Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ


Οι εξουσιαστές μιας Καθεστηκυίας Τάξεως εξόχως ανελεύθερης και οι αντιεξουσιαστές μιας κοινωνίας εξόχως ανασφαλούς επιχειρούν δια των πράξεων, των λεγομένων και των γραφομένων τους να εισάγουν νέα ήθη και έθιμα στην πολιτική πρακτική που λυμαίνεται τις ζωές μας. Ήθη και έθιμα που διαστρέφουν το νόημα των πολιτικών ιδεών και το ανακατώνουν με το αποτρόπαιο χύσιμο αθώου αίματος ως δήθεν επαναστατική πράξη. Η προσπάθεια της πολιτικοποίησης τού εγκλήματος ανήκει στις παρυφές τού αριστεριστικού περιθωρίου και η ανακάλυψη τής «ακροδεξιάς» τρομοκρατίας ανήκει στους ταγούς και τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια τού ντόπιου Νεοταξισμού.

Αξιοθαύμαστη πράγματι είναι η ύφανση τού σύγχρονου μύθου τής εγχώριας άρχουσας τάξης, μόνο που τελικά η ιστορία αποδείχτηκε φτηνό παραμύθι που δεν γίνεται πιστευτό από μικρά παιδιά παρά μονάχα από ανόητους και μυημένους. Μυημένους και μιλημένους προκειμένου να προκληθεί ιδεολογική σύγχυση και να απονευρωθεί κάθε πολιτική προσπάθεια για την αντίσταση τού ελληνικού λαού απέναντι στις μεθοδεύσεις τής πτωχευμένης και μεταλλαγμένης χώρας στην θέση τής Ελλάδος που φθονούν οι πραγματικοί κακοί της υπόθεσης. Αναφερόμαστε σαφέστατα στην υπόθεση τής τρομοκρατικής επίθεσης που συνέβη προ ημερών στα Πατήσια με θύμα έναν αθώο δεκαπεντάχρονο Αφγανό. Και το κάνουμε τόσο ως άνθρωποι και ως Έλληνες όσο και ως Εθνικιστές αυτού τού Έθνους.

Δεν γνωρίζουμε αν η συγκεκριμένη υπόθεση είχε προσχεδιαστεί προκειμένου να λάβει ένα τόσο ξεχωριστό περιεχόμενο. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι αφενός μεν τελικά προσέλαβε ούτως ή άλλως έναν ξεχωριστό χαρακτήρα και αφετέρου παρέχει μια εξαιρετική ευκαιρία προκειμένου να εξετάσουμε κάποια ουσιώδη ζητήματα στοιχειώδους, αλλά και ουσιαστικής πολιτικής φιλοσοφίας. Ζητήματα που έχουν να κάνουν με επαναστατικές και ανατρεπτικές πολιτικές λογικές που όμως δεν μπορούν να λειτουργήσουν ούτε έξω από την έννοια τού ανθρωπισμού ούτε έξω από τα όρια τού νόμου, αφού σ’ αυτήν την περίπτωση ούτε ιδεολογικό υπόβαθρο θα υπήρχε ούτε λαϊκό έρεισμα θα αποκτιόταν, παρά μόνον έγκλημα και παραλογισμός. Όμως ο Εθνικισμός που επιχειρήθηκε να ενοχοποιηθεί στην τρομοκρατική ενέργεια που στοίχησε την ζωή τού νεαρού Αφγανού είναι εκ πεποιθήσεως και θέσεως εχθρικός εξίσου απέναντι στο έγκλημα, τον παραλογισμό και την τρομοκρατία.

Γεννιούνται αυτομάτως ως αντικείμενα διευκρινιστικής τοποθετήσεως και πολιτικής συζητήσεως ο τρόπος ενέργειας, οι βασικές και αδιαπραγμάτευτες ιδεολογικές αξίες, οι βλαπτικές και αντεθνικές απόψεις, οι τρόποι επιβολής των αξιών και οι τρόποι απόρριψης τής βλάβης σε βάρος τού Έθνους ως απάντηση προς νεοταξίτες δυσλεκτικούς που φαντασιώνονται Εθνικοσοσιαλιστική…τρομοκρατία!

Ξεκινώντας εν τάχει από την απάντηση προς δυσλεκτικούς, ο όρος «ακροδεξιά» αποτελεί προφανής μυθοπλασία, αφού ή θα είσαι δεξιός και υποχρεωτικά πατριώτης και όχι καπιταλιστής ή διεθνιστής όπως ο φιλελεύθερος, ή δεν θα είσαι δεξιός. Εκτός κι αν ντύνεσαι το ένδυμα τού «ακροδεξιού» και συμπαρίστασαι στο Σύστημα δίχως να είσαι τίποτα παρά τσιράκι αυτού. Ο όρος σοσιαλισμός σχετίζεται σαφώς με μια κοινωνία δίχως σύνορα, έθνη και εθνικές λαϊκές κοινότητες, υψηλόφρονες έννοιες που αντιθέτως υπάρχουν στον Ελληνικό Κοινωνισμό. Έναν Κοινωνισμό ιδωμένο και δοσμένο ως Εθνικοκοινωνισμό. Εκτός και αν αναζητείται μια πατριωτική εξιλέωση στον Σοσιαλισμό που σαφώς μπορεί να δοθεί μέσα από τον Εθνικισμό.

Ο φυσικός και αποκλειστικός τρόπος δράσης τού Εθνικοκοινωνισμού είναι η επαναστατική πολιτική ενέργεια ζυμωμένη στο πεζοδρόμιο και την αναμέτρηση των ιδεών στο πλευρό των παραγωγικών δυνάμεων και της Εθνικής Εργατικής Τάξεως και ο χώρος δράσης τής ύψιστης αυτής Ιδεολογίας είναι το απόλυτο φως και η σύννομη παρουσία στον πολιτικό στίβο. Βασική Κοσμοθεωρία της είναι η ισχυροποίηση τού Έθνους – Κράτους και η πρωταγωνιστική του παρουσία ανάμεσα σ’ ένα πλέγμα διακρατικών ανταγωνισμών, η δόμηση ενός Φυλετικού Κράτους που προασπίζει τον πολίτη τής Εθνικής Κοινότητος επεκτείνοντας την ευεργετική του δράση όπου υπάρχει αυτός και ο σεβασμός τής έννοιας τού Δικαίου στις διεθνείς σχέσεις. Βασική Βιοθεωρία αποτελεί η προάσπιση τής αξιοκρατίας και τής ευθυκρισίας μεταξύ των πολιτών, η επικράτηση στην εξουσία των πλέον Αρίστων πολιτών, ο σεβασμός των ελευθεριών και της κοινωνικής δικαιοσύνης σε μια κοινωνία εθνικής ενότητας δίχως διαχωριστικές τάξεις και μίζερους αστικούς συμβιβασμούς.

Το απόλυτο απευκταίο και ο ορισμός τής εθνικής βλάβης συνίσταται στην διαφθορά και την κλεψιά στα ήθη και τον δημόσιο πλούτο, την παράδοση τής εξουσίας σε απάτριδες ηγέτες και ξένα κέντρα εξουσίας, την αδικία και την τρομοκράτηση των πολιτών, την πτώση τού εθνικού και θρησκευτικού συναισθήματος, την ξένη κατοχή τού Κράτους. Με μοχλούς αντίστασης την ενημέρωση των πολιτών και την αγωνιστική δράση τού λαού πάντα με ξεκάθαρους και διαυγείς τρόπους.

Είναι να απορεί λοιπόν κανείς για την ευφάνταστη δήθεν σχέση Εθνικισμού και τρομοκρατικής πρακτικής. Είναι για γέλια ο συσχετισμός τού Εθνικισμού με τον αντεθνικό μαρξισμό και τον αστικό ψευτοεθνικισμό που διαβάσαμε μέσα από μια κάποια «προκήρυξη». Είναι εξόχως περίεργη η ύπαρξη δύο παράλληλων προκηρύξεων με την δεύτερη να είναι πιο πιστευτή ως γνήσια αριστεριστική φωνή, επομένως σαφώς αντεθνική.

Σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους εξουσιαστές, τους αντιεξουσιαστές και τα δημοσιογραφικά τους παπαγαλάκια για την γόνιμη κουβέντα που είχαμε για ζητήματα πολιτικής φιλοσοφίας υπέρ τού προμάχου τού Ελληνικού Έθνους που λέγεται Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://ethnikistikosagwn.blogspot.com




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9AYAjQboFh1_5M3bFMvoiwdv6qY5bDyiuBuwvPV3Yjtp1ZG3BAXNnY5CWdpxeWu7FvNRIyWEpe_RHBqBZHx93XDCYKW4LJe3j_4jgmwduvaKGVqaTsCSNu7bWjJSewd6rxVoBPh5kloo/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters