Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2021

ΤΟ...ΕΛΙΑΜΕΠ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ


Του 
Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
Δικηγορόυ – προέδρου της ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ, www.neadexia.gr

Εάν, αδελφέ μου αναγνώστη, γύριζες την πλάτη στο ΕΛΙΑΜΕΠ και πέταγες πίσω σου πέτρα, όλο και κάποιο τεφαρίκι του Σημίτη θα πετύχαινες.
  

Αντιπρόεδρος είναι ο Θάνος Βερέμης, που έγραψε ολόκληρη γκουμούτσα για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, αλλά του διέλαθε η Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας. Δεν το διάβασα, δεν διαβάζω τέτοια Ιστορία, γιατί πλένω τα χέρια μου, αλλά μου το είχε αναλύσει εμβριθώς ο αείμνηστος φίλος μου, ιστορικός και εκδότης, Αριστείδης Καρατζάς. Στο δε Τιμητικό Συμβούλιο είναι ο Νικηφόρος Διαμαντούρος και ο Θεόδωρος Κουλουμπής.

Εάν όμως θέλετε να βεβαιωθείτε ότι τα πτυχία, τα διδακτορικά και οι ξένες γλώσσες δεν είναι εγγύηση για ορισμένα πράγματα, σας συνιστώ να διαβάσετε το τελευταίο άρθρο του προέδρου του Δ.Σ. του ευαγούς αυτού ιδρύματος, που έχει πλούσιους και ενδιαφέροντες χορηγούς, μεταξύ των οποίων οι Πρεσβείες της Αγγλίας και της Γερμανίας. Ο Λουκάς Τσούκαλης, ο πρόεδρος που λέγαμε, ομιλεί απταίστως τρεις ξένες γλώσσες, μαζί με τα ρωμέικα τέσσερις, αλλά σε καμία από αυτές δεν μπορεί να πει τη λέξη Αποτροπή.

Όλοι αυτοί του Μετώπου «Λογικής», ενός παράξενου οχήματος, που έχει μόνο όπισθεν, είτε ευθέως είτε με περικοκλάδες, όταν μιλάς για αποτροπή, ισχύ, για μια πολιτική αντίστασης στον επεκτατισμό του τουρκικού ισλαμοφασισμού, σου λένε: «Μα τι θέλετε, πόλεμο;» Και συνήθως μας εξηγούν πως, εάν δεν συμβιβαστούμε, εάν δεν κάνουμε παραχωρήσεις στους επιγόνους του κατσαπλιά Ερτογρούλ, θα πάθουμε μεγάλο κακό.

Με λίγα λόγια, αυτοί όλοι μας εξηγούν γιατί πρέπει να υποταχτούμε, να φανούμε ενδοτικοί και να χαλαρώσουμε, να το απολαύσουμε. Επειδή εγώ είμαι κακός, σκληρός και αδιάλλακτος πατριώτης, μπείτε μόνοι σας στην ιστοσελίδα του εν λόγω ιδρύματος και δείτε τους χορηγούς, δείτε τις φάτσες και τα ονόματα, ερευνήστε τα πεπραγμένα τους και διαβάστε και τις διάφορες θέσεις που έχουν αναρτήσει. Ζέχνουν τόσο πολύ πολιτική «ορθότητα» και ενδοτισμό, που θα θέλετε έπειτα να πλύνετε τα μάτια σας.

Από εκεί προέρχεται και ο έτερος Καππαδόκης της σκυφτής σωφροσύνης, ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας του Πρωθυπουργού Θάνος Ντόκος, οπότε καταλαβαίνετε γιατί τούτη η στάνη βγάζει τέτοιο μαύρο γάλα.

Και ξαναλέω, μπείτε μόνοι σας και διαβάστε, ξεχάστε τη δική μου γνώμη και έπειτα δείτε μόνοι σας, ως ελεύθεροι άνθρωποι, αν αυτό το πράγμα και όσοι το στελεχώνουν υπερασπίζεται τα εθνικά συμφέροντα, αν οι θέσεις τους απηχούν τα δικά μας ή ταυτίζονται με άλλα συμφέροντα, αν θα έπρεπε να επιτρέπεται η λειτουργία του, να παίρνει έστω ένα ευρώ και αν θα έπρεπε να περνούν την πόρτα του γραφείου του Πρωθυπουργού. Η απάντηση, βέβαια, στο τελευταίο ερώτημα είναι πως αν δεν ταιριάζανε, δεν θα συμπεθεριάζανε. Ο Μητσοτάκης μαζεύει τέτοιους τύπους γύρω του, διότι έχει κοντοχωριανές απόψεις μαζί τους.

Σας θυμίζω το ζήτημα των Σκοπίων, στο οποίο ταυτίζεται απολύτως μαζί τους. Ο Μητσοτάκης βολεύτηκε που του έκανε τη βρόμικη δουλειά ο ΣΥΡΙΖΑ. Θα είχε δε ανοιχτά συμφωνήσει με τη Συμφωνία των Πρεσπών αν δεν του είχαν προκαλέσει φόβο τα συλλαλητήρια με τον όγκο τους, για τα οποία είχε βγάλει αρχικά απαγορευτικό, το οποίο κατάπιε και έτρεχε να κάνει δηλώσεις από το χιονοδρομικό, με τα κόκκινα μποτάκια του, όταν είδε το τεράστιο πλήθος στη Θεσσαλονίκη και ενημερώθηκε για το «ξύλο» που έτρωγαν τα στελέχη που αποπειράθηκαν να μεταφέρουν στους υπόλοιπους τη γραμμή της απαγόρευσης.

Μετά η ηγετική ομάδα πούλησε στο πόπολο, που ήθελε να διώξει κλοτσηδόν τον ΣΥΡΙΖΑ, το παπατζιλίκι του, ότι «να, τι να κάνουμε, είναι διεθνής συμφωνία, δεν καταγγέλλεται, για το όνομα πάπαλα πλέον, αλλά θα αγωνισθώμεν ευκλεώς για την εθνικότητα και τη γλώσσα», και άφησε τα μπατόν του σκι, έπιασε για λίγο το γκρα του Μακεδονομάχου, έστειλε στο μεταξύ τη Σπυράκη να πει στους γείτονες «μην ακούτε τι λέω, παπάτζα στους δεξιούς πουλάω», τον κάρφωσε και ο Ζάεφ προσφάτως, «τώρα να κάνουμε δουλειές», και αφού κέρδισε τις εκλογές, ξανάβαλε το γκρα στο γράσο διά μακράν αποθήκευσιν και έπιασε πάλι τα μπατόν. Η δε συμφωνία, εν τω μεταξύ, έχει γίνει σουρωτήρι από τους Σκοπιανούς, αλλά δεν πειράζει, εμείς σφυράμε κλέφτικα και χώσαμε και στα σχολικά βιβλία το «Βόρεια Μακεδονία».

Εν τω μεταξύ, οι κυρώσεις πήγαν άπατες, ο ένας σκοπός των Τούρκων και των Γερμανών επετεύχθη, αλλά οι τσανακογλείφτες της κυβέρνησης παριστάνουν ότι ήταν μια συνάντησις ήσσονος σημασίας. Στέγνωσε η γλώσσα τους. Έλλειψη ακεραιότητας να μην αναγνωρίζεις τα θετικά, ακόμα μεγαλύτερη να επαινείς ή να αποσιωπάς τα εγκληματικά λάθη. Ο Πορτοσάλτε και μερικοί άλλοι νομίζουν πως η αποτροπή και το να μη διαπραγματεύεσαι υπό απειλή με διεθνείς τραμπούκους είναι «δεξιά» θέση και το «κάνω σεξουαλικές χάρες στον εχθρό» είναι πιο «κεντρώα» θέση.

Εν τω μεταξύ, αν δεν το μάθατε, στις διερευνητικές τα δικά μας τα τσακάλια της αντιπροσωπίας είδαν έκπληκτα να μπαίνει το σκυλί του Ερντογάν (συγγνώμη, Ράινο), ο Καλίν, που δεν ήταν συμπεφωνημένη η παρουσία του. Και άλλαξαν τον τόπο των διερευνητικών, τους πήγαν για ψάρωμα στο παλάτι – έδρα του Ερντογάν. Όσο αυτοί έμειναν σαν χάχες να τον κοιτάζουν, αντί να σηκωθούν να φύγουν, ο Καλίν ή τα τσανάκια έθεσαν θέματα Αιγαίου, κυριαρχίας κ.λπ. Πάρτε τώρα την μπανάνα, πάνσοφοι σώφρονες χαζοφιλελέδες. Τι θα έπρεπε να κάνουν; Με βρετανικό φλέγμα ο κ. Αποστολίδης να έθετε τα ζητήματα της κατοχής της Κύπρου, της αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Ελλήνων, Αρμενίων και Ασσυρίων, την ιταμή δράση του Προξενείου στην Κομοτηνή και άλλα πολλά. Και όταν έρθουν τον άλλο μήνα, να τους πάμε για διερευνητικές στα Δερβενάκια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters