Σάββατο 30 Απριλίου 2011

ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Σε μια εθνική κοινότητα η πληθυσμιακή ατμομηχανή που στηρίζει και αναπτύσσει το Κράτος είναι αναμφίβολα η Εθνική Εργατική Τάξη και η Νεολαία του. Είναι εκείνο το ζωντανό κύτταρο που με την παραγωγή του εθνικού προϊόντος και την δημιουργία του εθνικού εισοδήματος εξασφαλίζει την αυτάρκεια και την ελευθερία των πολιτικών κινήσεων και πρωτοβουλιών του Εθνικού Κράτους. Η εργασιακή ειρήνη και επάρκεια της εθνικής κοινότητας δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την συνοχή της κοινωνίας και την υπεροχή του Κράτους στη διεθνή πολιτική σκηνή όταν υπάρχει συνεργασία των τριών κυριοτέρων συνιστωσών, της Κρατικής Εξουσίας, της Εργασίας και της Εργοδοσίας μέσα από τον σχηματισμό μιας ενιαίας Παραγωγικής Διαδικασίας.



Το συμφέρον του Έθνους είναι η συνεργασία των μερών του παραγωγικού ιστού κι όχι η διαίρεση αυτού σε υποτιθέμενες αντιμαχόμενες τάξεις. Μια διαφοροποίηση που εφευρέθηκε προκειμένου να αδυνατίσει το εθνικό κράτος για να χάσει την δυνατότητα της εξέλιξης σε Μεγάλη Δύναμη ώστε να υπαχθεί στη δουλική μορφή του πολυεθνικού κράτους που μη μπορώντας να εγείρει αυτόνομη δράση γίνεται έρμαιο των διεθνιστικών πλουτοκρατικών εξελίξεων. Ταυτόχρονα η προσχηματική πάλη των τάξεων ποδηγετεί την ίδια την παραγωγική διαδικασία αφού οι φυτευτές κοινωνικές συγκρούσεις δεν επιτρέπουν τη συνεννόηση όχι μόνο της εκάστοτε κυβέρνησης με τον παραγωγικό ιστό αλλά ούτε και ανάμεσα στην ίδια την εργατική τάξη.



Ο συνδικαλισμός ως μηχανισμός προστασίας της εργατικής τάξης και προώθησης των συμφερόντων αυτής αναδείχτηκε στα πλαίσια των δολιοφθορών που υπέστη κατ’ ουσία το εθνικό κράτος. Αναδύθηκε εντός ενός ετερόφωτου και δουλικού κράτους που δεν θέλει ενωμένο τον εργαζόμενο, αφού πολύ απλά ο εργαζόμενος, είτε το θέλουν απάτριδες και διεθνιστές είτε όχι, έχει Πατρίδα και ξέρει πως η προάσπιση της εργασίας είναι συνυφασμένη με την ελευθερία και την παραμονή της εργασιακής του τύχης στα δικά του χέρια. Έτσι το δημοκρατικό όπως τάχα το ονομάζουν κράτος σπέρνει τα κομματικά του ζιζάνια στις συνδικαλιστικές παρατάξεις.



Είναι λοιπόν απολύτως κατανοητός ο λόγος που το σύνολο των εργατικών δικαιωμάτων και νομοθετημάτων στην Πατρίδα μας προωθήθηκαν και εξασφαλίστηκαν σε περιόδους ακμής του Ελληνικού Έθνους. Δηλαδή σε περιόδους που το Καθεστώς υπήρξε Εθνικό και Λαϊκό και την εξουσία ασκούσε ο Ελληνικός Εθνικισμός. Διότι στις συγκεκριμένες ιστορικές στιγμές ο λαός δραστηριοποιούταν ως μια, ενιαία και συμπαγής μάζα δίχως εξωτερικές παρεμβάσεις αφού οι όποιες πιέσεις αφήνονταν εκτός εθνικών ορίων και με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμα και τον πλέον αμείλικτο. Και τούτο διότι δεν υπήρχε η κομματική διάσπαση της εθνικής και της κοινωνικής δραστηριότητας δεξιά και αριστερά, αλλά το Εθνικιστικό Κράτος διατηρούσε την ενότητα Πολιτείας και πολιτών δίνοντας ενεργό ρόλο και πρόσθετα κίνητρα στον Έλληνα Εργαζόμενο καλύπτοντας τις ανάγκες της Ελληνικής Νεολαίας για εργασιακή δημιουργία.



Ο Πατέρας του Ελληνικού Εθνικοκοινωνισμού και του Όχι, ο Ιωάννης Μεταξάς ήταν απολύτως φυσιολογικό να υπάρξει και ο Πατέρας του Δικαίου της Ελληνικής Εργατικής Τάξης. Εκείνος που προσέδωσε στο σύνολο της παραγωγικής διαδικασίας την ενότητα και την ταχύτητα μιας καλοκουρδισμένης πολιτειακής ατμομηχανής. Γρήγορα λοιπόν η Εθνική Κυβέρνηση της 4ης Αυγούστου και του κόμματος των Ελευθεροφρόνων του Ι. Μεταξά προχώρησε στην ρύθμιση της οκτάωρης ανθρωπίνως εξορθολογισμένης απασχόλησης, της υποβοηθητικής υπερωριακής αμοιβής, των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, του ασφαλιστικού συστήματος, του ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος. Είναι γνωστό ακόμη πως ο Ι. Μεταξάς ενσωμάτωσε στην κυβέρνησή του τον πρώην Αριστερό συνδικαλιστή Δημητράτο με εντολή να εφαρμοστούν τα φιλεργατικά μέτρα όπως και συνέβη.



Πολιτική σκέψη όμως και έργο της Εθνικής Κυβέρνησης του Εθνάρχη και Εθνικοκοινωνιστή Ηγέτη Ιωάννη Μεταξά είναι και ο ερχομός, η τέλεση και η θεσμική κατοχύρωση της Εργατικής Πρωτομαγιάς στην Ελλάδα. Διότι οι μεγάλες εξαγγελίες θέλουν και μεγάλα έργα, η δε Εθνική Λαϊκή Ενότητα των Εργαζομένων απαιτεί στιβαρή αποφασιστικότητα. Απαιτεί συνέπεια λόγων και έργων δηλαδή ως απόδειξη εθνικής ευθύνης και ειλικρίνειας. Η Ελληνική Εργατική Πρωτομαγιά ως ημέρα Τιμής των θυσιών των Εργαζομένων αλλά και ως ανάδειξη του κεντρικού ρόλου της Εργατικής Τάξεως δίχως επιμέρους διακρίσεις στην υπηρεσία του Ελληνικού Έθνους φέρει την σφραγίδα της Ελληνικής Εθνικοκοινωνικής Παράταξης, της Παράταξης όλων των Ελλήνων. Η Εθνικιστική Εργατική Πρωτομαγιά αναδεικνύει τα κοινά συμφέροντα των Ελλήνων Εργαζομένων που δεν έχουν κανένα άλλο χρώμα πλην ενός και μόνο, του γαλανόλευκου λάβαρου του Ελληνικού Έθνους. Και οι Έλληνες Εργαζόμενοι έχουν κατοχυρώσει την Πίστη τους στο Ελληνικό Κράτος με το ίδιο τους το Αίμα.


Ναι λοιπόν, Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ. Ανήκει μονάχα στην Καθαρή και Έντιμη Ελλάδα του Ελληνικού Εθνικοκοινωνισμού που επιθυμεί να καταστεί αυτόφωτη και αληθινά Μεγάλη Δύναμη. Και θα το δείξει για μια φορά ακόμη με τη συμμετοχή του στην Ελληνική Πρωτομαγιά την Κυριακή 1η Μάη στην Πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα στις 12 το μεσημέρι.



ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ



   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters