Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΑΟΥΣΒΙΤΣ


Του Χαράλαμπου Β. Κατσιβαρδά

Δικηγόρου Παρ’ Αρείω Πάγω

Δημοσιεύθηκε στην Δημοκρατία στις 7/7/2021

H υποτίμηση της Πολιτείας ως προς τη μάζα των πολιτών, όπως μας αντιμετωπίζει η παρούσα κυβέρνηση, καθίσταται λίαν απτή, ιδίως με τον στυγνό εκβιασμό εξ αφορμής της πανδημίας, διά της επιβολής «ξύλοις και ροπάλοις» μιας ιατρικής πράξεως, όπως καθίσταται ο υποχρεωτικός εμβολιασμός, καταλύοντας τον πυρήνα του ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητάς μας, η οποία εν τούτω έγκειται εις την ελεύθερη διάθεση της υγείας μας και δη επί εμβολίων τα οποία ευρίσκονται εις πειραματικό στάδιο.

Με τον λυσσώδη αυτόν στυγνό τρόπο, αντί μιας πλήρως εμπεριστατωμένης και υγιώς πλουραλιστικής ενημέρωσης, η κυβέρνηση εκβιάζει εξαρτώντας την άσκηση της εργασίας, ενσπείροντας τη διχοστασία εις τους κόλπους της κοινωνίας, προκρίνοντας τα πιστοποιητικά φρονημάτων υγείας υπέρ των εκλεκτών της εμβολιασμένων και κατά των περιθωριακών μιαρών ανεμβολίαστων. Η σχιζοφρενής αυτή παράκρουση διακριτικής και ρατσιστικής μεταχείρισης, με το στίγμα του νομιμόφρονα εμβολιασμένου και του στασιαστή ανεμβολίαστου, διασαλεύει την κοινωνική ειρήνη, υποσκάπτει εκ βάθρων τα θεμέλια πάσας πολιτισμένης κοινωνίας καθώς και διαταράσσει άρδην τη συμπάγεια του κοινωνικού ιστού.

Το μείζον ζήτημα, το οποίο αναφύεται, καθίσταται ζήτημα νομικού πολιτισμού, όπου απολύτως αυταρχικά και πραξικοπηματικά καταλύεται παν δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού (καίτοι πλήθουσες διατάξεις του Συντάγματος και των διεθνών και ευρωπαϊκών συμβάσεων κατοχυρώνουν τη συναίνεση προς μία ιατρική πράξη κατόπιν σφαιρικής πληροφορήσεως).

Εν προκειμένω ασκούν αφόρητη απειλή περί του εμβολιασμού, με το ψευδεπίγραφο επιχείρημα του καθήκοντος, της αλληλεγγύης και της δημόσιας υγείας, ως προς την αόριστη περιστολή της πανδημίας. Εφόσον τίθεται ζήτημα της δημόσιας υγείας, για ποιον λόγο θεσπίστηκε το ποινικό ακαταδίωκτο της επιτροπής λοιμωξιολόγων και θωρακίστηκαν ποινικά διά πράξεις και παραλείψεις τους, τι φοβούνται άραγε, για ποιον λόγο λοιπόν οι δήθεν αυτόκλητοι υπερασπιστές της δημόσιας υγείας αποσείουν εκ των προτέρων τις ευθύνες τους, ενώ αποφασίζουν πατερναλιστικά και διαπρυσίως ερήμην μας, δίδοντας τις κατευθυντήριες γραμμές εις το οιονεί σιδηρούν παραπέτασμα της κυβερνήσεως να καταλύσει οιαδήποτε μορφή ατομικής ελευθερίας;

Η πόλις εάλω, η κυβέρνηση διά των εν διατεταγμένη υπηρεσία τελούντων έμμισθων φερεφώνων της καθεστωτικής τηλοψίας διαχέει αντιεπιστημονικά τον φόβο, η Δικαιοσύνη εκδίδει αποφάσεις «ήξεις αφήξεις», αποψιλώνοντας οσημέραι επί μάλλον και μάλλον τη λειτουργική διασταυρούμενη ανεξαρτησία της, και οι αυθέντες ακαδημαϊκοί διά βιομηχανικής παραγωγής συγγραμμάτων δημοσίου δικαίου ή περί του δικαίου της πανδημίας καθαγιάζουν την εισαγωγή μας προς την άνωθεν πολιτικώς επιβεβλημένη νέα εγκαθιδρυθησομένη ψηφιακή πραγματικότητα, αρρήκτως συνδεδεμένη με τη διαρκούσα δαμόκλειο σπάθη του ιού. Η κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν «ναζιστικής-φασιστικής-σταλινικής» επίνευσης ολοκληρωτική πρακτική διαχωρισμού των ανθρώπων, δημιουργώντας ένα καινοφανές Αουσβιτς ή ένα όζον απαρτχάιντ, καταβαραθρώνει παν ψήγμα δημόσιου επιστημονικού διαλόγου, δημοκρατικού πλουραλισμού καθώς και διεθνές κεκτημένο νομικού πολιτισμού μακράν.

 

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters