Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

Η ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΣΕ ΣΚΟΠΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ


Του 
Ιωάννη Αμπατζόγλου
Ακτινοφυσικού Ιατρικής, διδάκτωρ του Ιατρικού Τμήματος του ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνου του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.
  

Μπορεί η προηγούμενη ελληνική κυβέρνηση να παρέδωσε στους Σκοπιανούς το όνομα της Μακεδονίας, τη μακεδονική ταυτότητα και γλώσσα, μέσω της Συμφωνίας των Πρεσπών.

Μπορεί η σημερινή ελληνική κυβέρνηση να σέβεται τη Συμφωνία των Πρεσπών, μια συμφωνία που μας ακρωτηρίασε εθνικά, γεωγραφικά, ιστορικά, πολιτισμικά.

Δεν μπορεί όμως –απ’ ότι τουλάχιστον φαίνεται μέχρι τώρα– να ανεχθεί η κυβέρνηση της Βουλγαρίας, αυτό το θέατρο του παραλόγου. Να δεχθεί δηλαδή την μαϊμού μακεδονοποίηση των Σκοπιανών, από τη στιγμή μάλιστα που θίγεται η ιστορία της Βουλγαρίας, αλλά απειλείται και το έδαφός της από τον αλυτρωτισμό των ψευτομακεδόνων Σκοπιανών (η σκοπιανή προπαγάνδα αποκαλεί «Μακεδονία του Πιρίν» μία περιοχή της Βουλγαρίας και την διεκδικεί).

Οι Σκοπιανοί αυτοπροσδιορίζονται Μακεδόνες. Δεν είναι, λένε, ούτε Σέρβοι, ούτε Βούλγαροι, ούτε Έλληνες. Βαφτίζουν Μακεδόνα, τον Βούλγαρο βασιλιά Σαμουήλ, όπως και τον Βούλγαρο επαναστάτη Γκότσε Ντέλτσεφ. Ο μεν Σαμουήλ ήταν αυτοκράτορας της Πρώτης Βουλγαρικής Αυτοκρατορίας τον οποίο οι Βούλγαροι θεωρούν εθνικό τους ήρωα, ο δε Γκότσε Ντέλτσεφ ήταν Βούλγαρος επαναστάτης που αγωνίστηκε κατά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και επίσης είναι εθνικός ήρωας για τους Βουλγάρους. Χαρακτηριστικό είναι ένα απόσπασμα από την επιστολή του Γκότσε Ντέλτσεφ προς τον Νίκολα Mαλεσέφσκι, στην οποία αυτοπροσδιορίζεται ως Βούλγαρος: «Μην επιτρέψουμε τα σχίσματα και τις ρίξεις να μας τρομάξουν. Είναι, πράγματι, δυστυχία, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε, δεδομένου ότι είμαστε Βούλγαροι και όλοι πάσχουμε από μια κοινή ασθένεια. Εάν αυτή η ασθένεια δεν ήταν παρούσα στους προγόνους μας, από τους οποίους την κληρονομήσαμε, δεν θα είχαμε πέσει ποτέ κάτω από το σκήπτρο του Τούρκου Σουλτάνου…». Όλα αυτά οι Σκοπιανοί τα παραβλέπουν και επιμένουν στο ανιστόρητο αφήγημά τους.

Επίσης, οι Σκοπιανοί αποκαλούν τη γλώσσα τους μακεδονική. Μία βουλγαρική διάλεκτο με σερβικά στοιχεία. Και σου λέει «είναι μακεδονική». Άντε οι δικοί μας, των ελληνικών κυβερνήσεων, οι γραικύλοι, δεν αντιδρούν. Επειδή ακριβώς είναι γραικύλοι (για τη σημασία του όρου βλέπε το λεξικό του Μπαμπινιώτη). Όμως οι Βούλγαροι; Οι Βούλγαροι λένε στους Σκοπιανούς «μεταξύ μας μπορούμε να συνεννοηθούμε άνετα, δεν χρειαζόμαστε διερμηνείς, μιλάμε την ίδια γλώσσα, την βουλγαρική. Τι μακεδονική και κουραφέξαλα!». Οι Σκοπιανοί εκεί, το δικό τους. Πετάει ο γάιδαρος (και περιμένουν να συμφωνήσουν όλοι και να πουν ότι πετάει).

Αντί οι Σκοπιανοί να παραδεχτούν ότι εθνικά και γλωσσικά συνδέονται με τους Σλάβους και τους Βουλγάρους, αυτοπαρουσιάζονται ως Μακεδόνες. Σου λέει «θα το παίξουμε Μακεδόνες και που θα πάει, πες πες κάτι θα μείνει. Στο τέλος θα μας πιστέψουν».

Έλα όμως που η βουλγαρική κυβέρνηση δεν ξεπουλάει την ιστορία της χώρας της, όπως έκαναν οι δικές μας κυβερνήσεις. Οι Βούλγαροι πολιτικοί δεν σφυρίζουν αδιάφορα ενώ τους κλέβουν την ιστορία τους. Αντέδρασαν στην πλαστογράφηση της ιστορίας που επιχειρούν να κάνουν οι Σκοπιανοί και έφτασαν στο σημείο να μπλοκάρουν τις ενταξιακές διαπραγματεύσεις των Σκοπίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ). Προχθές λοιπόν, στις 17 Νοεμβρίου, η Βουλγαρία άσκησε βέτο κατά της εισόδου των Σκοπίων στην ΕΕ. Η Αικατερίνα Ζαχαρίεβα, υπουργός εξωτερικών της Βουλγαρίας, μετά τη λήξη του Συμβουλίου Γενικών Υποθέσεων της ΕΕ, δήλωσε ότι η Σόφια δεν μπορεί προς το παρόν να στηρίξει την έναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ των «27» και των Σκοπίων, λόγω των ανοιχτών γλωσσικών και ιστορικών διαφορών που έχουν τα Σκόπια με τη Βουλγαρία. Μεταξύ των άλλων, η Βουλγαρία δεν δέχεται «μακεδονική» γλώσσα στα ευρωπαϊκά έγγραφα και ζητάει να αναγνωρίσουν οι Σκοπιανοί ότι το έθνος και η γλώσσα τους έχουν βουλγαρικές ρίζες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι Βούλγαροι λένε την αλήθεια και δεν παζαρεύουν ούτε την αξιοπρέπειά τους, ούτε την ιστορία τους. Βέβαια, αυτό το βέτο, πέραν των προβλημάτων που δημιουργεί στους Σκοπιανούς, «αδειάζει» και τις δύο τελευταίες ελληνικές κυβερνήσεις (την τωρινή και την προηγούμενη), όπως επίσης δημιουργεί νευρικότητα στη Γερμανία, η οποία όχι μόνο στηρίζει αλλά και καθοδηγεί την παράκρουση των Σκοπιανών.

Τελικά, η Συμφωνία των Πρεσπών έχει και αδύνατα σημεία. Ναι μεν υπάρχουν οι παράγραφοι που αναφέρονται στην υποχρέωση της Ελλάδας να στηρίξει την ευρωπαϊκή πορεία των Σκοπίων (άρθρο 2, παράγραφοι 1, 3, 4), όμως αυτό σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύει τη Βουλγαρία. Οι εμπνευστές και εκτελεστές του σχεδίου της εθνογέννεσης των ψευτομακεδόνων δεν φρόντισαν να αποτρέψουν αντιδράσεις τρίτων χωρών. Τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν. Σε κάθε περίπτωση, το βουλγαρικό βέτο-σφαλιάρα είχε αποδέκτες, τόσο την σκοπιανή, όσο και την γερμανική αλλά και την ελληνική πλευρά (τωρινή και προηγούμενη κυβέρνηση).

Υ.Γ.: Φυσικά, το γεγονός ότι η η Συμφωνία των Πρεσπών αναφέρει ότι η Ελλάδα θα στηρίξει την ευρωπαϊκή πορεία των Σκοπίων, δεν σημαίνει ότι αυτό πρέπει να πράξει η ελληνική κυβέρνηση. Η Συμφωνία των Πρεσπών είναι μία ανιστόρητη, αντιεπιστημονική και επαίσχυντη συμφωνία, την οποία μία πραγματικά εθνική ελληνική κυβέρνηση θα την κατήγγειλε ως τέτοια και θα την πέταγε στα σκουπίδια.


1 σχόλιο:

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters