Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016

ΟΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΚΑΙ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Πηγή: Επίτομη Ιστορία των Βαλκανικών Πολέμων 1912 - 1913 Τόμος Β΄
Γενικό Επιτελείο Στρατού/Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού

 
Μεγάλη ήταν η κυρίως εθελοντική, συμμετοχή Οιτυλιωτών Λακωνίας  στους Βαλκανικούς Πολέμους. Αρκετοί από τους συμμετέχοντες στους αγώνες αυτούς Μανιάτες βρήκαν το θάνατο στις μάχες αποφασιστικής σημασίας που έγιναν στην Ήπειρο. Όπως στα βουνά της Μανωλιάσσας.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/blog-post_31.html

Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2016

30 ΜΑΡΤΙΟΥ 1822 : ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ

Μετά την καταστροφή, από τους 117.000 Χριστιανούς που ήταν ο τότε πληθυσμός της Χίου , έμειναν περίπου 1800 -2000 άνθρωποι. 21.000 ήταν οι φυγάδες(κατέφυγαν στα Ψαρά, Τήνο, Σύρο, Άνδρο, Αγκώνα, Τεργέστη, Μασσαλία, Οδησσό, Μάλτα, Λονδίνο)  και 52.000 οι αιχμάλωτοι. Υπολογίζουμε δηλαδή ότι σφαγιάσθηκαν περίπου 52.000 Χιώτες.


Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΑΝΑΛΥΤΗ κ ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΥ ''ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ'' ΜΕ ΘΕΜΑ : ''ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ;''



Σύντομη επισκόπηση θεμάτων που άπτονται της επικαιρότητας εν σχέσει με την Γεωστρατηγική και την Ιστορία από τον τηλεοπτικό σταθμό Blue Sky με τον Δημοσιγράφο & Αμυντικό Αναλυτή Γιάννη Θεοδωράτο στις 29/3/2016. ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΉΣ: ''ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ;''

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
Evonymos
BLUE SKY


ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ : Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ

Το ιδεολογικό αυτό άρθρο έχει δημοσιευθεί στο 450 σελίδων βιβλίο η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΚ Τιμή μας η Πίστις στο Έθνος  - εκδόσεις ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ 
 
Ή Εθνεγερσία του 1821 έφερε στο προσκήνιο τό πρωταρχικό ζή­τημα του τρόπου παραμονής και διακινήσεως στην εξουσία εκείνης τής ηγουμένης μειοψηφίας, πού εκείνη τήν στιγμή δημιουργούσε τήν ελεύθερη δόμηση του Ελληνικού Λαού, έφερε δηλαδή στο προσκήνιο τό ζήτημα του πολιτεύματος.
Για τήν μελέτη ενός τόσο σπουδαίου άλλα και τόσου πολύπλοκου ζητήματος είναι αναγκαίο να διακρίνουμε τέσσερις φάσεις μέσα στην Ελληνική Εθνεγερσία. Ή πρώτη διαρκεί άπό τό 1821 μέχρι τό 1822. Ή δεύτερη άπό 1823 μέχρι τό 1826. Η τρίτη άπό 1826 μέχρι τό 1831. Καί ή τέταρτη άπό τό 1832 μέχρι τό 1837.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/blog-post_10.html

ΑΜΠΝΤΑΛΑ : «Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ»! (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο βασιλιάς της Ιορδανίας δεν μάσησε τα λόγια του κι επιτέθηκε με σφοδρότητα στην Τουρκία, κατηγορώντας την ότι «απελευθερώνει» σκόπιμα τρομοκράτες του Ισλαμικού Κράτους στην Ευρώπη!
Ο Αμπντάλα μίλησε σε μέλη του αμερικανικού Κογκρέσου και σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Independent» τόνισε ότι οι τζιχαντιστές του ISIS «κατασκευάζονται» στην Τουρκία και στη συνέχεια στέλνονται στις χώρες της ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο βασιλιάς της Ιορδανίας επρόκειτο να συναντηθεί με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, ωστόσο, όταν η συνάντηση ακυρώθηκε, εκείνος συναντήθηκε με Αμερικανούς πολιτικούς στους οποίους και μίλησε εκτενώς για τον ρόλο της Τουρκίας και τις σχέσεις της με την ακραία ισλαμιστική οργάνωση, υπενθυμίζοντας την «ένοχη» στάση της Άγκυρας η οποία, όπως είπε, αγοράζει πετρέλαιο από το Ισλαμικό Κράτος.
«Το γεγονός ότι οι τρομοκράτες πηγαίνουν στην Ευρώπη, είναι μέρος της τουρκικής πολιτικής», φέρεται να είπε, σημειώνοντας ότι ο αυταρχικός Ερντογάν πιστεύει ότι πρέπει να υπάρξει μια «ριζοσπαστική, ισλαμιστική λύση στην περιοχή».
«Η Τουρκία ζήτησε μια θρησκευτική λύση για τη Συρία», ανέφερε επίσης κατά τη συνάντηση η οποία έλαβε χώρα στις 11 Ιανουαρίου του 2016, ωστόσο, μόλις τώρα είδαν το «φως» της δημοσιότητας οι επίμαχες αναφορές του Αμπντάλα.
Ανάμεσα στους πολιτικούς στους οποίους μίλησε ήταν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Τζον Μακέιν και Πολ Ράιαν, ενώ ο βασιλιάς φέρεται να τους είπε ακόμη ότι οι ειδικές δυνάμεις της Ιορδανίας, συμμετείχαν σε μυστικές επιχειρήσεις στη Συρία.
Αν και η παρουσία Ιορδανών στρατιωτών στη Συρία δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί, ωστόσο, σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, είναι γνωστό πως η Ιορδανία συμμετέχει στην εκπαίδευση μαχητών της αντιπολίτευσης, ενώ τους παρέχει επίσης όπλα και πυρομαχικά.
Όμως, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο «Independent», αν αυξηθεί η παρουσία της Ιορδανίας στη Συρία, τότε είναι πιθανό να έρθει σε σύγκρουση με την Τουρκία και τη Ρωσία.
Μάλιστα, στη συζήτηση που είχε με τους πολιτικούς στις ΗΠΑ, ο Αμπντάλα περιέγραψε μια «τεταμένη κατάσταση» στην περιοχή, ανάμεσα σε τουρκικά, ισραηλινά και ρωσικά μαχητικά αεροσκάφη.
Ο Αμπντάλα φέρεται να είναι επίσης «εξοργισμένος» με την «γενναιόδωρη» στάση της της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς την Άγκυρα, προκειμένου η δεύτερη να περιορίσει τις προσφυγικές ροές προς την Ευρώπη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον ΟΗΕ, η Ιορδανία φιλοξενεί περισσότερους από 600.000 από τους συνολικά 4.6 εκατ. που έφυγαν από τη γειτονική Συρία λόγω του εμφυλίου πολέμου, τα τελευταία πέντε χρόνια.
Το παρακάτω συγκλονιστικό βίντεο, που τραβήχτηκε τον περασμένο Φεβρουάριο από ελικόπτερο, δείχνει τον καταυλισμό Αλ Ζαατάρι στην Ιορδανία, εκεί όπου περισσότεροι από 80.000 άνθρωποι, στην πλειονότητά τους πρόσφυγες από τη Συρία, ζουν σε σκηνές και σε προσωρινά καταλύματα, μέσα στην έρημο.


 

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
TRIBUNE

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΗΝΑΓΙΑ : Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΘΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ;

Γράφει ο Χρήστος Μηνάγιας - Ταξίαρχος ΕΑ
Συγγραφέας, Μέλος ΕΛΙΣΜΕ
 
Οι αδύναμοι κρίκοι της Τουρκίας του Ερντογάν αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς δεδομένου ότι, αυτοί έχουν άμεση σχέση τόσο με τις ισορροπίες που υπάρχουν στην εσωτερική πολιτική της χώρας, όσο με τις νέες περιφερειακές ισορροπίες που έχουν διαμορφωθεί στη Μέση Ανατολή.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/blog-post_29.html

ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ : ''ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ''

Ο υπουργός Υγείας της Τουρκίας Μεχμέτ Μουεζζίνογλου μετείχε σε γεύμα του Πολιτιστικού Συλλόγου Βαλκάνιων Προσφύγων (BAL-GÖÇ) για τα 31 χρόνια του συλλόγου.

Στην ομιλία που έκανε εκεί ο καταγόμενος από τα Αρριανά Μουεζζίνογλου, είπε πως στα 13 χρόνια των τελευταίων κυβερνήσεων, καταβλήθηκαν μεγάλες προσπάθειες για τα Βαλκάνια που προσπάθησαν να λύσουν τα συσσωρευμένα προβλήματα εκεί. Ο Μουεζζίνογλου είπε πως κάθε πρόβλημα χώρας στα Βαλκάνια είναι και δικό του πρόβλημα και συνέχισε λέγοντας :
¨Από την Βοσνία ως την Δυτική Θράκη και από την Βουλγαρία ως την FYROM κάθε πρόβλημα αυτών που ζούνε εκεί, είναι και δικό μας πρόβλημα. Κάθε βάσανο των αδερφών μας είναι και δικό μας βάσανο. Για αυτό το έθνος και την πατρίδα είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε. Για αυτή την σημαία είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε. Έχουμε ανάγκη από ένα ισχυρό ταξίδι μέσα σε ενότητα και ομοψυχία, με αισθήματα αδερφοσύνης και με αλληλοσύνδεση μεταξύ μας.


Αυτοί των οποίων η μητέρα, ο πατέρας ή ο παππούς πλήρωσε τίμημα στα Βαλκάνια και ήρθαν εδώ, θα προσέχουν στην Τουρκία την ενότητα και την ομοψυχία. Όταν τίθεται θέμα για τα Βαλκάνια, είτε είναι βουλευτής του CHP, είτε του MHP είτε του AKP, το πρόβλημα μας είναι το κεφάλι αυτού του έθνους να είναι περήφανο. Να έχει αυτό το έθνος ενότητα και ομοψυχία. Έστω κι αν οι πολιτικές μας προτιμήσεις είναι διαφορετικές, οι στόχοι μας είναι κοινοί. Η πατρίδα αυτή είναι η δική μας πατρίδα, , η σημαία αυτή είναι η δική μας σημαία και το έθνος αυτό είναι το δικό μας έθνος¨.

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

Ο υπουργός Υγείας Μουεζζίνογλου , τόνισε πως με νόμο που ψήφισαν προσπαθούν να επιλύσουν θέματα υγείας που προκύπτουν σε Τούρκους των Βαλκανίων και είπε :
¨Με νόμο που ψηφίσαμε κάθε χρόνο θεραπεύουμε στην Τουρκία 400 άτομα από τα Βαλκάνια. Φιλοξενούμε μάλιστα και δύο συνοδούς με κάθε άρρωστο μαζί. Και κάθε είδους θεραπεία στην Τουρκία μπορούμε και τους την παράσχουμε δωρεάν. Αυτό το έθνος είναι ένα μεγάλο έθνος, φυσικά και υπάρχουν προδότες ανάμεσα μας, φυσικά και υπάρχουν εχθροί στο εξωτερικό. Είμαστε ένα έθνος που 150 χρόνια τώρα παλεύουμε με τους εντός προδότες και τους εξωτερικούς εχθρούς. Η τουρκική σημαία κυματίζει στο Χακκάρι και στο Ντιγιαρμπακίρ και θα συνεχίσει να κυματίζει. Εκείνους τους τρομοκράτες θα τους θάψουμε στα χαντάκια που άνοιξαν, το έθνος θα τους θάψει¨.


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΕΑ
ONALERT

ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ Β.ΕΛΛΑΔΑ, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΣΤΕ!

Επιτέλους, η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει να ρεζιλεύει τη χώρα, πρέπει να ξυπνήσει από τη βαρύτατη ιδεοληπτική της προσέγγιση σε όλα, διότι ο ελληνικός λαός δεν διαθέτει τον χρόνο που χρειάζονται για να ξυπνήσουν και δεν θα γίνουμε πρώτα Βρυξέλλες για να αποφασίσουν να κινηθούν.
Δείτε από τοπικό μέσο ενημέρωσης στην Ελευθερούπολη ένα απαράδεκτο περιστατικό, το οποίο θα έπρεπε να έχει αντιμετωπιστεί αμέσως, με σύλληψη του όποιου φιλοξενούμενου αληταρά που είχε το θράσος να απαιτεί να υπαγορεύσει τα δικά του πιστεύω, ακόμα δεν μπήκε μέσα στην Ελλάδα.
Να τους συλλάβουν για προσβολή θρησκευτικών συμβόλων και να προβούν με κάθε τρόπο σε ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΠΥΓΜΗΣ, για να καταλάβουν όσοι έρχονται ότι μπαίνουν σε κράτος και όχι στο σκορποχώρι που είχαν πάντα στο θολό μυαλό τους κάποιοι από τους κουλτουριάρηδες της κακιάς ώρας που κυβερνούν την Ελλάδα, στην πιο κρίσιμη στιγμή της Ιστορίας της.
Δείτε το εξοργιστικό θέμα:
Πολλά ερωτηματικά έχουν προκαλέσει στην Ορθόδοξη μικρή κοινωνία της Ελευθερούπολης του Δήμου Παγγαίου τα πρωτόγνωρα περιστατικά τα οποία έλαβαν χώρα εν μέσω Σαρακοστής κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας από φανατικούς πρόσφυγες μουσουλμάνους οι οποίοι αποκαθήλωσαν με μία προκλητική ενέργεια την εικόνα της Παναγίας που βρισκόταν στο Κλειστό Γυμναστήριο της Ελευθερούπολης στο οποίο φιλοξενούνται και σιτίζονται τις τελευταίες εβδομάδες 209 πρόσφυγες από τη Συρία και το Ιράκ.
ΠΗΓΗ: http://www.neapolisnews.gr/
Μπροστά στα έντρομα μάτια εθελοντών και δημοτικών υπαλλήλων οι οποίοι διαπίστωσαν ότι έλειπε η εικόνα της Παναγίας και παρά τις αντιδράσεις που υπήρξαν, με την επικράτηση των ψυχραιμότερων αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
Τα ακραία και προκλητικά μουσουλμανικά στοιχεία δεν δίστασαν σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές να απαιτήσουν ακόμα και από τον ιερέα του Μητροπολιτικού Ναού του Αγίου Νικολάου να μην χτυπά τις καμπάνες γιατί ο ήχος τους, προκαλεί τα θρησκευτικά τους πιστεύω. Έφτασαν μάλιστα στο σημείο να πετάξουν ακόμα και να ποδοπατήσουν μην κάνοντας αποδεκτές τις λειτουργιές (πρόσφορο) που εστάλησαν από την Μητρόπολη Ελευθερούπολης προς σίτισή τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διοίκηση του Δήμου Παγγαίου έθεσε καταληκτική ημερομηνία φιλοξενίας των προσφύγων την 31η Μαρτίου προκειμένου να αποδοθεί το Κλειστό Γυμναστήριο Ελευθερούπολης και πάλι στη νεολαία και στους αθλητικούς συλλόγους ενώ η έλλειψη σχεδιασμού από πλευράς κυβέρνησης είναι εμφανής μιας και κανείς δεν γνωρίζει το που θα οδηγηθούν οι 209 περίπου πρόσφυγες.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ: http://www.defence-point.gr/news/?p=148899


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
DEFENCEPOINT

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ : ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΛΕΝΑΣ, Ο ''ΓΙΓΑΝΤΑΣ'' ΤΗΣ ΕΟΚΑ

Ο Στυλιανός Λένας γεννήθηκε στις 20 Ιουλίου του 1931 στα Χανδριά, της επαρχίας Λεμεσού. Γονείς τους, γνωστοί αγρότες του χωριού, ο Χριστοφής και η Αθηνά Λένα, ενώ είχε ακόμα 4 αδέρφια.

Αφού τελείωσε το δημοτικό σχολείο του χωριού του, μετέβηκε στη Λευκωσία και εργάστηκε ως σιδηρουργός παρά το νεαρό της ηλικίας τους. Το 1947 εγγράφετε στην ΟΧΕΝ και ένα χρόνο αργότερα σε ηλικία 17 χρονών μπαίνει στην Τεχνική Σχολή Λέρου με υποτροφία από το Ελληνικό Κράτος και σπουδάζει. Επιστρέφοντας στη Κύπρο ανοίγει μηχανουργείο στη Λευκωσία και ταυτόχρονα, σαν στέλεχος της ΟΧΕΝ καλλιεργεί τα Ελληνοχριστιανικά ιδεώδες στα μέλη τις ΟΧΕΝ. Έδωσε τον όρκο της ΕΜΑΚ μεταξύ των πρώτων πέντε αγωνιστών το 1954. 

Την 1η Απριλίου 1955, ως ένας από τους πέντε πρώτους ομαδάρχες Λευκωσίας, κτύπησε το στρατώνα Γούσλεϋ Μπάρακς στη Λευκωσία επί κεφαλής της ομάδας του. Μετά τις 19 Ιουνίου 1955, οπότε ο Διγενής έδωσε εντολή για επανάληψη της δράσης, συμμετείχε σε απόπειρα εναντίον του Άγγλου κυβερνήτη Αρμιτέιτζ, στην οποία πήρε μέρος και ο ήρωας Μάρκος Δράκος. Τον Αύγουστο του 1955 κατέφυγε στη Λύση, όπου ανέλαβε, κατόπιν εντολής του Διγενή, την εκπαίδευση των εφεδρικών ομάδων δολιοφθορέων του τομέα Αμμοχώστου. Στη συνέχεια κατέφυγε στην περιοχή του Πενταδακτύλου, συνενώθηκε με το Γρηγόρη Αυξεντίου και έλαβε μέρος σε πολλές επιχειρήσεις εναντίον των Άγγλων. Με την ανάθεση του τομέα Πιτσιλιάς στον Αυξεντίου, το Νοέμβριο του 1955, τον ακολούθησε και ο Λένας, αναλαμβάνοντας, ως ένας από τους υποτομεάρχες του, την περιοχή της νότιας Πιτσιλιάς.

Τον Αύγουστο του 1956, με βάση στρατηγικό σχέδιο του Διγενή, ο τομέας Αυξεντίου χωρίστηκε σε τέσσερις υποτομείς. Ο Λένας τέθηκε επί κεφαλής της ομάδας του τμήματος από τον Άγιο Θεόδωρο μέχρι και τον Άγιο Μάμα, όπου ξεχώρισε για τις θαρραλέες και επιτυχείς επιθέσεις του εναντίον του εχθρού. Στον Αγρό, εγκαθιστάτε στα σπίτια του Παπάχριστόδουλου και δημιουργεί εργαστήριο κατασκευής χειροβομβίδων και εκρηκτικών συσκευών. Η κατασκευή και η τελειοποίηση των χειροβομβίδων τύπου ΜΚ2 ήταν δικό του έργο. Το μεγαλύτερο μέρος των εκρηκτικών υλών της ΕΟΚΑ είχαν δημιουργηθεί από το Λένα, όπου θα πάρει και το ψευδώνυμο «Γίγαντας», ενώ οι Άγγλοι αποικιοκράτες τον αποκαλούσαν «Κρούπ της ΕΟΚΑ». Τόσο συχνές ήταν οι ενέδρες κι οι επιθέσεις του, ώστε τα αγγλικά στρατεύματα κινούνταν στην περιοχή του παίρνοντας πάντοτε Έλληνες ομήρους ως ανθρώπινες ασπίδες. Ο Διγενής του σύστησε μάλιστα να περιορίσει τη δράση του.

Τόσο αφοσιωμένος ήταν στη δημιουργία των χειροβομβίδων, που όταν μια φορά, στη προσπάθεια του να θέσει το πυρακτωμένο υγρό σε καλούπια, κάποια σταγόνα ξέφυγε και κάθισε στο κεφάλι του, ωστόσο παρά τους φοβερούς πόνους και την προσφορά του συναγωνιστή του να σταματήσει για να του περιποιηθεί το τραύμα, ο ίδιος τελείωσε τη δουλεία τους και τελειώνοντας είπε ότι «Θα ήταν κρίμα να χαθούν δύο χειροβομβίδες».

Τον Ιανουάριο του 1957 μετά τις προδοσίες που έπληξαν τη Πιτσιλιά, το χέρι της προδοσίας δείχνει τα κρησφύγετα στα σπίτια του Παπάχριστόδουλου στον Αγρό και ο Λένας, επικηρυγμένος με το μεγάλο για την εποχή ποσό των πέντε χιλιάδων, αναγκάζεται να εγκαταλείψει το εργαστήρι του. Μεταφέρετε μαζί με την εφταμελής ομάδα του σε ασφαλή Κρησφύγετο στη Γεράσα. Κατατρεγμένος από τους Άγγλους συγκρούεται διαδοχικά τρεις φορές με αγγλικές περιπόλους. Στις 17 Φεβρουαρίου πέφτει με την ομάδα του σε ενέδρα των Άγγλων, όπου σκοτώνονται δύο συναγωνιστές του, ενώ ο ίδιος τραυματίζετε σοβαρά και συλλαμβάνετε από τους Άγγλους. Μεταφέρετε στο στρατιωτικό νοσοκομείο Ακρωτηρίού.

Οι Άγγλοι πίστευαν, ότι ο Λένας βαριά τραυματισμένος θα υπέκυπτε στα βασανιστήρια τους και θα τους αποκάλυπτε σημαντικές πληροφορίες για την οργάνωση. Η απάντηση που έπαιρναν όμως από τον ΓΙΓΑΝΤΑ της ΕΟΚΑ ήταν πάντα αρνητική. Μέχρι και τις εφημερίδες που έγραφαν για τη θυσία του Αυξεντίου του πρόβαλαν για να πλήξουν το ηθικό του και να μιλήσει, αλλά μάταια.. Έτσι τον άφησαν αβοήθητο να πεθάνει από τα βαριά του τραύματα.

Τριάντα εννέα συνεχιζόμενες μέρες πάλευε ο Λένας βαριά τραυματισμένος με τα βασανιστήρια των Άγγλων. Στις 28 Μαρτίου του 1957 περνά στην Αθανασία, ξεψυχώντας μπροστά στα μάτια του πατέρα του. Ο «Κρουπ» της ΕΟΚΑ είναι πλέον νεκρός και στο φόβο λαϊκών εξεγέρσεων στη κηδεία του, θάβεται στα Φυλακισμένα Μνήματα. Ο Στυλιανός Λένας έγινε τρανό παράδειγμα ανδρείας και πατριωτισμού για τους συναγωνιστές του αλλά και για μας σήμερα.
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
ΔΡΑΣΙΣ ΚΕΣ

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016

«AN HPXIZE ΜΕΤΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΟΥΣ…» – Ο ΚΟΡΑΗΣ, ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Αδαμάντιος Κοραής, Λιθογραφία (Smolki Muller;).
Το επίγραμμα: Α. ΚΟΡΑΗΣ. ΕΛΛΑΣ, ΤΗΝ ΣΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΘΑΝΑΤΟΝ ΟΡΑΝ ΒΟΥΛΟΜΕΝΗ, ΣΟΥ ΜΗ ΔΙΔΟΝΤΟΣ, ΟΜΜΑΣΙΝ ΕΛΛΗΝΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΥΦΗΡΠΑΣΕ.
αφιερώθη τοις έλλησι, Ala Palette de Rubens, Rue de Saine No 6, pres le pont des arts. Πηγή: Νεοελληνική Εικονιστική Προσωπογραφία – ΕΙΕ.
 
Τα νέα της εξέγερσης στις παραδουνάβιες ηγεμονίες έφτασαν στο Παρίσι γύρω στα μέσα του Απρίλη· λίγο αργότερα μαθεύτηκε και το επαναστατικό ξέσπασμα στον Μοριά. «Χαίρω χαράν δεν εμπορείς να φαντασθής πόσην», έγραφε στον συμπατριώτη του Βλαστό ο Κοραής στις 25 Μαΐου· επιδοκιμάζει το ότι τ’ αδέλφια του Βλαστού έτρεξαν «εις βοήθειαν της προσκαλούσης πατρίδος», κι αμέσως ύστερα προσθέτει

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/an-hpxize.html

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 : ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Κατά τον 18ο αιώνα οι Έλληνες σπουδαστές του εξωτερικού σπούδαζαν, κατά προτίμηση θα λέγαμε, Ιατρική.[1] Η προτίμηση αυτή ωφείλετο όχι μόνο σε οικονομικούς λόγους αλλά και στην δυνατότητα που τους παρείχε το ιατρικό επάγγελμα να διακρίνοντα μέσα στο χώρο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, διότι όπως μας λέει και ο Κοραής, «το θηριώδες έθνος εις μόνους τους Ιατρούς αναγκάζεται να υποκρίνεται κάποιαν ημερότητα».[2]


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/1821_24.html

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 : ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ 1821

Γράφει ο Νικόλαος Ι. Μέρτζος

[1] Ι. Κ. Βασδραβέλλης, Ιστορικά Αρχεία Μακεδονίας, Αρχείον Βεροίας, Αρχείον Μονής Βλατάδων, Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, Θεσσαλονίκη 1954 και 1955.
[2]. Χρ. Βυζαντίου, Ιστορία των κατά την ελληνικήν επανάστασιν εκστρατειών και μαχών, σ. 25.
[3]. Φωτάκου, Βίοι Πελοποννησίων ανδρών, Αθήναι 1888, σ. 193.
[4]. Γιάννης Βλαχογιάννης, Ιστορική Ανθολογία, Αθήναι 1927, σ. 58.
[5]. Κων. Παπαρρηγόπουλου, Βιογραφία Γ. Καραϊσκάκη , Αθήναι 1867, σ. 34.
[6]. Κανέλλου Δεληγιάννη, Απομνημονεύματα, τ. Β΄, σ. 238-239.
[7] Νικολάου Κ. Κασομούλη, Ενθυμήματα στρατιωτικά της Επαναστάσεως των Ελλήνων, Εισαγωγή και Σημειώσεις υπό Γιάννη Βλαχογιάννη, τόμος 2, Χορηγεία Παγκείου Επιτροπής, Αθήνα 1940.

Τον σπόρο της Εθνεγερσίας έσπειρε ο Εθναπόστολος Ρήγας ο Βελεστινλής καταγόμενος από το Περιβόλι της Μακεδονικής Πίνδου. Τα έργα του τύπωσαν στη Βιέννη οι αδελφοί Πούλιου από τη Σιάτιστα. Μαζί του εκτελέστηκαν το 1798 οι Καστοριανοί αδελφοί Ιωάννης και Παναγιώτης Εμμανουήλ και ο Σιατιστινός Θεοχάρης Τουρούντιζιας. Τον σπόρο του καλλιέργησε η Φιλική Εταιρεία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/1821-1821.html

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2016

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΑΝΑΛΥΤΗ κ ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΥ ''ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ'' ΜΕ ΘΕΜΑ : ΑΥΤΟΦΙΝΛΑΝΔΟΠΟΙΗΣΗ, Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ''ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ'' ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΗΓΗΜΑ ΤΟΥ 1821, Η ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ DAESH ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΟΥΝΙΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ



Σύντομη επισκόπηση θεμάτων που άπτονται της επικαιρότητας εν σχέσει με την Γεωστρατηγική και την Ιστορία από τον τηλεοπτικό σταθμό Blue Sky με τον Δημοσιγράφο & Αμυντικό Αναλυτή Γιάννη Θεοδωράτο στις 22/3/2016.

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
Evonymos

ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ : ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821, Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΗΔΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΩΤΗΣ

Γράφει ο Τάκης Α. Σαλκιτζόγλου
Δικηγόρος – Συγγραφέας
Ναυπλιακά Ανάλεκτα VII, Έκδοση Δήμου Ναυπλιέων, Δεκέμβριος 2009.

[ Ο Δημήτριος Μοσχονησιώτης γεννήθηκε στις Κυδωνίες ( Αϊβαλί) της Μικράς Ασίας. Στις 2 Ιουνίου 1821, οι Τούρκοι καταστρέψανε την πόλη για να εκδικηθούν τους Έλληνες που είχαν  πυρπολήσει ένα πλοίο τους ( δίκροτο) στην Ερεσό, στις 27 Μαΐου 1821. 
Στα Γενικά Αρχεία του Κράτους σώζεται μια αίτηση – αναφορά του Δημητρίου Μοσχονησιώτη, που πρωτοστάτησε μαζί με το Στάϊκο Σταϊκόπουλο κατά τις ιστορικές ώρες της άλωσης του Παλαμηδιού. Είναι γραμμένη στις 15 Μαρτίου 1825 από άτομο γραμματισμένο, που γνωρίζει καλά τα ελληνικά. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/1821_22.html

ΟΙ ΥΠΟΠΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΚΟ ΜΕ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ - Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΜΚΟ - ΕΦΕΡΝΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ

Μυστήριες οργανώσεις με χρηματοδότες Αμερικανούς κροίσους, αλλά και ισλαμικά σύμβολα και πανάκριβα σκάφη - Τσακωμοί στις ακτές για το ποιος θα σώσει πρώτος ποιον

Λίγους μήνες νωρίτερα, η οικονομικά εύρωστη ΜΚΟ Migrant Offshore Aid Station (MOAS) καθοδηγούσε μέσω των social media πρόσφυγες-μετανάστες που βρίσκονταν στα τουρκικά παράλια να κατευθυνθούν στο Αγαθονήσι. Είχε φροντίσει να αγκυροβολήσει στα παράλια του μικρού ελληνικού νησιού το υπερσύγχρονο σκάφος της οργάνωσης «Topaz Responder» με σκοπό να βοηθήσει με τους προβολείς του την αποβίβαση από τα πλοιάρια.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/blog-post_22.html

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ - ΣΦΑΓΕΣ - ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ε΄

Ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε' βρέθηκε σέ δεινή θέση αφότου έφθασε στήν Κωνσταντινούπολη η είδηση γιά τήν κήρυξη τής επανάστασης στήν Μολδαβία καί τή Βλαχία.Αλλά η φυγή τους θά σημάδευε τήν έκδοση φετβά από τόν Σεϊχουλισλάμη γιά τή γενική σφαγή όλων τών απίστων (γκιαούρηδων) από τούς πιστούς οπαδούς τού Κορανίου καί τού Αλάχ.
«Καί Εγώ ως κεφαλή τού Έθνους καί υμείς η Σύνοδος οφείλομεν νά αποθάνωμε διά τήν κοινή σωτηρίαν, ο θάνατος ημών θά δώση δικαίωμα εις τήν Χριστιανοσύνην νά υπερασπίση τό Έθνος εναντίον τού τυράννου, αλλ' άν υπάγωμεν ημείς νά θαρύννωμεν τήν επανάστασιν, τότε θά δικαιώσωμεν τόν Σουλτάνον αποφασίσαντα νά εξολοθρεύση όλον τό Έθνος...»
Οικουμενικός Πατριάρχης Νέας Ρώμης, Γρηγόριος Ε'

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/1821.html

ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Γράφει ο Ἀναστάσιος Στάμου
 
Ὅσοι νοιάζονται καὶ ἀγαποῦν τὸ Ἔθνος μας γνωρίζουν ὅτι ἔχει τέσσερα ἰσχυρὰ θεμέλια, διαχρονικῶς, τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ προβάλουμε. Τὸ Ὅμαιμον, τὸ Ὁμόγλωσσον, τὸ Ὁμόθρησκον καὶ τὸ Ὁμότροπον. Ἤτοι, τὴν κοινὴ καταγωγὴ καὶ γλῶσσα, τὴν ἴδια θρησκεία, τὰ κοινὰ ἤθη καὶ ἔθιμα (παραδόσεις καὶ πολιτισμό). Τοῦτο ἔχει ὁρισθῆ ἤδη πρὶν ἀπὸ χιλιάδες χρόνια: «Τὸ Ἑλληνικόν, ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον, καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι, ἤθεά τε ὁμότροπα» (Ἡρόδοτος).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/blog-post_97.html

ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ (Υ/Α) ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΣΕ «ΠΑΓΩΜΕΝΟΥΣ» ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ

Του Ιωάννη Α. Κολομβάκη*
Ταξίαρχου (ΕΠ) ε.α. μηχανικού Δικτύων - ΜSc, - Μέλους ΕΛΙΣΜΕ e-mail: ikolomvakis@gmail.com

 
Η κήρυξη της ΑΟΖ, σε συνδυασμό με τα πολύ πιθανά κοιτάσματα υδρογονανθράκων (Υ/Α) στην Ελλάδα, έχει ταλαιπωρήσει επί μακρόν πολλούς και πολύ. Αυτό συμβαίνει διότι... η κήρυξη της ΑΟΖ είναι ένα τεράστιο γεωστρατηγικό πλεονέκτημα, που δεν θα πρέπει να συνδέεται με την εκμετάλλευση των υπαρχόντων κοιτασμάτων, τα οποία βρίσκονται σε μη αμφισβητούμενα από κανέναν θαλάσσια ή/και χερσαία οικόπεδα και η αξία των οποίων εκτιμάται σε 4 τρις δολάρια! Κρίνεται, βέβαια, σκόπιμο να διευκρινιστεί ότι λέγοντας Υ/Α εννοούμε είτε πετρέλαιο είτε φυσικό αέριο (Φ/Α) είτε και τα δύο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, έννοια που μάλλον πολλοί συγχέουν πολύ και συχνά.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/blog-post_21.html

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016

Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΧΟΛΗ

Η Μεγάλη του Γένους Σχολή  είναι το αρχαιότερο σε λειτουργία εκπαιδευτικό ίδρυμα του Ελληνισμού. Μεγάλη του Γένους Σχολή ή Κόκκινο Κάστρο ή Κόκκινο Σχολείο όπως αποκαλείται λόγω του χρώματός του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/blog-post_16.html

ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ - ΒΕΝΕΤΟΚΡΑΤΙΑ

"O Θεός νά σέ φυλάει από τού Βενετσιάνου τή δίκη καί από τού Τούρκου τό σπαθί."
Mανιάτικο ρητό, 17ος αιώνας.  


Βιβλιογραφία
Ιστορία τού Ελληνικού Εθνους - Εκδοτική Αθηνών
Ιστορία τού Ελληνικού Εθνους - Κωνσταντίνου Παπαρρηγοπούλου


Τό 1453 ήταν τό έτος πού μέ τήν άλωση της Κωνσταντινούπολης, σφράγισε τήν οριστική κατάλυση τής Ελληνικής Αυτοκρατορίας. Ο ηγέτης τού ελληνικού Γένους χάθηκε καί η Ρωμηοσύνη αποκεφαλισμένη καί αποπροσανατολισμένη εισερχόταν σέ μία μακρά περίοδο δοκιμασίας καί μαρτυρίου. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/blog-post_18.html

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2016

ΤΟΠΑΛ ΟΣΜΑΝ : ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ ΣΦΑΓΕΑΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

Ο Οσμάν Φερουντούν Ζαντελέρ (1884) ήταν γιος του Χατζή Μεχμέτ και της Ζεϊνέπ, μουσουλμάνων προσφύγων από το Λαζιστάν. Σύμφωνα με μαρτυρίες Ελλήνων της Κερασούντας, ο Οσμάν από μικρός δούλευε ως βοηθός (τσιράκι) σε ελληνικό ξυλουργείο της πόλης, γεγονός που του δημιούργησε σύμπλεγμα κατωτερότητας και απωθημένα απέναντι στους Έλληνες, οι οποίοι κυριαρχούσαν σε όλους τους τομείς στην κοινωνία της Κερασούντας.

Σε νεαρή ηλικία γίνεται μέλος της μυστικής παραστρατιωτικής οργάνωσης των Νεότουρκων Τεσκιλάτ-ι-Μαχσούσα, και συμμετέχει ως εθελοντής στον Βαλκανικό Πόλεμο, όπου τραυματίζεται στο δεξί γόνατο κι από τότε ονομάζεται Τοπάλ –δηλαδή «χωλός (κουτσός)– Οσμάν».

Με την επιστροφή του, τον Δεκέμβρη του 1913, οργανώνει τη μουσουλμανική νεολαία της Κερασούντας στην προαναφερθείσα παραστρατιωτική οργάνωση και εξασφαλίζει σημαντικό αριθμό όπλων και πυρομαχικών για τον εξοπλισμό της. Στη συνέχεια παίζει ενεργό ρόλο στα δραματικά γεγονότα της Γενοκτονίας των Αρμενίων και έπειτα των Ελλήνων, με αποτέλεσμα να καταζητείται από τις οθωμανικές αρχές για την εγκληματική του δράση.

Μετά την απόβαση της επιτροπής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στην Κερασούντα (8/5/1919), τον θερμό λόγο υποδοχής της από τον δικηγόρο Παναγιώτη Ερμείδη και την ανύψωση της σημαίας του Πόντου στο Κάστρο της πόλης, ο καταζητούμενος Τοπάλ Οσμάν συλλαμβάνει με τους άνδρες του τον Παναγιώτη Ερμείδη, του κόβει τη γλώσσα, ενώ κόβει και τα χέρια του Έλληνα που ανήρτησε τη σημαία. Στη συνέχεια τους σκοτώνει και περιφέρει τα πτώματά τους στην πόλη της Κερασούντας, για εκφοβισμό των Ελλήνων κατοίκων.
Μετά από μυστική συνάντηση με τον Μουσταφά Κεμάλ εξασφαλίζει τη «νομιμοποίηση» των εγκλημάτων του και δεσμεύεται να συνεχίσει το καταστροφικό του έργο εναντίον των Ελλήνων, λέγοντας: «Να μην ανησυχείτε καθόλου στρατηγέ μου. Όλους αυτούς τους Πόντιους Ρωμιούς θα τους περιποιηθώ έτσι, που θα πνιγούν όλοι τους μέσα στις σπηλιές, σαν τις γαϊδουρινές μέλισσες».
Μετά τη νομιμοποίηση της δράσης της από τον Κεμάλ η ομάδα ατάκτων του Τοπάλ Οσμάν, που μέχρι το 1919 δεν ξεπερνούσε τα 100 άτομα, στις αρχές του 1920 αριθμεί 5.000 άτομα. Κι αυτό γιατί όσοι συμμετείχαν στις «επιχειρήσεις» γίνονταν πλούσιοι από τις περιουσίες των Ελλήνων που λεηλατούσαν. Παράλληλα, οι άτακτοι καταστρέφουν εκατοντάδες χωριά και θανατώνουν χιλιάδες Έλληνες, υπό το κάλυμμα της καταπολέμησης του αντάρτικου των Ελλήνων του Πόντου.
Στα τέλη του 1922 ο Τοπάλ Οσμάν εγκαθίσταται στην Άγκυρα, ως διοικητής της Προεδρικής Φρουράς· την 27η Μαρτίου 1923 στο σπίτι του στο Σαμάνπαζαρι, κατόπιν εντολής του Κεμάλ, σκοτώνει διά στραγγαλισμού τον βουλευτή Τραπεζούντας, αντικεμαλικό Αλή Σιουκρού (φωτ. αριστερά).
Η ανακάλυψη του πτώματός του από τους φίλους του, αλλά και η εξασφάλιση αυτοπτών μαρτύρων εις βάρος του Τοπάλ Οσμάν, οδηγούν τον Κεμάλ να δώσει εντολή για εξόντωσή του· ο ίδιος με τη γυναίκα του εγκαταλείπουν το προεδρικό μέγαρο και εγκαθίστανται σε κρυφό μέρος.
Όταν ο Τοπάλ Οσμάν αντιλαμβάνεται τις προθέσεις του Κεμάλ, σκοπεύει να τον σκοτώσει και επιτίθεται με τους ενόπλους του στο προεδρικό μέγαρο, το οποίο, καθώς δεν βρήκε κανέναν μέσα, το λεηλατεί. Ύστερα οχυρώνεται στο στρατόπεδό του, όμως μετά από πολύωρη μάχη με τις μονάδες του τακτικού στρατού, συλλαμβάνεται τραυματισμένος και εκτελείται, ενώ το πτώμα του θάβεται επιτόπου. Ήταν 2 Απριλίου του 1923.
Ο Μουσταφά Κεμάλ, για να αποσείσει εξ ολοκλήρου από πάνω του τις ευθύνες για τη δολοφονία του Αλή Σιουκρού, ξεθάβει και κρεμάει μπροστά από το κτήριο της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης από το ένα πόδι το ακέφαλο πτώμα του Οσμάν.
Το πτώμα μένει εκεί κρεμασμένο επί μέρες, ενώ παράλληλα ο Κεμάλ στέλνει τηλεγράφημα προς το λαό της Τραπεζούντας με το οποίο εκφράζει τη λύπη του για το θάνατο του βουλευτή. Το 1925 δίνει άδεια να μεταφερθούν τα οστά του Τοπάλ Οσμάν στην Κερασούντα και να κατασκευαστεί μνημείο στο κάστρο της πόλης. Η μνήμη του δεν αποκαταστάθηκε ποτέ, γιατί δεν είναι δυνατόν να δικαιολογηθεί η εκτέλεσή του από τον Κεμάλ.


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
PONTOSNEWS

ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ : ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ «ΤΩ ΕΝΔΟΞΩ ΕΛΛΗΝΙΚΩ ΣΤΡΑΤΩ ΚΑΤΑ ΞΗΡΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΘΑΛΑΣΑΝ



ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΒ., ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΕΛΕΥΘΕΡ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
1912/1913»
«Εν Ερσέκα τη 28η Νοεμβρίου 1913
Αγαπητή μου
Σοί στέλλω εγκλείστως επιστολήν του κ. Δούσμανη, εξ ής θα αντιληφθής ότι λίαν δύσκολον άν μη αδύνατον αποβαίνει να τοποθετηθώ αυτόσε. Εν τούτοις συναντήσατε τον κουμπάρον, εις ον γράφω σήμερον και συνεννοηθείτε εμπιστευτικώς, και εις περίστασιν καθ' ήν πρόκειται ταχέως το Υπουργείο να κάμη τάς τοποθετήσεις, ο δέ κ. Καΐρης θα κατορθώση εν τοιαύτη περιπτώσει νά μέ τοποθετήση εις την φρουράν Αθήνας, να μή αναλάβω υποχρέωσιν από τόν κ. Δούσμανη.
Εις περίστασιν δέ καθ' ήν πρόκειται να βραδύνουν αι τοποθετήσεις, ή ο κ. Καΐρης δέν θα δυνηθή να με τοποθετήση αυτόσε, τότε εκ' συνενοήσεως μετά τού κουμπάρου ειδοποιήσατέ μοι, ποίων ή ποίας θέσεις δύναμαι να προτείνω εις τον κ. Δούσμανην.
Εν τέλει άν αντιληφθής ότι δέν θα δυνηθώμεν να κατορθώσωμεν τίποτε δι αυτόσε, φρόντισον να μάθης εις ποίας φρουράς διά του κ. Καΐρη ή Κ. Δούσμανη δύναμαι νά τοποθετηθώ και γράψαι μου εκδηλούσα και την προτίμησί σου, αφού λάβεις υπ' όψιν ότι η Θεσσαλονίκη είναι πολυδάπανος. Άν αντιληφθής ότι πρόκειται να εκλάβω μόνο υποχρεώσεις, χωρίς να κατορθώσω τί, ειδοποίησόν με, ίνα μή αναλάβω τοιαύτας, αλλά ακολουθήσω τήν τύχην του Συντάγματός μου.
Μοί γράφεις ότι ο Μίχος θα κάμη αίτησιν μονιμοποιήσεως, ενώ γνωρίζω ότι η μονιμοποίησις των εφέδρων θα γείνη προτάσει του συμβουλίου των αντιστρατήγων κλπ. επί ταίς εκθέσεσι των Διοικητών των Συνταγμάτων και ………. και ουχί τή αιτήσει τών εφέδρων αξιωματικών οίτινες δύνανται άν εκριθώσι, νά δεχθώσι ή να μή δεχθώσι την μονιμοποίησιν, συνεπώς δέν αποβαίνει αναγκαία η υποβολή αιτήσεως μονιμοποιήσεως ή εις περίστασιν καθ' ήν πρόκειται ο Μίχος διά της αιτήσεως του νά υποδείξη τας κατά τούς δύο πολέμους εξαιρετικάς υπηρεσίας του και αξιώση δυνάμει τούτων την μονιμοποίησιν, αλλά τούτο θα ήτο αναγκαίον, άν έχει πληροφορίας ότι επροτάθη υπό τού Συνταγματάρχου του.
Πρό ημερών σοί απέστειλα διά της Αθηναΐκής Τραπέζης δραχ. 500 και σοι ετηλεγράφησα να τάς λάβης. Ειδοποίησόν με αν τάς έλαβες.
Πρό του τέλους του Δεκεμβρίου θα σοί στείλω και ετέρας 500 ή και πλείστας. Φρόντιζε να κάμης οικονομίαν διότι πολύ ταχέως τα χρήματα θα μας χρειασθούν.
Εις τας οικογενείας κ. Σερατάκου και Βασιλάκου να προσφέρεις τούς χαιρετισμούς μου.
Επίσης εις τάς οικογενείας Σαριέντη, Νίκου και λοιπά φιλικάς.
Τήν μητέρα, Ιφιγένειαν, Μίχον και .......... Ασπάζομαι.
Σε φιλώ
Μ. Πέτρο..........
Υ.Γ. Άν μάθω ότι κανέν τών Συνταγμάτων της Α! Μεραρχίας θα τοποθετηθή εις Βόλον φρόντισον διά του Κουμπάρου και Καΐρη να τοποθετηθώ εις αυτό, αν δεν είναι δυνατόν να έλθω αυτόσε.»







ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ

ΕΟΚΑ : ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ 4ης ΓΕΝΕΑΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Γράφει ο Γιάννης Αλεξανδρόπουλους
Ιστορικός

Με αφορμή την εμπόλεμη κατάσταση σε Συρία – Ιράκ και Ουκρανία, στην Ελλάδα έχει αρχίσει απο ειδικούς και μη, μια εκτεταμένη συζήτηση περί της νέας μορφής πολέμου, του πολέμου 4ης γενεάς όπως ονομάζεται διεθνώς πλέον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ : http://aioniaellinikipisti.blogspot.gr/2016/03/4.html

Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2016

ΑΠΕΛΑΣΕΙΣ 1964 - Η ΜΟΙΡΑΙΑ ΛΑΒΩΜΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Γράφει ο Αντώνης Λαμπίδης-Πρώην πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Κωνσταντινουπολιτών, νυν εκλεγμένο μέλος. 


Στις 16 Μαρτίου του 1964 η τουρκική κυβέρνηση ακύρωσε μονόπλευρα τη Σύμβαση του 1930 περί Εγκατάστασης, Εμπορίου και Ναυτιλίας μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, η οποία είχε υπογραφεί από τον Κεμάλ Ατατούρκ και τον Ελευθέριο Βενιζέλο, δίνοντας το πράσινο φως για τις απελάσεις των Ελλήνων πολιτών από την Κωνσταντινούπολη. Ο πρώτος κατάλογος δημοσιεύθηκε στις τουρκικές εφημερίδες και περιελάμβανε 133 ονόματα. Στη συνέχεια, ανά δέκα ημέρες περίπου δημοσιευόταν τμηματικά κατάλογος με 150 έως 500 ονόματα Ελλήνων προς απέλαση.


Η διαδικασία των απελάσεων άρχιζε με νυχτερινές επισκέψεις στα σπίτια από αστυνομικούς που καλούσαν τους προς απέλαση στη Διεύθυνση της Αστυνομίας, όπου υποχρεώνονταν να υπογράψουν, κάτω από απειλές, έγγραφο το οποίο δεν επιτρεπόταν να διαβάσουν, με το οποίο «ομολογούσαν» ότι είχαν διαπράξει κατασκοπεία κατά της Τουρκίας!


Έτσι, μέχρι τον Οκτώβριο του 1964 είχαν απελαθεί 1.180 Έλληνες. Τους επόμενους μήνες ο αριθμός των απελαθέντων έφθασε τους 12.500, συμπαρασύροντας άλλα 50.000 άτομα, κυρίως συγγενείς αυτών, αλλά και Ελλήνων τουρκικής υπηκοότητας οι οποίοι ήταν αδύνατον σε αυτές τις συνθήκες να παραμείνουν στην Κωνσταντινούπολη.
Ωστόσο πίσω από τη στεγνή αναφορά γεγονότων και αριθμών κρύβονται ανείπωτα οικογενειακά δράματα, ανθρώπινες τραγωδίες. Συμπολίτες μας, με ζωγραφισμένο τον τρόμο και την απόγνωση στο πρόσωπό τους, παγωμένοι από την απάνθρωπη συμπεριφορά των τουρκικών Αρχών, με ένα αναπάντητο, πικραμένο «γιατί;» εγκαταλείπουν τα σπίτια τους, τις δουλειές τους, τα χώματα των προγόνων τους και παίρνουν τον δρόμο που δεν έχει επιστροφή. Με όλο το βιος τους σε μια βαλίτσα μέχρι 20 κιλά, και 20 δολάρια στο χέρι, αναζητούν το αυτονόητο δικαίωμα για ζωή και δημιουργία.


Ανάπηροι, κατάκοιτοι ηλικιωμένοι, μανάδες με μωρά παιδιά στην αγκαλιά, τίμιοι επαγγελματίες θεωρούνται «εχθροί του τουρκισμού», πολίτες «δεύτερης κατηγορίας», υποχθόνιοι και ανήθικοι, ανυπάκουοι στους νόμους του κράτους, που ζουν προκλητικά εις βάρος των φτωχών τουρκικών λαϊκών στρωμάτων. Αυτή είναι η σιχαμερή εικόνα που διαχέεται στα κατευθυνόμενα, εμπρηστικά λιβελογραφήματα του τουρκικού Τύπου με σκοπό να φανατίσουν την τουρκική κοινωνία εναντίον των Ελλήνων και να δημιουργήσουν το κλίμα για την πλήρη εξόντωσή τους.
Οι απελάσεις αποτελούν την κορύφωση της μαρτυρικής πορείας του ελληνισμού της Μικράς Ασίας και της Πόλης, που χρονικά ξεκίνησε με το κίνημα των Νεοτούρκων το 1908. Τότε ακριβώς ξεκίνησε μια συστηματική επιχείρηση εθνοκάθαρσης των μη μουσουλμανικών πληθυσμών.

  • Το 1912-1918 οι μαζικές γενοκτονίες των Αρμενίων και Ποντίων, οι φοβερές διώξεις των Ελλήνων της Ανατολικής Θράκης.
  • Το 1922 στιγματίζεται με την Μικρασιατική Καταστροφή.
  • Το 1932 ο Νόμος που απαγορεύει την άσκηση πολλών επαγγελμάτων από Έλληνες υπηκόους. Έτσι, 12.000 Πολίτες αναγκάστηκαν σε εκπατρισμό.
  • Το 1941 οι διαβόητες «20 ηλικίες». Κλήθηκαν να καταταγούν στα Τάγματα Εργασίας οι γεννηθέντες μεταξύ των ετών 1894 και 1913. Οι φοβερές κακουχίες σε πολικές θερμοκρασίες των -30 βαθμών οδήγησαν στον μαρτυρικό θάνατο χιλιάδες προγόνους μας.
  • Το 1942 ο νόμος περί εφάπαξ φορολόγησης της περιουσίας, το αποκαλούμενο «Varlık Vergisi». Όσοι δεν μπόρεσαν να πληρώσουν το δυσβάσταχτο χαράτσι, είδαν τις περιουσίες τους να κατάσχονται και οι ίδιοι να εκτοπίζονται πέραν κάθε έννοιας δικαίου.
  • Το 1955 τα Σεπτεμβριανά, ένας τυφώνας που σάρωσε στο πέρασμά του μέσα σε λίγες ώρες τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής. Η ομογένεια της Κωνσταντινούπολης δεν αντέχει άλλο πια. Γονατίζει κάτω από τα συνεχή κι ανελέητα χτυπήματα.

Οι απελάσεις του 1964 υπήρξαν το τελειωτικό χτύπημα του Πολίτικου Ελληνισμού.
Σήμερα, η ολιγάριθμη ελληνική κοινότητα βρίσκεται εκεί. Διαθέτει όμως τη δύναμη ψυχής και το πνεύμα του ελληνισμού. Γι’ αυτό θα επιβιώσει και πάλι θα ανθήσει.

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
PONTOSNEWS

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ (16.03.2016) ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΑΝΑΛΥΤΗ Ι.ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΥ ''ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ'' ΘΕΜΑ : ΣΥΡΙΑ, ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΙΣΜΟΣ, ΜΙΤ, DAESH, ΧΑΛΙΦΑΤΟ



ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ




Τρίτη, 15 Μαρτίου 2016

(ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ) ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ : ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Γράφει ο Νικόλαος Παπαγεωργίου
 
Ο Ε. Renan έλεγε πως η ζώσα και διαρκής ενότητα της ομαδικής ζωής είναι το Έθνος. Το Έθνος λοιπόν είναι η συμφωνία που κάνει ένας λαός να ζήσει ενωμένος και να αντιμετωπίσει τα κοινά πεπρωμένα του. Ο πολιτειολόγος Δημήτριος Βεζανής, έδωσε την πλέον ορθή και πληρέστερη έννοια τι είναι Έθνος. «Έθνος λέγεται λαός, τα μέλη του οποίου συνδέονται μεταξύ τους δι’ ειδικού δεσμού φύσεως ηθικής και προνομιακής συνισταμένου : α) εις κοινότητα γλώσσης, β) εις κοινότητα θρησκείας, γ) εις κοινότητα παραδόσεων και ιστορίας, πηγάζοντοςείτε από κοινήνκαταγωγήν, είτε από κοινήνιστορίαν και καταλήγοντος εις την αίσθησιν μιας κοινής ιστορικής αποστολής. Ήτοι η προέλευσης του εθνικού θεσμού είναι τριττή: α) κοινή καταγωγή, β) κοινή ιστορία, γ) συνδρομή αμφοτέρων».

Ο Εθνικισμός είναι η δυναμική προσπάθεια που διαμορφώνει το μέλλον ενός λαού, προς την ιδέα της πατρίδος διότι τα μέλη ενός Έθνους έχουν την αυτή συνείδηση και βούληση. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι είναι κληρονόμοι ενδόξου ιστορίας, ιερών παρακαταθηκών, παραδόσεων και είναι υποχρεωμένοι να τα παραδώσουν αναλλοίωτα στους απογόνους τους. Οι παραδόσεις ενός Έθνους δεν είναι απλά ήθη και έθιμα, είναι αξίες, ιδέες και πόθοι που αναζητούν πραγματοποίηση, θεμελιώνοντας δύο μεγάλες αρετές, τη δικαιοσύνη και την αγάπη που εκφράζονται μέσα από τη Μεγάλη Ιδέα, η οποία περιέχει το στοιχείο της εθνικής ολοκληρώσεως. Οι Εθνικιστές είναι οι Μύσται της Μεγάλης Ιδέας....
Για το λόγο αυτό έναντι του ατομικού συμφέροντος προτάσσουν το εθνικό, θυσιαζόμενοι εάν οι περιστάσεις το απαιτήσουν και πάνω από κάθε συμφέρον και συναίσθημα, θέτουν την ιδέα της πατρίδος. Ο μέγας φιλόσοφος Σωκράτης έθεσε την μοναδικότητα της πατρίδος μέσω της θεότητας του αρχαίου ελληνικού πνεύματος: «…και σέβεσθαι δει και μάλλον υπείκειν και θωπαύειν πατρίδα χαλαιπένουσα ή πατέρα και ή πείθειν ή ποιείν ά άν κελεύη και πάσχειν εάν τι προστάττηπαθείνησυχίαν άγοντα, εάν τε τύπτεσθαι, εάν τε δείσθαι, εάν τε εις πόλεμον άγητρωθησόμενονή αποθούμενον, ποιητέον ταύτα και το δίκαιον ούτως έχει και ουχί υπεικτέον ουδέ αναχωρητέον ουδέ λειπτέον την τάξιν, αλλά και εν πολέμω και εν δικαστηρίω και πανταχού ποιητέονάάνκελεύη ή πόλις και πατρίς…(Κρίτων 51β).*

Για τους μεγαλοαστούς η περιουσία, η σταδιοδρομία, η απόκτηση προσωπικών αγαθών, υπερτερούν έναντι της Μεγάλης Ιδέας. Με αυτή την πίστη όμως οι λαοί όχι μόνο δεν μπορούν να προοδεύσουν αλλά δεν μπορούν να έχουν μέλλον. Η ιστορία τους θα είναι ένα σκοτεινό παρελθόν και ένα πολύ άσχημο παρόν και επομένως κατά την παρατήρηση του Δημητρίου Βεζανή, θα πρέπει, να αισθάνεσαι ότι ανήκεις στο γένος σου και πρέπει συνεχώς να προσπαθείς προκειμένου να φανείς αντάξιος του λαού σου και της ιστορίας του.Αυτή είναι ουσιαστικά και η θεμελιώδης αρχή, η κοσμοθεωρία του Εθνικισμού και οι Εθνικιστές θα πρέπει να έχουν ως αρχή όχι το άρπαξε για να ζήσεις, αλλά δημιούργησε για να ζήσεις....
Ο Εθνικισμός πιστεύει στην πνευματική εργασία, αλλά παράλληλα εκτιμά και την αξία του μόχθου της χειρωνακτικής εργασίας. Προτεραιότητα του είναι η βελτίωση του ατομικού εισοδήματος του λαού και οι κοινές ανάγκες του καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια για την καταπολέμηση της φτώχιας, παράδειγμα, τα μέτρα που έλαβαν ο Ι. Μεταξά και ο Γ. Παπαδόπουλος υπέρ των ασθενέστερων εισοδηματικά και κοινωνικά τάξεων του λαού. Αυτό είναι και το ανθρωπιστικό στοιχείο του Εθνικισμού. Όσα αναφέρθηκαν μέχρι τώρα αλλά και άλλα πολλά, αποτελούν τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ Εθνικισμού και καπιταλισμού, είτε αυτός είναι δημοκρατικός είτε είναι προλεταριακός δηλαδή κομμουνιστικός.

Ο Εθνικισμός ως αναφορά την εξωτερική πολιτική έχει σαν βάση την εθνική, πνευματική και οικονομική ολοκλήρωση του Έθνους. Στον Ιμπεριαλισμό προτεραιότητα είναι το οικονομικό κέρδος και οι φιλελευθερο-δημοκρατικές κενολογίες, ενώ για την αριστερά η παγκοσμιοποίηση, η κατάργηση των Εθνικών Κρατών και η δημιουργία αταξικών κοινωνιών με αριστερές πάντα ιδεοληψίες, θέσεις εντελώς αντίθετες του Εθνικισμού. Στην Ελλάδα η αποστολή των Εθνικιστών και το περιεχόμενο της ιδεολογίας τους, είναι αυτό που συνέλαβε ο Περικλής Γιαννόπουλος και μορφοποίησε ο Δημήτριος Βεζανής....
α) Αφύπνιση του Έθνους. Προσπάθεια να εύρη το Έθνος συνείδηση εαυτού και της αποστολή του.

β) Δημιουργία ενός μεγάλου Ελληνικού Κράτους, το οποίο θα περιλαμβάνει όλους τους Έλληνες και όλα τα Ελληνικά εδάφη.

γ) Προς τα έξω ακτινοβολία του Ελληνισμού.

Αυτό ακριβώς ήταν και το υπόβαθρο του Γ΄ Ελληνικού Πολιτισμού, που θεμελιώθηκε από τον εθνικό ηγέτη Ι. Μεταξά και των συνεργατών του, αλλά είχε την ατυχία να μη συνεχιστεί λόγω του πολέμου και αργότερα με την επιβολή του δημοκρατικού καθεστώτος. Αυτό λοιπόν ας είναι και το χρέος των σημερινών Ελλήνων Εθνικιστών κατά των αντιπάλων τους, που είναι οι διεφθαρμένοιπλουτοκράτες και οι μειοδότες κομμουνιστές όλων των αποχρώσεων....

*απόδοση: Σου διέφυγε επίσης ότι περισσότερο πρέπει να σεβόμαστε και να υπακούμε και να δείχνουμε την αγάπη μας στην πατρίδα μας όταν βρίσκεται σε δύσκολη θέση παρά στον πατέρα μας και ή να την πείθουμε ότι κάνει λάθος ή να πράττουμε αυτά που ζητάει-και αν διατάζει να υποστούμε κάτι να το υφιστάμεθα αδιαμαρτύρητα, είτε διατάζει να μας κτυπήσουν ή να μας βάλλουν φυλακή είτε μας στέλνει στον πόλεμο, για να τραυματιστούμε ή να πεθάνουμε; Εμείς πρέπει και είναι δίκαιο να τα εκτελούμε αυτά και δεν πρέπει ούτε να υποχωρούμε ούτε να κάνουμε πίσω ούτε να εγκαταλείπουμε τη θέση μας στη διάταξη της μάχης, αλλά και στον πόλεμο και στο δικαστήριο και παντούνα κάνουμε αυτό που ζητάει η πόλη και η πατρίδα....



ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.