Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ


 

Του Πολύδωρου Ιππ. Δάκογλου

Είμαστε ένας Λαός μικρός στο πλήθος αλλά μεγάλος στην δημιουργικότητα. Θα έλεγα πως είμαστε ένας μοναδικός Λαός ξεχωριστών (ως προς τις δυνατότητες) ανθρώπων.

Κάθε πολιτική ηγεσία που θα πίστευε αυτή την άποψη, θα έψαχνε την συνταγή διεθνούς ανάδειξης της αξίας του Λαού των Ελλήνων και της κρατικής του συγκρότησης, δηλαδή του Ελλαδικού κράτους.

Για να συμβάλλω στην ανεύρεση της συνταγής και του σχεδιασμού, αναφέρω μία και μόνη λέξη …ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ!

Πρέπει να διαμορφώσουμε και να στηρίξουμε ένα σύστημα ανάδειξης και αμοιβής των αξίων που κοπιάζουν. Σε κάθε λειτουργία της Πολιτείας και της Κοινωνίας. Από την Εκπαίδευση μέχρι την Εργασία και από την Δημόσια Διοίκηση μέχρι την επιλογή βουλευτών και Υπουργών.

Δυστυχώς, το σύνολο των κομμάτων που συναποτελούν το αποκαλούμενο “Κοινοβουλευτικό τόξο”, προτιμούν να εφαρμόζουν μεθόδους ανάδειξης των συστημικών και ανάθεσης διοικητικών αρμοδιοτήτων στους υποταγμένους.

Η εφαρμογή της Αξιοκρατίας, από μόνη της θα ήταν μια Επαναστατική πράξη. Ο οδοστρωτήρας των μετριοτήτων που ισοπεδώνει κάθε ξεχωριστό, άξιο και ελεύθερο Πολίτη, θα έμπαινε στο περιθώριο και η ανατροπή θα ερχόταν μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Υπάρχει όμως κυβερνητική βούληση για κάτι τέτοιο;

Την απάντηση την δίνουν δύο κορυφαίοι κυβερνητικοί παράγοντες που απολαμβάνουν την εύνοια του Κυρ. Μητσοτάκη. Ο Προσωπικός του Σύμβουλος Αλέξης Πατέλης και η υφυπουργός Παιδείας Ζέτα Μακρή.

Ο Αλέξης Πατέλης, διακεκριμένο μέλος της κοινότητας των ΛΟΑΤΚΙ, και οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού, ετάχθη κατά της αριστείας χαρακτηρίζοντας τους νέους που αγωνίζονται για πρόσθετες γνώσεις με την απόκτηση τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικών διπλωμάτων, ως τεμπέληδες.

Η Ζέτα Μακρή, που ο Κυρ. Μητσοτάκης την διόρισε υφυπουργό (προσφάτως) αποφάσισε πως κάποιοι νομοί δεν δικαιούνται να έχουν σχολεία που προωθούν την αριστεία. Ειδικότερα στην Πελοπόννησο, η Αργολίδα, η Κορινθία και η Λακωνία, κρίθηκαν ως περιοχές δευτέρας επιλογής.

Λίγα χρόνια πριν, αριστερίζουσες κυβερνήσεις είχαν καταργήσει τελείως τα σχολεία αριστείας.

Σε αντίθεση με το πολιτικό μας σύστημα, μεγάλο μέρος της κοινότητας των εκπαιδευτικών αγωνίζεται να ανταποκριθεί στις μορφωτικές απαιτήσεις του παγκόσμιου περιβάλλοντος, αξιοποιώντας ευρωπαϊκά προγράμματα και χορηγίες ιδιωτών.

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα (και αναφέρομαι μόνον στην Αργολίδα), είδαμε τους διευθυντές του 1ου Λυκείου Άργους και του ΓΕΛ Ναυπλίου να ανακοινώνουν με υπερηφάνεια πως «μαθητές της δικής τους κοινότητας, πέτυχαν μέγιστες διεθνείς διακρίσεις».

Η μαθήτρια του 1ου ΓΕΛ Ναυπλίου Χριστίνα Ρούμπου επιλέχθηκε για να συμμετέχει στο πρόγραμμα εκπαίδευσης του CERN (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Έρευνας Σωματιδιακής Φυσικής).

Ο μαθητής της Γ΄ τάξης του 1o Λυκείου Άργους, Σωτήρης Aλειφερόπουλος προκρίθηκε στον Τελικό της Οικονομικής Ολυμπιάδας.

Τα παιδιά του Λαού των Ελλήνων διεκδικούν ρόλο στον κόσμο των αρίστων, με την βοήθεια φωτισμένων δασκάλων, την ίδια στιγμή που οι κυβερνήσεις μας θεωρούν την Παιδεία και την Αξιοκρατία ως χώρους αποεπένδυσης.

Όλοι εμείς, ως δρώντες οργανισμοί αυτής της κοινωνίας, ας αντισταθούμε στα σχέδια και τις πρακτικές που εφαρμόζει το σύστημα των μετρίων. Η εφαρμογή και η στήριξη της Αξιοκρατίας, από μόνη της είναι μια Επαναστατική πράξη. Ας δώσουμε στους άξιους την ευκαιρία να μας οδηγήσουν στο αύριο.

 

ΑΚΡΟΜΟΛΙΟ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters