Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

ΠΛΗΡΗΣ ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ

Η μεροληπτική επιλογή προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και το gay parade

Του Χαράλαμπου Β. Κατσιβαρδά
Δικηγόρου
 
Είναι πρόδηλο ότι η μεροληπτική επιλογή περί της προασπίσεως των ατομικών δικαιωμάτων, καθώς και η «φετιχοποίηση» αυτών, άγουν αναποδράστως εις την ουσιαστική κατάργηση του πυρήνα αυτών, και ο λόγος περί του προσφυούς «gay parade». Το δικαίωμα σεξουαλικού προσανατολισμού υφίστατο ανέκαθεν, ανεξαρτήτως νομικής κατοχυρώσεως, σήμερον ήδη αναγνωρίζεται αφενός ο γάμος μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών και αφετέρου διώκεται ποινικά τυχόν ρατσιστική εκδήλωση ως ένδειξη καταφρόνησης ή εκδήλωσης μίσους ένεκεν του σεξουαλικού προσανατολισμού καθ’ εκάστου.
Η δημιουργία κανόνων δικαίου διά την ομαλή ρύθμιση της κοινωνικής ζωής, όμως, δεν νομιμοποιεί ουδεμία κοινωνική ομάδα να επιβάλλει τις αντιλήψεις της καθ’ οιονδήποτε τρόπον προς την κοινωνία, ανεξαρτήτως εάν πρόκειται περί μειοψηφίας ή πλειοψηφίας, καθότι τούτο πόρρω απέχει από την ελευθερία και τη δημοκρατία, τουναντίον δε κατατείνει προς τη βαρβαρότητα και τον ολοκληρωτισμό. Η διεκδίκηση των ατομικών δικαιωμάτων και οι κοινωνικοί αγώνες, ανεξαρτήτως αν συμφωνούμε άπαντες με αυτούς, συντελούνται με επιχειρηματολογία, αξιοπρέπεια, ορθολογισμό, και όχι με συλλογικές εκδηλώσεις αυτοδιασυρμού, οι οποίες προσβάλλουν βαναύσως το αίσθημα της δημοσίας αιδούς, καταλύοντας κατ’ ουσίαν κάθε ψήγμα ηθικής τάξεως, καταστρατηγώντας και ισοπεδώνοντας κάθε έκφανση πολιτισμού. Η μονομερής προβολή της σεξουαλικής ταυτότητας, καθώς και των συναφών προς αυτήν ποικιλότροπων εκφάνσεων δημοσίως, δημιουργεί την αλγεινή πεποίθηση ότι η ομοφυλοφιλία καθίσταται πλήρως αποπνευματικοποιημένη, ταυτίζεται αποκλειστικά με τη σαρκική συνάφεια, άνευ φραγμών και αρχών, και τη διάθεση κοινωνικής προσαρμογής, πράγμα το οποίο θα έπρεπε να προξενήσει την μήνιν και την παρέμβαση των ίδιων των ομοφυλοφιλικών σωματείων, διότι πέμπονται εξ ιδίων διαφορετικά μηνύματα ευτέλειας εις την κοινωνία.
Η στανική επιβολή των «ατομικών» δικαιωμάτων της μιας κοινωνικής ομάδας προς την άλλη, άνευ μέτρου και διάθεσης πειθαρχίας και συμμετρικής εναρμόνισης με το σύνολο της κοινωνίας, ουδόλως οδηγεί σε μια πλουραλιστική αλληλοπεριχωρούμενη δημοκρατική κοινωνία, αλλά σε συγκρουσιακή και εύθραυστη (κοινωνία), η οποία βαίνει επί κινούμενης άμμου, δημιουργώντας μια αέναη διελκυστίνδα αντιπαράθεσης, όπου η μια κοινωνική ομάδα αγωνιά να επιβληθεί εις την άλλη διά νόμου (λ.χ., ρατσισμός, μισαλλοδοξία), ποινικοποιώντας τοιουτοτρόπως άκριτα οιαδήποτε μορφή αντίδρασης, φαλκιδεύοντας και περιορίζοντας συνάμα το αντίστοιχο ισόκυρο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης κατά το άρθρο 14 του Συντάγματος, διολισθαίνοντας λίαν επικινδύνως προς μια μορφή ιδιότυπης δικτατορίας. 
Εν κατακλείδι, η ποιότητα της δημοκρατίας και το μέτρο της εξέλιξής της δεν είναι η ανεκδιήγητη τέλεση της απομίμησης της σεξουαλικής πράξεως δημοσίως, αλλά ούτε και η ιταμή διαδήλωση αμιγώς των πάσης φύσεως σεξουαλικών προτιμήσεων εις επήκοον απάντων, αλλά η διασφάλιση μιας ποιότητας ζωής και η ομαλή ένταξη εις το κοινωνικό σύνολο, καθώς και ο σεβασμός εις την ιδιωτική ζωή, με όποια ιδιαιτερότητα - και ουχί μόνον σεξουαλική. Γιατί, άραγε, δεν υφίσταται τέτοια «εορτή» διά τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, όπου η ίδια η Πολιτεία, διά της θεσμικής αβελτηρίας της, ολιγωρεί;


ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters