Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΣΤΟΝ ΚΑΤ΄ ΕΝΕΡΓΕΙΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ

Του Πέτρου Ι.Νικολού,   Δικηγόρου Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ

Τί χρείαν ετέρων μαρτύρων έχομεν, για να δεχθούμε πως η Ορθοδοξία ως το ζωτικότερο συστατικό της συλλογικής μας ταυτότητος αναγόμενο σε μεταφυσικό προσανατολισμό συσσώμου του πολυπάθου Έθνους μας, το οποίο κατ’ αναλογίαν του εκάστοτε ανθρωπίνου προσώπου ρέπει πρός την ομοίωση τω Αναστάντι και Σωτήρι Χριστώ, πλασμένο ον κατ’ εικόνα του Τριαδικού Θεού, γίνεται αποδέκτης της λυσσωδεστέρας επιθέσεως της Νέας Εποχής, η οποία επελαύνει με ρυθμούς ιλιγγιώδεις ; Αρχής γενομένης από την εκκοσμίκευση στον χώρο της Εκκλησίας, η οποία αλλοτρίωσε τα ήθη και την υπερχιλιετή παράδοσή της, απέκοψε το ποίμνιο από κάθε κοπιώδη πνευματική προσπάθεια και έφερε την εμπέδωση του ρεύματος του Οικουμενισμού μέχρι τη συστηματική εγκατάσταση μουσουλμάνων λαθρομεταναστών δια του ισλαμικού εποικισμού και της αντικαταστάσεως πληθυσμού, ο ορθόδοξος κόσμος στην πατρώα μας γή βάλλεται πανταχόθεν απειλούμενος καταλυτικώς. Η όλο και αυξανομένη απίσχναση των πνευματικών δεσμών του λαού μας με την ζώσα Πίστη των πατεράδων μας, όπως μάς κληροδοτήθηκε από εκείνους μέσα στο βάθος των αιώνων, ισοπεδώνει σταδιακώς ό,τι υγιές, ισόρροπο και ενάρετο διατηρεί η αλλοτριωμένη φύση μας.

Οι προδιατυπώσεις λίγο πολύ είναι γνωστές σ’ όλους όσοι με οφθαλμό αντικειμενικότητος και ενδιαφέρον ειλικρινείας συντηρούν μέσα τους κάποια πύρινα ψήγματα αποτάνσεως στο θείο και δεν τούς έχει καταπιεί εισέτι ο βόθρος της παγκοσμιοποιήσεως, ο οποίος ούτως ή άλλως αναθεματίζει αδαώς τον χριστιανισμό ως αντεπιστημονικό αναχρονισμό. Εκείνο, όμως, που χαλεπώς δύναται να διαπιστώσει κανείς, αν δεν ασχοληθεί, είναι τις εσωτερικές αδυναμίες ενός κόσμου, ο οποίος καίτοι χριστεπώνυμο πλήρωμα καλλιεργεί μέσα του ωσάν υπεροχική αρετή την αδράνεια, την φυγοπονία και την υποταγή στη βούληση των αθεϊστών και πολεμίων του Χριστού. Αυτή η πλειοψηφούσα κατηγορία έχει μάθει με υποδειγματική αφοσίωση να κοιτά αποκλειστικά και μόνο τη δουλειά της. Ζεί, για να σπουδάσει στην ώρα της, να πιάσει γρήγορα μία βολική εργασία πενίας, να ανοίξει και κανά σπιτικό, αν λάχει, και να τελευτήσει στην αφάνεια, χωρίς να έχει ενοχλήσει, χωρίς να έχει εκφράσει ποτέ γνώμη, χωρίς να έχει υπάρξει ποτέ ως ενεργό μέλος της κοινωνίας. Πρόκειται για τον δημοφιλή ανθρωπότυπο που σιωπά μπροστά στην κοινωνική αδικία από φόβο μη βρεί τον μπελά του, λείχει από διαστροφή μικροαστικής ιδιοτελείας τους γαλάζιους δημαγωγούς, τους οποίους υπολαμβάνει αφελώς για ανθρώπους πιστούς, αποφεύγει τη σύγκρουση από υποβόσκουσα εφεκτικότητα και σκύβει το κεφάλι αδιαμαρτύρητα όταν εντέλλεται από την εξουσία, χωρίς ίχνος σθένους για οποιαδήποτε αντίδραση. Για να αποποιηθεί των ευθυνών του, αρέσκεται στο ενδοτικό σύνθημα ‘‘τίποτε δεν αλλάζει’’, ενώ η πολιτική πράξη είναι γι’ αυτόν μία έννοια ξένη, υπόθεση που ανήκει δικαιωματικά στη μπουρζουαζία κι όχι σ’ εμάς τους ταπεινούς κι ασήμους κι ως εκ τούτου μοναδικός προορισμός ημών των αναξίων είναι η επιτυχημένη ιδιώτευση, η αποχή από τα κοινά και η κατάλειψη των ηνίων της χώρας σ’ αυτούς που την νέμονται ήδη εδώ και δεκαετίες.

Αποίμαντος, ακατήχητος και πιθανώς αλειτούργητος ο κόσμος αυτός -παρότι δηλώνει χριστιανικός- ανθίσταται σ’ οποιαδήποτε Ομολογία Πίστεως και θεωρεί τον ακτιβισμό ιδιοκτησία της Αριστεράς. Ο Χριστιανός, όμως, δεν είναι κάποιος έξω από τις εξελίξεις της δημοσίας σφαίρας, αλλά      π ο λ ί τ η ς με χρέος προς το σύνολο και κοινωνική αποστολή, η οποία έγκειται όχι στην έγκριση κάθε προδοσίας των κυβερνώντων κάθε τέσσερα χρόνια, αλλά στην αποφασιστική άσκηση πιέσεως για ανατροπή καθεστηκότων συμφερόντων, στην δυναμική διεκδίκηση καταπατηθέντων δικαιωμάτων και στην ανάληψη γενναίων πρωτοβουλιών για βελτίωση της ζωής της ολότητος. Η διοικούσα Εκκλησία ή άλλως η θεσμική ηγεσία του κλήρου, η οποία ως άλλωστε ΝΠΔΔ υπήρξε, αν όχι πάντα, αλλά ως επί το πλείστον βραχίων του Κράτους, γαλούχησε στρατευμένα τον λαό της με το να σέβεται την εξουσία ακόμα κι αν αυτή, όπως ήδη γίνεται κατά κόρον, επιτίθεται στην Ορθοδοξία, διδάσκοντας σιγή, οσφυοκαμψία και συνενοχή. Από τα λάβαρα της Επαναστάσεως, τα οποία ύψωσε το μπαρουτοκαπνισμένο ράσο του ‘21 για την απελευθέρωση του υπό δυναστεία Ελληνισμού, φτάσαμε να εκφωνούνται εγκύκλιοι υποταγής στο εμβόλιο των στοών, να μνημονεύονται αλλόθρησκοι ιεράρχες στις ημέτερες ακολουθίες και να μην απαντάμε υπό το πρόσχημα μιάς γλοιώδους ταπεινοφροσύνης στις θανατηφόρες προκλήσεις του Ισλάμ και τον αντίχριστο ολοκληρωτισμό των εκσυγχρονιστών. Από Ρωμιοί στο φρόνημα, τη στάση βίου και το ιστορικό κοσμοείδωλο καταντήσαμε πάλι ραγιάδες, υπόδουλοι που δέχονται παθητικώς επιβεβλημένες από το κατεστημένο αλλαγές, χωρίς να διαδηλώνουμε, χωρίς να εξεγειρόμαστε και χωρίς να υπερασπιζόμαστε Αυτόν στον οποίον ομνύουμε και λέμε ότι πιστεύουμε, τον Ιησού Χριστό.

Σπιθαμιαίοι, λιλιπούτειοι και ουτιδανοί εκπαιδευτήκαμε ασμένως να ρυθμίζουν άλλοι τις ζωές ημών ερήμην ημών με μόνη μας έγνοια τον μηνιαίο μισθό και τον μίζερο καταναλωτισμό. Η ανασύσταση των κοινοτήτων, της πολιτικής μορφής επιβιώσεως της χριστιανοσύνης κατά τον καιρό της τουρκιάς, εγείρεται ξανά σήμερα σε στοίχημα εκείνων των ελληνορθοδόξων συλλόγων, οι οποίοι διαμορφώνουν τα μέλη τους σε πραγματικά συμμετοχικούς πολίτες με συνείδηση, άποψη και όραμα, μεταφέροντάς τους από το πρωτόγονο στάδιο του κατά συνήθειαν Χριστιανού στο προηγμένο του κατ’ ενεργείαν Χριστιανού, εκείνου που είναι έτοιμος για δράση, θυσίες και κόστη, για να προασπιστεί την λαβωμένη Πίστη μας.


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters