Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2015

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ : Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ



Γράφει ο Νίκος Παπαγεωργίου
 
Πολλοί πιστεύουν ότι το πλέον ιδανικό πολίτευμα διακυβερνήσεως ενός λαού, μιας χώρας, είναι η Δημοκρατία, ιδιαίτερα οι κοινοβουλευτικοί πολιτικοί πιστεύουν ότι, μόνο με Δημοκρατία μπορεί να κυβερνηθεί μία χώρα. Ο Ουίνστων Τσώρτσιλ, ο οποίος είχε σχέσεις αγάπης με τα οινοπνευματώδη (χαρακτηριστική η δήλωση του «έχω πάρει από το αλκοόλ περισσότερα απ’ ότι το αλκοόλ έχει πάρει από εμένα») είχε πει: « Η Δημοκρατία είναι το χειρότερο πολίτευμα με εξαίρεση όλα τα άλλα» και προφανώς θα ήταν σε κατάσταση ευθυμίας. Όλα τα πολιτεύματα, ή οι ιδεολογίες είναι καλά όταν ωφελούν τους λαούς και κακά όταν τους βλάπτουν. Επομένως μία Δικτατορία η μία Ολοκληρωτική ιδεολογία ή η Δημοκρατία, εάν ωφελούν τους λαούς είναι καλά, σε αντίθετη περίπτωση αν βλάπτουν τους λαούς τότε είναι κακά.

Το θέμα μας τώρα είναι εάν η Μεταπολιτευτική Δημοκρατία η οποία καθιερώθηκε στην πατρίδα μας μετά την πτώση του στρατιωτικού καθεστώτος, ωφέλησε ή έβλαψε το λαό και τη χώρα. Εάν λοιπόν την κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, θα διαπιστώσουμε ότι, όχι μόνο έβλαψε το λαό αλλά κατέστρεψε τα πάντα. Φυσικά σε αυτό συνέβαλαν και οι κοινοβουλευτικοί πολιτικοί μας με την κακοδιαχείριση της εξουσίας κλπ κλπ. Κατάφεραν να καταστρέψουν ένα υπερήφανο λαό. Το γονάτισαν και τον υποδούλωσαν σε ξένα αποικιοκρατικά οικονομικά συμφέροντα, δημιουργώντας μία χώρα αποικία χρέους, η οποία θα πληρώνει παράνομα τοκοχρεολύσια για πολλές δεκαετίες. Επειδή ο κοινοβουλευτισμός θέλει να κοροϊδεύει το λαό και να τον έχει υποχείριο του, όταν απευθύνεται σε αυτόν χρησιμοποιεί πάντα τη Δημοκρατία και σαν κερασάκι στη τούρτα τα ανθρώπινα δικαιώματα τα οποία ο ίδιος βάναυσα καταπατά, πάντα φυσικά με δημοκρατικές διαδικασίες....

Στην Ελλάδα η άγνοια της φύσεως των ιδεολογιών είναι σχεδόν καθολική. Δυστυχώς και μεγάλο μέρος πολιτικών και διανοουμένων – παρανοουμένων, δεν έχουν ιδέα των πολιτικών ιδεολογιών. Οι πολιτικοί προπαγανδιστές έχουν επιφέρει τη διαστρέβλωση των ιδεολογιών και ο άνθρωπος από νηπιακή ηλικία δέχεται πλύση εγκεφάλου πάνω στις αόριστες έννοιες της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Αυτές είναι αυτονόητες έννοιες και η καθιέρωση τους θα πρέπει να είναι ο στόχος κάθε ανθρώπινης κοινωνίας. Εμείς πιστεύουμε πως η Δημοκρατία δεν είναι ιδεολογία αλλά ένας τρόπος εκλογής μιας κυβέρνησης, αυτή είναι μία από τις σημαντικές ιδεολογικές διαφορές του Εθνικισμού από τη Δημοκρατία. Μία ιδεολογία μία κοσμοθεωρία δίδει απάντηση στα βασικά προβλήματα του κόσμου περί υπάρξεως και ζωής.
Η δημοκρατία δεν δίδει απάντηση σε αυτά τα προβλήματα, αντίθετα ο κομμουνισμός είναι μία κοσμοθεωρία, διότι με την δική του φιλοσοφία απαντά στα ζωτικά θέματα σκέψεως και ζωής που απασχολούν τον κόσμο. Φυσικά ασχέτως της αξίας που μπορεί να έχει αυτή η κοσμοθεωρία. Λόγω λοιπόν της λανθασμένης θεώρησης της ζωής και των προβλημάτων που απασχολούν τον κόσμο, κατέρρευσε και δεν πρόκειται να επανέλθει όσο και αν κάποιοι θέλουν να τη νεκραναστήσουν. Ο κομμουνισμός είναι η φιλοσοφία του διαλεκτικού υλισμού. Η Δημοκρατία τι είναι άραγε;...

Κάθε ιδεολογία όπως προαναφέραμε πρέπει να εξηγεί τα γεγονότα της ζωής. Η Δημοκρατία δεν είναι σε θέση να αναλύσει τα γεγονότα της ζωής και του κόσμου, επομένως δεν είναι ιδεοκρατία ή υλισμός αλλά ούτε και τα δύο μαζί. Στη Δημοκρατία ο κάθε άνθρωπος μπορεί να πιστεύει ότι θέλει και δεν το κατευθύνει πουθενά. Δεν πιστεύει ούτε στον Ιδεαλισμό ούτε στον υλισμό. Τίθεται και πάλι το ερώτημα τι είναι επομένως; Προφανώς είναι ένα σύστημα διακυβερνήσεως, ένα μηχανισμός εκλογής που λειτουργεί για την ανάδειξη βουλευτών που εκπροσωπούν το λαό, προκειμένου αυτός να κυβερνηθεί. Επειδή υποκριτικά εξασφαλίζει τις ατομικές ελευθερίες αυτό δεν την ανυψώνει σε κοσμοθεωρία, δεν είναι ιδεολογία και επομένως όσοι το ισχυρίζονται είτε το κάνουν από άγνοια είτε για ιδιοτελείς σκοπούς. Όσοι λέγουν ότι έχουν ως ιδεολογία τους την Δημοκρατία, ασφαλώς και το κάνουν για κάποιους λόγους που μόνο αυτοί γνωρίζουν.
Από την άλλη μεριά έχουμε τον Εθνικισμό που είναι πολίτευμα αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Ο Εθνικισμός είναι μια ολόκληρη βιοθεωρία που δίδει πλήρεις απαντήσεις στον άνθρωπο για τη ζωή του, για τον κόσμο, αλλά και για τον προορισμό του πάνω στη γη. Ο κομμουνισμός δια του ιστορικού υλισμού, ασχέτως εάν είναι λάθος, δίνει μια ανάλυση για την ιστορική εξέλιξη των εθνών, εξασκεί μια δεσποτική εξουσία στην κυριαρχία των οικονομικών μέσων παραγωγής. Αντίθετα ο Εθνικισμός επί αυτού του θέματος έχει τις δικές του αντιλήψεις οι οποίες εδράζονται επί φυλετικού αισθηματισμού και παρουσιάζει τη σωστή την ορθή εξήγηση της ιστορίας, αλλά και για την οικονομία. (Περισσότερα περί οικονομικής του Εθνικισμού στο βιβλίο, « Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΗ» εκδόσεις «ΛΟΓΧΗ»)....

Πως τα εξηγεί όλα αυτά η Δημοκρατία; Πως εξηγεί την ιστορία η οποία αποτελεί και τον παράγοντα σύγκρουσης των διαφόρων κοσμοθεωριών; Ο κομμουνισμός είναι ιδεολογία διότι πιστεύει στα υλιστικά του συμφέροντα, ο Εθνικισμός είναι ιδεολογία διότι πιστεύει στον ιστορικό προορισμό της φυλής, των εθνών και του πολιτισμού των, η Δημοκρατία σε τι πιστεύει, αφού η ιδεολογία την οποία έχει είναι «να πιστεύει ο καθένας σε ότι θέλει»; Για τη Δημοκρατία σημασία έχει μόνο το άτομο. Αντίθετα ο Εθνικισμός είναι η κυριαρχούσα ιδεολογία διότι δίδει εξηγήσεις για την εξέλιξη της ζωής, έχει θέσεις για τη φιλοσοφία του κράτους, θέσεις για την αποστολή του ανθρώπου και του παράγοντα που ρυθμίζει τη διαφοροποίηση των κοινωνιών. Η Δημοκρατία σε ποιο πρόβλημα της υπάρξεως του ανθρώπου δίνει λύσεις για να θεωρηθεί ιδεολογία; Δίχως να είμαστε υπερβολικοί σε κανένα. Ίσως να αποτελεί μέθοδο που μπορεί να εξυπηρετεί κάποια ιδεολογία… και ο νοών νοήτω. Πάντως ιδεολογία δεν είναι…...


ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.