ΕΡΩΤΗΣΗ Προς την αξιότιμη Υπουργό Παιδείας, δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων ΘΕΜΑ: Έλληνες εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό Σύμφωνα με πληροφορίες οι οποίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας (εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 13.5.2010), προτίθεστε να προβείτε από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, σε παύση των πληρωμών στους Έλληνες εκπαιδευτικούς που είναι αποσπασμένοι σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί θα μπορούν να παραμείνουν στις θέσεις τους, μόνο αν την καταβολή των μισθών τους αναλάβουν τα σχολεία όπου υπηρετούν.Είναι σαφές πως μια τέτοια απόφαση του Υπουργείου σας αφήνει τα ελληνικά σχολεία μετέωρα, χωρίς οι ελληνικές κοινότητες να έχουν το χρόνο να προγραμματίσουν το τι θα πράξουν. Όπως είναι φυσικό, πολλά σχολεία αναμένεται να κλείσουν, καθώς βασίζονται αποκλειστικά σε αποσπασμένους και τα χρονικά περιθώρια για εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων (σε κονδύλια αλλά και σε εκπαιδευτικό προσωπικό), είναι απελπιστικά στενά. Επιπλέον μια τέτοια απόφαση σας στρέφεται καταφανώς εις βάρος χιλιάδων εκπαιδευτικών, που μεταλαμπαδεύουν τα ιδανικά και τις αξίες του Έθνους μας στα Ελληνόπουλα του εξωτερικού. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, μη έχοντας άλλη επιλογή, ετοιμάζονται να γυρίσουν πίσω στην Ελλάδα, απογοητευμένοι, αλλά και αναλογιζόμενοι τις επιπτώσεις της απόφασης της κυβέρνησης σας η οποία την ίδια ώρα, εξακολουθεί να χρηματοδοτεί αδρά τις «δράσεις» διαφόρων ανθελληνικών ΜΚΟ για την ενσωμάτωση των λαθρομεταναστών. Συνεπώς ερωτάσθε, Α) Ποιες είναι οι μισθολογικές προθέσεις της κυβερνήσεως όσον αφορά τους αποσπασμένους Έλληνες εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό; Β) Εάν την καταβολή των μισθών τους αναλάβουν εξ ολοκλήρου τα σχολεία στα οποία υπηρετούν, πως θα αντιμετωπίσετε τα προφανή τραγικά αποτελέσματα με το κλείσιμο πολλών σχολειών τα οποία δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά; Γ) Γενικότερα ποιός είναι ο σχεδιασμός και η πολιτική του Υπουργείου σας για την εκπαίδευση και την Παιδεία των Ελλήνων της διασποράς; Αθήνα 13.05.2010 Οι ερωτώντες Βουλευτές Αθανάσιος Πλεύρης, Βουλευτής Α’ Αθηνών Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης, Βουλευτής Β’ Αθηνών»
"τον τε μηδέν τώνδε μετέχοντα ουκ απράγμονα, αλλ' αχρείων νομίζομεν" - ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ .........(ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ Β'40 .ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ)...................... «παρά δύναμιν τολμηταί και παρά γνώμην κινδυνευταί και εν τοις δεινοίς ευέλπιδες» (Θουκυδίδου, Ιστορίαι, Α’ 70)
Ετικέτες
- ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
- ΑΙΓΑΙΟ
- ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
- ΑΟΖ
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
- ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ
- ΒΙΒΛΙΑ
- ΒΙΝΤΕΟ
- ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ
- ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ
- ΒΥΖΑΝΤΙΟ
- ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
- ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
- ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
- ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821
- ΕΠΟΣ ΤΟΥ 40
- ΘΡΑΚΗ
- ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
- ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ
- ΚΟΙΝΟΤΙΣΜΟΣ
- ΚΥΠΡΟΣ
- ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
- ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
- ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
- ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
- ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ
- ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
- ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Παρασκευή 14 Μαΐου 2010
ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΕΡΩΤΗΣΗ Προς την αξιότιμη Υπουργό Παιδείας, δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων ΘΕΜΑ: Έλληνες εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό Σύμφωνα με πληροφορίες οι οποίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας (εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 13.5.2010), προτίθεστε να προβείτε από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, σε παύση των πληρωμών στους Έλληνες εκπαιδευτικούς που είναι αποσπασμένοι σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί θα μπορούν να παραμείνουν στις θέσεις τους, μόνο αν την καταβολή των μισθών τους αναλάβουν τα σχολεία όπου υπηρετούν.Είναι σαφές πως μια τέτοια απόφαση του Υπουργείου σας αφήνει τα ελληνικά σχολεία μετέωρα, χωρίς οι ελληνικές κοινότητες να έχουν το χρόνο να προγραμματίσουν το τι θα πράξουν. Όπως είναι φυσικό, πολλά σχολεία αναμένεται να κλείσουν, καθώς βασίζονται αποκλειστικά σε αποσπασμένους και τα χρονικά περιθώρια για εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων (σε κονδύλια αλλά και σε εκπαιδευτικό προσωπικό), είναι απελπιστικά στενά. Επιπλέον μια τέτοια απόφαση σας στρέφεται καταφανώς εις βάρος χιλιάδων εκπαιδευτικών, που μεταλαμπαδεύουν τα ιδανικά και τις αξίες του Έθνους μας στα Ελληνόπουλα του εξωτερικού. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, μη έχοντας άλλη επιλογή, ετοιμάζονται να γυρίσουν πίσω στην Ελλάδα, απογοητευμένοι, αλλά και αναλογιζόμενοι τις επιπτώσεις της απόφασης της κυβέρνησης σας η οποία την ίδια ώρα, εξακολουθεί να χρηματοδοτεί αδρά τις «δράσεις» διαφόρων ανθελληνικών ΜΚΟ για την ενσωμάτωση των λαθρομεταναστών. Συνεπώς ερωτάσθε, Α) Ποιες είναι οι μισθολογικές προθέσεις της κυβερνήσεως όσον αφορά τους αποσπασμένους Έλληνες εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό; Β) Εάν την καταβολή των μισθών τους αναλάβουν εξ ολοκλήρου τα σχολεία στα οποία υπηρετούν, πως θα αντιμετωπίσετε τα προφανή τραγικά αποτελέσματα με το κλείσιμο πολλών σχολειών τα οποία δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά; Γ) Γενικότερα ποιός είναι ο σχεδιασμός και η πολιτική του Υπουργείου σας για την εκπαίδευση και την Παιδεία των Ελλήνων της διασποράς; Αθήνα 13.05.2010 Οι ερωτώντες Βουλευτές Αθανάσιος Πλεύρης, Βουλευτής Α’ Αθηνών Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης, Βουλευτής Β’ Αθηνών»
ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ
Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>συνειδηση>καταγωγη>φυλη>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.φυλετικη>
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ
Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.
ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ
''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''
''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''
ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ
ἐπισταμένους πρὸς εἰδότας ὅτι δίκαια μὲν ἐν τῷ
ἀνθρωπείῳ λόγῳ ἀπὸ τῆς ἴσης ἀνάγκης κρίνεται, δυνατὰ δὲ
οἱ προύχοντες πράσσουσι καὶ οἱ ἀσθενεῖς ξυγχωροῦσιν. –
κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"
ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89
Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ
“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.
Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ
Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.
Μ. Κούντερα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου