Στην συνέχεια διαπλέοντας τη γραμμή κατά μήκος του 25ου Μεσημβρινού που κατά την Άγκυρα αποτελεί το νοητό «σύνορο» Ελλάδας-Τουρκίας στο Αιγαίο, πέρασε ανάμεσα Ικαραίας-Μυκόνου (τελικά πολύ «φλερτάρει» με την Μύκονο η Άγκυρα τόσο σε επίπεδο συχνότητας επισκέψεων τουρκικών σκαφών, όσο και σε ότι αφορά τις ΝΟΤΑΜ που εκδίδει) και φθάνοντας λίγο έξω από την Αμοργό, έλαβε πορεία νοτιοανατολική, πέρασε από τα ελληνικά χωρικά ύδατα και πάλι στην περιοχή της Κω για να καταλήξει στο Aksaz.
Καθόλη την διάρκεια της πορεία της παρακολουθείτο από ελληνική κανονιοφόρο. Όπως ανέφεραν πηγές του Π.Ν., «Η πορεία της είχε όλα τα χαρακτηριστικά πρόκλησης-επίδειξης σημαίας, αφού όπως και στις άλλες περιπτώσεις επιλέχθηκε διαδρομή που καμία σχέση δεν είχε με την κανονική πορεία Δαρδανέλλια-Αksaz».
Η φρεγάτα είναι η πρώην αμερικανική Clifton Sprague και εντάχθηκε σε υπηρεσία στο τουρκικό Π.Ν. το 1998 Acquired 1998.
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι συνθήκες συλλογής δημοσιογραφικών πληροφοριών για τις πλόες των τουρκικών πολεμικών σκαφών εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, αλλά και γενικότερα για τις τουρκικές στρατιωτικές κινήσεις στο Αιγαίο, γίνονται υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες και είναι πλέον αυστηρά διαβαθμισμένες. Δεν ανακοινώνονται από το ΓΕΕΘΑ, κατ’εντολήν του υπουργείου Εξωτερικών «Για να μην δυσχεραίνονται οι συνομιλίες με την Άγκυρα», ενώ έχουν δοθεί και ανάλογες αυστηρές εντολές στους αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων "να μην μιλάνε σε δημοσιογράφος για τις τουρκικές κινήσεις"...
Επίσης το πρωί είχαμε την είσοδο στο Αιγαίο μιας εξάδας - άλλη πηγή μιλάει για οκτάδα - τουρκικών μαχητικών F-16 μεταξύ Χίου-Λέσβου και παραβίαση του ΕΕΧ, σε δύο περιπτώσεις.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου