Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΛΑΣ - Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ .

Η Μεγάλη και Αιώνια Ελλάδα, η πατρίδα όλων των γλωσσών και των πολιτισμών, η Μητέρα αναμφίβολα των γραμμάτων, γίνεται στις μέρες μας αντικείμενο εκμετάλλευσης όλων των εκπολιτισμένων από αυτήν βαρβάρων. Και τυγχάνει τέτοιας συμπεριφοράς από τα χθεσινά αγριογούρουνα, όπως αποκάλεσε ο Περικλής Γιαννόπουλος τους εταίρους και «συμμάχους» της Εσπερίας γιατί πολύ απλά δόθηκαν αφορμές και δικαιώματα από τους ίδιους τους ταγούς μας, όχι μόνο τους πολιτικούς, ενημερωτικούς και οικονομικούς, αλλά και τους λεγόμενους πνευματικούς ταγούς. Τους καλούμενους και ακαδημαϊκούς πολίτες της χώρας μας.

Κάποτε οι καθηγητάδες του τόπου βάζανε πλάτη υπέρ των εθνικών μας συμφερόντων και προτάσσανε τα ίδια τα στήθη τους. Με την άφθαστη επιχειρηματολογία της ελληνικής γνώσης, αλλά και τον πύρινο λόγο που οδηγούσε στο πεδίο της μάχης τους ίδιους και την φοιτητιώσα νεολαία μας υπέρ της Πατρίδος ενάντια στα θεριά του ανθελληνισμού. Πατριώτες πνευματικοί άνθρωποι υπάρχουν και σήμερα βέβαια, αλλά έχουν περιοριστεί από τους «λογικούς» και συστημικούς συναδέλφους τους που βάζουν πλάτη στους ενδοτισμούς χάριν μιας αμφίβολης ειρήνης και υπέρ των ισχυρών του κόσμου. Ξεχνώντας ότι η ειρήνη συντροφεύει μόνο όσους είναι έτοιμοι να πολεμήσουν για να την κερδίσουν.

Αλήθεια, που είναι η πλειοψηφία των ακαδημαϊκών Ελλήνων όταν επί της προηγούμενης κυβερνήσεως η υπουργός εξωτερικών Μπακογιάννη ανεχόταν την συζήτηση για μια γλώσσα Makedonski για λογαριασμό των Σκοπίων λες και θα άλλαζε το παζάρι για την Μακεδονία Μας αν η γλώσσα τους λάβει σλαβικό χαρακτήρα ή ευρωπαϊκό; Που είναι οι ακαδημαϊκοί μας όταν άπαντες οι κυβερνήσεις μας χαρίζουν την Μακεδονία με σύνθετους και γεωγραφικούς προσδιορισμούς που πολύ γρήγορα θα ξεχαστούν υπέρ μιας δήθεν «Μακεδονίας», όταν η επιστημονική κοινότητα αδιαφορεί να στηρίξει τους Πατριώτες της ίδιας αυτής κοινότητας, κάθε Έλληνα Πατριώτη εδώ και στην Ομογένεια που πραγματικά πασχίζουν για το καλύτερο;

 Που είναι η προσφορά των ενταύθα πρυτανικών και άλλων εκπαιδευτικών αρχών να στηρίξουν τις ελληνικές διεκδικήσεις που σχημάτισαν την Μεγάλη Ιδέα και θα μπορούσαν εμπεριστατωμένα να σταματήσουν τις ανιστόρητες ανθελληνικές διεκδικήσεις; Και γιατί υπερισχύουν στην θεσμική εκπαίδευση του κράτους μας οι ανθέλληνες δήθεν παιδαγωγοί και όχι οι γνήσιοι Πατριώτες παιδαγωγοί;

Που είναι επιπλέον οι συντονισμένες ακαδημαϊκές κινήσεις που θα προβάλλουν την γλώσσα που ανέκαθεν μιλιόταν στα βορειοανατολικά εδάφη και τις μικρές Ελλάδες που ζουν δίπλα μας φοβισμένες; Υπάρχουν άραγε τόσο ισχυρές αποδείξεις ελληνικότητας όπως η γλώσσα, τα μνημεία, η ίδια η Παιδεία στο σύνολό της; Και υπάρχει οδυνηρότερη πράξη όσο η πνευματική γενοκτονία που αλλοιώνει εκ του ασφαλούς εθνικές συνειδήσεις; Αυτό συμβαίνει όταν η γλώσσα των Πομάκων αδελφών μας βαφτίζεται ανιστόρητα και επιτηδευμένα τουρκική και όταν οι Βορειοηπειρώτες και οι Βορειομακεδόνες αδελφοί μας των Σκοπίων δολοφονούνται ή διώκονται όταν μιλούν την ελληνική γλώσσα.

Αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε απολύτως τίποτα όταν βγάζουμε εκπαιδευτικούς σε υπεύθυνες θέσεις σαν την Ρεπούση και την Δραγώνα έως πρόσφατα που γράφουν για συνωστισμούς των Ελλήνων στο λιμάνι της Σμύρνης, για την διεκδίκηση των Ιμίων από Έλληνες και Τούρκους. Και ακόμα όταν αποκαλούν την αρχαία ελληνική γλώσσα νεκρή γλώσσα για να υποστηριχθεί η ανυπαρξία τάχα φυλετικής συνέχειας του Ελληνισμού και να χαθούν τα διδάγματα της Κλασσικής μας Παιδείας που επιτάσσουν τον Πίστη σε Πατρίδα και Θεό. Παράλληλα ακούγονται ρητορείες για μια Μακεδονία που υπάρχει στα Σκόπια, μια στην Νότια Βουλγαρία ή επί το αληθέστερο την Ανατολική Ρωμυλία Μας και ουδείς απαντάει ότι η παραχώρηση ιστορικών δικαιωμάτων γεννάει διεκδικήσεις. Και τότε τα «ημέτερα» σαθρά επιχειρήματα οπλίζουν τις διεκδικήσεις των εχθρών μας.

Θυμηθείτε ότι είναι οι ίδιοι ακαδημαϊκοί φωστήρες που «ανακάλυπταν» ντόπιες αναφορές και κάλυπταν αντίστοιχες διεθνείς για την δήθεν φοινικική καταγωγή του ελληνικού αλφαβήτου. Όταν το υποτυπώδες βαρβαρικό αλφάβητο των Φοινίκων δεν διέθετε καν φωνήεντα και τα οποία απλώς υπονοούνταν φωνητικώς και μόνον. Και όταν τα γράμματα αυτού του ανολοκλήρωτου αλφαβήτου δεν μπορούν καν να αναγνωστούν από τους σημερινούς Έλληνες που ακόμη και με μικρές σχετικές γνώσεις μπορούν αντίθετα να κατανοήσουν ένα πλήρες αρχαιοελληνικό κείμενο. Και όταν η ετυμολογική ανάλυση της ομηρικής γλώσσας αποδεικνύει την εξάρτηση της αγγλικής και όχι μόνο γλώσσας από την ελληνική, αφού η Ελλάς έχτισε λαούς και πολιτισμούς. Όπως βλέπουμε σ’ αυτό το βίντεο   http://www.youtube.com/watch?v=u_7suCzziMM&feature=player_embedded

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters