Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ


Γράφει ο Πέτρος Ι. Νικολού, 

μαχόμενος Δικηγόρος Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ 

Η ηθική παρακμή δεν είναι μία μονοσήμαντη πτωτική κατάσταση της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας. Η αποστασιοποίηση από την παράδοση, η απομάκρυνση από τις αξιακές αφετηρίες των προπατόρων μας και η διολίσθησή μας στον υπόνομο των αχρείων εκκινούν από την στρατευμένη καθοδήγηση του κόσμου σε φάση ρήξεως με όσα ριζώνουν την ταυτότητά τους, ήτοι την Πίστη, την Πατρίδα και την οικογένεια. Ο λαός ετεροκατευθύνεται, χειραγωγείται και ποδηγετείται από τα κέντρα που παράγουν ειδήσεις, διαμορφώνουν τον συρμό και διαπλάθουν συνειδήσεις. Ως εκ τούτου, η όλο και αυξανομένη στροφή προς την ομοφυλοφιλία, η επίδοση στα εφάμαρτα πάθη και η ενίσχυση της τάσεως για σεξουαλικό πειραματισμό, διαφθορά του σώματος και απόλυτη ηδονική ικανοποίηση ακόμα κι αντίθετα σ’ όλα όσα ορίζει η φύση εξηγούνται με αναφορά στις κατευθυντήριες γραμμές που χαράσσουν οι παγκοσμιοποιητές, οι οποίοι επιθυμούν τον εκφυλισμό των μαζών για τον ολοκληρωτικό έλεγχό τους. Όποιος είναι έστω και ελάχιστα υποψιασμένος γύρω από την βιασύνη με την οποία θεσπίστηκε ο πολιτικός ‘‘γάμος’’ και η υιοθεσία παιδιών από άτομα της ΛΟΑΤΚΙ παρατάξεως δεν μπορεί να ερμηνεύσει αποσπασματικά και μεμονωμένα την ουχί πλέον σταδιακώς αλλά ευθέως πιά εμφανιζομένη προσπάθεια αποποινικοποιήσεως της παιδεραστίας πρώτα στο νού της κοινής γνώμης κι έπειτα στην πράξη.

Δεν είναι μυστικό ότι οι στενοί σύμβουλοι του γαλάζιου φεουδάρχη και τα κεντρικά στελέχη που κόμματος που κατέστησε ως εκ του νόμου γονείς με πλήρη συζυγικά, γονεϊκά και εν γένει οικογενειακά δικαιώματα τους πάσχοντες των πιο φρικτών και αποκρουστικών μορφών διαστροφής έχουν προσωπικές εμπειρίες από παράνομες σαρκικές απολαύσεις. Ένιοι κατεδικάσθησαν δια το θεαθήναι τοις ανθρώποις, τιθέμενοι ως βορά προς εσωτερική κατανάλωση, κι άλλοι αποπειράται να εκφύγουν τεχνηέντως του κοινωνικού ενδιαφέροντος, για να λησμονηθεί συν τω χρόνω προϊόντι η υπόθεσή τους, η οποία τούς βαρύνει με κατηγορίες για βιασμούς ανηλίκων, μαστροπείες, σεξουαλικές κακοποιήσεις παιδιών κι έτερα τινά ειδεχθή εγκλήματα. Όσα, όμως, είδαν το φώς της δημοσιότητος το τελευταίο διάστημα δεν γεννούν παρά τις βάσιμες υποψίες ότι η διανυθείσα περίοδος των προσχημάτων, της τηρήσεως δηλαδή μερικών έστω προφάσεων προς κατευνασμό της δημοσίας οργής και λαϊκής αγανακτήσεως στο άκουσμα του πρώτου ψόγου για διάπραξη αξιόποινης πράξεως γύρω από την γενετήσια ελευθερία και ανηλικότητα, παραδίδει τη σκυτάλη στην εποχή της φανεράς απενοχοποιήσεως τέτοιων αδικημάτων. Η πρόταση της Εισαγγελίας για κρίση περί της αθωότητος του επωνύμου των ημερών μας Ηλία Μίχου για τον βιασμό ανηλίκου και την μαστροπεία εντάσσεται ακριβώς στο καλλιεργούμενο από τα κέντρα εξουσίας πνεύμα να αρχίζει ο μέσος πολίτης να εξοικειώνεται με την μειωμένη απαξία πράξεων, οι οποίες σε μία κοινωνία με πάλαι ποτέ βαθύ χριστιανικό συντηρητικό ηθικό υπόβαθρο θα θεωρούντο όχι απλώς κολάσιμο αμάρτημα αλλά όρος σκληρής και παραδειγματικής τιμωρίας. Η έκπτωση, όμως, των ορθοδόξων αξιών, η μεταφυσική αποστέωση ενός λαού με προνομιακή σχέση με την Παναγία και τους Αγίους της Εκκλησίας μας έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίον ο λαός μας ορά το ανθρώπινο πάθος και κατ’επέκτασιν το έγκλημα. Εφόσον οι αποκλίσεις από τις ηθικές επιταγές δικαιολογούνται πολύ ευκολότερα απ’ ό,τι στο παρελθόν, είναι αναπόφευκτο να συρρικνώνεται η συνείδηση της αποχής από τη νομιμότητα πράξεων που προσβάλλουν σεξουαλικά το ανήλικο πλήθος, παραγνωρίζοντας τόσο την απαιτουμένη συγκατάθεση όσο και το όριο της ηλικίας για το επιτρεπτό σαρκικών συναφειών με άτομα μη συμπληρώσαντα το δέκατο όγδοο έτος. Κι αυτό, διότι ο κάνονας δικαίου δεν ρυθμίζει απλώς μία υπάρχουσα βιοτική σχέση, αλλά συνάμα αποκρυσταλλώνει σε σταθερό μέτρο της κοινωνικής ζωής το ήθικό της στερέωμα. Η κανονικοποίηση των ομοφυλοφιλικών και λοιπών παραφιλικών δεσμών, των πρωκτικών συνευρέσεων και της εν γένει ανωμαλίας σε κάθε φάση της ανθρώπινης ζωής πολύ σύντομα θα φτάσει να καταλάβει στο πεδίον της προσέτι και μορφές ερωτικής επαφής και συμβιώσεως που δεν γνωρίζουν κανέναν φραγμό σε ηλικίες. Η παιδικότητα, εξάλλου, δεν αποτελεί παρά ομολογουμένη στόχευση των οργανωμένων κοινοτήτων των πανσεξουαλιστών, οι οποίες επιχειρούν να διοχετεύσουν επιθετικά, με εξόφθαλμα ιμπεριαλιστική διάθεση, τις δικές τους αηδιαστικά βδελυρές συνήθειες σ’ όλο το εύρος της κοινωνίας, εκμαυλίζοντάς την σε κάθε πτυχή της, ώστε να εξομοιωθεί εν συνόλω με το δικό τους πρότυπο βίου, ενός βίου βεβυθισμένου στις ακολασίες, τα όργια και την ανταλλαγή γενετικών υγρών, εκλαμβάνοντας τον συνευρισκόμενο ως άψυχο αντικείμενο εκτονώσεως. Στον μιαρό κόσμο του δικαιωματισμού κανείς δεν έχει προσωπικότητα. Είναι ένα απλό εργαλείο εκμεταλλεύσεως προς παροχή ηδονής.

Η απελευθέρωση των ηθών άγει με ακρίβεια στην ολοσχερή σεξουαλικοποίηση της ανηλικότητος. Τα παιδιά θα χάσουν την αθωότητά τους, για να γίνουν οι εύκολες αναζητήσεις πορνικών υπηρεσιών για τον κάθε διεστραμμένο, ο οποίος δεν θα ορρωδεί σε λίγο καιρό δημοσίως να διατείνεται πως ερωτεύεται 12χρονα, όπως ακούσαμε προχθές με τις αντιδράσεις του κόσμου να εξαντλούνται σε δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής αποσαθρώσεως ή άλλως ειπείν δικτυώσεως. Κι επειδή οι κρατούσες ελίτ ήσαν ανέκαθεν ιστορικά οι φορείς του μοντέρνου ρεύματος, η παιδοφιλία με θύτες άτομα προερχόμενα από την άρχουσα τάξη δεν θα αργήσει να περάσει αποφασιστικά στη φάση του επιθετικού εξάγνισμού της.

 

https://www.eoneolaia.com/sygkekalymmenh-paiderastia-petros-nikolou/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters