Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ : ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ η ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟΣ;

Του Πέτρου Ι.Νικολού,   

Δικηγόρου Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ

 

Αφού δωροδόκησε δικαστικούς λειτουργούς, κατέλυσε όλους τους θεσμικούς πυλώνες, ευτελίζοντάς τους σε όργανα εκτελέσεως κυβερνητικών επιταγών, ανέτρεψε κάθε εγγύηση ορθοδικίας, πρώτιστα το τεκμήριο της αθωότητος, κάθε έννοια κράτους δικαίου και πάσα πρόβλεψη του Ενωσιακού Δικαίου και των διεθνών συμβάσεων για τα ανθρώπινα δικαιώματα υπέρ των οποίων μόνο προσχηματικώς κόπτεται, βοά και μαίνεται η κυβερνώσα κάστα των στοών, και αφού κατακρεούργησε την ίδια την υπερτάτης τυπικής ισχύος συνταγματική αρχή της διακρίσεως των λειτουργιών, ελέγχοντας, χειραγωγώντας και φαλκιδεύοντας την εξουσία της Θέμιδος, η κυανή δικτατορία του αδιστάκτου φεουδάρχη φαίνεται αποφασισμένη να θέσει οριστική ταφόπλακα στην ίδρυση, λειτουργία και ελεύθερη δράση των κομμάτων. Δεν του έφταναν του χ ο υ ν τ ι κ ο ύ λ η , για να δανειστούμε ταπεινώς έναν εμπνευσμένο πρωτότυπο όρο του σέβαστού μου Καθηγητού στο Ποινικό Δίκαιο Κωνσταντίνου Βαθιώτη, οι υποχρεωτικοί εμβολιασμοί, οι διετείς απάνθρωποι εγκλεισμοί και οι ψηφιακές παρακολουθήσεις πολιτών, αλλά ως επιταχυντής της νέας οικουμενικής ολοκληρωτικής διακυβερνήσεως, την οποία προαναγγέλλουν με μελανά χρώματα ο Άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής και οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, προχωρεί πιά στην απαγόρευση οιασδήποτε πολιτικής κινήσεως αντιτίθεται στο μοντέλο της καταργήσεως των ατομικών ελευθεριών και ισοπεδώσεως των Εθνικών ταυτοτήτων.

Ορώντας κανείς, λοιπόν, επισταμένως, προσεχτικώς και ενδελεχώς τα σημεία των καιρών, δεν θα δυσκολευόταν να πιστεύσει πως θα αφίκετο η στιγμή μέσα σ’ αυτήν την μετασοβιετική πραγματικότητα της ελληνώνυμης μπανανίας όπου τα πάντα βαίνουν από στρατηγική επιλογή εναντίον του πολιτού, ώστε να τόν εξαναγκάζουν εν συνεχεία σε μετά γονυκλισίας ικεσίες πρός τον ίδιο τον μηχανισμό των βασάνιστών του, ήτοι το αβυσσαλέας εκμεταλλεύσεως κομματοκρατούμενο κράτος, οργανισμοί, φορείς και συσσωματώσεις εναντιούμενες στην ελιτοκρατία και τα βαθέως ριζωμένα συμφέροντα της καθεστηκυίας τάξεως να θεωρούντο ως επικίνδυνες ενώσεις προσώπων των οποίων η συμπεριφορά προσκρούει στην έννομη τάξη, αντιβαίνει στο πολίτευμα και ως εκ τούτου χρήζουν εν αρχή περιορισμού άχρι αναγκαίων διώξεων με σκοπό τον αφάνισμό τους. Η οργουελική ή άλλως ‘‘μαχομένη’’ δημ(ι)οκρατία, όπως απεκάλεσε ιταμώς την τυραννίδα Μητσοτάκη ο υπερφίαλος ευτραφής μνημονιακός υπουργός του χαρατσίου, στρέφεται ευθέως καθ’ οιουδήποτε δεν υποτάσσεται, δεν συνθηκολογεί και δεν υποκύπτει στους εκβιασμούς, τις εξαγορές και τα χυδαία ανταλλάγματα, για να υπηρετήσει το σύστημα, εκποιώντας σε τιμή ευκαιρίας ιδέες και συναγωνιστές. Η μελέτη του εξωφρενικώς κατόπιν παρανόμων πολιτικών υποδείξεων διαρθρωμένου σκεπτικού της περιωνύμου αποφάσεως του Αρείου Πάγου με την οποία απεκλείσθη το κόμμα Κασιδιάρη εκ της επιούσης εκλογικής αναμετρήσεως εν συνδυασμώ με την εν μέσω φαιδρών δικαιολογιών απόρριψη αιτημάτων συμμετοχής στις εθνικές αρχαιρεσίες 14 σχηματισμών, έναν πρωτοφανή για τα εκλογικά ιστορικά αριθμό, κρούει εκκωφαντικώς τον κώδωνα της επιγενομένης αλώσεως όλης της δικαιοκρατικής δομής της πολιτείας, ώστε πλέον να φιμώνεται, περιθωριοποιείται και επ’ εσχάτων να φυλακίζεται όστις αφυπνίζει συνειδήσεις και καλεί τον λαό στην αντίσταση, για να υπερασπιστεί πάνω απ’ όλα την Ελευθερία, την οποία τού στερούν, κονιορτοποιούν και συνθλίβουν, προδιαγράφοντας το μαρτυρικό μέλλον, το οποίο μάς επιφυλάσσει το έρεβος της νεοταξίτικης απολυταρχίας.

Ήγγικεν η ώρα να γίνει αντιληπτό πως ο αστικός κοινοβουλευτισμός ούτε παρέχει τα περιθώρια ούτε προσφέρεται αντικειμενικώς για την ενύλωση του Εθνικιστικού ιδεώδους. Ο Εθνικισμός ως καθαρή μορφή ενεργείας, ήτοι η έμπρακτος, ενεργός και μαχητική μετά θυσιών προσπάθεια προς την βελτίωση και ευδαιμονία του Έθνους, κατά τις παρατηρήσεις του καθηγητού της Γενικής Πολιτειολογίας Δημητρίου Βεζανή, ανάμεσα στα συστατικά και υπάρξιακά του στοιχεία εμπερικλείει την ζωτική ανάγκη για κινηματική εκδήλωσή του. Η Ιδέα πραγματώνεται ουσιαστικά στον πυρήνα της μόνο μέσα από την ακτιβιστική παρέμβαση στην ίδια την κοινωνία, μέσα από τις λαϊκές κινητοποιήσεις, τις δράσεις αντιστάσεως στις γειτονιές, τις πλατείες, τους χώρους εργασίας, τα σχολεία και τα πανεπιστημία, την επαφή δηλαδή με τον Έλληνα που πένεται, χάνει το σπίτι του στον πλειστηριασμό, βλέπει την πόλη όπου μεγάλωσε να εποικίζεται από ισλαμιστές, την Πίστη του να πολεμείται και την Πατρίδα του να γίνεται βορά άλλοτε στους Τούρκους κι άλλοτε σε διεθνή πιστωτικά ιδρύματα. Η εξ αντιστρόφου επιχείρηση με την είσοδο στη Βουλή της μπουρζουαζίας δι’ ευκαιριακών μαγαζιών στυγνής ιδιοτελείας ήγαγε ουχί απλώς σε παταγώδη εν τη γενέσει της αποτυχία, αλλά σε πλήρη ακρωτηριασμό κάθε μεταγενεστέρας δυνατότητος του ‘‘πολιτεύεσθαι’’ για όποιον έχει ες αεί εξοστρακιστεί από τον δημόσιο βίο της χώρας.

Ο Εθνικισμός, για να εγγυηθεί την πολιτική αλλαγή, προϋποθέτει σκληρή και αποφασιστική δουλειά με τα παραγωγικά τμήματα του Ελληνισμού, αίροντας ξανά τη Σημαία του Αγώνος στον δρόμο, για να γίνει πειστική βιοτική πρόταση για τα χαμηλά και μεσαία στρώματα, συνειδητή επιλογή πολιτικής δράσεως για τον φοιτητή που τώρα ξεκινά να σπουδάζει, για τη νέα γυναίκα που θέλει να γίνει μάνα και για τον εργαζόμενο που αδικείται από τους κύνες του καπιταλισμού. Ανεξάρτητοι Εθνικιστικοί Σύλλογοι, όπως η ευγενική προσπάθεια της Ελληνικής Ορθόδοξης Νεολαίας (Ε.Ο.Ν.), δομούν μεθοδικά, ταπεινά πλήν όμως με πείσμα τα θεμέλια για ένα Εθνικό Κίνημα, το οποίο δεν θα αποβλέπει καιροσκοπικά να κυριαρχήσει στις επόμενες εκλογές, αλλά πρώτα και κύρια στη λαϊκή βάση, γενόμενο η ρηξικέλευθη και αληθινά αντισυστημική απάντηση που αποζητεί εναγωνίως η νεολαία.

 

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters