Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

ΤΟ ΨΑΘΥΡΟ ΑΚΡΟΘΙΝΙΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΥΦΕΡΝΗ WOKE ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ


Του Χαράλαμπου Β. Κατσιβαρδά
Δικηγόρου Παρ’ Αρείω Πάγω

Είναι πρόδηλον, ότι αναφύεται μία εντεινόμενη προβληματική αναφορικώς με τον δρομολογούμενο εκ μέρους της κυβερνήσεως γάμο των ομοφυλοφίλων,  ο οποίος εισάγει αυτοδικαίως την «κερκόπορτα», δια την τεκνοθεσία, γεγονός το οποίο δημιουργεί το ενδόσιμο και την θρυαλλίδα δια πυροδότηση σωρείας αντικρουομένων συζητήσεων, εν τω κοινοβουλίω και αλλαχού,  μεταξύ των πολλαπλών και ετερόκλητων αντιπαραθέσεων και επάγομαι, ως προς τούτο, ακολούθως :

Ο σεβασμός εις τα ανθρώπινα εν γένει ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα, ως τοιαύτα κατοχυρούνται ρητώς εις την Συνταγματική έννομη τάξη και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, καθίστανται πανθομολογούμενα και λογίζονται αδιαμφισβήτητα και μακράν παραδεδεγμένα, με κορυφαία, έκφναση αυτών το δικαίωμα εις την ιδιωτική ζωή, μέρος της οποίας καθίσταται ανυπερθέτως ο σεξουαλικό προσανατολισμός ή την ταυτότητα φύλου, με νομικές και κοινωνιολογικές προεκτάσεις (….).

Πέραν όμως της σαφούς αυτής οριοθετήσεως δια την αναγνώριση και την άνευ διακρίσεων, μεταχείριση των συγκεκριμένων υποκειμένων δικαίου και ισότιμη ένταξη εις το κοινωνικό γίγνεσθαι επί σκοπώ, εξαλείψεως της ρατσιστικής βίας, επί των ημερών μας, βιώνουμε μία πρωτόγνωρη κατακλυσμιαία, επιβολή ενός ιδιώνυμου κύματος αρτιφανούς ολοκληρωτισμού και δια πυρός και σιδήρου δόγματος, εις βάρος την μέχρι τούδε υφιστάμενης πραγματικότητας, η οποία βαπτίζεται αυθαιρέτως, άνευ οιουδήποτε επιστημονικού ερείσματος, ως καινοφανής προοδευτική, άνευ ουδενός βιοτικού προηγούμενου και  απτού επιστημονικού διαπιστευτηρίου, αλλά, απλώς επιβάλλεται από μία οιονεί «ασύμμετρη απειλή» εξουσίας, από ένα δεσπόζον διευθυντήριο ως την αυθεντική εκδοχή της αδιαμφισβήτητης πολιτικής ορθότητας.

Το ρητορικό ερώτημα το οποίο αυτοδικαίως φύεται εν προκειμένω, καθίσταται το εξής : ποιος άραγε, θέτει αυτούς τους κανόνες, οι, κατά το προσφυώς λεγόμενον, θεμελιωτές και οι αρχιτέκτονες της πολύφερνης μείζονος επανεκκινήσεως;

Πώς οι κανόνες αυτοί, εν πάση περιπτώση, προέκυψαν αιτιωδώς, από διεπιστημονικές έρευνες ή μελέτες;

Επί ποιο σκοπώ επιτέλους επιβάλλονται εισάγοντας ανεδαφικούς και ανεπέρειστους επιστημονικούς όρους;

Ως εκ τούτου , ομιλούμε δια την προελαύνουσα νέα τάξη πραγμάτων η οποία θέτει εις καθολική αμφισβήτηση, εις την παρούσα χρονική συγκυρία, την κατά φύσιν, παραδοσιακά διαχρονική ροή της ζωής, συμφώνως προς την Εκκλησιαστική και Ιστορική αλλά και την  Ελληνική νομική παράδοση.

Η «φύρδην μίγδην», εκ του μη όντως κατασκευασμένη θεωρία,  υπό των «πεφωτισμένων κηνσόρων» ,παγκοσμίως, προεξαρχόντως, εξ Αμερικής, ύστερον εις τα Ευρώπας, και σήμερον, εν τη πατρίδι, μας, συνομολογεί, την βίαιη εισβολή της ισοπεδωτικής παγκοσμιοποιήσεως και την απόπειρα καταλύσεως και εκριζώσες οιασδήποτε, πολιτισμική ταυτότητα και κοινωνικής παραδόσεως, παντάπασι άκριτα και αυθαίρετα, δίκην ενός ανεπέρειστου και εύθρυπτου ψευδεπίγραφου προοδευτισμού.

Η νοηματοδότηση, της νέας πραγματικότητας, όπου κυριαρχεί η ασυδοσία και η ελευθεριότητα, βάλλει λυσσωδώς, κατά της  βιολογικής οριοθετήσεως, των φύλων, επιχειρώντας κυκλωτερώς την αποδόμηση οιουδήποτε αξιακού μεγέθους, σχετίζεται με την διαιώνια κατά φύσιν πραγματικότητα, ως αναληθές και αναχρονιστικό.

Εν άλλοις λόγοις, η νέα αυτή πραγματικότητα, αμφισβητεί εκ βάθρων την παραδοσιακή νοοτροπία, εισέτι και την ύπαρξη των δύο φύλων, υπό το καλειδοσκόπιο και το πρίσμα του δήθεν «στερεότυπου», επιχειρώντας τοιουτοτρόπως, να τα συκοφαντήσει, άνευ επιστρατεύσεως της παραμικράς ουσιαστικής και επιστημονικώς βάσιμης επιχειρηματολογίας, απλώς δια της ποινικοποιήσεως της διαφορετικής απόψεως με αποτέλεσμα να καθιδρύεται ακολούθως, μία δρακόντεια νομοθεσία προς άσκηση λογοκρισίας προς τον διαφορετική εν τέλει διατύπωση γνώμης  και  την συνακόλουθη δίωξη των αντιφρονούντων δια της προσάψεως του στίγματος του εγκληματία σκέψεως.

Βαίνωμεν δηλαδή προς τον νεοπαγή ολοκληρωτισμό ασκήσεως ιδεολογικής τρομοκρατίας, αστυνομεύσεως της σκέψεως  και εξουδετερώσεως του αντιφρονούντος, επιβάλλεται μία νεότευκτη μορφή πιστοποιήσεως φρονημάτων, εκ των ωσεί  «σταυροφόρων» της ελευθερίας, με αποτέλεσμα να ζώμεν, μία πρωτόγνωρη ιδιότυπη δικτατορία, αυτής ταύτης, της επιβληθείσης πολιτικής ορθότητας.

Επιστέγασμα δε, της υφιστάμενης αυτής ανελευθερίας, καίτοι βαπτίζεται ως ελευθερία και προοδευτισμός, είναι, εκ των ών ούκ άνευ,  ο στραγγαλισμός των αντιφρονούντων δια απηνών ποινικών διώξεων και ανηλεών στιγματισμών καθώς και η ακατάληπτη πολιτικοποίηση των αρνητών της πολιτικής ορθότητας, ως ακροδεξιών, συντηρητικών, ήτοι : νεολογισμούς όλης της πολύφερνης τοιαύτης, κατά το μάλλον ή ήττον, «woke»  κουλτούρας.

Η εν λόγω βεβαίως «ατζέντα», ερείδεται εις την επελαύνουσα παγκοσμιοποίηση και δη εις τον ισοπεδωτικό ολετήρα της απο-εθνικοποιήσεως, της αποδομήσεως των παραδοσιακών ταυτοτήτων, την απο-θρησκειοποίησης, με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση εις τις νέες γενιές, ωθώντας πολλά παιδιά εις τις επώδυνες, εγχειρήσεις αλλαγή φύλου, τις περίφημες «φυλο-μεταβάσεις».

Η μονολιθικότητα του κατά του αόρατου αυτού συστήματος, κατατείνει εις τον επηρεασμό ιδίως της νέας ηλικίας, δια της αποδομήσεως των φύλων και την αποθέωση της πολλαπλής ταυτότητας φύλου και της ενθάρρυνσης της ομοφυλοφιλίας, ως αποκεκομμένη αυταξία, της βιολογικής οριοθετήσεως των δύο εκ Θέου φύλων.

Με βάσει τα ως άνω, τα οποία δέον όπως αναλυθούν, πολυπρισματικώς και ολιστικώς, υπό την θεολογική, κοινωνιολογική και νομική άποψη, άγουν αφεύκτως προς την μαζικοποίηση της κοινωνίας και την αναγόρευση ως θρησκεία, ενός ανερμάτιστου «δικαιωματισμού», ένα εκρεικτικό μείγμα διανοητικά ευνουχισμένων ανθρώπων, άνευ αρχής και τέλους, ευεπίφορους προς την ποδηγέτηση, από οιοδήποτε αμοραλιστικό διευθυντήριο.

Έτι περαιτέρω, εν  προκειμένω, εισάγεται προς ψήφιση ο γάμος των ομοφυλοφίλων ο οποίος, συνιστά ανυπερθέτως, τον προθάλαμο και την κερκόπορτα της εν Ελλάδι τεκνοθεσίας, δια της τροποποιήσεως του Νόμου, περί της παρενθέτου κυοφορίας, καθότι, ο εν λόγω γάμος, καίτοι εκ του περισσού, καθότι κατοχυρούνται ρητώς τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων δια του Ν. 4356/2015, ούτως ειπείν του συμφώνου συμβιώσεως, επιχειρείται, η νομιμοποίηση της υιοθεσίας των τέκνων  δια παρενθέτου μητέρας, πράγμα το οποίο απαγορεύει ρητώς η υφιστάμενη δικαιοταξία.

Ο γάμος των ομοφυλοφίλων, καταστρατηγεί βασικά θεμέλια της Συνταγματικής μας παράδοσης καθότι, υποσκάπτονται ευθέως τα θεμέλια της ελληνικής οικογένειας και βλάπτεται άγαν βαναύσως το υπέρτερο συμφέρον του ανηλίκου τέκνου, να του διασφαλιστεί το δικαίωμα να ανατραφεί σύμμετρα και ψυχο-συναισθηματικά ισόρροπα με τον πατέρα του και την μητέρα του, δηλαδή εις ένα κατά φύσιν περιβάλλον καθότι η βιολογική οριοθέτηση δεν εξαντλείται μόνον, εις τον σεξουαλικό προσανατολισμό αλλά και εις την στέρεη υποδομή και υπόβαθρο την οποία νομοτελειακώς φέρουν, η από κοινού και εξίσου καταλυτική και σπουδαία επίδραση, αμφοτέρων των, διαφορετικού φύλου, γονέων ως προς την προσήκουσα άσκηση της γονικής μέριμνας.

Άρα λοιπόν, η κατάλυση της πυρηνικής οικογένειας και ο εξοστρακισμός των, τω όντι,  παιδαγωγικώς ορθού ρόλο αμφότερων των δύο γονέων,  συνεπάγεται αυτοδικαίως και την ευθεία υποτίμηση του κατά φύση πολυσχιδούς και δαψιλούς ρόλου της γυναίκας, ιδίως ως μητέρα, πολίτης γυναίκα, η οποία ουδαμώς ανέχεται ο στέρεος δημοκρατικός νομικός πολιτισμός να μετασχηματισθεί εις μία βιομηχανία-εργοστάσιο εκκόλαψης βρεφών, ή κατά παραγγελία, κυήσεως τέκνων με προκαθορισμένο φύλο.

Η ιταμή τοιαύτη παρέμβαση προς το φύλο των τέκνων και η εμπορευματικοποίηση της γυναίκας αμιγώς σε μηχανή αναπαραγωγής κατά παραγγελίας των ομόφυλων ζευγαριών προσκρούει εις τα κρατούντα χρηστά ήθη αλλά και την κατά φύση ιδιοσυστασία του βιολογικού γίγνεσθαι δημιουργώντας ακανθώδη και καίρια προβλήματα βιοηθικής.

Ως εκ τούτου, τασσόμεθα υπέρ των δικαιωμάτων του ανθρώπου, ουχί όμως ως προς τον γάμο και την τεκνοθεσία, διότι τα αγαθά τα οποία διακυβεύοντα, η οικογένεια, το συμφέρον του τέκνου και η γυναικεία αυταξία καθίστανται υπέρτερα αγαθά σε κοινωνικό μέγεθος και οντολογική σπουδαιότητα, παρά την επιβολή του σεξουαλικού προσανατολισμού, δια του αόριστου δικαιωματισμού και την επέκταση τούτου προς την ίδρυση οικογένειας και την κτήσης απογόνων, κατά των ως άνω παρά φύσιν τρόπο.

Ας προσευχηθούμε, άπαντες ούτως ώστε  η Έφορος του Αγίου Όρους και η προστάτιδα του ευσεβούς ημών έθνους, Υπεραγία Θεοτόκος, όπως μεσιτεύσει προς τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστόν, όπως προασπίσει τα θέσμια, την οικογένεια, την παιδική ανηλικότητα, καθώς και το μεγαλείο, της γυναίκας ως κατά θεό πλάσματα, κατ’ εικόνα, του και καθ’ ημέρα δυνητικώς καθ’ ομοίωσιν.

 

REPORTAZ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters