Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Θρησκευτικός πόλεμος στην Αθήνα!

060610-mulims«...Μίλησα τηλεφωνικά με τον Χρυσοχοϊδη την Παρασκευή για να του υπενθυμίσω αυτό που του είχα επισημάνει σε ανεπίσημη αλλά πολύ ουσιαστική δίωρη συνάντηση που είχα πριν δύο μήνες μαζί του στο Υπουργείο. Και του είχα προβλέψει ότι οσονούπω θα ξεσπάσουν ταραχές μεταξύ των Αφροασιατών μεταναστών, κυρίως για θρησκευτικούς λόγους...».
Η δήλωση αυτή του δημάρχου Αθηναίων την περασμένη Δευτέρα, κατά την διάρκεια της παρουσίασης του «Συμφώνου Εσωτερικής Κοινωνικής Συνοχής» στο Δημαρχιακό Μέγαρο της Πλατείας Κοτζιά, προβλημάτισε τους πάντες. Όπως προβλημάτισε και εμάς, διότι καλούμαστε να αναλύσουμε, τι εννοεί ο... ποιητής. Αν η παραπάνω δήλωση προήρχετο από το στόμα του π.χ. του κ. Καρατζαφέρη, του Πλεύρη ή του Βορίδη, θα μπορούσαμε να εικάσουμε κάτι. Όταν όμως βγαίνει από τα χείλη του δημάρχου Αθηναίων, ο οποίος, όπως έχουμε και παλαιότερα πει (ΕΚ, φ.48, 20/3/2010), έχει αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα του δήμου την φράση «μετατρέπουμε την Αθήνα σε πολύ-πολιτισμική μητρόπολη του κόσμου», τότε εγείρονται πολλές απορίες: Δεν ξέρει ο δήμαρχος, τι σημαίνει «πολυπολιτισμική κοινωνία»; Δεν αντιλαμβάνεται ότι η κατάσταση που περιγράφει είναι προϊόν αυτής ακριβώς της πολιτικής; Όταν ο Κακλαμάνης πριμοδοτεί με προτάσεις αλλά και «ήπιες πολιτικές» την ασύδοτη ανομία που δημιουργεί αποκλειστικά η ανάπτυξη γκέτο λαθρομεταναστών σε δεκάδες περιοχές της Αθήνας, γιατί εκπλήσσεται που κάποια στιγμή θα έχουμε συγκρούσεις μεταξύ μεταναστών; Επιπλέον, τι είναι αυτό που γνωρίζει ο Κακλαμάνης και επιδεικνύει ξαφνικά (;) - λίγους μήνες προ των εκλογών - τέτοιον πανικό; Μήπως βλέπει απλά αυτό που έρχεται και προσπαθεί να βγάλει την ουρά του απ' έξω; Μήπως βλέπει τις όποιες ψήφους αλλοδαπών που ορέγετο να πηγαίνουν όλες στο ΠΑΣΟΚ και την αριστερά και αλλάζει τροπάριο; Ο κύριος δήμαρχος περίμενε πρώτα να γίνει για άλλη μια φορά πεδίο μάχης η περιοχή κάτω απ' την Αθηνάς για να θυμηθεί - και καλά - τις «προειδοποιήσεις» του προς τον Χρυσοχοΐδη. Μα αλήθεια, χρειάζεται κανείς τα φώτα του; Δεν έχουμε ήδη βιώσει ταραχές και πλιάτσικα από αλλοδαπούς; Δεν έχουμε ζήσει τους μουσουλμάνους να διαδηλώνουν αλλόφρονες στην Αθήνα και να καταστρέφουν ό,τι βρίσκουν μπροστά τους; Δεν είδαμε πρόσφατα, μπροστά στην MARFIN, μετανάστες στρατολογημένους στα πιο αντιδραστικά και εθνομηδενιστικά μπλόκα της αριστεράς;

Πρόδωσε τους Αθηναίους

Την ώρα που ο δήμαρχος «ανησυχεί», θέλοντας κι αυτός και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο, όπως η ηγεσία του ΠΡΟ.ΠΟ., δεν χάνει ευκαιρία να ομολογεί παράβαση καθήκοντος ως προς την εφαρμογή των υφισταμένων νόμων σχετικά με το παράνομο εμπόριο, αλλά και να περιφρονεί την αγανάκτηση εμπόρων και κατοίκων της Αθήνας. Δεν βλέπει (;) ότι «τα στραβά μάτια» που όπως έχει ο ίδιος πει, κάνει στο παρεμπόριο, διευκολύνει την χρηματοδότηση όλων των παράνομων και μαφιόζικων κυκλωμάτων αλλοδαπών που λυμαίνονται την πρωτεύουσα; Όπως και να ‘χει, ο Κακλαμάνης οφείλει να δώσει εξηγήσεις για το τι εννοεί και όχι να κάνει σιβυλλικές δηλώσεις, μόνο και μόνο για να βγει μετά και να πει: «Εγώ τα είπα». Άποψίς μας είναι ότι ναι μεν ο κίνδυνος ελλοχεύει εδώ και καιρό, όμως ο Κακλαμάνης κάνει απλά μία τρίπλα προς τα δεξιά, αφού απέτυχε παταγωδώς να γίνει ένας υπερκομματικός δήμαρχος - δεν κατάφερε ούτε καν την δεξιά να εκφράσει. Γι' αυτό τον λόγο άλλωστε, ξεκίνησε για άλλη μια φορά την καραμέλα για περιορισμό των διαδηλώσεων και προσπαθεί - λίγο αργά βέβαια - να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στα μεσοαστικά στρώματα και τους επιχειρηματίες που στην κυριολεξία πρόδωσε.


Περί διαδηλώσεων

Πρώτη φορά που ο δήμαρχος Αθηναίων έθεσε επίσημα το ζήτημα των διαδηλώσεων, μαντέψτε πότε ήταν την προεκλογική περίοδο 2006. Αφού λίγους μήνες πριν, κατά την λήψη του χρίσματος από τον Καραμανλή, είχε δηλώσει ότι το πρώτο που θα κάνει ως δήμαρχος θα είναι μια προσπάθεια περιορισμού των διαδηλώσεων, στις 4 Ιουλίου 2006, σε συνάντηση με τον Μίχαλο, πρόεδρο του ΕΒΕΑ, δεσμευόταν ότι θα τεθεί «επικεφαλής εκστρατείας για την εξάλειψη των προβλημάτων από τις διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας». Ήξερε τι έκανε τότε. Οι Αθηναίοι τον πίστεψαν και τον ψήφισαν. Εκείνος όμως, τις δεσμεύσεις δεν τις τήρησε. Κλείνουμε τέσσαρα χρόνια από τότε και ο κ. Κακλαμάνης νομίζει ότι οι Αθηναίοι ξέχασαν. Εδώ και μερικούς μήνες άρχισε να ξαναπιπιλίζει την καραμέλα περί διαδηλώσεων. Έτσι και στην συγκεκριμένη συνέντευξη Τύπου έβαλε τον αντιδήμαρχο Λ. Σκιαδά, να θέσει και πάλι το ζήτημα: «Η κατάσταση στην πρωτεύουσα γίνεται κάθε μέρα όλο και πιο δύσκολη, καθώς σε ημερήσια βάση 16 αυτοκίνητα του δήμου συλλέγουν και μεταφέρουν απορρίμματα που έχουν επιβαρύνει την πρωτεύουσα μετά τις διαδηλώσεις», είπε ο Σκιαδάς. Στην παρουσίαση που έγινε, παρατέθηκαν πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. «Το 2000, καταγράφηκαν 200 πορείες και συγκεντρώσεις, με πολύωρες διακοπές και εκτροπές της κυκλοφορίας, στο κέντρο της Αθήνας, στη διετία 2005-2006 έφτασαν τις 900, για το 2010 μόνο για το πρώτο πεντάμηνο είναι ήδη 205 ενδεικτικά. Το Μάρτιο του 2010 καταγράφηκαν 51 πορείες και συγκεντρώσεις έναντι των 11 του Μαρτίου του 2009». Αφού δηλώσουμε την απόλυτη απαξίωσή μας για τα κροκοδείλια δάκρια του Κακλαμάνη και του συνδυασμού του, επαναλαμβάνουμε ότι τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζονται δραστικές λύσεις ως προς την αστάθεια και την υποβάθμιση που προξενούν στα αστικά κέντρα οι διαδηλώσεις. Μία τέτοια λύση είναι ένας νόμος και όχι τα «είπα-ξείπα» του κάθε πολιτικάντη. Ένας νόμος που θέτει το πλαίσιο ασκήσεως του δικαιώματος του συναθροίζεσθαι.

1047 φορές έκλεισε το κέντρο της Αθήνας το 2009

Ο «ΕΚ» έχει στα χέρια του επίσημα στοιχεία σε σχέση με τις διαδηλώσεις στην Αθήνα και σας τα παραθέτει για να διαπιστώσετε γιατί η αθηναϊκή αγορά αργοπεθαίνει. 1047 πορείες μέσα σ' έναν χρόνο. Και μπορεί οι πορείες να φαίνονται λιγότερες στο πρώτο τρίμηνο του 2010, το δεύτερο τρίμηνο όμως μετράει πάρα πολλές και μαζί έναν νεκρό. Πρέπει επιτέλους να τελειώνουμε με αυτό το θέμα, διότι τόσο τα διαφυγόντα όσο και η δυσφήμιση είναι τεράστια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters