Τρίτη 17 Ιουνίου 2025

Ε.Ο.Ν. : ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ Η ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΕΝΑ


Τις τελευταίες ημέρες μετά λύπης μας, πληροφορηθήκαμε ότι το αγαπημένο μας βιβλιοπωλείο στην οδό Χαριλάου Τρικούπη, εις Αθήνας, πλησίον του Πανεπιστημίου Αθηνών «Η Αλληλεγγύη των Φίλων» εις το οποίον φιλοξενούνται εδώ και 40 συναπτά έτη οι Εκδόσεις Πελασγός αντιμετωπίζει ανυπέρβλητες οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες καθιστούν τη συνέχιση της συντηρήσεώς του μη βιώσιμη.

Ο εκδότης Ιωάννης Γιαννάκενας είναι ένας Έλλην Εθνικιστής, Ορθόδοξος Χριστιανός, βιωματικός πιστός της εν Χριστώ αποκεκαλυμμένης Αληθείας της Ορθοδοξίας μας και αφοσιωμένος ιδεολογικός στρατιώτης του Ελληνισμού μας δια τον οποίον σεμνυνόμεθα και τον οποίον ανέκαθεν ως Ε.Ο.Ν. υπολαμβάναμε ωσάν στοργικό πατέρα μας στον αγώνα για τις ιδέες μας. 

Δεν ξεχνάμε ποτέ την χαρακτηριστικότερη φράση του «ο Ελληνισμός μας είναι ο Εθνικισμός μας» δηλώνοντας ξεκάθαρα και περήφανα ότι ως Ελληνορθόδοξοι Εθνικιστές δεν έχουμε παρά να κρατάμε στην καρδιά μας τον Ελληνικόν πολιτισμόν μας και την Ορθόδοξη Διδασκαλία Του Θεανθρώπου Σωτήρος μας, ως πνευματικές και ιδεολογικές λαμπάδες που φωτίζουν τον δύσκολο δρόμο που επιλέξαμε προς την Αρετή!

Έναν δρόμο απαλλαγμένο από εμπαθείς ιδεοληψίες εκ της εκφυλισμένης Εσπερίας. Μόνο καθαρός Ελληνικός Εθνικισμός βαπτισμένος στα καθαρά νερά και την αγνή ιδεολογία του Ίωνος Δραγούμη, του πατρός της Νίκης Ιωάννου Μεταξά, του Αρχιστρατήγου Κολοκοτρώνη, του Βασιλέως Λεωνίδα και του Αυτοκράτορος Παλαιολόγου για τον επιβιώσαντα ανά τους αιώνες Ελληνισμόν. Μόνο Ορθόδοξη Χριστιανική Διδασκαλία βασισμένη στις παραβολές και το ανεπανάληπτο ανά την υφήλιο έργο του Θεανθρώπου μας, στις διδαχές και τις ρήσεις των Πατέρων της Εκκλησίας μας, τις προφητείες του Πατροκοσμά του Αιτωλού, του Αγίου Παϊσίου, του Αγίου Πορφυρίου και τόσων άλλων πνευματικών φάρων της μίας και μοναδικής Αληθείας !

Αυτός είναι ο Εθνικισμός, ο Πολιτισμός, η Ιδεολογία και η Παράδοση που από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 ο Ιωάννης Γιαννάκενας αντιπροσωπεύει και υπηρετεί.

Ήλθε η στιγμή, λοιπόν, που από τα χτυπήματα της ζωής, τα άθλια νομοθετικά διατάγματα του αντίχριστου Μητσοτακέικου και πάνω από όλα από τις δοκιμασίες του Πανάγαθου Θεού προς εμάς τα ανάξια τέκνα Του ο αδελφός μας χρειάζεται την βοήθειά μας.

Προκειμένου να μην σβήσει ποτέ αυτός ο πνευματικός φάρος καλούμαστε όλοι μας να συνδράμουμε αποδεικνύοντας στην πράξη την πατριωτική μας συνείδηση και τη συναγωνιστική αγάπη και αλληλεγγύη μας, συνεισφέροντας το ελάχιστον, το οποίο μπορούμε προμηθευόμενοι τα εκλεκτά του έργα, ενδυναμώνοντας έτσι το πνευματικό οπλοστάσιο των αγωνιστών του Εθνικισμού και ενισχύοντας ένα κάστρο αντίστασης στη νέα εποχή.

Έχουμε καθήκον, λοιπόν, όλοι όσοι κείμεθα στον Εθνικό αγώνα να σπεύσουμε να συνδράμουμε γενναία, αποφασιστικά, ουσιαστικά ένα συναγωνιστή που έχει προσφέρει απείρως περισσότερο στις επάλξεις των ιδεών από οιονδήποτε άλλον. Στην Χάριν του Τριαδικού Θεού, αλλά και στα δικά μας φιλότιμα και γενναιόδωρα χέρια συμπαράστασης βρίσκεται η επομένη ημέρα του βιβλιοπωλείου του συναγωνιστού μας Ιωάννη και της αγαπημένης συζύγου του, της επιφανούς συγγραφέως Ελίνας Γιαννάκενα, ώστε να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν σε αυτήν την δύσκολη οικονομική περιπέτεια την οποία βιώνουν.

Όσοι πιστεύουμε, νιώθουμε και αγαπάμε οφείλουμε να βοηθήσουμε έμπρακτα !

Ως Ελληνική Ορθόδοξος Νεολαία-ΕΟΝ δηλώνουμε πως θα αναλάβουμε δράσεις και εκστρατεία στηρίξεως του βιβλιοπωλείου, ώστε τούτο το λαμπρό κόσμημα του Εθνικιστικού χώρου να συνεχίσει να υπάρχει και να παράγει έργο υπέρ Πίστεως και Πατρίδος !

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

Κυριακή 15 Ιουνίου 2025

Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΔΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ


Ἀντέδρασε τό Ὑπουργεῖο Ἀμύνης τῆς Ἀγκύρας στό ἔργο τοῦ χαρτογράφου Ἀβραάμ Ὀρτέλιους τοῦ 1585 τό ὁποῖο ἐδώρησε ὁ στρατηγός Χούπης στόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαῖο – Ἀπάντησις ἀπό τήν Ἀθήνα

Ο θόρυβος δέν ἔχει σιγάσει στήν Τουρκία σχετικά μέ τόν χάρτη τῆς Θράκης, τό ὁποῖο ἐδώρησε στόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαῖο ὁ Ἀρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Δημήτριος Χούπης. Γιά ἡμέρες συνεχίζονται τά δημοσιεύματα, ἄλλα ἀπό τά ὁποῖα ὁμιλοῦν γιά «μήνυμα» καί ἄλλα γιά «νοσταλγία», κατά τρόπον πού ἀναδεικνύεται ἡ ἀνασφάλεια καί τό δέος τό ὁποῖο αἰσθάνονται οἱ Τοῦρκοι ἀπέναντι στήν αἴγλη τῆς Ἑλλάδος, τήν ὁποία δέν μποροῦν νά ἀποδεχθοῦν.

Ὁ χάρτης ἀνάγεται στό 1585 καί, ὡς γνωστόν, εἶχε σχεδιασθεῖ ἀπό τόν Φλαμανδό χαρτογράφο καί γεωγράφο Ἀβραάμ Ὀρτέλιους (Abraham Οrtelius). Ἀποτυπώνει τήν γεωγραφική περιοχή τῆς Θράκης, τά Στενά τῶν Δαρδανελίων, τήν Προποντίδα, τόν Βόσπορο, τήν Κωνσταντινούπολη, τόν Εὔξεινο Πόντο καί τίς νήσους Θάσο, Σαμοθράκη, Λῆμνο, Τένεδο καί Ἴμβρο. Τόν χάρτη αὐτό ἐπέδωσε ὡς συμβολικό δῶρο ὁ Ἀρχηγός ΓΕΕΘΑ στόν Παναγιώτατο, ἀκριβῶς ἐπειδή ἀπεικονίζει τήν ἰδιαίτερη πατρίδα του, τήν Ἴμβρο.

Οἱ Τοῦρκοι ὅμως, κρίνοντες ἐξ ἰδίων τά ἀλλότρια, «βλέπουν» πίσω ἀπό κάθε κίνηση προερχομένη ἀπό Ἕλληνα πονηριές, μεθοδεύσεις καί ὑστεροβουλίες. Τήν στάση αὐτή, καί ἰδιαιτέρως τά ὅσα σχετικά ἐλέχθησαν ἀπό τό τουρκικό Ὑπουργεῖο Ἀμύνης, ἐσχολίασαν κύκλοι τοῦ Ὑπουργείου Ἐθνικῆς Ἀμύνης λέγοντας: «Τό νά διαμαρτύρονται γιά χάρτη τῆς συγκεκριμένης ἱστορικῆς περιόδου “πηγές” τοῦ Ὑπουργείου Ἐθνικῆς Ἄμυνας τῆς Τουρκίας, μιᾶς χώρας πού ἐπικαλεῖται ἐν ἔτει 2025 χάρτη τῆς “Γαλάζιας Πατρίδας”, πού μόνο στή φαντασία τους ὑπάρχει καί οὐδεμία σχέση ἔχει μέ τό Διεθνές Δίκαιο καί τό Διεθνές Δίκαιο τῆς Θάλασσας, ἀγγίζει τά ὅρια τῆς φαιδρότητας».

Γιά τήν Ἱστορία, θά παραθέσουμε λίγα ἀπό τά τουρκικά δημοσιεύματα σχετικά μέ τόν χάρτη, ἀπό τά ὁποῖα διαφαίνεται μάλιστα ὅτι ὑπάρχει μιά κεντρική καθοδηγητική κατεύθυνσις.

Ἐφημερίς «Sözcü»: «Ὁ χάρτης πού παρουσίασε ἡ Ἑλλάδα προκάλεσε ἀναστάτωση: Τό Ὑπουργεῖο Ἄμυνας ἀντέδρασε στόν “ἑλληνικό χάρτη” πού παρουσίασε ὁ Ἕλληνας Ἀρχηγός ΓΕΕΘΑ στόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Πηγές τοῦ ὑπουργείου τόνισαν ὅτι δέν ἐπρόκειτο γιά μήνυμα. ἀλλά γιά νοσταλγική παρηγοριά».

Ἐφημερίς «Aydinlik»: «Ἀποδεχθεῖτε τά γεγονότα. Πηγές τοῦ Ἐθνικῆς Ἄμυνας μίλησαν γιά τόν χάρτη πού ἔδωσε ὁ Ἕλληνας Ἀρχηγός ΓΕΕΘΑ στόν Ρωμιό Πατριάρχη τοῦ Φαναρίου. “Ἡ ἐργαλειοποίηση τοῦ παρελθόντος γιά νά σταλεῖ ἕνα μήνυμα δέν εἶναι παρά μιά νοσταλγική παρηγοριά”, ἀνέφεραν οἱ πηγές».

Ἐφημερίς «Haber hurriyeti». Τίτλος: «Τό Ὑπουργεῖο Ἄμυνας ἀντιδρᾶ ἔντονα στόν χάρτη πού παρουσίασε ἡ Ἑλλάδα στόν Βαρθολομαῖο. Οἱ πηγές τοῦ Ὑπουργείου Ἄμυνας ἔκαναν δήλωση σχετικά μέ τόν χάρτη πού παρουσίασε ὁ Ἕλληνας Ἀρχηγός τοῦ Γενικοῦ Ἐπιτελείου Δημήτριος Χούπης στόν Ρωμιό Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Στήν ἀνακοίνωση τονίζεται ὅτι δέν πρόκειται γιά μήνυμα, ἀλλά γιά νοσταλγική παρηγοριά».

«Abc gazetesi». Τίτλος: «Ἡ κίνηση τῆς Ἑλλάδας στόν χάρτη κλιμάκωσε τήν ἔνταση. Τό Ὑπουργεῖο Ἐθνικῆς Ἄμυνας ἀντέδρασε σκληρά». Στά δημοσιεύματα ἀναφέρεται καί ἡ ἀντίδρασις τῆς ἀντιπολιτεύσεως καί συγκεκριμένα τοῦ βουλευτῆ Τουρχάν Γκεμέ, ὁ ὁποῖος δήλωσε: «Ὁ Ἕλληνας ὑπουργός Ἄμυνας ἔρχεται στήν Κωνσταντινούπολη. Παρουσιάζει ἕναν χάρτη στόν Ρωμιό Ἀρχιεπίσκοπο τοῦ Φαναρίου Βαρθολομαῖο.

Στόν χάρτη, τά θρακικά ἐδάφη τῆς Τουρκίας, συμπεριλαμβανομένης τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἐμφανίζονται ὡς ἑλληνικό ἔδαφος. Θά ἔχετε μιά λέξη γιά τόν ὁμόλογό σας, τόν κ. Γιασσάρ Γκιουλέρ;».

ΕΣΤΙΑ

ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΩΜΑΛΟ PRIDE, ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΩΣ ΚΑΜΜΙΑ ΓΙΑ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΗΡΩΕΣ


Γράφει η Ραφαηλία Μπατζή, μέλος της Ε.Ο.Ν. Χαλκιδικής 

Νέα τάξη πραγμάτων και μήνας Ιούνιος. Τον μήνα Ιούνιο η ΝΤΠ αφιερώνει με το pride ένα ολόκληρο μήνα δoσμένο στην ανωμαλία. Γιορτές, εκδηλώσεις για ποιόν; Για αυτούς που δεν αποδέχθηκαν την φύση που ο ίδιος ο Χριστός τους χάρισε, γ’ αυτούς που με τον τρόπο συμπεριφοράς και ενδυμασίας τους ξευτιλίζουν τα δύο φύλα, τους οποίους όμως ο Θεός με αγάπη έπλασε ως κατ’ εικόνα και ως καθ’ ομοίωση Τού, γι’ αυτούς που όχι μόνο δεν αποδέχονται την φύση τους, αλλά πασχίζουν να την μεταβάλλουν, να την αλλοιώσουν, που πασχίζουν να καθιερώσουν την ανωμαλία ως φύση, που πασχίζουν να ” κερδίσουν” το δικαίωμα υιοθεσίας ακόμα και τεκνοποιΐας, αδιαφορώντας για τα μικρά παιδιά που επιζητούν και έχουν ανάγκη την αγκαλιά της μάνας, και την προστασία του πατέρα, γ’ αυτούς που βγαίνουν ως ημίγυμνοι κλόουν, τρομάζοντας στο διάβα τους ακόμα και τα ζώα. Ανωμαλία δίχως έλεος. Αναγνωρίσιμοι ανθρώποι, εκδοτικοί οίκοι βιβλίων, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και δεκάδες ακόμα «γιορτάζουν» τα 20 χρόνια pride στην Αθήνα, στην πάλαι ποτέ αρχαία κλασσική Αθήνα που συνέρρεαν τίμιοι, ανδρείοι, δίκαιοι άνδρες, στην Αθήνα που φημιζόταν για τον Πολιτισμό και την άνθηση των τεχνών και των γραμμάτων. Στην Αθήνα του Περικλέως και του Σωκράτους, ανώμαλοι πανηγυρίζουν, διαφημίζοντας με φανφάρες την κατάντια τους . Σε έναν τόπο , σε μια πόλη που σε καμμία εποχή δεν σταμάτησε να γεννά αγνούς πατριώτες, και καλούς ανθρώπους, ανθρώπους θεοσεβούμενους , ανθρώπους που ήξεραν πως σημασία έχει η ψυχή, ανθρώπους που δόξαζαν τον Θεό, που ήξεραν να ζουν και όχι απλά να υπάρχουν ,ανθρώπους που ήξεραν να μην είναι πρόβατα σε μια αγέλη που τον ρόλο του βοσκού κατέχουν λύκοι, αλλά ήξεραν να είναι πρόβατα σε μια διαφορετική αγέλη που τον ρόλο του Βοσκού κατέχει ο Χριστός.

Στην γη που γέννησε τον Μακεδονομάχο Παύλο Μελά, που το 1941 με την έναρξη της κατοχής είχε μια από τις μεγαλύτερες αντιστασιακές οργανώσεις όχι της Ελλάδας αλλά του κόσμου όλου, πάνω σ’ αυτά τα μέρη περπάτησαν άνθρωποι σπουδαίοι για το μεγαλείο τους. Ο Απόστολος Παύλος στα χώματα που αυτή εκδηλώνουν την γύμνια της ψυχής και έπειτα του σώματος τους , δίδαξε για πρώτη φορά, για τον Θεό της αγάπης, της θυσίας, του μεγαλείου και της δόξας. Σ’ αυτή την γη από αρχαιοτάτων χρόνων είναι θαμμένοι άνθρωποι που θεώρησαν πως ήταν χρέος τους να κάνουν κάτι για την Ελλάδα, που δεν ήθελαν να ξοδεύουν τον χρόνο που ο Θεός τους έδωσε έτσι σπάταλα.

Οι Άγιοι Πορφύριος και Ευμένιος ασκήτευσαν μέσα στο κέντρο της Αθήνας, χαρίζοντας λίγη δροσιά σε κάθε διψασμένο που συναντούσαν. Σ’ αυτούς τους δρόμους, λοιπόν, αυτοί κυκλοφορούν και «παρελαύνουν» και ίχνος ντροπής δεν τους διακατέχει, όταν περνούν μπροστά στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη, βλέποντας τους Ευζώνους μας να χτυπούν το τσαρούχι τους δυναμικά, για να ακούν οι πρόγονοι πως η Ελλάδα ζεί, ενώ εκείνοι παρευλάνουν φωνάζοντας υβριστικά συνθήματα.

Και να να απορεί κανείς: Μα είμαστε ζωντανοί; Ζεί όντως η Ελλάδα; Γιατί όταν αυτοί κυκλοφορούν ως κάτι το φυσικό, επιβάλλοντας τα εγωιστικά θέλω τους , η Ελλάδα δεν ζεί αλλά αργοπεθαίνει μπρος στα μάτια μας. Και ο Έλληνας είναι αυτός που την μοιρολογεί και μοιρολογεί μαζί και την χαμένη δοξα του αυτός ο τόπος γέννησε άνδρες και γυναίκες με έμφυτη λεβεντιά, και πίστη, που δόξαζαν το φύλο τους , τον τόπο τους μπροστά στα μάτια του Χριστού. Πώς είναι, λοιπόν, δυνατόν από την Αγία Αικατερίνη και την Αγία Βαρβάρα, από τις βασίλισσες Αγία Ελένη, και Αγία Θεοδώρα, από την Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα και την Μαντώ Μαυρογένους, από τις μάνες του Πόντου, της Μικρασίας και του ’40, από τον Μέγα Αλέξανδρο, και τον Μέγα Κωνσταντίνο, από τον Κολοκοτρώνη και τον Μιαούλη , από τον Παύλο Μελά έως τον Ιωάννη Μεταξά και τον Μακαριστό και αγαπημένο ιεράρχη Αυγουστίνο Καντιώτη να φτάσαμε σε αυτό το θλιβερό και βδελυρό σημείο, άνδρες να κάνουν τις γυναίκες και αντίστροφα, άλλοι να χειροκροτούν και να επικροτούν λέγοντας φασίστα, ψεκασμένο, πρόβατο, συνωμοσιολόγο και ρατσιστή όποιον ορθώνει το παράστημα του, όποιον τοποθετεί για πρότυπα όλους εκείνους που δόξαζαν αυτή την Πατρίδα, αυτόν που έχει σκοπό της ζωής του τον Χριστό.

Για την επέτειο του «ΟΧΙ» αφιερώνουμε μια μέρα, για την ημέρα έναρξης της Ελληνικής επανάστασης αφιερώνουμε μια μέρα, για την γενοκτονία των Ποντίων αφιερώνουμε μια μερα ,για την άλωση της Κωνσταντινούπολης καμμιά, για τα Ίμια καμμία, για την Κύπρο καμμιά, για τον Κατσίφα καμμία, αλλά για το pride ούτε μία ούτε δύο αλλά έναν ολόκληρο μήνα, γιατί ο ανώμαλος τριαντάρης που δεν θέλει να είναι άνδρας αλλά βάζει μια περούκα και ένα μίνι και μάς επιβάλλει να τον θεωρούμε γυναίκα ή η τριαντάρα φεμινίστρια του καναπέ που δεν θέλει άλλο να είναι γυναίκα και κόβει το μαλλί αγορέ, βάζοντας γραβάτα και επιμένοντας να την θεωρούμε άνδρα και γενικά όλοι οι αυτοί οι ανώμαλοι που αυτοαποκαλούνται με το «το», γιατί για αυτούς είναι μεγάλη περηφάνια να τους αποκαλούν ως πράγμα και να είναι κάτι ουδέτερο πάρα δημιουργήματα του Θεού. Όλοι αυτοί, λοιπόν, έχουν μεγαλύτερη Αξία από τους Αγίους και τους Ήρωες μας, που θυσίασαν την ζωή τους για να κυκλοφορούν αυτοί ελευθέροι, για να μην μιλάνε, περσικά, βουλγαρικά, τουρκικά ή γερμανικά και για να μην είναι φυλακισμένοι ραγιάδες . Αυτός είναι ο στόχος, λοιπόν, της ΝΤΠ οι ανώμαλοι να έχουν μεγαλύτεροι αξία από τους Έλληνες αγίους και ήρωες που με τις προσευχές και τις θυσίες τους ελευθέρωσαν και έσωσαν πνευματικά αυτόν τον τόπο.

Αδέλφια, ο Θεός να μάς ελεήσει. Έρχονται δύσκολα και συνάμα ελπιδοφόρα χρόνια. Πρέπει, όμως, να αγωνιστούμε, να μετανοήσουμε, να κρατηθούμε, ο αγώνας θα συνεχιστεί μέχρι τελικής πτώσεως. Και ένας Έλληνας να μείνει εμείς δεν προσκυνούμε κι, όπως είπε ο Μέγας στρατηγός Θεόδωρος Κολοκοτρώνης: «Η Παναγία μαζί μας, ο Θεός έβαλε την υπογραφή του για την ελευθερία της Ελλάδος και δεν την παίρνει πίσω!»

Γερά στα χνάρια των Αγίων και των Ηρώων. Δεν θα τους περάσει! Ο Χριστός θα νικήσει, μας θέλουν νεκρούς. Μα, ο Θεός μας νίκησε τον θάνατο, θα νικήσει και αυτούς. Εμείς να είμαστε στο πλευρό του νικητή, μικροί αγωνιστές στον ιερό αγώνα.

Πόλεμος, μάχη και επανάσταση, δεν γίνεται μόνο με τα όπλα αλλά και με την αντίσταση!

Η Ε.Ο.Ν. είναι εδώ για παλέψει, να αγωνιστεί, να εμποδίσει, να αντιδράσει, χωρίς να υπολογίσει χλευασμούς, κόπους και θυσίες. Όλοι μαζί, λοιπόν, ας βάλουμε το λιθαράκι μας για να αναστηθούμε, και να αναστήσουμε μια Ελλάδα που όπως έλεγε ο Κολοκοτρώνης μας κεφαλή της θα έχει τον Χριστό.

Καλή Ανάσταση του γένους!

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΗ ΚΥΠΡΟΥ ΝΙΧΑΤ ΕΡΙΜ 1956. ΜΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΗΣΕ Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1956, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ

Της Φανούλας Αργυρού - Ερευνήτριας Δημοσιογράφου

Η μετάφραση των Εκθέσεων του Δρος Νιχάτ Ερίμ, από τον κ. Χρήστο Ιακώβου, από τα Τουρκικά στα Ελληνικά, με εισαγωγή και επιμέλεια από τον ίδιο, πρωτο-δημοσιεύθηκαν στο βιβλίο του κ. Κώστα Ν. Χατζηκωστή, «Έξι Προεδρικά Πορτραίτα», εκδόσεις «Γερμανός», Θεσσαλονίκη, 2015 και στο «7 Προεδρικά Πορτραίτα» 2023. Στα ίδια βιβλία και η «Ομιλία του Μακαρίου στα Ηνωμένα Έθνη» (19 Ιουλίου 1974, ώρα 15.45 Νέας Υόρκης).

Οι απόρρητες Εκθέσεις Νιχάτ Ερίμ

Το 1956 ο Τούρκος Πρωθυπουργός, Αντνάν Μεντερές, καθώς είχε ξεκινήσει ο αγώνας της ΕΟΚΑ για Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, προσέλαβε τον καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου, Δρα Νιχάτ Ερίμ, και του ανέθεσε σύνταξη σχεδίου για επανάκτηση της Κύπρου.

Ο Νιχάτ Ερίµ τού παρέδωσε στα τέλη του 1956 δύο Εκθέσεις (24 Νοεμβρίου και 22 ∆εκεµβρίου), οι οποίες αποτέλεσαν το βασικό στρατηγικό σχέδιο βάσει του οποίου υλοποιήθηκε η τουρκική πολιτική επί του Κυπριακού, που ακολουθείται ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!

Οι οδηγίες του Μεντερές προς Ερίμ ήταν όπως αποτρεπόταν η Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, αν οι Άγγλοι εγκατέλειπαν την Κύπρο αυτή έπρεπε να επιστραφεί στη Τουρκία και αν αυτό δεν ήταν δυνατό, να επιδιωκόταν η διχοτόμηση της νήσου.

Οι βασικοί πυλώνες των Εκθέσεων:

  1. Οι τουρκικές διεκδικήσεις επί της Κύπρου δεν θα πρέπει να στηρίζονται σε νομικά επιχειρήματα αλλά σε πολιτικούς λόγους. Όμως, προκειμένου να µη δημιουργείται πρόβλημα στις σχέσεις Βρετανίας - Τουρκίας - Ελλάδας, αν παραχωρηθεί αυτοδιοίκηση στο νησί, η καλύτερη λύση είναι η µέση λύση, αυτή της διχοτόμησης.

(Φ.Α.: Η Βρετανία από το βήμα της Βουλής των Κοινοτήτων ακολούθησε το τουρκικό αίτημα υποσχόμενη στις 19.12.1956, διά Υπ. Αποικιών, τη διχοτόμηση σε τελική λύση, με αυτοδιάθεση και στο 18% των Τούρκων της Κύπρου. Εξ ου και τα υπερ-προνόμια των Τ/κ στο Σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας, αφού επικεφαλής της τουρκικής αντιπροσωπίας στη σύνταξή του ήταν ο Δρ Νιχάτ Ερίμ).

  1. Θα πρέπει η Τουρκία να επιμένει διεθνώς ότι στην Κύπρο υπάρχουν δύο διαφορετικές κοινότητες, η καθεµία από τις οποίες έχει το δικαίωμα της ξεχωριστής αυτοδιάθεσης. Το µέλλον των δύο ξεχωριστών λαών, είτε ανεξαρτησία είτε ένωση µε τη µητέρα-πατρίδα είτε συνέχιση της βρετανικής κυριαρχίας, θα πρέπει να αποφασισθεί κατόπιν δημοψηφίσματος ξεχωριστά σε καθεµία εκ των δύο.

(Φ.Α.: Αυτό κάνει η Τουρκία έκτοτε, εξ ου και το πρώτο πραξικόπημα για διάλυση της ΚΔ που επιχείρησαν οι Τούρκοι της Κύπρου παραμονές Χριστουγέννων το 1963 και η αυτο-απομόνωσή τους σε δικό τους γκέτο. Το Φόρεϊν Όφις ξεκίνησε σχέδιο ανασύστασης της ΚΔ σε δύο συνιστώντα κράτη από τις 3.1.1964… και σχέδιο πώς να διευκολυνόταν η μελλοντική τουρκική εισβολή…).

  1. Η αρχή της αυτοδιάθεσης θα πρέπει εφαρμοσθεί αφού πρώτα μετακινηθεί ο ελληνικός πληθυσμός, έτσι ώστε να υπάγεται στη διοίκηση της αρεσκείας του. Τέτοια μετακίνηση δεν θα συνιστά αδικαιολόγητη ταλαιπωρία αλλά θα βοηθήσει να µην καταπατηθούν τα δικαιώματα της τουρκικής κοινότητας, που σήμερα είναι μειοψηφική, επιπλέον θα ικανοποιηθεί η ασφάλεια της Τουρκίας…

(Φ.Α.: Αυτό επιτεύχθηκε με τις δύο τουρκικές βάρβαρες εισβολές το 1974, τον ξεριζωμό των 170.000 χιλιάδων Ελλήνων και τη μεταφορά παράνομων εποίκων για αντικατάσταση του κενού που άφησε ο ξεριζωμός των Ελλήνων).

  1. Η Τουρκία θα πρέπει να προσδιορίσει την προσφορότερη γι’ αυτήν μορφή διχοτόμησης, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα οικονομικά και στρατιωτικά της συμφέροντα, καθώς και τα συμφέροντα των Τουρκοκυπρίων. Στην ασφάλεια της περιοχής που θα παραχωρηθεί στους Ρωµιούς της νήσου θα πρέπει να συµµετέχει αναγκαστικά και η Τουρκία, γιατί το θέμα σχετίζεται µε την ασφάλειά της καθώς και την πολιτική της στη Μέση Ανατολή. Η Ελλάδα δεν μπορεί να ζητήσει το ίδιο δικαίωμα για την τουρκική περιοχή, διότι το νησί απέχει από την Τουρκία 45 ν.µ., ενώ από την Ελλάδα 600 ν.µ.

(Φ.Α.: Ακριβώς αυτό επιδιώκεται με όλα τα σχέδια των Βρετανών μέσω των ΓΓ του ΟΗΕ (Ιδέες Γκάλι, Σχέδιο Ανάν, Κραν Μοντανά…), όπου η Τουρκία θα έχει υπερ-δικαιώματα και θα ελέγχει ολόκληρο το νησί, μέσω της βρετανο-τουρκικής δικοινοτικής, διζωνικής ομοσπονδίας ή συνομοσπονδίας ή δύο κρατών με ραχοκοκκαλιά τη ΔΔΟ. Σημειώνεται η δουλοπρεπής αποδοχή της ΔΔΟ από τον Γ. Βασιλείου δίχως καμιάν εξουσιοδότηση από τον λαό με το ψήφισμα 649/90).

  1. Θα πρέπει να επιδιωχθεί η ελεύθερη μετάβαση Τούρκων προς την Κύπρο. Αφού η Τουρκία λάβει τα μέτρα της, το σύνολο του τουρκικού πληθυσμού μπορεί να αυξηθεί στον αριθμό που ανερχόταν επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Τότε µόνο δεν θα ανησυχεί για την έκβαση του δημοψηφίσματος που θα γίνει είτε για τον καθορισμό του συνόλου της νήσου είτε της διχοτόμησης.

(Φ.Α.: Ο εποικισμός που ξεκίνησε προς τα κατεχόμενα, ακριβώς μετά τις δύο εισβολές, ήταν για να αυξηθεί ο αριθμός των Τ/κ, που ήταν μόνο το 18%. Τα διπλά δημοψηφίσματα το 2004 ήταν τουρκικό αίτημα, που είχε συμφωνηθεί στις 16.12.1956 στην Κωνσταντινούπολη με τον Υπ. Αποικιών. Γι’ αυτό δεν έπρεπε καθόλου να γίνονταν δεκτά, αλλά δυστυχώς…).

Με τις απαράδεκτες, λοιπόν, ελληνικές υποχωρήσεις, παραχωρήσεις, υποταγές προς βρετανικές υποδείξεις, εθελοτυφλούντες προς τις επιδιώξεις Βρετανών και Τούρκων με την τρισκατάρατη ΔΔΟ, κηδεμονεύσεις, λεγόμενα ΜΟΕ και απίστευτους συμβιβασμούς από το 1960 μέχρι σήμερα και ειδικά, κατά και μετά τις δύο τουρκικές βάρβαρες εισβολές, ουσιαστικά ακολουθούνται και υλοποιούνται οι στρατηγικές Ερίμ/Μεντερές…

Μια συμπληρωματική απάντηση στο άρθρο της «Σημερινής», «Ο ‘‘μεσσίας’’ της διχοτόμησης», 18.3.2025.

Προηγούμενο άρθρο της γράφουσας – «Το Τουρκικό Σχέδιο Εποικισμού - Νιχάτ Ερίμ 1956 – που έκτοτε γνώριζε το Φόρεϊν Όφις και υποβοηθούσε…»

https://simerini.sigmalive.com/article/2023/9/11/to-tourkiko-skhedio-epoikismou-nikhat-erim-1956-pou-ektote-gnorize-to-phorein-ophis-kai-upoboethouse/

Σημ.: Οι Εκθέσεις Ερίμ βρίσκονται επίσης αναρτημένες από τις 7.2.2023 στην πιο κάτω ιστοσελίδα. Με μετάφραση από Ελληνικά στα Αγγλικά από τη γράφουσα.

https://i-epikaira.blogspot.com/2023/02/blog-post_32.html


ΣΗΜΕΡΙΝΗ

ΑΒΕΡΩΦ 

ΕΚΠΟΙΗΣΑΜΕ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ 15 ΑΙΩΝΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ!


Ὕβρις γιά τήν Μονή τοῦ Σινᾶ – Ἀπό τόπος τοῦ Ἀναστημένου Χριστοῦ, θέρετρο διακοπῶν! – Ἀποκαλυπτήρια σέ ἀναλυτικό ρεπορτάζ τῆς ἰταλικῆς ἐφημερίδος «Corriere della Serra», πού φέρνει στό φῶς
τῆς δημοσιότητος τήν κρυφή συμφωνία Μητσοτάκη – ἀλ Σίσι – Μεταφορά φθηνοῦ ἠλεκτρικοῦ ρεύματος στήν Εὐρώπη ἔναντι σιωπῆς γιά τήν ἰσλαμοποίηση καί μετατροπή τῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης σέ τουριστική ἀτραξιόν

Σέ μιά συγκλονιστική ἀποκάλυψη σχετικά μέ τήν Μονή τοῦ Σινᾶ προέβη ἡ ἰταλική ἐφημερίς «Corriere della Serra» συνδέοντας τήν ἀπόφαση τοῦ δικαστηρίου τῆς Ἰσμαηλίας μέ τήν προσφάτως ὑπογραφεῖσα συμφωνία ἐνεργειακῆς συνδέσεως Ἑλλάδος-Αἰγύπτου. Οὔτε λίγο οὔτε πολύ δηλαδή, ἡ ἐφημερίς ὑποστηρίζει ὅτι ἡ χλιαρή ἀντίδρασις τῆς ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως στήν ἀπόφαση αὐτή ἀποτελεῖ προϊόν συναλλαγῆς.

«Τί ἀξίζει νά ξεπουληθεῖ λίγο ἀπό τό παρελθόν;» καταλήγει σέ μᾶλλον περιφρονητικό τόνο ἡ ἐφημερίς, ἡ ὁποία γράφει:

«Σύμφωνα μέ τό Παπικό Ἰνστιτοῦτο Ξένων Ἱεραποστολῶν, PIME, ἡ ἀπόφασις γιά τό κλείσιμο τοῦ μοναστηριοῦ ἐκκρεμεῖ ἀκόμη. Καί διπλωματικές πηγές πιστεύουν ὅτι ἡ Ἁγία Αἰκατερίνη θά μποροῦσε νά ἔχει γίνει ἀντικείμενο συναλλαγῆς. Ἡ Ἑλλάδα καί ἡ Αἴγυπτος μόλις ὑπέγραψαν ἕνα ἔργο ὕψους 5 δισεκατομμυρίων δολλαρίων γιά τήν τοποθέτηση χιλίων χιλιομέτρων ὑποθαλάσσιων καλωδίων. Τό καλώδιο αὐτό θά εἶναι ἐναλλακτική λύσις πού θά φέρει ἐνέργεια χαμηλοῦ κόστους ἀπό τήν Βόρειο Ἀφρική στήν Εὐρώπη ὥστε νά ἀντικατασταθεῖ τό ρωσσικό φυσικό ἀέριο, τήν ἀπόκτηση τοῦ ὁποίου περιορίζουν οἱ εὐρωπαϊκές κυρώσεις.

Μιλῶντας στόν Μητσοτάκη τόσο γιά τά καλώδια ὅσο καί γιά τό μοναστήρι, ὁ ἀλ Σίσι δέν ὑποσχέθηκε ὅτι τά σχέδια γιά τήν τουριστική ἀξιοποίηση τοῦ Σινᾶ θά ἐπανεξεταστοῦν καί θά διορθωθοῦν. “Ἡ ἐνέργεια πού σᾶς δίνουμε προέρχεται ἀπό ἐκεῖ, τό μέλλον μας εἶναι ἐκεῖ”».

Ἡ ἐφημερίς ἀναφέρεται καί στίς διαβεβαιώσεις Σίσι στήν Ἀθήνα: «Πρίν ἀπό εἴκοσι ἡμέρες, ὁ Αἰγύπτιος Πρόεδρος εἶχε ἐπίσης συζητήσει τό μοναστήρι κατά τήν διάρκεια ἐπίσημης ἐπισκέψεως στήν Ἀθήνα καί ὁ ὑπουργός Ἐξωτερικῶν του εἶχε σπεύσει νά διαβεβαιώσει ὅτι κανείς δέν θά ἀγγίξει ποτέ τήν Ἁγία Αἰκατερίνη: “Ἡ θρησκευτική καί ἀρχαιολογική της σημασία θά παραμείνει ἀπολύτως ἄθικτη”, ἐπειδή ἡ ἀπόφασις τῶν δικαστῶν καί οἱ ἀξιώσεις τοῦ κράτους ἀφοροῦν “μόνο ὁρισμένες ἐκτάσεις τῶν μοναχῶν, μακριά ἀπό τό μοναστήρι”».

Γιά τήν ἴδια τήν Μονή τῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης, ἡ ἐφημερίς γράφει:

«Τελικά, δέν εἶναι παρά ἕνα χριστιανικό μοναστήρι. Καί τί σημαίνει ἄν εἶναι τό παλαιότερο στόν κόσμο; Ἱδρύθηκε ἀπό τή μητέρα τοῦ αὐτοκράτορα Κωνσταντίνου (σ.σ. ἀπό τόν Ἰουστινιανό ἱδρύθηκε). Τί σημαίνει ἄν ἑδρεύει στόν τόπο ὅπου ὁ Μωϋσῆς ἔλαβε τίς Δέκα Ἐντολές καί ὅπου ἡ βιβλική βάτος πῆρε φωτιά; Στεγάζει μιά ὑπέροχη βυζαντινή βιβλιοθήκη, δεύτερη στόν κόσμο μετά ἀπό αὐτή τοῦ Βατικανοῦ, καί μία ἀπό τίς σημαντικώτερες συλλογές εἰκόνων στόν κόσμο. Ὁ ἴδιος ὁ Μωάμεθ τήν προστάτευσε καί στήν συνέχεια οἱ Σταυροφόροι ἦρθαν νά τήν ὑπερασπισθοῦν καί ἔγινε ἱερό καί γιά τούς Ἑβραίους. Οὔτε ὁ Ναπολέων τόλμησε νά τήν ἀγγίξει καί αὐτή (ἡ Μονή) ἀντιστάθηκε στίς ἐπιθέσεις τοῦ ISIS. Τί σημασία ἔχει πού ἡ UNESCO τήν ἔχει ἀναγνωρίσει ἀνάμεσα στά μεγάλα μνημεῖα παγκόσμιας κληρονομιᾶς τῆς ἀνθρωπότητας; Στήν Αἴγυπτο τοῦ Ἀμπντέλ Φατάχ ἀλ Σίσι, δέν ὑπάρχει ἄλλος θεός ἀπό τόν τουρισμό καί μόνο οἱ ἐπιθυμίες τοῦ στρατηγοῦ εἶναι οἱ πλάκες τοῦ νόμου.

Τήν περασμένη Τετάρτη, τρεῖς δικαστές τοῦ Σινᾶ ἄνοιξαν ξανά μιά ὑπόθεση μέ τίτλο “Ἡ κυβέρνησις ἐναντίον τῶν μοναχῶν τῆς Μονῆς τῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης”. Ἐξέτασαν τά ἔγγραφα καί διάβασαν τίς ἐκθέσεις τῶν ἐμπειρογνωμόνων. Καί τελικά διαπιστώθηκε –μετά ἀπό δεκαπέντε αἰῶνες Ἱστορίας, μετά ἀπό χρόνια πιέσεων ἀπό τήν ἐποχή τῆς κυβερνήσεως τῆς Μουσουλμανικῆς Ἀδελφότητος– ὅτι εἶχε ἔρθει ἡ ὥρα νά ἀλλάξει ὁ προορισμός του: “Τό κράτος κατέχει αὐτόν τόν χῶρο ὡς δημόσια περιουσία” καί ὡς ἐκ τούτου ἔχει “τό δικαίωμα νά κάνει ὅποια χρήση προτιμᾶ”. Ἀπό τόπος τοῦ Ἀναστημένου Χριστοῦ, μετατρέπεται σέ θέρετρο διακοπῶν. Πάντα ἦταν τό ὄνειρο τῶν ραΐδων: νά μεταμορφώσουν τήν Ἁγία Αἰκατερίνη, νά τήν ἀποσυνδέσουν ἀπό τήν πνευματικότητα καί νά δώσουν προτεραιότητα στίς καταδύσεις ὅσων κάνουν ἕνα ταξίδι ἀπό τό Σάρμ ἐλ Σέιχ. “Ὁ στόχος”, δήλωσε μιά πηγή στό ἱεραποστολικό πρακτορεῖο AsiaNews, “εἶναι νά γίνει ἕνα ἀξιοθέατο παρόμοιο μέ τίς Πυραμίδες ἤ τίς κρουαζιέρες στόν Νεῖλο”. Τό μοναστήρι φιλοξενοῦσε 4-5 χιλιάδες τουρίστες τήν ἑβδομάδα, ἀλλά στό Κάιρο λένε ὅτι αὐτό εἶναι πολύ λίγο. Στήν καρδιά τοῦ φυσικοῦ καταφυγίου, σχεδιάζουν μεγάλα ξενοδοχεῖα γιά νά προσελκύσουν μᾶζες Ἀμερικανῶν καί Εὐρωπαίων καί νά ξεπεράσουν τό μόνο ἐμπόδιο, τούς Ἕλληνες Ὀρθόδοξους μοναχούς, οἱ ὁποῖοι στούς γύρω ἐλαιῶνες ἀπασχολοῦν ἑκατοντάδες Βεδουίνους πού δέν εἶναι πολύ συμπαθεῖς στό καθεστώς. Ἡ πολιορκία συνεχίζεται ἐδῶ καί χρόνια. Καί ἡ διαμάχη προέκυψε ὅταν οἱ μοναχοί, πιεσμένοι ἀπό τόν κυβερνήτη τοῦ Σινᾶ, ἐκλήθησαν νά παρουσιάσουν ἀπό τά ἀρχεῖα τους τά ἀρχαῖα ἔγγραφα τοῦ 6ου αἰῶνος, τά ὁποῖα πλέον δέν μποροῦν νά ἀναγνωσθοῦν καί τά ὁποῖα θά νομιμοποιοῦσαν τήν ἰδιοκτησία. Οἱ δικαστές, πού διορίστηκαν ἀπό τήν Κυβέρνηση, ἀποφάσισαν ἔτσι χωρίς ἐνδοιασμούς. Καί ἐκεῖ πού χτύπησε τό ραβδί τοῦ Μωϋσῆ, λέει ἡ ἀπόφασις, ἀπό ἐδῶ καί στό ἑξῆς τό κράτος θά εἶναι ὁ κυρίαρχος. Ἡ κυριότητα τοῦ μοναστηριοῦ πρέπει νά περάσει στήν Κυβέρνηση καί οἱ μοναχοί θά πρέπει νά ἐγκαταλείψουν τά κελιά τους. Θά μποροῦν νά παραμείνουν ἐκεῖ γιά νά ἐκπληρώσουν τά θρησκευτικά τους καθήκοντα μόνο ἐφ’ ὅσον ὁ νέος ἰδιοκτήτης, δηλαδή ὁ ἀλ Σίσι, εἶναι πρόθυμος νά τό ἐπιτρέψει».

Ἐν τέλει ἡ ἰταλική ἐφημερίς λέγει αὐτά τά ὁποῖα ἡ ἑλληνική Κυβέρνησις δέν τολμᾶ νά ὁμολογήσει.

ΥΓ Τελικῶς ἡ διαπραγμάτευσις γιά τό Σινᾶ θά γίνει σέ ἐπίπεδο ὑπουργῶν Ἐξωτερικῶν. Ἡ Αἴγυπτος ζήτησε τήν μετάβαση τοῦ ΥΠΕΞ Γιώργου Γεραπετρίτη καί τήν ὑποβάθμιση τῆς ὑφυπουργοῦ του Ἀλεξάνδρας Παπαδοπούλου. Τώρα, γιατί τόν ζήτησαν, δέν χρειάζεται σκέψη! Ἔχει κάνει ὄνομα στόν μουσουλμανικό κόσμο μέ τίς βαθιές ὑποκλίσεις.


https://www.estianews.gr/kentriko-thema/%e1%bc%90kpoiisame-%e1%bc%b1era-kai-%e1%bd%85sia-15-a%e1%bc%b0onon-gia-symfonia-%e1%bc%a0lektriko%e1%bf%a6-revmatos/

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters