Η Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 απετέλεσε για άλλη μία χρονιά, πεδίο αντιπαραθέσεως μεταξύ των Ελλήνων Πατριωτών και των γνωστών «προοδευτικών» κύκλων, σχετικά με το ποιος μαθητής δικαιούται να κρατά την Ελληνική Σημαία κατά τις Παρελάσεις των Εθνικών Επετείων, καθώς και ποιοι αλλοδαποί δύνανται να εξαιρούνται από την εφαρμογή των νόμων του κράτους περί απελάσεως. Οι ανωτέρω κύκλοι, είναι αυτοί που ανέκαθεν εξέφραζαν με έπαρση τα ανθελληνικά τους αισθήματα. Πρόκειται για τους φορείς εκείνους που απέκτησαν επιρροή από την εποχή του «εκσυγχρονιστικού» ΠΑΣΟΚ, τότε δηλαδή που έγινε της μόδας η περιθωριακή άποψη κάθε νεοταξίτη αριστερού, ο οποίος εξωτερίκευε το απύθμενο μίσος του απέναντι στις Ιερές Παραδόσεις του Ελληνικού Έθνους. Πρόκειται για όλους αυτούς που ακόμη και σήμερα που κυβερνά η υποτιθέμενη Κεντροδεξιά Νέα Δημοκρατία, επιβιώνουν πολιτικά, ευαγγελιζόμενοι τάχα δημοκρατικές θέσεις, επιχειρώντας όμως κατ’ ουσίαν, να ξεριζώσουν την Εθνική Συνείδηση του Ελληνικού Λαού, παραχαράσσοντας την Ιστορία, ζημιώνοντας τα Εθνικά Δίκαια και απαξιώνοντας τα Εθνικά Σύμβολα. Πρόκειται για όλους αυτούς που έχουν χαρακτηρίσει κατά καιρούς την Ελληνική Σημαία ως «ένα απλό πανί», ώστε να δικαιολογήσουν την ενίοτε τοποθέτησή της στην πυρά. Είναι όλοι αυτοί που ικανοποιούνται με τον ορισμό ως Σημαιοφόρων στις Παρελάσεις, μαθητών που δεν είναι Έλληνες, με την αιτιολογία ότι τυγχάνουν «άριστοι» μαθητές, σύμφωνα πάντα με την άποψη φιλολαθρομεταναστευτικών κέντρων. Τα ανωτέρω κέντρα εξάλλου, προφανώς κατά «σύμπτωση», επιμένουν στην κατάργηση των δήθεν στρατοκρατικών παρελάσεων, επικροτούν την «διδασκαλία» των «έμφυλων ταυτοτήτων» και εκτιμούν περισσότερο τα φεστιβάλ «gay parade», συγκριτικά με τις Εθνικές Παρελάσεις.
Κατά την μαθητική παρέλαση της Επετείου της 25ης Μαρτίου, ως ανεμένετο, διακρίναμε αλλοδαπούς και αλλόθρησκους μαθητές να συμμετάσχουν στην Παρέλαση, είτε ως Σημαιοφόροι, είτε ως απλοί παρελαύνοντες, φέροντας σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και μπούρκα. Ετέθησαν ανύπαρκτα ζητήματα ακόμη και από την πολιτική ηγεσία, όπως εάν πρέπει να εξαιρούνται κάποιοι αλλοδαποί, από την εφαρμογή των νόμων περί απελάσεως, ενώ εθνομηδενιστές και «δικαιωματιστές», προσπάθησαν εκ νέου να παρουσιάσουν ως «Ήρωες» και «Πρότυπα» για τα Ελληνόπουλα, τις προαναφερθείσες κατηγορίες μαθητών. Κόντρα στα κελεύσματα της Νέας Τάξεως, οι σκεπτόμενοι εθνικά, οφείλουμε να δηλώσουμε ευθαρσώς την αντίθεσή μας σε κάθε παράλογη νεωτερικότητα που δεν συνάδει με τις Ελληνικές Παραδόσεις. Ειδικά ως προς το ζήτημα, ποιος δικαιούται να φέρει την Σημαία κατά τις Εθνικές Παρελάσεις, η απάντηση είναι «αυτός που τυγχάνει Άριστος μαθητής και ταυτοχρόνως Έλλην εξ Αίματος». Επιπλέον, στην απίθανη περίπτωση που κάποιος αλλοδαπός μαθητής καταστεί άριστος καταγράφοντας την καλύτερη μαθητική επίδοση, δεν θα πρέπει για κανέναν λόγο να του παραδίδεται η Ελληνική Σημαία, αλλά ένα βραβείο, φερ’ ειπείν μία σημαία φέρουσα το έμβλημα ή τα διακριτικά του σχολείου, ώστε να τύχει κάθε παιδί των επιβεβλημένων τιμών, εφ’ όσον το αξίζει.
Κάποιοι θα ισχυριστούν βέβαια, ότι και ένας αλλοδαπός δύναται να αποκτήσει Ελληνική Παιδεία και να σεβαστεί την Ελλάδα. Ασφαλώς υπάρχουν ορισμένες λαμπρές περιπτώσεις αλλοδαπών που ασπάστηκαν αποδεδειγμένα την Ελληνορθοδοξία και τον Ελληνικό Πολιτισμό, μελέτησαν σε βάθος την Ελληνική Γλώσσα και εναρμονίστηκαν με τον Ελληνικό Τρόπο Σκέψεως, τα Ελληνικά Ήθη και Έθιμα, αποτελώντας ελπιδοφόρα εξαίρεση στον θλιβερό κανόνα, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αλλοδαπών που διαβιούν στην Ελλάδα, βλάπτουν την Πατρίδα μας λειτουργώντας παραβατικά. Με άλλα λόγια, ένας αλλοδαπός δύναται να μετατραπεί σε Φιλέλληνα και οπωσδήποτε ένας Φιλέλλην είναι περισσότερο αξιοσέβαστος από έναν ελληνόφωνο εθνομηδενιστή που βλάπτει με τις αντεθνικές ιδεοληψίες του, το ίδιο του το Έθνος. Τι σπουδαίο όμως έχουν προσφέρει στην Ελλάδα οι σύγχρονοι αλλοδαποί, οι οποίοι σε ποσοστό 99% έχουν εισέλθει στην Χώρα παρανόμως, εισβάλλοντας ως λαθρομετανάστες, για να δικαιούνται να χαρακτηριστούν Φιλέλληνες; Μήπως θα μας ζητήσουν να τους εξομοιώσουμε και με τους Φιλέλληνες, οι οποίοι θυσιάστηκαν κατά την Ελληνική Επανάσταση του 1821, προσφέροντας την ζωή τους για την Ελευθερία των Ελλήνων;
Σε κάθε περίπτωση, κανείς αλλοδαπός που εισέρχεται παράνομα στην Χώρα, δεν δύναται να καταταγεί στο Έθνος των Ελλήνων. Από κάθε αλλοδαπό άλλωστε, είτε ενοχλεί κάποιους είτε όχι, απουσιάζουν τα τέσσερα βασικά, αδιαπραγμάτευτα, δομικά, ταυτοτικά χαρακτηριστικά του Έθνους των Ελλήνων, όπως αυτά κατεγράφησαν από τον Πατέρα της Ελληνικής Ιστορίας Ηρόδοτο (Ιστορίαι του Ηροδότου, 8ο Βιβλίο-Ουρανία 144. 2,3), ήτοι το Όμαιμον (κοινή εξ αίματος καταγωγή), το Ομόγλωσσον, το Ομόθρησκον και το Ομότροπον. Στοιχεία που προσδιορίζουν τους συνεκτικούς δεσμούς και την Συνέχεια του Πανάρχαιου Ελληνικού Έθνους που εκκινεί από τα βάθη της Αρχαιότητος, φθάνει στο Βυζάντιο, προχωρά στην Εθνική Παλιγγενεσία του 1821 και συνεχίζει έως τη Νεώτερη και Σύγχρονη εποχή. Πως λοιπόν είναι δυνατόν να πολιτογραφείται ως Έλλην και χωρίς σοβαρές προϋποθέσεις οποιοσδήποτε αλλοδαπός και να παραδίδεται η Ελληνική Σημαία σε μη Έλληνες, η οποία δεν σημαίνει τίποτα γι’ αυτούς; Πως είναι δυνατόν να ορίζονται ως Σημαιοφόροι αλλογενείς και αλλόθρησκοι, αφ’ ης στιγμής μάλιστα, η Επέτειος της 25ης Μαρτίου του 1821 είναι συνυφασμένη με την Ελευθερία της Ελλάδος και την αποτίναξη μετά από 4 αιώνες, του οθωμανικού-μουσουλμανικού ζυγού; Συν τοις άλλοις, λόγω του γεγονότος ότι τα Ελληνικά Γράμματα δεν αποτελούν τη μητρική γλώσσα των αλλοδαπών μαθητών, έχοντας διδαχθεί αυτά, ολίγα έτη, κρίνεται αναγκαίο να εξακριβώσει το κράτος, ποια είναι τα κριτήρια της εκπαιδευτικής κοινότητος βάσει των οποίων ένας αλλοδαπός μαθητής επιτυγχάνει καλύτερες σχολικές επιδόσεις έναντι πλείστων όσων Ελλήνων συμμαθητών του.
Ως εκ των ανωτέρω προκύπτει, ότι οι Έλληνες Πατριώτες οι οποίοι αντιτιθέμεθα στην αλόγιστη παράδοση της Υπέρτατης Ιδιότητος του Έλληνος σε κάθε αλλοδαπό, καθώς και του Εθνικού μας Συμβόλου, χαρακτηριζόμαστε από τους διεθνιστές και τους πάσης φύσεως «δικαιωματιστές», κατά τρόπο δυσφημιστικό και συκοφαντικό, ως ρατσιστές, φασίστες, ακροδεξιοί, μισαλλόδοξοι, απάνθρωποι κλπ. Που να αντιληφθούν οι δυστυχείς, ότι διατυπώνουμε διαχρονικά, με αδιάσειστα ιστορικά, εθνικά και πολιτικά επιχειρήματα, την εθνική θέση η οποία στοχεύει αφενός μεν στην αποτροπή της πολύ-πολιτισμικής κοινωνίας, αφετέρου δε, στην διάσωση του Ελληνικού Έθνους από την αδηφαγία της Νέας Τάξεως η οποία επιδιώκει την διάλυση των εθνικών κρατών. Επομένως οι εμφορούμενοι από Αγνό Πατριωτισμό Έλληνες, ουδεμία σχέση έχουν με τον ρατσισμό και την ξενοφοβία, εν αντιθέσει με τους θιασώτες του αντεθνισμού και των ελευθεριακών αντιλήψεων, που πάσχουν από ελληνοφοβία, απεχθανόμενοι την Ελληνορθοδοξία. Εμείς εξάλλου, ως Γνήσιοι Απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων, είμαστε γαλουχημένοι με τις επιταγές του Ξένιου Διός, περί Φιλοξενίας και επιθυμούμε να συνδράμουμε ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι, στις ανάγκες εκείνων των συνανθρώπων μας που πραγματικά χρειάζονται την βοήθειά μας. Πιστεύουμε όμως ότι το καλό και η ευημερία κάθε ανθρώπου ευρίσκονται στην πατρίδα του και στοχεύουμε στην διακοπή του εθνοκτόνου μηχανισμού που αλλοιώνει την Εθνική μας Ομοιογένεια, διαταράσσει την Κοινωνική Συνοχή και μεταβάλλει με ταχύτατους ρυθμούς τα Εθνικά Ταυτοτικά χαρακτηριστικά μας που αντέχουν εδώ και χιλιετίες παρά τις αντιξοότητες τις οποίες βίωσε το Ένδοξο Έθνος μας. Δεν ζητάμε πολλά. Θέλουμε μια Πατρίδα Ελληνική και Ορθόδοξη. Ονειρευόμαστε μία Ελλάδα που θα ανήκει στους Έλληνες και θα πράξουμε το παν, ώστε να γαληνεύσουν οι Ψυχές των Ηρώων μας που βασανίζονται ένεκα της νεοελληνικής παρακμής που απειλεί την Ελλάδα μας με αφανισμό. Ας το καταλάβουν όλοι καλά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου