Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010

ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

του Χρήστου Γούδη
Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών
Προέδρου του Ιδρύματος Ίων Δραγούμης


Ελλάς, άχθος αρούρης
αμπέλι ξέφραγο και βοσκοτόπι
ποιμένων τρωκτικών
ασπόνδυλων και μαλακίων
που λιάζονται νωχελικά στον ήλιο σου
συνάμα ψάχνοντας για θέση στο κατάστρωμα
του πλοίου που αυτοί ονόμασαν
«Ελλάς, το Μέγα Απορριμματοφόρον»

Decadence (1991)
Χρίστος Γούδης
Εν όψει της επιχειρούμενης εθνοφυλετικής μετάλλαξης της χώρας μας, μέσα από μηχανισμούς μεθοδευμένης πτώχευσης του λαού της, και κατευθυνόμενου αποχρωματισμού της εθνικής του ταυτότητας με την ανεξέλεγκτη μαζική εισροή αλλογενών, αλλοφύλων και αλλοθρήσκων στοιχείων, την επαπειλούμενη μετανάστευση των λαμπροτέρων μυαλών της νεολαίας του, και την συστηματική διαβρωτική αποδόμηση των αρχών και αξιών του από κρετίνους ή και αμειβόμενους πράκτορες της προδοτικής «διανόησης του κιλού», η χώρα οφείλει να τεθεί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Η υπερεπείγουσα αναγκαιότητα της ανάληψης της διακυβέρνησης του ελληνικού κράτους από τις πατριωτικές δυνάμεις δεν επιτρέπει αβρότητες, φιλοφρονήσεις και περίτεχνες λεκτικές προσεγγίσεις, αναφορικά με τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν από την φυσική πολιτική της ηγεσία. Αυτά είναι:
1) Συναγερμός και συνεχής επαγρύπνηση των ενόπλων δυνάμεων του έθνους, των δυνάμεων ασφαλείας της χώρας (και των νομιμοφρόνων πολιτών της), για την αντιμετώπιση πιθανών εξωτερικών απειλών και την αποτροπή φημολογούμενων εθνικών υποχωρήσεων αλλά και κοινωνικών αναταραχών, προς διασφάλιση της ακεραιότητας της πατρίδας και της αναγκαίας ηρεμίας και τάξεως, κατά την μεταβατική περίοδο της εφαρμογής των απαιτούμενων μέτρων εξόδου από την πολυεπίπεδη κρίση που διερχόμαστε.
2) Άμεση συγκρότηση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου για την τεκμηρίωση του επίπλαστου «επαχθούς» δημοσίου χρέους που επισώρευσαν στην χώρα μας οι «συμβάσεις διαφθοράς» μεταξύ των διεθνών και των ημετέρων «τζογαδόρων του χρήματος» -με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Siemens- και άρνηση αποπληρωμής του, μέχρις ότου επιτευχθεί η αναγκαία αναδιάρθρωσή του επί τη βάσει των αρχών της ηθικής και του διεθνούς δικαίου.
3) Δήμευση των αισχροκερδών υπέρογκων περιουσιών και κεφαλαίων που αποκτήθηκαν από επίορκους πολιτικούς και στυγνούς παρασιτικούς μεσάζοντες του χρήματος, συνοδευόμενη από την παραδειγματική τους τιμωρία μέσα από συνοπτικές διαδικασίες. Όλοι μας γνωρίζουμε τους κλέφτες και τους καταχραστές του δημοσίου χρήματος, και κανείς δεν ανέχεται πλέον την άρνηση απονομής δικαιοσύνης μέσα από προσχηματικές και χρονοβόρες διαδικασίες, που αρνούνται τα οφθαλμοφανή, κάτω από διάτρητες δικαιολογίες περί της «νομιμότητας» των πράξεών τους, μιας «νομιμότητας» που οι ίδιοι μεθόδευσαν μέσα από κοινοβουλευτικές ρυθμίσεις παραγραφής των εκνόμων και ληστρικών ενεργειών τους.
4) Ψυχολογική προπαρασκευή του λαού μας για την ενδεχομένως αναγκαία, αλλά συντεταγμένη, καταφυγή στο εθνικό μας νόμισμα, τουτέστιν στην εθνική μας κυριαρχία, η οποία εδράζεται εν πολλοίς στην ευελιξία χάραξης αυτόνομης νομισματικής πολιτικής, με τις δυνατότητες (και τους περιορισμούς) που αυτή παρέχει, τόσο ως προς το δικαίωμα εκτύπωσης χρήματος, όσο και ως προς τον καθορισμό της ισοτιμίας έναντι άλλων νομισμάτων, προς διασφάλιση αφ’ ενός μεν της αναγκαίας ρευστότητας και αφ’ ετέρου της ενίσχυσης των εξαγωγικών μας δυνατοτήτων, αλλά και της τόνωσης του τουρισμού (φθηνή δραχμή).
5) Άμεση επανεκκίνηση της αγοράς με την απελευθέρωση της οικοδομής από τον ασφυκτικό βρόχο του «πόθεν έσχες», η οποία σημειωτέον τροφοδοτεί περί τα διακόσια (200) διαφορετικά επαγγέλματα, αλλά και με την στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσα από μία πολιτική φοροαπαλλαγών, χαμηλής φορολόγησης και πάταξης του παραεμπορίου των αλλογενών. Ανακούφιση του φτωχού λαού με την νομιμοποίηση των «αυθαιρέτων» κτισμάτων του, αυτών που με το αίμα και τον ιδρώτα του έφτιαξε για να επιβιώσει μέσα σε ένα περιβάλλον καταδυνάστευσης από τους μεγαλοκαταπατητές και μεγαλοκαταχραστές της εξουσίας που απολαμβάνουν την ασυλία της ασυδοσίας τους και χαίρουν πάντοτε της «έξωθεν» καλής μαρτυρίας.
6) Περιστολή του δημόσιου τομέα, όχι επί τη βάσει μιας οριζόντιας συλλογιστικής, αλλά με κριτήριο τις ασυμμετρίες που εμφανίζει ως προς την καταλληλότητα, το μέγεθος και την αναγκαιότητα ύπαρξης συγκεκριμένων υπηρεσιών ή οργανισμών, και την απουσία άλλων. Μετατάξεις των ικανών δημοσίων υπαλλήλων σε κοινωνικά χρήσιμες μονάδες του δημοσίου και απαλλαγή από τους «κηφήνες του συνδικαλισμού», που υπάρχουν για να υπηρετούν την δική τους μόνον ύπαρξη, ευμάρεια, και έρπουσα κοινωνική ανέλιξη, και όχι την διασφάλιση των συμφερόντων του κλάδου που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν.
7) Υποδειγματική αλλαγή του τρόπου ζωής των ταγών στα πλαίσια μιας εκ των πραγμάτων αναγκαίας λιτότητας, με την επάνοδό τους σε αρχές και αξίες μιας Ελλάδας που δομήθηκε και μεγαλούργησε μέσα από την πνευματικότητα του λαού της και την ευλάβειά του έναντι των ιερών και οσίων των παραδόσεων του έθνους. Μιας Ελλάδας που ποτέ της δεν ταύτισε την αφθονία του πλούτου και τον άκρατο καταναλωτισμό με την αξιοπρέπεια, την υπερηφάνεια, και την αισθητική της απλότητας, που ιστορικά συνοδεύει τον Έλληνα, ακόμη και σε περιόδους εσχάτης υλικής πενίας.
8) Λελογισμένη εκμετάλλευση του φυσικού και ενεργειακού μας πλούτου, με σεβασμό έναντι της ιερότητος της φύσης και της θάλασσας της πατρίδος μας, που μας γεννά, μας διαπαιδαγωγεί και μας εκτρέφει. Ανασυγκρότηση και ενίσχυση κατά προτεραιότητα της ευρύτερης πρωτογενούς μας παραγωγής (αγροτικής, μεταλλευτικής, υδροφόρου και ενάλιας), για την διασφάλιση της επισιτιστικής και ενεργειακής μας αυτάρκειας σε καιρούς χαλεπούς.
9) Άμεση ανάταξη του πνευματικού και πολιτιστικού μεγέθους της χώρας μέσα από την ανασυγκρότηση του χώρου της Ανωτάτης Παιδείας και Έρευνας, των Γραμμάτων και των Τεχνών, με κριτήρια αξιοκρατίας, καινοτομίας και ελληνικότητας, αλλά και μέσα από την ποιοτική αναβάθμιση των ΜΜΕ, αναφορικά με την προβολή του πολιτισμού ως πυλώνα δόμησης της κοινωνίας μας και την υπεύθυνη (και όχι υποβολιμαία) πληροφόρηση των πολιτών, μακράν των ρύπων της κατευθυνόμενης εικονικής πραγματικότητας που εμέσσει σήμερα. Αποβολή από το σώμα της κοινωνίας όλων εκείνων που, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, υποβοηθούν ή υποθάλπουν τον εκβαρβαρισμό της χώρας κάτω από τον μανδύα μιας εκφυλιστικής πολυπολιτισμικότητας.
10) Αναβάθμιση του εθνικού και κοινωνικού ρόλου ενός ανασυγκροτημένου στρατού ως υποδοχέα, σφυρηλάτη και διαμορφωτή του νέου Έλληνα, σε θέματα διάπλασης χαρακτήρα, αυτοπειθαρχίας, συντεταγμένης δράσης, και κοινωνικής ευαισθησίας, για την προάσπιση της πατρίδας από όλους εκείνους που απειλούν πολλαπλά την υπόστασή της, είτε υπό μορφή εξωτερικών εισβολέων, είτε υπό μορφή εσωτερικών διαφθορέων του φυσικού, ψυχικού και πνευματικού της πλούτου. Απαλλαγή από την εγκληματικότητα των αλλογενών εποίκων και απέλαση όσων αρνούνται την αφομοίωσή τους σε μια χώρα που οφείλει να χαρακτηρίζεται από την διακριτή εθνική, ιστορική και θρησκευτική ιδιοπροσωπία της, όπως αυτή διαμορφώθηκε διαχρονικά από τους προγόνους μας.
Η όποια αποτυχία εφαρμογής ενός τέτοιου πολιτικού σχεδίου διάσωσης της χώρας, θα σηματοδοτήσει αργά ή γρήγορα την εκτροπή της από το δημοκρατικό πολίτευμα, μέσα από λαϊκές εξεγέρσεις και στρατιωτικά κινήματα, που εάν συμβούν, θα θέσουν το θέμα της συντελούμενης «εθνικής προδοσίας» κατά τρόπο εντονότερο, βιαιότερο και αιματηρό. Είπα και ελάλησα και αμαρτίαν ουκ έχω.

http://www.e-grammes.gr/article.php?id=4644


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.