Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ «ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ»!

Του Ιωάννη Κουριαννίδη
Δημοτικού Συμβουλου Θεσσαλονίκης «Θεσσαλονίκη Πόλη Ελληνική» info@thess-el-poli.gr

Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝ.ΕΛ. υλοποίησε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, το οποίο, μεταξύ άλλων, περιελάμβανε και την Πράξη «Πιλοτικές Παρεμβατικές δράσεις υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης».

Όπως αναφέρεται σχετικά στην ιστοσελίδα τού Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, «αντικείμενο της Πράξης αποτελεί ο σχεδιασμός και η υλοποίηση πιλοτικού προγράμματος προσχολικής εκπαίδευσης με τη σύγχρονη παρουσία στην τάξη της/ου νηπιαγωγού και συνεργάτριας/η μέλους της μειονότητας πτυχιούχου ΑΕΙ, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση του μαθησιακού περιβάλλοντος μέσα από δραστηριότητες που στηρίζουν τη γνωστική, κοινωνική και γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών, αξιοποιώντας και τη μητρική τους γλώσσα».

Γεννάται, φυσικά, ένα θέμα αναφορικά με τη «μητρική γλώσσα» των μουσουλμανοπαίδων, αφού, όπως είναι γνωστό, αυτή δεν είναι κοινή για όλα, εφόσον άλλοι μιλούν πομάκικα, άλλοι ρομανί και άλλοι τουρκικά. Άντε να βρει, όμως, κάποιος «συνεργάτης / μέλος της μειονότητας πτυχιούχος ΑΕΙ» πιστοποίηση γλωσσομάθειας στα πομακικά ή στη ρομανί! Επομένως, με τον τρόπο αυτό η τότε κυβέρνηση εισήγαγε από το παράθυρο τη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας και στα νηπιαγωγεία της Θράκης, δηλαδή την εκμάθηση μιας γλώσσας σε μικρά παιδιά τα οποία μέχρι τότε δεν είχαν μιλήσει ποτέ στο σπίτι τους! Μια τέτοια ενέργεια δεν θα ήταν υπερβολή αν τη χαρακτηρίζαμε προσπάθεια γλωσσικής γενοκτονίας. Ας μην ξεχνάμε, μάλιστα, ότι αυτό ακριβώς αποτελούσε και αποτελεί διακαή επιδίωξη της Άγκυρας!

Πέραν όμως των αυτονόητων εγκληματικών επιπτώσεων με εθνικό αντίκτυπο στην ευαίσθητη περιοχή της Θράκης, τίθενται και σοβαρά παιδαγωγικά ζητήματα, αφού πλέον θα εισέρχονται μέσα στις τάξεις άτομα χωρίς τη συναίνεση των γονέων των μαθητών, χωρίς παιδαγωγική μόρφωση και, επομένως, με σοβαρότατο ενδεχόμενο να υποπέσουν σε παιδαγωγικά παραπτώματα, ενώ παράλληλα θα καταγράφεται το παιδαγωγικό έργο των νηπιαγωγών από εξωθεσμικούς παράγοντες, για τους οποίους μάλιστα δεν θα υπάρχει καν έγγραφη απόφαση της προϊσταμένης Αρχής για την τοποθέτησή τους!

Όλα αυτά τα θέματα αποτυπώθηκαν από υπεύθυνες νηπιαγωγούς της Θράκης, αλλά δυστυχώς η αντίδραση της υπηρεσίας ήταν απειλητικά και παραπλανητικά έγγραφα, ακόμη και εξώδικα (!), αλλά και πειθαρχικά για όσους τελικά δεν συμμορφώνονταν! Αυτά καταγγέλλει με ανοιχτή επιστολή της η νηπιαγωγός Δέσποινα Παρτσαλίδου, η οποία διώκεται πειθαρχικά επειδή δεν συμμορφώθηκε με όλα τα παραπάνω! Την επιστολή της, μάλιστα, απευθύνει στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, στον υπουργό Δικαιοσύνης Κώστα Τσιάρα και στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου!

Σε αυτήν, μεταξύ άλλων, μαθαίνουμε ότι με εξώδικο το οποίο έστειλαν η ίδια και συνάδελφοί της προς την υπηρεσία τους πέτυχαν να μην επιστρέψουν στις τάξεις οι γλωσσικοί διαμεσολαβητές που τους είχαν επιβληθεί προς στιγμήν. Αυτό, όμως, είχε ως αποτέλεσμα να παραπεμφθεί η ίδια στο Πειθαρχικό Συμβούλιο στις 19.3.2019! Μάλιστα, έως σήμερα, όπως καταγγέλλει η ίδια στην επιστολή της, δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και εύλογα ισχυρίζεται ότι έτσι επιλέγεται η «τακτική της παράτασης του εργασιακού μου στιγματισμού και του πλήγματος της ψυχικής μου ακεραιότητας με την αναίτια και αδικαιολόγητη καθυστέρηση της πειθαρχικής απόφασης».

Συγκεκριμένα, η κυρία Παρτσαλίδου τονίζει στην επιστολή της: «Η άρνησή μου για τη συμμετοχή μου στο πιλοτικό πρόγραμμα ήταν κυρίως για τον αυταρχικό και βίαιο τρόπο που επεβλήθη και όχι για τη φιλοσοφία που διέπει το ίδιο το πρόγραμμα. Η δεκαετής συνεργασία μου με τους γονείς και τα παιδιά της μειονότητας στηρίχτηκε τόσα χρόνια στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, στον αλληλοσεβασμό και στην πεποίθηση ότι συνεργαζόμαστε για έναν κοινό στόχο: Το καλό των παιδιών.

Επικαλούμαι την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, την Υπουργό Παιδείας και τον Υπουργό Δικαιοσύνης να επέμβουν για την άμεση ολοκλήρωση της πειθαρχικής διαδικασίας και την αποστολή της πειθαρχικής απόφασης για να θέσω τέλος στην υπηρεσιακή μου στοχοποίηση, στην ηθική μου κηλίδωση, στον διασυρμό του προσώπου και της οικογένειάς μου, στον κοινωνικό και εργασιακό μου θάνατο. Ως Ελληνίδα πολίτης, περήφανη για αυτή τη χώρα που ανέδειξε τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, στη χώρα που όλοι οι πολίτες είναι ίσοι απέναντι στον νόμο, αγωνιώ και αποζητώ τη διασφάλιση των εργασιακών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου, γιατί ο κάθε άνθρωπος ξεχωριστά αποτελεί μια οντότητα άξια πλήρους σεβασμού».

Πράγματα αυτονόητα για μία δημοκρατική κοινωνία, αλλά μάλλον όχι τόσο αυτονόητα στην Ελλάδα του 2020, όπου κάποια πράγματα δείχνουν ότι η νεοσουλτανική επιρροή στη Θράκη μάλλον υπερισχύει των δημοκρατικών λειτουργιών…


NEWSBREAK 
https://www.newsbreak.gr/apopseis/105376/toyrkika-sta-nipia-apo-to-parathyro/ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters