Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΞΑΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Του Πέτρου Ι. Νικολού
Ασκούμενου Δικηγόρου, Νομική ΕΚΠΑ

Λένε μερικοί ιπτάμενοι στα νέφη της συνταγματικής νομιμότητας, της θεσμικής απάτης και της δικαιοκρατικής ορθοφροσύνης πως το κράτος δεν έχει ιδεολογία και δεν διώκει τους πολίτες του ανάλογα με τα πολιτικά τους φρονήματα. Δυστυχώς για εκείνους τους απονήρευτους συμπολίτες μας και τον εύμορφο φαντασιακό τους κόσμο, το κράτος όχι μόνον έχει ιδεολογία, αλλά γεννά με ρυθμούς κονίκλου στρατιές ιδεολογικών τέκνων. Ο εθνομηδενισμός, αν δεν ήταν κρατική ιδεολογία, δεν θα διαπερνούσε κάθε έκφανση της δημοσίας ζωής και δη τις εκπαιδευτικές στάνες . Οι τελευταίες ως θερμοκήπια αρνησιπατρίας εξοπλίζουν τις νέες γενεές με το απαραίτητο μίσος για το χώμα που πατούν, προκειμένου στο πρόσωπο όλων όσοι τόλμησαν να αποκλίνουν από το κυρίαρχο κρατικό αφήγημα, πως όποιος πιστεύει στο Έθνος είναι απόβρασμα του ‘‘φασισμού’’, να αντικρίζουν τον θανάσιμο εχθρό, τον οποίον πρέπει πάση θυσία να εξοντώσουν. Ο θανάσιμος εχθρός δεν διαθέτει ηλιακό πρόσημο. Γι’ αυτό και τίποτε δεν ίσταται πρόσκομμα, ώστε να εντοπιστεί ακόμα και σε δέκα έξι χρονών παιδιά, όπως εκείνα του 1ου-2ου ΕΠΑΛ Σταυρουπόλεως Θεσσαλονίκης, τα οποία απαρνούμενα γενναία την ιδεολογία του πατερναλιστικού κράτους έστησαν ένα νέο ‘‘ Μεσολόγγι’’, γενόμενοι οι ‘‘ελεύθεροι πολιορκημένοι’’ των ημερών. 

Η Αριστερά ανέκαθεν θεωρούσε τα πανεπιστήμια αμπέλι του παππού της, φέουδο, το οποίο η μεταπολίτευση τής παρεχώρησε ως γονική παροχή από πηγαία οικογενειακή στοργή.  Επειδή, όμως, άρχισε να διαπιστώνει ότι πλέον το κτήμα έπαυσε να αποδίδει καρπούς και οι φοιτητές τής γυρίζουν επιδεικτικά την πλάτη, στράφηκε προς τα σχολεία, αναζητώντας εφεδρείες.  Η σθεναρή και υπερήφανη αντίσταση της μαθητιώσης νεολαίας στη δυτική Θεσσαλονίκη στην ωμή προπαγάνδα της κόκκινης πανούκλας, η οποία επεδόθη σε μία οργανωμένη επιχείρηση προσηλυτισμού νεαρών παιδιών, κατέδειξε  πως οι μαθητές ήδη από εποχής μακεδονικών συλλαλητηρίων έχουν χαράξει μία έντονη και οριστική διαχωριστική γραμμή με τον σοβιετικό ολοκληρωτισμό. Η στάση τόλμης και ανδρείας, την οποία κράτησαν απέναντι στις επιθέσεις, τις ύβρεις, τις προκλήσεις και τις απειλές των ταγμάτων εφόδου των συμμοριτών, ταπείνωσε, ευτέλισε και απεγύμνωσε πατόκορφα το θρασύδειλο με τα πλαστικά μπράτσα αντιφασιστικό μέτωπο των νταήδων και των απλύτων γυναίων. Μία χούφτα θαρραλέων παιδιών, μεγαλωμένων σε λαϊκές συνοικίες, χωρίς πλάτες, λεφτά και ανέσεις, με γονείς βιοπαλαιστές του μεροκάματου, έστησαν στον τοίχο, κάνοντας δωρεάν μαθήματα πραγματικής εργατικής πάλης, σ’ όλα τα άεργα μεσήλικα κοπρόσκυλα της αστικής πλουτοκρατίας, τα οποία ήρθαν με εξασφαλισμένο στην τράπεζα κεφάλαιο να τούς πωλήσουν φθηνό αντικαπιταλισμό. Για πρώτη φορά μετά από καιρό ένα ολόκληρο σχολείο βάφτηκε στα χρώματα της γαλανόλευκης, γενόμενο κάστρο Εθνικά ανυπότακτων, φρούριο ελληνικότητας. 

Το κατεστημένο κάθιδρο από τον κόλαφο ολκής, που έφαγε από τους Εθνικιστές μαθητές της Σταυρουπόλεως, επιστρατεύοντας όλα τα αργυρώνητα κανάλια της διαφθοράς και της διαπλοκής, απεγνωσμένο διαστρεβλώνει και πάλι την πραγματικότητα, διαδίδοντας απίστευτα και χονδροειδή ψεύδη, λάσπη και συκοφαντίες σε βάρος μικρών παιδιών, στοχοποιώντάς τα απροκάλυπτα. Οι συλλήψεις, οι προσαγωγές, ο στιγματισμός και ο διασυρμός ανηλίκων μέσω χυδαίων συσχετισμών και μονταρισμένων πλάνων συνιστούν κατά συρροήν δολοφονίες χαρακτήρων. Όποιος και ό,τι ανθίσταται στο καθεστώς εκτελείται ανεξαιρέτως και με συνοπτικές διαδικασίες, για να αποθαρρυνθούν άπαντες έτεροι αντιφρονούντες να σηκώσουν κεφάλι. Εν αντιθέσει, ουδείς από τους αναρχοκομμουνιστές ταραχοποιούς, οι οποίοι σχεδιάζουν να μετατρέψουν τα σχολεία στα νέα τους άντρα βίας, ανομίας και παραβατικότητας, όχι μόνο δεν εδιώχθη θεσμικώς, αλλά ούτε καν επεπλήχθη, για τα κράνη, τα ρόπαλα, τις μολότοφ και τα στειλιάρια, τα οποία προέταξαν κατά των μαθητών, οι οποίοι είχαν και εξακολουθούν να έχουν κάθε δικαίωμα να υπερασπιστούν το ιερό εκπαιδεύτικό τους περιβάλλον και τους συνομηλίκους τους από εξωσχολικούς κομματικούς βραχίονες. 

Δεν θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί πως στη Σταυρούπολη τις διανυθείσες ημέρες εσημειώθη μία τεράστια νίκη για τις δυνάμεις της Ταυτότητος και της Πίστεως κατ’ εκείνων των τραμπούκων, που θέλησαν να κινήσουν ένα νέον άτυπο ‘‘συμμοριτοπόλεμο’’. Τα σχολεία μας από τους νομίμους ιδιοκτήτες τους, τους ιδίους τους μαθητές, γίνονται και πάλι κυψέλες ελληνικής Εθνικής συνειδήσεως, οχυρά στρατιωτών του Χριστού και της Πατρίδος.  Όστις αγαπά και σέβεται τον έαυτό του έχει καθήκον να σταθεί στο πλευρό όλων εκείνων των νέων κορασίδων και παλληκαριών, τα οποία ύψωσαν ξανά τη Σημαία με τον Σταυρό στα σχολεία της νεωτερικότητος και του εκσυγχρονισμού, στηρίζοντας όχι μόνο θεωρητικά, αλλά πρωτίστως έμπρακτα και δη οικονομικά αυτά τα παιδιά, τα οποία, χωρίς να υπολογίζουν καριέρες, κόστη και θυσίες, σαν κάποιους άλλους μικροαστούς νεανίες των κοινοβουλευτικών φατριών, ενσάρκωσαν και πάλι τον Έλληνα της αρετής και της θυσίας, αυτόν που δεν φοβάται να αγωνιστεί άχρι θανάτου για τη γή των πατέρων του.

 

ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters