Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Οι στρατευμένοι ψευδομάρτυρες του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ - Αρνήθηκε να καταθέσει ο 17χρονος

Αρνήθηκε να καταθέσει ο 17χρονος

Με επιστολή του στο Ιντερνετ ο νεαρός φίλος του Αλέξη χαρακτήρισε πολιτική του επιλογή να μην εμφανιστεί στη δίκη. Νέα ένταση προκάλεσε παρέμβαση του Αλ. Κούγια που μίλησε για «επικίνδυνο έφηβο που ρίχνει μολότοφ»

9/4/2010

Πολεμική ατμόσφαιρα επικράτησε χτες στη δίκη για τη δολοφονία του μαθητή Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, μετά την απουσία του ανήλικου αυτόπτη μάρτυρα, ο οποίος είχε κληθεί για να καταθέσει, αλλά δεν προσήλθε, παρά την προχτεσινή απόφαση του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αμφισσας, που είχε διατάξει να προσαχθεί με αστυνομική συνοδεία.

Με επιστολή του σε ηλεκτρονικό site, που διαβάστηκε στο δικαστήριο, ο 17χρονος φίλος του Αλέξη, που ήταν μαζί του τη νύχτα της δολοφονίας στα Εξάρχεια, δήλωσε μεταξύ άλλων «δεν με ενδιαφέρει η έκβαση της δίκης», ενώ χαρακτήρισε «πολιτική μου επιλογή να μην εμφανίζομαι στις στιγμές που ορίζουν οι θεσμοί, αλλά να διαμορφώνω εγώ ο ίδιος τα δικά μου πλαίσια στα οποία θα εκφράσω την αντίληψή μου».

Η απόφαση του 17χρονου να μην εμφανιστεί στο δικαστήριο και όσα ανέφερε στην επιστολή του, όπου μεταξύ άλλων χαρακτήριζε «μυθομανή καραγκιοζάκο» τον συνήγορο υπεράσπισης του Επαμεινώνδα Κορκονέα, Αλέξη Κούγια, και «γελοιότητες» όσα ανέφερε προχτές ο συνήγορος περί συμμετοχής του σε ακροαριστερές οργανώσεις, πυροδότησαν ένταση.

Το δικαστήριο, εκτός από την ομόφωνη απόφασή του για βίαιη προσαγωγή του 17χρονου στην Αμφισσα, αποφάσισε να αποσταλούν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας τα πρακτικά της δίκης, προκειμένου να διερευνηθεί εάν ο νεαρός έχει διαπράξει το αδίκημα της απείθειας και οι γονείς του το αδίκημα της παραμέλησης εποπτείας ανηλίκου.Οι δικαστές υιοθέτησαν σχετική πρόταση του εισαγγελέα της έδρας, Χαρ. Λακαφώση, ο οποίος είχε τονίσει ότι ο νεαρός επιδεικνύει απείθεια προς το δικαστήριο και ζήτησε τη βίαιη προσαγωγή του.

«Δεν φεύγω από την Αμφισσα εάν δεν εξετάσω τον μάρτυρα», δήλωσε ο εισαγγελέας, ο οποίος χαρακτήρισε τη συμμετοχή του 17χρονου στην αποδεικτική διαδικασία τόσο σημαντική «που δεν νοείται περάτωση χωρίς να καταθέσει», ενώ έκανε λόγο για «δικονομικές επιπτώσεις στη χρονική διάρκεια της δίκης και στη διάρκεια κράτησης των κατηγορουμένων», υπονοώντας τη συμπλήρωση του 18μηνου προφυλάκισής τους μέχρι τις 6 Ιουνίου, οπότε θα πρέπει να αφεθούν ελεύθεροι.

Λίγο νωρίτερα η πρόεδρος του δικαστηρίου, Αντζ. Παπαβασιλείου, είχε διαβάσει έγγραφο της Αστυνομίας, σύμφωνα με το οποίο ο νεαρός αυτόπτης μάρτυρας δεν βρέθηκε στο σπίτι του στο Ψυχικό, όπου πήγαν αστυνομικοί στις 5.45 το πρωί, προκειμένου να τον συνοδεύσουν στην Αμφισσα. Ο πατέρας του δήλωσε ότι ο 17χρονος είχε φύγει νύχτα από το σπίτι του και από τότε είχαν χάσει κάθε επαφή μαζί του, καθώς είχε αλλάξει νούμερο στο κινητό του και δεν τους το είχε δώσει.

Εκκληση
Οι συνήγοροι πολιτικής αγωγής, Νίκος και Ζωή Κωνσταντοπούλου, τόνισαν ότι «όλοι επιθυμούμε να προσέλθει ο μάρτυρας» και έκαναν έκκληση «να μη διαταραχθεί η διαδικασία με τη βίαιη προσαγωγή του, εάν υπάρχει η δυνατότητα να προσέλθει οικειοθελώς».

Αντίθετα ο Αλ. Κούγιας χαρακτήρισε τη συμπεριφορά του μάρτυρα «επικίνδυνου εφήβου, που χρησιμοποιεί βόμβες και μολότοφ» και ζήτησε να «ασκηθεί δίωξη για απείθεια στον μάρτυρα και στους γονείς του για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου». Τα λόγια του κ. Κούγια προκάλεσαν την έκρηξη του συνηγόρου πολιτικής αγωγής, Ν. Κωνσταντόπουλου, ο οποίος τόνισε ότι είναι τακτική της υπεράσπισης να τρομοκρατεί μάρτυρες, εξαπολύοντας κατηγορίες σε βάρος τους. Την αντίδραση των γονιών του 17χρονου προκάλεσαν οι δηλώσεις Κούγια.

Με αφορμή όσα αναφέρονταν στο ηλεκτρονικό μήνυμα του 17χρονου, ο Αλ. Κούγιας ζήτησε την προστασία της ζωής του, των παιδιών του και των δικηγορικών του γραφείων, επειδή όπως τόνισε «από σήμερα αποτελώ στόχο επικίνδυνων αντιεξουσιαστών».

«Είναι μια ευθεία απειλή κατά της ζωής μου και της ζωής του πελάτη μου από έναν επικίνδυνο αναρχικό, που με ιδιαίτερο θράσος αναδεικνύει την επικίνδυνη προσωπικότητά του», είπε.

Τα σημεία που προκάλεσαν την ένταση
Τι λέει στην επιστολή του ο φίλος του 15χρονου Αλέξη

Αναφερόμενος σε όσα είπε ο Αλ. Κούγιας περί συμμετοχής του σε «ακροαριστερές οργανώσεις», ο 17χρονος τα χαρακτηρίζει στην επιστολή «γελοιότητες και σενάρια συνωμοσιολογίας ενός φαντασμένου δικηγορίσκου, ο οποίος αρέσκεται στο να δημιουργεί εντυπώσεις και να προσπαθεί με κάθε τρόπο να γαντζώνεται από την επικαιρότητα, ανεξάρτητα με το αν αυτή είναι θετική ή αρνητική για τον ίδιο» γράφει μεταξύ άλλων.

Ενώ, σχετικά με την προχτεσινή ανακοίνωση της Αστυνομίας ότι δεν τον παρακολουθούν, αναφέρει: «...το μόνο που θα μπορούσα να πω είναι πως όσο αυτοί δεν με παρακολουθούν άλλο τόσο ο Κορκονέας δεν πυροβόλησε τον Αλέξανδρο». Και καταλήγει: «Οφείλω να διευκρινίσω και πως, παρά τα δημοσιεύματα, δεν είχα κανένα σκοπό να εμφανιστώ στη δίκη, διότι δεν με απασχολεί ούτε στο ελάχιστο η έκβασή της.

Θεωρώ ως πολιτική μου επιλογή να μην εμφανίζομαι στις στιγμές που ορίζουν οι θεσμοί, αλλά να διαμορφώνω εγώ ο ίδιος τα δικά μου πλαίσια στα οποία θα εκφράσω την αντίληψή μου. Εύχομαι λοιπόν τόσο στον κ. Κούγια, όσο και στον πελάτη του, καλά ξεμπερδέματα και προκαλώ την ελληνική αστυνομία να φέρει εις πέρας το έργο της, αν και εφόσον έχει τη συγκεκριμένη δυνατότητα». Η δίκη συνεχίζεται σήμερα.

Μ. ΜΠΕΝΕΑ

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=11011026



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters