Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΜ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΕΣΗΣ
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEitoakXlotmeTxY4kBFusiwm3GbXnadNWRt5d8HKgPJFwJUVtsJ438MIiZqEWB5aHkHHmAgaTlzFiIBz5IRxvq52AnUAlzQoCVG4ZBydJ_wPNPs15xortTxbCGhhNYzveTXLAUM7zyh2Ck/s400/DSCN0312.jpg
Σε μια εποχή όπου ήρωες αποτελούν τα ξένα πρότυπα που μας προωθούν κατά κύριο λόγο εβραίοι αμερικανοί ως ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ στρεφόμαστε στην αναζήτηση δικών μας πραγματικών ηρώων- ημίθεων. Ίσως ότι σπουδαιότερο έχει να αναδείξει η ιστορία μας είναι ο θρυλικός Μέγας Αλέξανδρος, μια μορφή η οποία μελετάται παγκοσμίως - πολλοί προσπάθησαν να σφετεριστούν την ιθαγένεια του ως δικού του ήρωα και που δυστυχώς δεν χαίρει τέτοιας αντιμετώπισης στην ίδια του την χώρα - σημερινή ΕΛΛΑΔΑ το ξακουστό μαντείο της Εφεσού έδωσε το χρησμό: κάπου στον κόσμο άναψε μια φωτιά που μια μέρα θα κάψει την Ανατολή.

Ο Αλέξανδρος γεννήθηκε Ιούλιο του 356π.χ. στην Πέλλα πρωτεύουσα τότε του Μακεδονικού κράτους. Γιος του Φίλιππου ΄Β και Ολυμπιάδας και απόγονος του ημίθεου Ηρακλή και ήρωα του Τρωικού πολέμου Αχιλλέα. Την παιδεία και τις σπουδές του τις ανέλαβε ο φιλόσοφος Αριστοτέλης.

Το 340 π.χ. ολοκληρώνει σε ηλικία 16 ετών τις σπουδές του και επιστρέφει στην Πέλλα όπου συμμετέχει ενεργά στην πολιτική ζωή της Μακεδονίας. Λίγους μήνες, μάλιστα, αφότου ανέλαβε πολιτική δράση και ενώ ο πατέρας του έλειπε σε εκστρατεία στο Βυζάντιο κατέστειλε εξέγερση Θρακών. Δύο χρόνια αργότερα αναλαμβάνει στρατιωτικά καθήκοντα και τίθεται επικεφαλής του ιππικού και με αυτά τα καθήκοντα συντρίβει στη μάχη Χαιρώνειας το 338 π.χ. Αθηναίους και Θηβαίους.

Το 337 π.Χ. αναστατώνετε η σχέση με τον πατέρα του. Ο Φίλιππος χώρισε την Ολυμπιάδα και μνηστεύτηκε την Κλεοπάτρα κάτι που αναγκάζει τον Αλέξανδρο να αυτοεξόριστη στην Ήπειρο με τη μητέρα του. Έπειτα από ένα χρόνο πατέρας και γιος συμφιλιώνονται αλλά ο Φίλιππος δολοφονείται την ημέρα του γάμου του. Ο δολοφόνος συλλαμβάνεται από δύο αξιωματικούς και ομολογεί πως η δολοφονία ήταν έργο Περσών για να μην προλάβει ο Φίλιππος να ολοκληρώσει την εκστρατεία του. Στην συνέχεια εκτελείται από τον Αλέξανδρο.

Η ανάληψη της εξουσίας δεν ήταν και τόσο εύκολη αφού ο Αλέξανδρος αναγκάστηκε πρώτα να εξουδετερώσει όλους τους επίδοξους σφετεριστές των Θρακών. Το 336 π.χ. ως επικεφαλής του Μακεδονικού κράτους ξεκινά εκστρατείες προς βορρά και νότο για να διαφυλάξει τα σύνορα του. Μέσα σε δέκα μέρες καταφέρνει να υποτάξει Ιλύριους και Τριβάλλους στο βορρά και Αγριάνες και Παιάνες στα νότο εξασφαλίζοντας πλήρη κυριαρχία στην περιοχή. Εντωμεταξύ οι Θηβαίοι η πιο αντιμακεδονική πόλη ξεσηκώθηκαν και πολιόρκησαν την μακεδονική φρουρά. Τότε ο Αλέξανδρος με μια αστραπιαία πορεία έφτασε σε επτά μέρες στη Θεσσαλία όπου μετά από ολόκληρη μάχη κατόρθωσε να τους υποτάξει τιμωρώντας τους με την εκτέλεση έξι χιλιάδων Θηβαίων και ισοπεδώνοντας την πόλη εκτός των ναών.

Το 335 π.χ. αφού εξασφάλισε κυριαρχία στην Ελλάδα στράφηκε κατά των αιωνίων εχθρών - των Περσών.
Αφήνοντας πίσω ως τοποτηρητή της Μακεδονίας τον Αντίπατρο περνά στον Ελλήσποντο με 30 000 πεζούς, 5 000 ιππείς, προμήθειες για 30 μέρες και οικονομικούς πόρους 70 τάλαντα χρυσού με σκοπό να ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΩΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ Μ. ΑΣΙΑΣ, να διαλύσει την Περσική αυτοκρατορία που για χρόνια ενοχλούσε τους Έλληνες και να ανορθώσει την φτωχή οικονομία της Μακεδονίας. Ο στρατός αποτελείτο από Μακεδόνες και ένα τάγμα άλλων Ελλήνων συμμάχων.

Το 334 π.χ. ξεκινούν οι μάχες. Στο Γρανικό ποταμό ο Αλέξανδρος νικά κατά κράτος τον Μέμνονα και με απώλειες μόνο 110 ανδρών προχωρά προς την Μ. Ασία. Έφεσος και Σάρδεις παραδόθηκαν ενώ οι άλλες πόλεις πρόβαλαν κάποια μικρή αντίσταση αλλά κατακτήθηκαν φτάνοντας το Γόρδιο όπου σύμφωνα με την παράδοση έλυσε το Γόρδιο δεσμό και πέρασε το χειμώνα παρακολουθώντας τις κινήσεις των Περσών και ετοιμάζοντας τις δυνάμεις του. Στις Ιωνικές πόλεις που απελευθέρωσε κατάργησε τα τυραννικά πολιτεύματα που είχαν επιβάλει οι Πέρσες. Εγκατέστησε δημοκρατίες καταργώντας παράλληλα τη βαριά φορολογία.

333 π.χ. καταλαμβάνει την Καππαδοκία και στρέφεται προς τη Φοινίκη για να καταστρέψει τον Περσικό στόλο. Εκεί βρίσκεται αντιμέτωπος για πρώτη φορά με το Δαρείο στη μάχη της Ισσού. Με επικεφαλής του ιππικού τον ίδιο, με μια πλευρική επίθεση, η οποία μελετάται μέχρι σήμερα σε στρατιωτικές σχολές παγκοσμίως, ανάγκασε το Δαρείο σε φυγή αφήνοντας σε σκηνή τη μητέρα του, σύζυγο του και λάφυρα. Τον ίδιο χρόνο παίρνει υπό τον έλεγχο του τα φοινικικά και κυπριακά πλοία.

332 π.χ. καταλαμβάνει Τύρρο, Παλαιστίνη, Γάζα. Συνεχίζει προς Αίγυπτο όπου έγινε δεκτός ως απελευθερωτής. Λόγο σεβασμού στους ναούς τους τον ονομάζουν γιο του Δία. Εκεί ιδρύει την Αλεξάνδρεια που γίνεται σπουδαίο πολιτιστικό κέντρο.

330 π.χ. απολύει τους πιο καταπονημένους στρατιώτες και ανανεώνει το στρατό του. Στο Τίγρη ποταμό συνέτριψε κυριολεκτικά στη μάχη των Γαυγαμήλων τα υπολείμματα των Περσικών Δυνάμεων πυρπολώντας την Περσέπολη και παίρνοντας ως λάφυρα 180 000 χρυσά και ασημένια τάλαντα για να δείξει πως η αυτοκρατορία του Δαρείου είχε λήξει. Αναζητώντας το Δαρείο μαθαίνει πως όντως συνελήφθηκε και εκτελέστηκε από τον σατράπη Βήσσο. Έτσι γίνεται ο νόμιμος διάδοχος της Περσικής δυναστείας.

Για να υποστηρίξει το νέο του τίτλο ξεκινά εκστρατείες στις ανατολικές σατραπείες τις οποίες καταλαμβάνει και εκτελεί το Βήσσο. Στο μεταξύ ένας από τους ανώτερους αξιωματικούς του είχε εμπλακεί σε συνομωσία με σκοπό τη δολοφονία του Αλεξάνδρου για κατάκτηση του θρόνου. Ο Αλέξανδρος τον ανακαλύπτει και διατάζει την εκτέλεση του. Φτάνοντας στην κεντρική Ασία παντρεύεται την Ρωξάνη, κόρη του βασιλιά της Παραιτακηνής (σημερινού Τατζικιστάν), για να ηρεμήσει τα πράγματα στις σατραπείες.

Η τελευταία μάχη του δόθηκε εναντίων του στρατού του Ινδού βασιλιά Πύρου στην οποία οι Μακεδόνες κέρδισαν στην μάχη εναντίων των ελεφάντων. Ο Αλέξανδρος τραυματίζεται. Εκεί ιδρύει την Νίκαια και την Βουκεφάλα προς τιμή του αλόγου του που πέθανε.

Τραυματισμένος και τυφλός σχεδόν από το ένα μάτι αποφασίζει να επιστέψει. Χώρισε τα στρατεύματα του σε τρία μέρη: το στόλο του Κρατερού, του Νεάρχου και το δικό του. Οργανώνει μικτούς γάμους Μακεδόνων με Πέρσιδες και ο ίδιος παντρεύεται τη δεύτερη γυναίκα του Στάτειρα κόρη του Δαρείου.

3 Ιουνίου 323 π.χ. επιστρέφει στη Βαβυλώνα για να ξεκινήσει εξερεύνηση των ακτών της Αφρικής. Λίγο πριν την αναχώρηση για την Αραβία, στις 2 προς 3 Ιουνίου 323 π.Χ. συμμετείχε σε συμπόσιο έπειτα από το οποίο εκδήλωσε πυρετό, που διάρκεσε και τις επόμενες ημέρες αναγκάζοντας τον να μεταθέσει την ημερομηνία αναχώρησης. Μετά από μια σύντομη βελτίωση της υγείας του κατέρρευσε ξανά, χωρίς να μπορεί να περπατήσει ή να μιλήσει. Η φήμη ότι είχε ήδη πεθάνει ανάγκασε τους στρατηγούς του να επιτρέψουν σε όλους τους στρατιώτες του να περάσουν από τον κρεβάτι του για να τον χαιρετίσουν. Μετά από δύο ημέρες πέθανε, στις 13 Ιουνίου 323 π.Χ..


http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2010/06/blog-post_4021.html


1 σχόλιο:

  1. Εκατοντάδες Εθνικιστές και αληθινοί πατριώτες συγκεντρώθηκαν απόψε στη Θεσσαλονίκη, στέλνοντας μήνυμα Αντίστασης στο Εθνικό ξεπούλημα, στους Έλληνες για την Μακεδονία μας. Η πορεία που ακολούθησε μετά τις ομιλίες στο άγαλμα του μεγάλου Στρατηλάτη ήταν η μαζικότερη των τελευταίων ετών! Το Ράδιο Θεσσαλονίκη που αναμετέδιδε την συγκέντρωση μίλησε για περισσότερους από 600 διαδηλωτές. Φυσικά κυριάρχησαν τα συνθήματα για την Μακεδονία μας και οι Θεσσαλονικείς είχαν την ευκαιρία να ακούσουν το «Μακεδονία Ξακουστή…» από τα χείλη εκατοντάδων Εθνικιστών. Αύριο θα ακολουθήσει τηλεοπτικό υλικό και περισσότερες φωτογραφίες, καθώς μην περιμένετε από τα ΜΜΕ να ακούσετε κάτι για αυτήν την συγκέντρωση. Ο Εθνικισμός είναι το «απόλυτο κακό» στην χούντα των προοδευτικών.

    Εμείς συνεχίζουμε – Με τον Λαό, για την Πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters