Είναι παραδοσιακό, τον Σεπτέμβρη, όταν αρχίζουν τα σχολεία, τα media να ασχολούνται με κάποιο ζήτημα, σχετικό με αυτά. Τα τελευταία χρόνια η ειδησεογραφία σχετικά με τα σχολεία ξεκινάει από τους… διορισμούς εκπαιδευτικών, τις ακριβές τιμές για τις μαθητικές τσάντες και εξαντλείται στην τέλεση του αγιασμού, την ημέρα έναρξης της σχολικής χρονιάς.
Δυστυχώς φέτος, ταυτόχρονα σχεδόν με τον αγιασμό είχαμε διάφορα περιστατικά, όπως αυτό με την άρνηση των μουσουλμάνων μαθητών να εισέλθουν στις τάξεις εάν δεν αποκαθηλώνονταν οι θρησκευτικές εικόνες, σε σχολείο του κέντρου της Αθήνας. Είχαμε ακόμη περιστατικά βίας σε σχολείο στο ελληνικό, όταν «εξωσχολικοί» - μαζί με αλλοδαπούς μαθητές σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες – προσπάθησαν να κατεβάσουν την ελληνική σημαία.
Την προηγούμενη εβδομάδα, είχαμε ένα ακόμη περιστατικό σε σχολείο στο κέντρο των Αθηνών. Σε σχολείο κοντά στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα, υπήρξε εισβολή Αφγανού, οπλισμένου με μαχαίρι. Αφορμή ήταν επεισόδια που έλαβαν χώρα στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα. Ο Αφγανός προφανώς ήθελε να «ξεκαθαρίσει» κάτι με κάποιον μαθητή, τον οποίο και έψαχνε να βρει. Ευτυχώς το παιδί δεν ήταν παρών. Και επίσης ευτυχώς ένας καθηγητής φρόντισε και απομάκρυνε από τον σχολικό χώρο τον Αφγανό, που τυγχάνει λίγο μόλις μεγαλύτερος από τα παιδιά του σχολείου.
Περιστατικά τέτοιου είδους βίας, έχουμε ολοένα και συχνότερα στα σχολεία όλης της Ελλάδας. Περιστατικά όπου συνήθως οι έλληνες μαθητές πέφτουν θύματα συμμοριών μικρο-εγκληματικότητας αλλοδαπών, ακόμη και έξω από τα ίδια τους τα σχολεία. Αυτό είναι όμως κάτι στο οποίο θα πρέπει να συνηθίσουμε, καθώς το ελληνικό κράτος δεν κάνει τίποτε για να αντιμετωπίσει το ζήτημα. Και δεν κάνει, διότι το ελληνικό κράτος, αλωμένο από τους θεωρητικούς του μαρξιστικού counter culture και της Σχολής της Φρανκφούρτης, ασχολείται με άλλα πράγματα στο Σχολείο.
ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Αναμφισβήτητα το σχολείο είναι ο κατάλληλος χώρος για την ανάπτυξη αυτής της προσπάθειας. Μέσα στο σχολείο μπορούν όχι μόνο να καλλιεργηθούν συμπεριφορές και να διαμορφωθούν - στο μέτρο του δυνατού - στάσεις και συνειδήσεις νέων, αλλά να γίνει παρέμβαση και σε ένα μεγάλο τμήμα ενηλίκων.
Κ. Ν.
Δάσκαλος 3ου Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Τα παραπάνω λόγια, που περιγράφουν μια ξεκάθαρη διαδικασία πλύσης εγκεφάλου, είναι λόγια ενός δασκάλου δημοτικού. Είναι λόγια που έχουν γραφεί από τον ίδιο, σε ένα κείμενο που έχει τίτλο «Για μια Αντιρατσιστική Εκπαίδευση» που φιλοξενείται στο ιστολόγιο του 3ου Δημοτικού Σχολείου του Ζωγράφου.
Παρουσιάζεται τόσο φυσιολογικά, η «διαμόρφωση συνειδήσεων» και η καλλιέργεια «συμπεριφορών», για ένα καθαρά πολιτικό ζήτημα όπως το μεταναστευτικό, που θυμίζει Σοβιετική Ένωση. Και σημειωτέον ότι μιλάμε για δημοτικό, όπου πηγαίνουν παιδάκια, ηλικίας 6 μέχρι 12 ετών. Αυτών των ηλικιών τις συνειδήσεις θέλουν να διαμορφώσουν οι κύριοι αυτοί. Δεν πρόκειται όμως για «μεμονωμένες» περιπτώσεις.
Πρόκειται για μια διαδικασία που ξεκινά στην χώρα μας, περίπου το 1996 και κορυφώνεται αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες, με την εκπόνηση μιας σειράς προγραμμάτων, ημερίδων, σεμιναρίων σε καθηγητές και σεμιναρίων σε σχολεία. Μέχρι και διαγωνισμοί με θέματα όπως: ««Η Ελλάδα ως μια Πολυπολιτισμική χώρα και τα οφέλη της Διαφορετικότητας» λαμβάνουν χώρα.
Με την έλευση του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, αναθερμάνθηκε αυτού του είδους η προπαγάνδα στα ελληνικά σχολεία. Η οργάνωση – υποκατάστημα του ΠΑΣΟΚ «Ενωμένοι ενάντια στον ρατσισμό και τον φασισμό», (θυμίζουμε η πρώτη οργάνωση της οποίας μέλη συναντήθηκαν με τον κ. Χρυσοχοίδη, όταν αυτός ανέλαβε το υπουργείο ΠΡΟ.ΠΟ.) πραγματοποιεί με την άδεια του ελληνικού κράτους εκδηλώσεις πλύσης εγκεφάλου στα ελληνικά σχολεία.
Τα μέσα που χρησιμοποιούνται πολλά: όπως οι ίδιοι επιχαίρουν, ομιλίες, εκθέσεις φωτογραφίας, συναυλίες και λοιπά. Αποφεύγουν όμως να μιλήσουν για την χρήση απειλών κατά μαθητών που δεν θέλουν να παραστούν στα καρναβάλια αυτά.
Η ΕΛΜΕ, υπενθυμίζουμε ότι τα αρχικά σημαίνουν Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, έχουν μετατραπεί σε ανοιχτά μαγαζάκια προώθησης των αριστερόστροφων ιδεών και συμβάλλουν όπως μπορούν ώστε τα παιδιά, ακόμη και του δημοτικού να «διαπαιδαγωγούνται» σύμφωνα με τις θεωρίες του «αντιρατσισμού».
Παραδείγματα τέτοιου είδους δραστηριοτήτων υπάρχουν πάρα πολλά. Θα μπορούσαμε να γεμίσουμε σελίδες. Όλα αυτά, όπως προείπαμε δεν είναι τυχαία. Πρόκειται για μια διαδικασία, η οποία έχει θεωρητικοποιηθεί στους κύκλους της αριστερής διανόησης και έχει εφαρμοστεί και στο παρελθόν, προκειμένου να «παράγει» με μια σοβιετική αντίληψη, πολίτες συμβατούς στην σκέψη με την ιδεολογική επικυριαρχία της αριστεράς.
Φτάνουν δε στο σημείο κάποιοι να πιστεύουν ότι ο αντιμεταναστευτικός ή εθνοκεντρικός λόγος, αποτελεί δείγμα ψυχικής νόσου. Φανταστείτε λοιπόν ότι υπάρχει αντιμετώπιση παιδιών, που ίσως έχουν κάποια διαφορετική άποψη, ως «ψυχασθενείς». Συγκεκριμένες καταγγελίες για διαφορετική συμπεριφορά καθηγητών κατά μαθητών που δηλώνουν πατριώτες ή εθνικιστές, υπάρχουν ήδη αρκετές.
Ενώ λοιπόν η παιδεία στην χώρα μας στενάζει το επίσημο κράτος συνεχίζει να επιδοτεί πολιτικά περιθωριακές ομάδες ακροαριστερών (η Ενωμένοι ενάντια μπλά μπλά, είναι απλά ένα «μέτωπο συνεργασίας» ομάδων της άκρας αριστεράς και μεταναστευτικών οργανώσεων που τελούν υπό την πολιτική τους κηδεμονία).
http://www.elora.gr/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=2483%3A2010-09-27-13-23-21&catid=5%3Ahellas&Itemid=4
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου