Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

ΟΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΕΥΡΥΤΟΙ



Του Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά  

Διδάκτωρ Φυσικής του Πανεπιστημίου του Manchester, UK, δ/ντού Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών


Ο κοινωνικός, πολιτικός και ιστορικός αναθεωρητισμός επιδιώκει την προβολή των ιδιοτελών και εγωιστικών ατομικών και συλλογικών συμπεριφορών και την ταυτόχρονη εξαφάνιση των «ηρώων» και των «ηρωικών πράξεων».

Η μορφή του «μοναχικού ήρωα» θεωρείται επικίνδυνη από τις ελίτ και τη νέα τάξη πραγμάτων, επειδή οι ηρωικές πράξεις μπορεί να αποτελέσουν παράδειγμα αντίστασης, αγώνα και εξέγερσης, με κίνδυνο να διαταραχτούν οι ισορροπίες και η πολιτική ορθότητα που επέβαλαν οι ελίτ, ώστε να διοχετεύεται ο παγκόσμιος πλούτος στις τσέπες τους.

Οι ήρωες του παρελθόντος θα πρέπει, λοιπόν, να εξαφανιστούν από τη συλλογική μνήμη. Πρώτα θα απαξιωθούν με τον υπερτονισμό των ανθρωπίνων αδυναμιών, μετά οι ηρωικές πράξεις θα κριθούν ως μη πολιτικά ορθές από τον «ιστορικό αναθεωρητισμό» και, τέλος, θα διαστρεβλωθούν η κοινωνική και οικονομική δικαιοσύνη καθώς και η ανάγκη έκφρασης των «συλλογικών ταυτοτήτων». Το «μαγάρισμα» των ηρωικών πράξεων και η αναθεώρηση της Ιστορίας έχουν ανατεθεί σε επαγγελματίες προπαγανδιστές, με αιχμή του δόρατος τους ακαδημαϊκούς, ακολουθούμενοι από τους καλλιτέχνες, που προλειαίνουν το έδαφος για τους πολιτικούς, ώστε οι τελευταίοι να μπορούν δηλώνουν ότι «ο καθένας έχει δικαίωμα να καίει την ελληνική σημαία», «οι θάλασσες δεν έχουν σύνορα», «είμαστε παιδιά των Οθωμανών» ή ότι «απεχθάνονται τον νατιβισμό».

Ταυτόχρονα, οι εικόνες και τα σύμβολα αποκαθηλώνονται από τον δημόσιο χώρο, αντικαθιστάμενα από άμορφες παραστάσεις, που σκοπεύουν την υποσυνείδητη νέκρωση της σκέψης, όπως η Πρόεδρος της Δημοκρατίας αφαίρεσε τα σύμβολα του αγώνα από το Προεδρικό ΜέγαροΟ βανδαλισμός των δημόσιων μνημείων του παρελθόντος που απεικονίζουν ηρωικές μορφές ενθαρρύνεται από την κυρίαρχη ιδεολογία, ενώ με κρατικές και ιδιωτικές χορηγίες γράφονται τα βιβλία της αποκαθήλωσης. Ο Γιώργος Καραμπελιάς στο βιβλίο του «Φιλική Εταιρεία» αναφέρει ότι «από τη δεκαετία του 2000 παρατηρείται μια συστηματική αποδόμηση των αγωνιστών της προεπαναστατικής και επαναστατικής περιόδου του 1821.

Η Εκκλησία και το κρυφό σχολείο έχουν συκοφαντηθεί συστηματικά. Έμενε, λοιπόν, να πέσει το τελευταίο οχυρό του εθνικοπατριωτικού λαϊκισμού, οι αγωνιστές». Το κρατικό χρήμα με τη μορφή ερευνητικών προγραμμάτων ρέει άφθονο προς αυτήν την κατεύθυνση. Εκατομμύρια ευρώ θα δαπανηθούν για τις εκδηλώσεις και τις ομιλίες των κρατικών υπαλλήλων και των κρατικοδίαιτων καλλιτεχνών με σκοπό να αλλοιωθούν και να εξαφανιστούν το επαναστατικό μήνυμα και η ουσία του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα. Στις επετειακές ομιλίες των ελίτ η χιλιόχρονη αντίθεση του Ελληνισμού με την οθωμανική κοσμοθεωρία αποσιωπούνται. Οι επαναστατικές πράξεις ερμηνεύονται μέσα από τον παραμορφωτικό φακό της πολιτικής ορθότητας ως «βαρβαρότητα».

Εξαφανίζεται ο ηρωισμός και με την κρατική χρηματοδότηση αποδομείται ακόμα και ο Κολοκοτρώνης. Εάν το ανθελληνικό κράτος και οι οικονομικές ελίτ επιθυμούσαν να τιμήσουν πραγματικά την Επανάσταση του 1821, θα είχαν προ πολλού αναγείρει ένα μεγαλοπρεπές μνημείο εθνικής αναγέννησης και επαναστατικότητας, αντί να δαπανούν χρήματα σε αυτιστικές εκδηλώσεις που δεν συμμετέχει ο λαός. Αντιθέτως, το κράτος δαπανά πακτωλό χρημάτων ώστε να εμπεδώσει την ιστορική λήθη και τον αναθεωρητισμό στη συλλογική εθνική ψυχή.

Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που δεν έχει ανεγείρει μνημείο εθνικής συγκρότησης και ελευθερίας επειδή η παρουσία ενός μεγαλοπρεπούς εθνικοαπελευθερωτικού επαναστατικού μνημείου θα ήταν επικίνδυνο για τις παρασιτικές οικονομικές και πολιτικές ελίτ. Ενα τέτοιο μνημείο θα αποτελούσε εστιακό κέντρο επαναστατικών αλλαγών και εξεγέρσεων. Όμως, παρά την κρατική ανθελληνική προπαγάνδα και τον επαγγελματικό ανθελληνισμό, η λαϊκή ψυχή δεν έχει ακόμα λυγίσει. Ο μοναχικός καλλιτέχνης Εύρυτος, σήμερα 200 χρόνια μετά την Επανάσταση του 1821, εκφράζει το πνεύμα και την ψυχή της Επανάστασης μέσω της τέχνης του διά της απεικόνισης των μορφών των αγωνιστών του 1821 στα αθηναϊκά κτίρια. «Τα έργα μου σχηματοποιούνται κάτω από τον φόβο της Αστυνομίας επειδή κάνω αυτό που θα έπρεπε να κάνει το κράτος.

Σκοπός μου είναι να περάσουν τα ορθά μηνύματα του 1821 και όχι του γραικυλισμού» ανέφερε ο καλλιτέχνης στην εφημερίδα «δημοκρατία». Η στάση του καλλιτέχνη απέναντι στο ανθελληνικό κρατικό σύστημα και την πολιτική ορθότητα αποτελεί μια ακραία ηρωική και επαναστατική πράξη, επειδή μόνος αυτός στέκεται απέναντι σε ένα πανίσχυρο σύστημα πολιτικών, ακαδημαϊκών, καλλιτεχνικών και ολιγαρχικών δομών που επιδιώκουν εναγωνίως τη συγκάλυψη του επαναστατικού μηνύματος του 1821.

Η προσφορά του καλλιτέχνη στην εθνική μνήμη και τη διατήρηση της αγωνιστικής πρακτικής είναι σημαντική, επειδή, παρά τη διαρκή και μεθοδική κρατική ανθελληνική προπαγάνδα, οι πράξεις του νέου καλλιτέχνη, καθώς και των άλλων αφανών «Ευρύτων» αγωνιστών, διατηρούν ζωντανή στη λαϊκή ψυχή τη σπίθα της εθνικής μνήμης και της επαναστατικής αγωνιστικότητας, μέχρι που να θεριέψει και να κάψει την επικρατούσα πολιτική ορθότητα και τις ελίτ στη χώρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters