Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2018

(ΒΙΝΤΕΟ) ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΛΕΟΝ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ (ΑΡΘΡΟ 4, ΠΑΡ 2). ΑΠΟΒΛΗΘΗΚΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΓΕΡΑΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΦΩΝΑΞΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σε εφαρμογή πλέον η Συμφωνία των Πρεσπών. Στο άρθρο 4 παρ. 2 αναφέρεται ότι “Έκαστο Μέρος δεσμεύεται να μην προβαίνει σε ή επιτρέπει οιεσδήποτε αλυτρωτικές δηλώσεις…”.
Πλέον θεωρείται αλυτρωτικό να υμνούμε την Μακεδονία και φωνάζουμε την Μακεδονία Ξακουστή. Εκεί μας οδήγησε η επαίσχυντη Συμφωνία της Λίμνης.
Ξεπουλάνε και επίσημα τη Μακεδονία μας, αλλάζοντας την ιστορία και τα ελληνικά σχολικά βιβλία. Η ελληνική ιστορία και η πραγματική Μακεδονία βρίσκονται στα χέρια των Σκοπιανών, με καθαρή ευθύνη της ελληνικής κυβέρνησης.
Αναστάτωση επικρατεί στην τοπική κοινωνία του Γέρακα μετά την απόφαση της διεύθυνσης του 1ου Γενικού Λυκείου της πόλης να προχωρήσει στην αποβολή έξι μαθητών οι οποίοι στη διάρκεια της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου φώναξαν συνθήματα υπέρ της ελληνικότητας τόσο της Μακεδονίας όσο και της Κύπρου.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του notioanatolika.gr μαθητές του 1ου και του 2ου ΓΕΛ Γέρακα ζήτησαν να παρελάσουν τραγουδώντας το γνωστό τραγούδι “Μακεδονία ξακουστή”, κάτι που οι καθηγητές τους αρνήθηκαν, άγνωστο για ποιούς λόγους.
Τότε ορισμένοι μαθητές από τα δύο λύκεια αποσπάστηκαν από την παράταξη της παρέλασης και στη συνέχεια φώναξαν το σύνθημα που προαναφέρθηκε.
Τις επόμενες ημέρες το θέμα συζητήθηκε στα σχολεία όμως μόνον η διεύθυνση του 1ου Λυκείου Γέρακα, εξαντλώντας την αυστηρότητά της, προχώρησε στην τιμωρία των μαθητών του, με διήμερη αποβολή, με το αιτιολογικό ότι αυτοί αποσπάστηκαν από την παράταξη της παρέλασης.
Όπως είναι φυσικό οι συμμαθητές τους στη γνωστοποίηση της απόφασης της διεύθυνσης του σχολείου τους διαμαρτυρήθηκαν και το πρωί της Πέμπτης (1η Νοεμβρίου) προχώρησαν σε κατάληψη ζητώντας την ακύρωση της ποινής που επιβλήθηκε.
Μάλιστα τα μέλη του 15μελούς απευθύνθηκαν με επιστολή τους προς τον λυκειάρχη στην οποία αναφέρουν ως λόγο της κατάληψης του σχολείου τη διήμερη αποβολή έξι συμμαθητών τους καθώς τραγουδούσαν το «Μακεδονία ξακουστή”!
Και ενώ το θέμα κυριαρχεί ήδη στην τοπική κοινωνία, μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν σχετικές τοποθετήσεις τόσο από την Ένωση Γονέων του Δήμου Παλλήνης όσο και από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΓΕΛ Γέρακα, ούτε βέβαια και από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ανατ. Αττικής.
Πάντως η πρώτη αντίδραση ήταν αυτή της γερακιώτισσας Ραχήλ Μακρή, η οποία ενδεχομένως να είναι και υποψήφια δήμαρχος του Δήμου Παλλήνης, που σε σχετική ανακοίνωσή της ανέφερε:
«Τελικά, οι μαθητές του 1ου Λυκείου Γέρακα, προχώρησαν σήμερα 01/11/2018 με απόφαση του 15μελούς τους, σε κατάληψη του σχολείου με αίτημα την άρση της αποβολής των συμμαθητών τους, επειδή φώναζαν πατριωτικά συνθήματα πριν από την μαθητική παρέλαση.
Είναι φανερό, ότι τα φαινόμενα στοχοποίησης μαθητών ξεκινάνε από το Υπουργείο Παιδείας και αποβλέπουν την καταστολή κάθε δημοκρατικής έκφρασης πατριωτικών αισθημάτων.
Ο στόχος μέσω των παιδιών είναι να επηρεαστούν και οι γονείς τους και να δημιουργηθεί κλίμα αυτολογοκρισίας και εθνικής υποχωρητικότητας.
Είναι φανερό, από το βίντεο ότι οι μαθητές εξέφρασαν καθόλα δημοκρατικά και αυτονόητα πατριωτικά αιτήματα που προφανώς ενοχλούν μια κυβέρνηση η οποία έχει μετατρέψει τα παιδιά σε πειραματόζωα εθνομηδενισμού και κοινωνικού εκφυλισμού, όπως στην περίπτωση της Μυτιλήνης, που υποχρεώθηκαν να φορέσουν αγοράκια του Δημοτικού φουστάνια για να διδαχθούν την ρευστότητα των έμφυλων ταυτοτήτων που επέβαλε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
Είναι φανερό, ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, εφαρμόζει την συμφωνία των Πρεσπών.
ΕΛΛΑΣ, ΕΛΛΑΣ, ΕΛΛΑΣ. Η Κύπρος είναι ελληνική και η Μακεδονία λοιπόν.

   

  



ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.