στην Γενεύη;
- Πως χάθηκε η Αμμόχωστος
- Ποιά είναι η αλήθεια για την αποστολή της μεραρχίας;
- Με ποιόν τρόπο μεθοδεύθηκε η μη στρατιωτική συνδρομή κατά τον
- Ποιές ήσαν οι παρασκηνιακές συμφωνίες για την επιλογή της Καραμανλή;
- Ποιές ήταν οι πραγματικές αποφάσεις των Καραμανλή - Αβέρωφ;
ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΝΕΟ ΠΡΙΣΜΑ
Σελίδες: 216
ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ...Η ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΗ ΓΕΝΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ....ΑΞΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ!!!
GREEK ALERT
ΤΟ...ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΟΤΑΝ Η ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟ ΒΑΠΤΙΖΕΤΑΙ ''ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ''
Τσαλάρ Κεϊντέρ: Η διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας στην Τουρκία
Εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα και μειονότητες
Προεδρείο: Χαρά Δαφέρμου και Βασίλης Τσελφές
Νίκος Αλιβιζάτος: Νεότερες κριτικές στην κρατούσα αντίληψη για το έθνος
Νικηφόρος Διαμαντούρος: Αναμνήσεις από ένα πρόδρομο πρόγραμμα έρευνας ελληνικών και τουρκικών σχολικών βιβλίων ιστορίας.
Ηλίας Νικολακόπουλος: Οι πολιτικές δυνάμεις της μειονότητας και το εκπαιδευτικό ζήτημα
Μουσταφά Μουσταφά: Ένα μπαούλο, δυο γλώσσες: μια διαδικασία αυτογνωσίας για τη μειονότητα της Θράκης
Θάλεια Δραγώνα: Διανοούμενοι και πολιτική πράξη
Νομίζω ότι αυτά ήταν αρκετά για να κινήσουν το ενδιαφέρον οποιουδήποτε.
“Συνειδητοποίηση από μέρους των εκπαιδευτικών και των μαθητών / μαθητριών, αλλά δευτερευόντως και των γονέων, της έκτασης και της πολυμορφίας των προβλημάτων που έχουν σχέση με το ρατσισμό, την ξενοφοβία και τις παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Αλλαγή των στάσεων και των συμπεριφορών, ώστε να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά τα σχετικά προβλήματα.“
ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ WIKILEAK ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ (ΑΟΖ) ΚΑΙ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ - ΣΤΟ ΦΩΣ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Σε πολύ πιο προχωρημένο στάδιο απ'οτι αναγνωρίζει δημοσίως η κυβέρνηση Παπανδρέου βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις Ελλάδας-Τουρκίας για την οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από πρόσφατο (1η Νοεμβρίου) της Δ1 Διεύθυνσης του Υπουργείου Εξωτερικών (ΟΗΕ, Διεθνείς Οργανισμοί και Διασκέψεις) τα κυριότερα αποσπάσματα του οποίου δημοσιεύει σήμερα ο "Κόσμος του Επενδυτή".
ΣΑΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Αίσθηση σε ολόκληρη την Ελλάδα, έκανε η αποκάλυψη του προηγούμενου φύλλου του "ΕΚ" για το νηπιαγωγείο του κέντρου των Αθηνών, στο οποίο τα νήπια όχι μόνο έμαθαν για το μπαϊράμι, αλλά και εν είδη "παιγνίου" μιμούμενα τα μουσουλμανάκια συμμετείχαν στην προσευχή για το ... μπαϊράμι.
Ιδιαίτερα στο διαδίκτυο, η είδηση αναπαράχθηκε σε εκατοντάδες ιστοσελίδες - οι περισσότερες από τις οποίες ανέφεραν την πηγή, σε αντίθεση με κάποιους μεγαλοδημοσιογράφους που πρόβαλλαν το θέμα ως δικό τους - και πολλοί συμπατριώτες μας έμαθαν το τι ακριβώς συνέβη. Αν θέλετε κατά κάποιο τρόπο ως μια προεπισκόπηση του τι μέλλει γεννέσθαι στα ελληνικά σχολεία ολόκληρης της επικράτειας στο εγγύς μέλλον, όταν προχωρήσουν οι διάφορες ρυθμίσεις των Καμίνη, Μπουτάρη και Παπανδρέου.
Το θέμα ήλθε και στην Βουλή, με επίκαιρη ερώτηση βουλευτή του ΛΑΟΣ και αναμένουμε την απάντηση της Διαμαντοπούλου. Φυσικά είμαστε βέβαιοι ότι αυτή θα προσφύγει σε "γενικολογίες" και θα κατηγορήσει όλους εμάς που το αναφέραμε ως "ρατσιστές", "ξενόφοβους" και "μισαλλόδοξους".
Φυσικά οι αντιδράσεις ιδιαίτερα από γονείς μικρών παιδιών ήταν οργίλες και πολλοί ήλθαν σε επαφή με την εφημερίδα μας, για να μας πουν ότι εάν κάτι τέτοιο συνέβαινε στο σχολείο των παιδιών τους θα αντιδρούσαν πολύ πιο έντονα, από το να καταγγείλουν το γεγονός. Αυτό όμως που χρειάζεται δεν είναι σποραδικές και μεμονωμένες αντιδράσεις, αλλά ένα κύμα διαμαρτυρίας και διατράνωσης της αποφασιστικότητας των Ελλήνων να αντισταθούν στην ισλαμοποίηση της χώρας μας. Γιατί αν σήμερα που ένα τέτοιο γεγονός έλαβε χώρα για πρώτη φορά, δεν αντιδράσουμε, σύντομα το φαινόμενο θα είναι τόσο συχνό, που δεν θα "αξίζει" ή μάλλον δεν θα έχουμε χώρο για να γράψουμε γι' αυτό. Αν οι αντιδράσεις στο πρώτο αυτό περιστατικό είναι "ήπιες" τότε πολύ σύντομα παρόμοια θα συμβαίνουν σε ολόκληρη την Ελλάδα.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ
Στην Κυπριακή πραγματικότητα δεν είναι λίγες φορές που ακούσαμε τους "οικολόγους" να καταφέρονται εναντίον του εθνικισμού. Όλα δείχνουν πως η οικολογία είναι ένα πολιτικό κίνημα που παρήγαγε ο καπιταλισμός για να εξυπηρετήσει τα δικά του συμφέροντα.
Εμείς θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί γι' αυτό και παραθέτουμε την αντίθετη προς την "οικολογία" άποψη που την καταγγέλλει ως αντιεπιστημονική.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ:http://ediknews.blogspot.com/2010/11/4-video.html
ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ .
Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010
ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑΣ
Στο «φως» φαίρνει απόρρητο έγγραφο μυστικές διαπραγματεύσεις μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας για την οριοθέτηση των θαλάσσιων ζωνών στο Αιγαίο, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ο Κόσμος του Επενδυτή», το οποίο φέρει τίτλο «Στο φως οι μυστικές διαπραγματεύσεις – Απόρρητο έγγραφο με τίτλο: Απεικόνιση των ορίων της ελληνικής υφαλοκρηπίδας στην Ανατολική Μεσόγειο, αποκαλύπτει τις τουρκικές απαιτήσεις για ΑΟΖ, υφαλοκρηπίδα και Καστελλόριζο, οι ελληνικές θέσεις και τα σοβαρά λάθη της Αθήνας».
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΣ
Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010
Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ 500 ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΠΟΛΙΣ
ΠΑΠΑ - ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΝΟΥΦΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ .
ΠΩΣ ΔΙΑΛΥΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ
Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Στο αντικείμενο τού θέματος έχουμε αποκτήσει τα τελευταία χρόνια (περίπου 8) αρκετή εμπειρία που κατα την γνώμη μου συνοψίζεται στα εξής βασικά. Έτσι αν έχεις πολλά λεφτά και θέλεις να διαλύσεις μία χώρα προχωρείς ως εξής:
1. Διαλύεις την μέση παιδεία εισάγοντας τον κομματικό συνδικαλισμό στα σχολεία. Δεκαπενταμελή στα γυμνάσια –λύκεια, κτλ. Έτσι οι μαθητές από «μαθητές» γίνονται «ώριμοι» δημοκρατικοί πολίτες που συνδιοικούν (μάλλον διοικούν) μέσω τών κομμάτων τους τα σχολεία. Αποτέλεσμα, τέλεια διάλυση, έλλειψη πειθαρχίας, έλλειψη μάθησης, έλλειψη σεβασμού τών δασκάλων τους, κτλ.
Συνέπεια τούτου είναι επίσης και το «ιερό δικαίωμα» τών καταλήψεων, που εκτός από την διάλυση τής παιδείας αφήνει σχεδόν πάντα πίσω του βανδαλισμούς και καταστροφές. Έτσι ένα αχαρακτήριστο κράτος (κυβέρνηση, εισαγγελείς, δημοτικοί άρχοντες, κτλ) για ένα δήθεν πολιτικό κόστος, ανέχεται π.χ. 5 έως 6 ανώριμα παιδιά με ένα λουκέτο να εμποδίζουν την λειτουργία τού σχολείου και την μάθηση.
2. Διαλύεις την ανώτατη παιδεία, κυρίως με τη κομματικοποίησή της και τον έλεγχό της από κόμματα, με απεργίες, καταλήψεις, διακοπές τής εκπαίδευσης κτλ. χωρίς επί χρόνια ουσιαστικά να έχει δοθεί λύση στο απαράδεκτα φασιστικό δικαίωμα τών καταλήψεων, κτλ. Προφανώς χώρα χωρίς παιδεία δεν μπορεί να συνεχίσει επί μακρόν να υπάρχει......
Επίσης δεν είναι δυνατόν να έχουμε εκπαίδευση χωρίς συμμετοχή τών σπουδαστών στο εκπαιδευτικό έργο, το πλείστον τών οποίων σιγά σιγά δεν συμμετέχει στο διδακτικό έργο, αφού η παρακολούθησή του δεν είναι στην πράξη υποχρεωτική. Έτσι ένας μεγάλος αριθμός συμμετέχει μόνον στις εξετάσεις.
Βέβαια αυτό είναι και αποτέλεσμα τού μεγάλου αριθμού τών εισαγομένων για τούς οποίους δεν επαρκούν τα μέσα, αίθουσες διδασκαλίας κτλ
3. Διαλύεις την εθνική ταυτότητα από κατευθυνόμενους ιστορικούς «ανέκδοτα», όπως πολύ χαρακτηριστικά τούς ονόμασε ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος και από άλλους «συγγραφείς» τών «νέων» σχολικών βιβλίων.
4. Αφήνεις "ξέφραγο" αμπέλι την χώρα για να μπεί ως μετανάστης όποιος θέλει, ανεξάρτητα αν η χώρα τον χρειάζεται ή όχι. Έτσι αυτό που θα εθεωρείτο έγκλημα πολέμου εάν το έκανε μία κατοχική δύναμη (η αλλαγή τής σύνθεσης τού πληθυσμού) σε εμάς αφήνεται εσκεμμένα από τούς «πολιτικούς-παγκοσμιοποιημένους εγκέφαλους» να γίνεται, ώστε με μαθηματική ακρίβεια σε λίγα χρόνια οι Έλληνες θα είναι μειοψηφία στην χώρα τους.
5. Παράλληλα με το προηγούμενο, αφού εξαγοραστούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, βομβαρδίζουν συνεχώς τον κόσμο, ότι είναι απαράδεκτος ρατσιστής, εθνικιστής, Ελληναράς, ότι η σημαία είναι ένα πανί που ο καθένας έχει «δημοκρατικό δικαίωμα» να καίει και να προσβάλλει (το είπε δυστυχώς βουλευτής τού κυβερνώντος κόμματος με πατέρα τέως υπουργό και νυν ευρωβουλευτή, ο υιός Βαρβιτσιώτης).
Καθορίζουμε παράλληλα «δημοκρατικό καλιτεχνικό» δικαίωμα επώνυμης δεσποινίδας να δείχνει το «έργο» της , αυναν... δεσποινίδας υπό τούς ήχους τού εθνικού ύμνου, κτλ.
Εν ολίγοις προσπαθούμε να τρελλάνουμε τον κόσμο. Σε αυτό συμβάλλουν, με αδράν αμοιβή και τα δήθεν παρατηρητήρια Ελσίνκι, ΜΚΟ, κτλ., σε διατεταγμένη υπηρεσία.
6. Διαλύεις την αστυνομία τρελλαίνοντάς την κυριολεκτικά. Έτσι ένας αστυφύλακας θα πρέπει να δέχεται να καεί χωρίς να αντιδρά, θα πρέπει να δέχεται πυροβολισμόυς χωρίς να αντιδρά, γιατί γνωρίζει ότι αν πάθει βλάβη ο επίδοξος δολοφόνος του, δεν γλυτώνει την φυλακή και την διαπόμπευση τών εξαγορασμένων ΜΜΕ, κτλ.
7. Με κάποιο «γνωστό από την αρχαία εποχή αργυρούν τρόπο», εξ Ελλάδος, ή εκ γείτονος εξ ανατολών, πείθονται πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ΜΜΕ, κτλ. να υποστηρίζουν ενορχηστρωμένα και φανατικά, πχ. την τουρκοποίηση τής Κύπρου μέσω τού σχεδίου ΑΝΑΝ (που όπου νά'ναι καταφθάνει πάλιν), τα επεκτατικά σχέδια τών Σκοπίων εις βάρος τής χώρας μας μέσω τού ονόματος, τον αφοπλισμό τών νησιών τού Αιγαίου και την διχοτόμηση του, κτλ.
8. Υποβάλλεις στον κόσμο, ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να ενδιαφέρεται και να εκφράζει την γνώμη του για τα εθνικά θέματα πλην τών πολιτικών και τών νεοταξικών. Έτσι κατακεραυνώναμε τον εξαίρετο μακαριστό αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ως μάστιγα τού θεού και εξαίρουμε την βουβαμάρα τού νυν αρχιεπισκόπου.
9. Τελευταίο μέτρο για την άλωση τής χώρας είναι η διάλυση τού στρατού της, που φοβούμαι ότι είναι ο τελευταίος στόχος. Π.χ. αφήνεται η κρατική τηλεόραση να προσπαθεί να γελοιοποιήσει το στράτευμα με ηλίθια σίριαλ, τα ΜΜΕ ψάχνουν θέματα να κτυπήσουν το φρόνημα τών ενόπλων δυνάμεων τής χώρας, κτλ.
10. Η εξωτερική πολιτική τής χώρας σχεδιάζεται από ίδρυμα (το ΕΛΙΑΜΕΠ) στο οποίο συμμετέχουν τα γνωστά πρόσωπα.
Μία χώρα που επί δώδεκα περίπου χρόνια υφίσταται τα ανωτέρω, είναι θαύμα πώς επιζεί.
Εστάλει απο την φίλη Σόνη Ηλιάδη
Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010
ΒΑΝΔΑΛΟΙ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΟΜΗ ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΠΕΛΛΑΣ
Το συγκεκριμένο άγαλμα που αποτελεί εικαστική σύνθεση του Κ. Μήντση, έφερε την προτομή του Μεγ. Αλεξάνδρου και εγκαταστάθηκε στην είσοδο της Νομαρχίας το 1996, ως ενθύμιο της ίδρυσης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Πέλλας.Η αφαίρεση και κλοπή της προτομής αποτελεί πρωτοφανή ενέργεια βανδαλισμού της εικαστικής δημιουργίας που φέρει σημαντικό συμβολικό και ιστορικό περιεχόμενο. Ο Νομάρχης Πέλλας κ. Μιχάλης Καραμάνης δήλωσε τα εξής:..
...«Θλίβομαι πραγματικά για την συγκεκριμένη πράξη η οποία πραγματοποιείται σε μία μεταβατική για την Τοπική Αυτοδιοίκηση περίοδο. Το άγαλμα αποτελεί μία ολοκληρωμένη σύνθεση και η αφαίρεση της προτομής ουσιαστικά ακυρώνει το συμβολισμό και το διαχρονικό μήνυμα της εικαστικής δημιουργίας. Καλώ τους υπεύθυνους της συγκεκριμένης πράξης, έστω και σήμερα, να επιδείξουν ευαισθησία απέναντι στη δημόσια περιουσία και πολιτισμικά αγαθά και να επιστρέψουν την προτομή εκεί που ανήκει.
Η αξία της προτομής εκτός του αγάλματος που αποτελεί τον φυσικό της υποδοχέα, είναι εξαιρετικά μειωμένη ενώ οποιαδήποτε ενέργεια προώθησης του αγάλματος αποτελεί ποινικό αδίκημα, σύμφωνα με τη νομοθεσία περί παράνομης διακίνησης έργων τέχνης. Η παρούσα Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση θα αναλάβει τις εργασίες πλήρους αποκατάστασης του έργου αναγνωρίζοντας τη σημασία του πολιτισμού στην ενδυνάμωση της τοπικής δημοκρατίας και ελεύθερης διακίνησης απόψεων και ιδεών».
ΤΟ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗ,ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΦΙΑΛΤΗ!
Είναι πραγματικά εξωφρενικό. Κάποιοι, κατηγορούν τους κατοίκους των συνοικιών του κέντρου όταν διαμαρτύρονται, για «ξενοφοβία» και «ρατσισμό». Και αυτοί που συνήθως πετάνε αυτές τις αρλούμπες και διακινούν αυτά τα ανόητα στερεότυπα, ποτέ δεν μένουν σε περιοχές που πλήττονται από τη λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα. Κουνάνε το δάκτυλο στους άλλους από τα βόρεια προάστια (που διακρίνονται τώρα τελευταία για εξαγωγή τρομοκρατίας) και από το Κολωνάκι, ενώ όπως έγραψε σωστά στην «Καθημερινή» ο Σ.Λ., η μόνη σχέση που έχουν με τους αλλοδαπούς, είναι ότι τους χρησιμοποιούν για να στελεχώσουν το υπηρετικό τους προσωπικό. Μίλησε κανείς για υποκρισία;
ΕΓΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ
Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010
Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ ΚΑΙ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΟ ΣΤΑ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ
Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>συνειδηση>καταγωγη>φυλη>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.φυλετικη>
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ
Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.
ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ
''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''
''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''
ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ
ἐπισταμένους πρὸς εἰδότας ὅτι δίκαια μὲν ἐν τῷ
ἀνθρωπείῳ λόγῳ ἀπὸ τῆς ἴσης ἀνάγκης κρίνεται, δυνατὰ δὲ
οἱ προύχοντες πράσσουσι καὶ οἱ ἀσθενεῖς ξυγχωροῦσιν. –
κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"
ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89
Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ
“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.
Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ
Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.
Μ. Κούντερα