Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ Χ. ΛΑΖΑΡΗ : Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΧΕΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ

«Εκδόσεις Πελασγός» Ιωάννη Χρ. Γιαννάκενα
Βιβλιοπωλείο «Η Αλληλεγγύη των Φίλων»
Χαρ. Τρικούπη 14, ΑΘΗΝΑ 106 79 και τηλ.: 2106440021, 2103628976, τοτ. 2103638435
www.hellasbooks.gr   καί    acroceramo@hellasbooks.gr
 
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΧΕΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ Παρουσίαση • Το βιβλίο αυτό που συγκροτείται από 24 βασικά κεφάλαια, πραγματεύεται και τεκμηριώνει, από καταβολής κόσμου μέχρι των ημερών μας: - Επιλεγμένες ανακαλύψεις των Ελλήνων που σχετίζονται με τον εξελληνισμό του ουρανού, την θάλασσα, το πλοίο και τον εξαρτισμό του, την ναυτική τέχνη και τεχνική, την ναυτοσύνη και την παγκόσμια διασπορά των Ελλήνων - Επιλεγμένες εφευρέσεις - Επιλεγμένες επινοήσεις - Επιλεγμένες πρωτοτυπίες - Επιλεγμένες πρωτιές - Επιλεγμένες δόξες του Πολεμικού Ναυτικού - Επιλεγμένα επιτεύγματα των Ελλήνων ερασιτεχνών ναυτικών - Επιλεγμένες παγκόσμιες και ολυμπιακές νίκες των Ελλήνων ναυταθλητών - Την διαχρονική εκπολιτιστική προσφορά των Ελλήνων ναυτικών και αποίκων από την Άπω αρχαιότητα μέχρι και σήμερα - Τα επιτεύγματα των συγχρόνων Ελλήνων εφοπλιστών και ναυτικών και την αντιμετώπισίν τους. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) Περιεχόμενα • ΠΡΟΛΟΓΟΣ κ. Αριστ. Παπανδρέου, Ναυάρχου ε. α. ΠΡΟΛΟΓΟΣ κ. Παναγιώτη Δρακάτου, ομοτίμου Καθηγητού Πανεπιστημίου Πατρών ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠ' ΑΡΧΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΝΟΜΑΤΟΘΕΣΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΛΛΕΣ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΠΩ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΟΣ, ΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Η ΙΣΤΟΡΙΚΩΣ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ Η ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ - ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΘΑΛΑΣΣΑΝ ΠΕΡΙ ΦΟΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΟΙΝΙΚΩΝ ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΟΣ ΟΙ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ - ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΩΝ - ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΟΛΟΜΒΟΣ - ΔΩΡΟΘΕΟΣ ή ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΠΕΤΡΟΣ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΚΑΣ -ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΕΞΑΠΛΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΑΡΕΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΘΡΙΑΜΒΟΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΛΩΣΙΝ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΑΛΩΣΕΩΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΛΕΓΓΕΝΕΣΙΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙΜΩΡΟΙ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΑΙ ΚΟΥΡΣΑΡΟΙ Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟΝ 1821 - 1829 Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ Α' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΠΟΛΕΜΟΝ & ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΝ Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Η ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΞΥΛΟΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΙΣΤΙΟΦΟΡΩΝ ΟΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ 20ό ΑΙΩΝΑ ΝΑΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΜΟΥΣΕΙΑ - ΕΝΥΔΡΕΙΑ - ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΑΡΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ & ΠΕΡΙΦΗΜΟΙ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΑΙ ΜΑΣ ΟΙ ΑΓΝΟΗΜΕΝΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΓΛΩΣΣΑΡΙΟΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014 
Αριθμός σελίδων: 472 
Διαστάσεις: 24x17 
Πρόλογος: ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ   

ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΛΑΣΓΟΣ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ http://ekdoseispelasgos.blogspot.gr/2015/04/blog-post_18.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.