"τον τε μηδέν τώνδε μετέχοντα ουκ απράγμονα, αλλ' αχρείων νομίζομεν" - ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ .........(ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ Β'40 .ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ)...................... «παρά δύναμιν τολμηταί και παρά γνώμην κινδυνευταί και εν τοις δεινοίς ευέλπιδες» (Θουκυδίδου, Ιστορίαι, Α’ 70)
Ετικέτες
- ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
- ΑΙΓΑΙΟ
- ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
- ΑΟΖ
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
- ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ
- ΒΙΒΛΙΑ
- ΒΙΝΤΕΟ
- ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ
- ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ
- ΒΥΖΑΝΤΙΟ
- ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
- ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
- ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
- ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821
- ΕΠΟΣ ΤΟΥ 40
- ΘΡΑΚΗ
- ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
- ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ
- ΚΟΙΝΟΤΙΣΜΟΣ
- ΚΥΠΡΟΣ
- ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
- ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
- ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
- ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
- ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ
- ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
- ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010
Η προπαγάνδα των ανθελλήνων συνεχίζεται με "επιστημονικά" συνέδρια
Δεν το βάζουν κάτω με τα "επιστημονικά" τους συνέδρια! Έχουν ξεφυτρώσει σε όλα τα Πανεπιστήμια "Κέντρα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης" κάτι που ούτε οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχουν που είναι ένα πολυπολιτισμικό κράτος. Ποιός θα σκεφθεί να διδάξει κάτι άλλο στις Ηνωμένες Πολιτείες εκτός της Αμερικάνικης Ιστορίας και της Αγγλικής Γλώσσας; Όλοι βέβαια μπορούν να πληρώσουν και να πάνε σε ιδιωτικά σχολεία και να μάθουν την πατρική τους γλώσσα και την ιστορία όπως κάνουν οι Έλληνες.
Στην Ελλάδα παρά την οικονομική κρίση το Υπουργείο Παιδείας δίνει 500 εκατομμύρια ευρώ για διδασκαλία της μητρικής γλώσσας αλλοδαπών μαθητών σε σχολεία. Αυτά είναι τα "Νέα Σχολεία" που εξήγγειλε η κυβέρνηση.
Βοηθούς σε όλα αυτά έχουν τα διάφορα ανθελληνικά κέντα στα Ανώτατα ιδρύματα. Συνέδρια όπως και αυτό του Πανεπιστήμιου Πατρών με θέμα “Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Μετανάστευση - Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας” που διοργανώνεται στις 7 με 9 Μαΐου στην Θράκη παρακαλώ, και συγκεκριμένα στην Αλεξανδρούπολη!
Διαβάστε τους στόχους να δείτε πόσο ανθέλληνες είναι:
1.να διερευνήσει και να διατυπώσει διαπολιτισμικές πολιτικές που μπορούν να επιδράσουν θετικά στους δημοκρατικούς θεσμούς
2.να διερευνήσει και να παρουσιάσει δυνατότητες για την ανάπτυξη διαπολιτισμικών ικανοτήτων εκ μέρους των εκπαιδευτικών και εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων και ιδεών από την πλευρά τους στην εκπαίδευση
3.να εξετάσει το ρόλο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην αγωγή του πολίτη
4.να διερευνήσει το ρόλο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην επίτευξη της κοινωνικής ενότητας μέσω της πολιτισμικής ετερότητας
5.να προτείνει καινοτόμα προγράμματα για τη διδασκαλία των μητρικών γλωσσών των αλλοδαπών που διαβιούν στην Ελλάδα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
6.να διερευνήσει τις μεταναστευτικές πολιτικές της Ελλάδας και της Ευρώπης για κάθε είδους μετανάστευση
7.να διερευνήσει το επίπεδο και τις πρακτικές για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης στην Ελλάδα
8.να διαπιστώσει το ρόλο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην εφαρμογή εκπαιδευτικών πολιτικών
9.να διερευνήσει το επίπεδο και τις πρακτικές για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης στο εξωτερικό.
Προσέξτε τον στόχο υπ αριθμό 7... "διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης ή ξένης στην Ελλάδα"! Δεν μας είπαν ποια θα είναι η πρώτη γλώσσα;
Δείτε και τις θεματικές ενότητες:
•Η συμμετοχή των αλλοδαπών στις δημοκρατικές διαδικασίες της ελληνικής πολιτείας.
•Κινητοποιήσεις των μαθητών: «μόδα» ή έλλειμμα δημοκρατίας;
•Μετανάστες μαθητές και διοίκηση σχολικών μονάδων
•Διαχείριση συγκρούσεων στην εκπαίδευση (εκπαιδευτικών – γονέων, μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών – μαθητών κ.λπ.)
•Δημοκρατία και δημοκρατική συμπεριφορά ως μέσο καταπολέμησης των συγκρούσεων
•Η αίσθηση της ισοτιμίας και η ενσυναίσθηση στη διαφορετικότητα
•Προβλήματα και προοπτικές για τη διδασκαλία της ελληνικής σε αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές στην Ελλάδα
•Εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στους αλλοδαπούς στην Ελλάδα Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στους αλλοδαπούς στην Ελλάδα
•Διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στους αλλοδαπούς στην Ελλάδα
Δηλαδή από τώρα ψάχνουν να βρούν λύσεις σε συγκρούσεις που θα δημιουργηθούν μεταξύ μαθητών - καθηγητών - γονέων με αλλοδαπούς και πως να προετοιμάσουν κατάλληλα την προπαγάνδα τους για τους κακούς Έλληνες "ρατσιστές" που τα βάζουν με τους καλούς λαθρομετανάστες....
Οργανωτής του συνεδρίου Κέντρο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών, "καθηγητής" Παντελής Γεωργογιάννης, email: georgog@upatras.gr . Στείλτε του την εκτίμησή σας για την εξαιρετική ανθελληνική προπαγάνδα.
Ο εχθρός είναι εσωτερικός και οι Έλληνες κοιμούνται..
Τhermopilai.org
ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ
Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>συνειδηση>καταγωγη>φυλη>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.φυλετικη>
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ
Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.
ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ
''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''
''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''
ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ
ἐπισταμένους πρὸς εἰδότας ὅτι δίκαια μὲν ἐν τῷ
ἀνθρωπείῳ λόγῳ ἀπὸ τῆς ἴσης ἀνάγκης κρίνεται, δυνατὰ δὲ
οἱ προύχοντες πράσσουσι καὶ οἱ ἀσθενεῖς ξυγχωροῦσιν. –
κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"
ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89
Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ
“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.
Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ
Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.
Μ. Κούντερα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου