Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Προνομιούχα τα παιδιά των λαθρομεταναστών

110710-mixanografikoΤους δίνουν δεύτερη ευκαιρία για εισαγωγή στα πανεπιστήμια μας

Bάναυσες διακρίσεις εις βάρος των Ελλήνων μαθητών και υπέρ των αλλοδαπών! Το κράτος, ετσιθελικά από το 2007 (από την εποχή της υπερασπίστριας της Ρεπούση Μαριέττας Γιαννάκου) και στο πλαίσιο των λεγόμενων "θετικών διακρίσεων", επιτρέπει στους αλλοδαπούς μαθητές, εκτός από τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις με το σύνολο των μαθητών, να υποβάλλουν δεύτερο μηχανογραφικό εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ στη διάρκεια του ιδίου έτους, λίγο μετά τις εξετάσεις. Κι όλα αυτά τα απίστευτα και ανήθικα που καταργούν την ισονομία, την ώρα μάλιστα που οι Έλληνες φορολογούμενοι γονείς πληρώνουν από το υστέρημά τους χρηματοδοτώντας τη δημόσια Παιδεία, αλλά πληρώνοντας και τεράστια ποσά σε φροντιστήρια, για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να εισαχθούν στα πανεπιστήμια. Δυστυχώς, τα λεφτά από τη φορολόγησή τους καλύπτουν τις σπουδές αλλοδαπών. Προσέξτε εδώ τώρα: στους αλλοδαπούς δίνεται η δυνατότητα να προσκομίζουν πιστοποιητικά σπουδών από τις χώρες τους άνευ επικύρωσης γνησιότητας από κάποια προξενική μας αρχή, ακόμα και όταν προέρχονται από χώρες του Τρίτου Κόσμου!
Τι ακριβώς προβλέπετα... «Από το 2007 δίνεται η δυνατότητα υποβολής δεύτερου μηχανογραφικού εισαγωγής στα ΑΕΙ - ΑΤΕΙ στους α) Αλλοδαπούς-Αλλογενείς (Αποφοίτους Λυκείων εκτός Ε.Ε.) και β) στους Απόφοιτους Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε. μη Ελληνικής Καταγωγής. Οι υποψήφιοι μπορούν να υπαχθούν σε μια από τις ανωτέρω κατηγορίες, εφόσον δεν έχουν ελληνική καταγωγή οι ίδιοι και κανένας από τους δύο γονείς τους. Στην κατηγορία υπάγονται οι αλλογενείς - αλλοδαποί απόφοιτοι των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) - Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) Α' και Β' Ομάδας και Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ) Β' Κύκλου και τους δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουν σε ένα δεύτερο σύστημα πρόσβασης (δεύτερο μηχανογραφικό) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με την υπ' αρίθ. Φ151/20049/Β6/20,02,2007 (ΦΕΚ.272Β/01-03-2007 Υ.Α). Δικαίωμα έχουν οι αλλοδαποί-αλλογενείς που στις Πανελλήνιες-Πανελλαδικές εξετάσεις έχουν κατοχυρώσει τις ελάχιστες προϋποθέσεις πρόσβασης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Φέτος το διάστημα που θα υποβάλλουν οι αλλοδαποί-αλλογενείς τα δικαιολογητικά για το δεύτερο μηχανογραφικό είναι από 20 έως 30 Ιουλίου 2010 στο Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Διεύθυνση Οργάνωσης & Διεξαγωγής Εξετάσεων). Επειδή δεν είναι ευρέως γνωστός ο τρόπος πρόσβασης των παραπάνω κατηγοριών αποφοίτων, επισυνάπτεται η ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, όπου υπάρχουν οι απαραίτητες οδηγίες και τα έντυπα για την ενημέρωση των αλλοδαπών-αλλογενών (www.ypepth.gr).


Διαβάστε όμως και αυτό, χωρίς να μπορούμε να σας πούμε αν πρέπει να βάλετε τα γέλια ή τα κλάματα:

«Δικαιολογητικά, πιστοποιητικά σπουδών κ.λπ., που έχουν εκδοθεί από τις χώρες: Άγιος Βικέντιος και Γρεναδίνες, Άγιος Μαρίνος, Αζερμπαϊτζάν, Ανδόρα, Αντίγκουα και Μπαρμπούντα, Αργεντινή, Αρμενία, Αυστραλία, Αυστρία, Βανουάτου, Βέλγιο, Βενεζουέλα, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Γρενάδα, Δανία, Δομίνικα, Εκουαδόρ (Ισημερινός), Ελ Σαλβαδόρ, Ελβετία, Εσθονία, Η.Π.Α., Ην. Βασίλειο Μεγ. Βρετανίας και Βορ. Ιρλανδίας, Ιαπωνία, Ινδία, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Καζακστάν, Κίνα (μόνο η Διοικητική Περιφέρεια του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο), Κολομβία, Κορέα, Κροατία, Κύπρος, Λεζόθο, Λετονία, Λευκορωσία, Λιβερία, Λιθουανία, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Μαλάουι, Μάλτα, Μαυροβούνιο, Μαυρίκιος, Μεξικό, Μολδαβία, Μονακό, Μπαρμπάντος, Μπαχάμες, Μπελιζέ, Μποτσουάνα, Μπρουνέι-Νταρουσαλάμ, Ναμίμπια, Νέα Ζηλανδία, Νησιά Κουκ, Νησιά Μάρσαλ, Νιούε, Νορβηγία, Νότιος Αφρική, Ολλανδία, Ονδούρα, Ουγγαρία, Ουκρανία, Παναμάς, Πολωνία, Πορτογαλία, Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκ. της Μακεδονίας, (σ.σ. έτσι αποκαλούν πια τα Σκόπια) Ρουμανία, Ρωσία, Σαιντ Κιτς και Νέβις, Σαμόα, Σάντα Λουτσία, Σερβία, Σεϋχέλλες, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουαζιλάνδη, Σουηδία, Σουρινάμ, Τόγκα, Τουρκία, Τρινιντάντ και Τομπάγκο, Τσεχία, Φιλνανδία, Φίτζι, δε χρειάζεται να έχουν επικυρωθεί για τη γνησιότητά τους από ελληνική διπλωματική αρχή στο εξωτερικό...»

Μας διώχνουν από την Πατρίδα μας

Είναι πλέον σαφές τοις πάσι ότι πας μη Έλλην έχει προτεραιότητα στην Ελλάδα, άσχετα αν την Παιδεία, όπως και όλα τα υπόλοιπα, τα πληρώνουμε εμείς. Πληρώνουμε για να καλύπτουν τις υπάρχουσες θέσεις στα ΑΕΙ - ΑΤΕΙ αλλοδαποί. Και μπορεί τώρα να μην είναι πολλοί, αλλά σε λίγα χρόνια και με το ρυθμό που η κυβέρνηση αυτή πολιτογραφεί, θα αρχίσουν να εκτοπίζουν από τα πανεπιστήμια τους Έλληνες, οι οποίοι θα πληρώνουν να φοιτούν εδώ όσοι μπαίνουν παράνομα στη χώρα ή πολιτογραφούνται με διαδικασίες-εξπρές.

http://www.elkosmos.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters