Επίτιμος Υδκτής Δ” ΣΣ
Xanthi News
ΑΒΕΡΩΦ
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
"τον τε μηδέν τώνδε μετέχοντα ουκ απράγμονα, αλλ' αχρείων νομίζομεν" - ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΑΘΛΙΟΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ .........(ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ Β'40 .ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ)...................... «παρά δύναμιν τολμηταί και παρά γνώμην κινδυνευταί και εν τοις δεινοίς ευέλπιδες» (Θουκυδίδου, Ιστορίαι, Α’ 70)
Όταν εκδιώκονται οι κάτοικοι και αναστέλλεται η οικονομική δραστηριότητα από νησί ή μικρονησίδα, αυτομάτως χάνεται και το δικαίωμά του σε ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα.
Πρόκειται, όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Εστία» για το νομοσχέδιο του υπουργείου Ενεργείας που ορίζει το Ειδικό Χωροταξικό Σχέδιο για τον τουρισμό, το οποίο ήδη ευρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση. Το νομοσχέδιο αυτό, περιλαμβάνει συγκεκριμένες διατάξεις που απαγορεύουν -ναι χρησιμοποιείται ο όρος «απαγορεύεται»- την τουριστική ανάπτυξη σε ελληνικά νησιά. Και ενδεχομένως σε κάποια από τα νησιά αυτά να μην είναι εφικτό να δημιουργηθούν τουριστικές υποδομές. Ποιος είναι όμως ο λόγος να υπάρχει ρητή απαγόρευσις σε νόμο του ελληνικού Κράτους; Ακόμη και νησιά ή νησίδες, που δεν έχουν αυτήν την στιγμή υποδομές οικονομικής δραστηριότητος, δυνητικώς μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να αποκτήσουν. Συνεπώς το δικαίωμα να έχουν επήρεια στην οριοθέτηση θαλασσίων ζωνών υφίσταται. Ποιος ο λόγος να καταργηθεί αυτό με ελληνικό νόμο; Το όλο ζήτημα θυμίζει την περίπτωση της νησίδος Λέβιθα, από την οποία εξεδιώχθησαν βοσκός και το κοπάδι του (δηλαδή ο κάτοικος και η οικονομική του δραστηριότης) για να «σωθεί» ένα σπάνιο είδος σαλιγκαριών. Έχουν άραγε τα σαλιγκάρια μεγαλύτερη αξία από τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας μας στο Αιγαίο;
Για να μην μακρυγορούμε, ιδού τι αναφέρει το επίμαχο νομοσχέδιο:
«Ομάδα ΙΙΙ: Ακατοίκητα νησιά και βραχονησίδες
Η Ομάδα ΙΙΙ περιλαμβάνει δύο υποομάδες, με βάση τα ιδιαίτερα φυσικά και ανθρωπογενή χαρακτηριστικά τους, το μέγεθος και την εγγύτητά τους με κατοικημένες περιοχές.
Στην 1η Υποομάδα περιλαμβάνονται:
Στην δεύτερη υποομάδα περιλαμβάνονται όλα τα ακατοίκητα νησιά (μηδενικός πληθυσμός κατά την εκάστοτε τελευταία απογραφή) που δεν ανήκουν στην 1η Υποομάδα.
Το νέο ΕΧΠ‐Τ, προτείνει τις παρακάτω ρυθμίσεις για την Ομάδα ΙΙΙ:
1. Στα νησιά της πρώτης υποομάδας δεν επιτρέπεται κανένα είδος τουριστικής ανάπτυξης.
2. Στα νησιά της δεύτερης υποομάδας επιτρέπονται μόνο ΟΥΤΔ «ήπιας ανάπτυξης». Σημειώνεται ότι με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, ο συντελεστής δόμησης για τα σύνθετα τουριστικά καταλύματα (ΣΤΚ) και τα μικτά τουριστικά καταλύματα μικρής κλίμακας (ΜΤΚΜΚ), περιορίζεται από 0,2 σε 0,12 για τα κατοικημένα νησιά πλην των νήσων Κρήτης, Εύβοιας, Κέρκυρας και Ρόδου. Στο ίδιο πνεύμα κρίνεται σκόπιμο οι οργανωμένοι υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων (ΟΥΤΔ) που επιτρέπονται στα νησιά αυτά να είναι ήπιας ανάπτυξης κατά τον ορισμό του υπό μελέτη ΕΧΠ‐Τ».
Η απαγόρευσις αυτή, της αναπτύξεως των νησίδων της τρίτης υποομάδος χαρακτηρίζεται απαράδεκτη και αναιτιολόγητη και από το Τεχνικό Επιμελητήριο Βορειοανατολικού Αιγαίου, το οποίο σε έγγραφο προς το υπουργείο ενεργείας, το οποίο υπογράφει ο πρόεδρός του Στρατής Μανωλακέλλης, μεταξύ άλλων υπογραμμίζει:
«Καταγράφονται στην Ομάδα ΙΙΙ:
“Ακατοίκητα νησιά και Βραχονησίδες” ως 1η υποομάδα • Οι βραχονησίδες
• Νησιά με έκταση μικρότερη των 300 στρεμμάτων.
• Νησιά, τα οποία ευρίσκονται σε απόσταση μικρότερη των 10 ναυτικών μιλίων από τα θαλάσσια σύνορα της χώρας.
• Νησιά, τα οποία ευρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 10 ναυτικών μιλίων από παράκτιες περιοχές του ηπειρωτικού τμήματος της χώρας ή από νησιά που διαθέτουν ακτοπλοϊκή πρόσβαση, και επιβάλλεται απαγόρευση οποιασδήποτε μορφής τουριστικής ανάπτυξης!
Συγκεκριμένα αναφέρεται “Στα νησιά της πρώτης υποομάδας δεν επιτρέπεται κανένα είδος τουριστικής ανάπτυξης. Στα νησιά της δεύτερης υποομάδας επιτρέπονται μόνο ΟΥΤΔ «ήπιας ανάπτυξης». Ως κάτοικοι ακριτικών νησιών θεωρούμε απαράδεκτη και αναιτιολόγητη μια τέτοια απαγόρευση και ζητούμε τη διαγραφή της ή τροποποίηση της με ρυθμίσεις ανάλογες της 2ης υποομάδας».
Ερώτησις: Μήπως ο νόμος του κ. Σκυλακάκη, είναι το «δώρο» του Πρωθυπουργού στον πρόεδρο Ερντογάν κατά την σημερινή τους συνάντηση; Αυτή είναι η «συναντίληψη για τις θαλάσσιες ζώνες»;
Επίκουρου
καθηγητού Ποινικού Δικαίου Νομικής Σχολής Δημοκριτείου
Πανεπιστημίου Θράκης (ΦΕΚ Διορισμού: Γ/469, 19.07.2011). –
Δικηγόρου Αθηνών (Α.Μ. 18182) – Μόνιμου Μέλους της Κεντρικής Επιτροπής
Κωδικοποίησης
(Γενική Γραμματεία Κυβερνήσεως).
Όταν, πριν από 14 χρόνια, ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε προσκληθεί στην εκπομπή «Πρώτη γραμμή» των δημοσιογράφων Λυριτζή και Οικονόμου, είχε δηλώσει τα εξής:
ΚΑΡΤΑ-ΟΡΓΟΥΕΛ
«Είναι κάτι φρικώδες. Όσοι έχουν διαβάσει το βιβλίο “1984” του Τζωρτζ Όργουελ και διαβάζουν τι σχεδιάζουν με την κάρτα του πολίτη, θα πουν δεν είναι δυνατόν. Ό,τι έγραψε ο Όργουελ γίνεται. Σε μία καρτούλα θα μπαίνουν όλα τα δεδομένα ενός εκάστου, όχι μόνο βιομετρικά: φορολογικά, βιομετρικά, υγείας, DNA, πολιτικά φρονήματα, φάκελοι που λέγαμε παλιά, τα πάντα θα είναι μέσα στην κάρτα. Εσείς το βλέπετε σωστό αυτό; Εγώ δεν θα την δεχθώ ποτέ! Εγώ δεν θα την δεχθώ ποτέ! Εγώ δεν θα την δεχθώ ποτέ! Εμένα η ιδέα ότι θα ελέγχει κάποιος όλη μου την ζωή δεν μου αρέσει, δεν θα την δεχθώ ποτέ!»
Αυτή η τοποθέτηση του κ. Γεωργιάδη έγινε στις 3 Νοεμβρίου 2010, δηλαδή περίπου έναν χρόνο προτού μεταπηδήσει από τον ΛΑΟΣ στο κόμμα της «Νέας Δικτατορίας» που οδηγεί σήμερα την Ελλάδα στον φοβερό γκρεμό και τους Έλληνες σε μια αόρατη ψηφιακή φυλακή, χρησιμοποιώντας από την μια μεριά την εξαπάτηση και από την άλλη έναν πρωτοφανή αυταρχισμό.
Στις 21 Ιανουαρίου 2011, ο ίδιος Υπουργός, παίρνοντας τον λόγο ως βουλευτής του «ΛΑΟΣ» μέσα στο κοινοβούλιο, είχε δηλώσει ότι «εμείς ως κόμμα δεν θα δεχθούμε ποτέ αυτήν την κάρτα. Και καλούμε και τους ψηφοφόρους μας να μην το κάνουνε. Μπορεί ορισμένοι από τους ψηφοφόρους μας να θεωρούν ότι αυτά είναι γραφικότητες, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι δημοκρατία σημαίνει να σέβεσαι τις ευαισθησίες του άλλου».
ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΣ ΑΔΩΝΙΣ
Εν τούτοις, στις 26 Αυγούστου 2024 -σαν να μην τρέχει κάστανο- ο κ. Γεωργιάδης αποκήρυξε τον «παλιό» και «ντεμοντέ Άδωνι», πιστοποιώντας ότι ζούμε σε εποχή ανάποδου κόσμου.
Εκείνη την ημέρα ξεπήδησε ο «νέος Άδωνις», ο οποίος υποτιμά με προκλητικό τρόπο και την μνήμη αλλά και την νοημοσύνη μας, σπεύδοντας χαλαρά και άνετα να πραγματοποιήσει μια θρασύτατη κωλοτούμπα στην πρωινή εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» του κ. Ιορδάνη Χασαπόπουλου και της κυρίας Ανθής Βούλγαρη. Τότε δήλωσε ότι:
«Την εποχή εκείνη δεν υπήρχαν smartphones και δεν είχαμε καταλάβει
πώς ακριβώς λειτουργεί η τεχνολογία, και λαμβάνω κι εγώ το δικό μου
μερίδιο ευθύνης. Αυτό το κινητό που έχω τώρα εδώ, έχετε παρατηρήσει ότι
την ώρα που μιλάτε βγαίνουν διαφημίσεις στο διαδίκτυο και δείχνουν αυτά
που λέγατε εσείς προηγουμένως; Αν πω “θέλω να πάω στο Μεξικό να δω τις
πυραμίδες” [Σ.Σ.: άραγε, γιατί επέλεξε το παράδειγμα με τις πυραμίδες;],
μετά από λίγο θα σου βγει μια διαφήμιση με τις πυραμίδες στο Μεξικό.
Στον σύγχρονο κόσμο δεν χρειάζεται κανένας ταυτότητα με τσιπάκια για να
σε παρακολουθήσει. Τελεία. Δυστυχώς-ευτυχώς έτσι είναι. Δεν έχω
μετανιώσει για όσα είχα πει τότε. Θα έλεγα ότι έχω εξελιχθεί».
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Φυσικά, ο «εξελιγμένος Άδωνις» είπε την μισή αλήθεια: Έχει πράγματι εξελιχθεί, αλλά δεν διευκρίνισε σε τι έχει εξελιχθεί. Έχει, λοιπόν, εξελιχθεί σε έναν μετρ της προπαγάνδας, ο οποίος προσπαθεί να μας φρενοβλαβοποιήσει, δηλαδή να μας βγάλει τρελούς, αναποδογυρίζοντας την πραγματικότητα.
Εύστοχα, λοιπόν, χαρακτηρίσθηκε προσφάτως από μια ευφυή (αλλά ανώνυμη) πένα της εφημερίδας «κυριακάτικη δημοκρατία» (φύλλο της 25ης Αυγούστου 2024, σελ. 13) ως «υπουργός προπαγάνδας της κυβέρνησης Μητσοτάκη».
Πάντως, ειδικά το προπαγανδιστικό τέχνασμα της επίκλησης του κινητού ως μόνιμου κατασκόπου του πολίτη έχει πλέον καταντήσει πληκτικά προβλέψιμο και ευκολοκατάρριπτο: Ακριβώς επειδή το κινητό έχει κάνει τον πολίτη διάτρητο, θα πρέπει να είμαστε πολύ πιο επιφυλακτικοί ως προς τον εφοδιασμό μας με τον διαβόητο μοναδικό-προσωπικό αριθμό, που από διάτρητους θα μας μετατρέψει σε ψηφιακούς σκλάβους.
Αν, όπως σχολιάζει ο Ιγνάσιο Ραμονέ στο σπουδαίο βιβλίο του «Η
αυτοκρατορία της επιτήρησης» (μτφ.: Γ. Καράμπελας, εκδ. του Εικοστού
Πρώτου, Αθήνα 2015, σελ. 98), εκατομμύρια άνθρωποι φανερώνουν δημοσίως
στα κοινωνικά δίκτυα προσωπικές λεπτομέρειες από τη βιογραφία τους ή από
τις καθημερινές τους δραστηριότητες χωρίς να ανησυχούν που φοράνε οι
ίδιοι στον εαυτό τους ένα εικονικό ηλεκτρονικό βραχιόλι, το οποίο
επιτρέπει στους Μεγάλους Αδελφούς να τους παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή,
καθώς αόρατες μηχανές συγκεντρώνουν άπειρες ποσότητες δεδομένων γι’
αυτούς, αυτό καθόλου δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποκρύπτουμε τους
ακόμη μεγαλύτερους κινδύνους που γεννά η χρήση ενός αναβαθμισμένου
ψηφιακού εργαλείου:
ΚΙΝΗΤΟ VS ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Αν το κινητό μοιάζει με ηλεκτρονικό βραχιόλι, τότε ο προσωπικός αριθμός, που θα συνδυασθεί με τις νέες ηλεκτρονικές ψευτοταυτότητες, μοιάζει με ηλεκτρονικό κλειδί ενός εφιαλτικού λουκέτου, αφού όποιος δεν θα έχει το κλειδί αυτό θα κλειδώνεται εκτός (της υποταγμένης) κοινωνίας.
Μια πρώτη πρόγευση πήραμε ήδη από την εποχή των ψηφιακών πιστοποιητικών επί κορωνοϊού: Όποιος δεν είχε εμβολιασθεί ή δεν είχε νοσήσει ή δεν είχε αρνητικό τεστ ερχόταν αντιμέτωπος με την απάνθρωπη «κόκκινη κάρτα» του καθεστώτος, που του αρνείτο την συμμετοχή στον επαγγελματικό και κοινωνικο-οικονομικό βίο.
Αλλά και πέρα από αυτό, σε αντίθεση με την ηλεκτρονική ψευτοταυτότητα που θα φέρει τον προσωπικό αριθμό, εκδίδεται και παραλαμβάνεται από Αστυνομικό Τμήμα και χρησιμοποιείται και για εξακρίβωση των στοιχείων μας, το κινητό, το οποίο το αγοράζουμε από κάποιο κατάστημα πώλησης χωρίς σφραγίδα και υπογραφή αστυνομικού διευθυντή, δεν είναι επίσημο έγγραφο, ούτε εξυπηρετεί την εξακρίβωση των στοιχείων μας.
Επίσης, μπορούμε να κατέχουμε όσα κινητά τηλέφωνα θέλουμε, ενώ η ταυτότητα με τον προσωπικό αριθμό είναι μόνο μία και μοναδική. Επιπλέον, το κινητό είναι ένα τεχνολογικό εργαλείο-αξεσουάρ που, αν θέλουμε το αγοράζουμε, αν θέλουμε το έχουμε μαζί μας, αν θέλουμε το κρατάμε ή το ξεφορτωνόμαστε για κάποιο χρονικό διάστημα ή για πάντα, χωρίς την υποχρέωση να το έχουμε πάνω μας ή να το κρατήσουμε μέχρι το τέλος της ζωής μας. Αλλά και μετά θάνατον, το κινητό μας μπορεί να το διατηρήσει για κάποιο καιρό, ή και για πάντα, ένα πρόσωπο του στενού περιβάλλοντός μας, ενώ η ταυτότητά μας, ως παρακολούθημα του εαυτού μας, θα πρέπει να καταστραφεί άμεσα.
Με αυτά τα επιχειρήματα νομίζω ότι απεδείχθη πόσο κακής ποιότητος
ήταν το προπαγανδιστικό σόου του «εξελιγμένου Γεωργιάδη» και,
ταυτοχρόνως, πόσο αδέξια ήταν η «κωλοτούμπα» του.
«Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ»
Μάλιστα, η «κωλοτούμπα» αυτή αποκτά διαστάσεις σκανδάλου, αν συσχετισθεί με την πληροφορία ότι το 2006 ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε εκδώσει ένα αντισυστημικό βιβλίο με τίτλο «Η ρίζα του κακού» (Radix Malorum) της συγγραφέως Εύης Μάρτιν (Evi Martyn). Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται το σχέδιο για την εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης, καθώς και για το τσιπάρισμα του πληθυσμού. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά η συγγραφέας (σελ. 200-201· τα κεφαλαία στο πρωτότυπο):
«Η παγκοσμιοποίηση επιδιώκεται μόνο από 200 οικογένειες (ναι, διακόσιες) με τον μοναδικό σκοπό να επιβάλλει μια ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ με μια ΕΝΙΑΙΑ κυβέρνηση που θα κρατά υπόδουλους όλους τους ανθρώπους. […] Ο κόσμος σήμερα είναι γεμάτος από κυβερνήσεις ανδρεικέλων […], που προετοιμάζουν και επιδιώκουν την ονομαζόμενη ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ για δικό τους όφελος».
Στο ίδιο βιβλίο και, ειδικότερα, στο κεφάλαιο 16.Α., που επιγράφεται «Ο μικροτσίπ πληθυσμός» (σελ. 178), γίνεται λόγος για ένα πείραμα που πραγματοποιήθηκε στην Βοστώνη την δεκαετία του 1980, όπου ομάδα νευροχειρουργών τοποθέτησε μικροτσίπ στον εγκέφαλο 38.000 και πλέον βρεφών. «Απώτερος σκοπός αυτού του ειδεχθούς πειράματος ήταν η ελπίδα ότι, όταν αυτά τα άτυχα μωρά μεγάλωναν έχοντας αυτό το ειδικό τσιπ στον εγκέφαλό τους, να μπορούν να ελέγχονται από αυτούς που χειρίζονται ένα συγκεκριμένο σύστημα και επομένως να γίνουν όργανα, θέλοντας και μη, ενός συνωμοτικού προγράμματος».
Επίσης, σε διάφορα σημεία του βιβλίου γίνεται αναφορά στις μυστικές οργανώσεις που κυβερνούν τον κόσμο, όπως είναι οι «Πεφωτισμένοι» (Illuminati), το «Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων», η «Τριμερής Επιτροπή» «και η πιο μυστική απ’ όλες, η Bilderberg» (σελ. 110).
Άραγε, ο κ. Γεωργιάδης, ως εκδότης του συγκεκριμένου βιβλίου, δεν διάβασε το άκρως αποκαλυπτικό περιεχόμενό του; Η απάντηση είναι, προφανώς, ρητορική. Ως εκδότης γνώριζε άριστα τι εξέδιδε, αλλά τώρα είμαστε στην εποχή που άλλαξε στρατόπεδο και «αυτοεκδίδεται» στα «ανάκτορα» της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Αναμενόμενο: Ένας απηνής διώκτης του παγκοσμιοποιητικού συστήματος δεν είναι σπάνιο να γίνεται τελικώς σφουγγοκωλάριος ή, αλλιώς, καλολαδωμένο γρανάζι του, χρησιμοποιώντας φρενοβλαβοποιητικά το απόλυτο όπλο της παγκόσμιας δικτατορίας, δηλαδή την προπαγάνδα.
Η ελληνική εξωτερική πολιτική έχει αρκετές παθογένειες, αλλά μια σημαντική, αν και σχετικά παραγνωρισμένη, είναι ο επαρχιωτισμός της. Το ότι δηλαδή λειτουργεί μέσα στο στενό πλαίσιο της γεωπολιτικής “γειτονιάς”, σχεδόν αδιαφορώντας για το τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο. Όμως, το διεθνές σύστημα είναι ένα και ενιαίο και ό,τι συμβαίνει σε οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου ασκεί επιδράσεις στο σύνολο. Ο λόγος για τη “Γαλάζια Πατρίδα”, την ΑΟΖ και την τάση μετατροπής της σε “γαλάζιο έδαφος”.
Πρόκειται για μία τάση, η οποία μας αφορά άμεσα, αφού συνδέεται με την τουρκική “Γαλάζια Πατρίδα”, η οποία ουσιαστικά επιδιώκει να καταργήσει ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα, μη αναγνωρίζοντας ότι τα ελληνικά νησιά έχουν δικαίωμα σε υφαλοκρηπίδα-ΑΟΖ. Το πρόσφατο περιστατικό στην Κάσο, όπως και παλαιότερα στο Καστελόριζο είναι άκρως ενδεικτικά των επιδιώξεων της Άγκυρας, η οποία έχει κατανοήσει τη σημασία που έχει και σήμερα, αλλά και προοπτική η έννοια της ΑΟΖ και ειδικότερα η τάση να μετεξελιχθεί σε “γαλάζιο έδαφος”.
Στην Ελλάδα, όμως, ο κοσμογονικός ανταγωνισμός, που βρίσκεται εδώ και μερικά χρόνια εν εξελίξει αναφορικά με τον έλεγχο των εγγύς ευρασιατικών υδάτων, έχει περάσει σχεδόν απαρατήρητος από τη δημόσια συζήτηση. Όμως, ο ανταγωνισμός αυτός θέτει νέα δεδομένα και στο Δίκαιο της Θάλασσας, που με τη σειρά τους έχουν τεράστιες δυνητικές επιδράσεις στο ελληνοτουρκικό σύστημα. υπενθυμίζουμε ότι ο ανταγωνισμός αυτός ξεκίνησε από τις αξιώσεις της Κίνας στη Νότιο Σινική Θάλασσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΡΥΤΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ : SLPRESS
Ιδρυτή και Διευθυντή του περιοδικού ''ΕΝΔΟΧΩΡΑ''
Η 18η Σεπτεμβρίου 1922 ήταν η μέρα που το δράμα του μικρασιατικού Ελληνισμού έγινε γνωστό με τρόπο τραγικό στον Ελληνισμό της ηπειρωτικής Ελλάδας. Ήταν η μέρα που τα πρώτα πλοία με τους Ελληνες πρόσφυγες έφταναν στο λιμάνι του Πειραιά και άλλων ελληνικών πόλεων. Είχαν προηγηθεί τα νησιά μας, που υποδέχθηκαν νωρίτερα κυρίως τα απομεινάρια του Ελληνικού Στρατού και διασωθέντες από τις θηριωδίες των Τούρκων.
Από τα 3.000.000 περίπου των Ελλήνων της Μικρασίας και της Ανατολικής Θράκης (που αποτελούσαν τότε περίπου το 20% του συνολικού πληθυσμού της σημερινής Τουρκίας, αλλά και το οικονομικά ζωτικότερο τμήμα του πληθυσμού της), οι μισοί αναγκάστηκαν να εκπατριστούν καταφεύγοντας ως πρόσφυγες ή αργότερα ως ανταλλαγέντες στην Ελλάδα, ενώ οι νεκροί της γενοκτονίας ξεπέρασαν το 1.000.000. Κάποιοι κατέφυγαν στην ομόδοξη Ρωσία και οι υπόλοιποι κατάφεραν να επιβιώσουν είτε ως κρυπτοχριστιανοί είτε με τη Συνθήκη της Λωζάννης να παραμείνουν στις εστίες τους. Η μετέπειτα καταστρατήγηση των όρων της συνθήκης από την Τουρκία οδήγησε εκατοντάδες χιλιάδες εξ αυτών να πάρουν τον δρόμο της προσφυγιάς προς την Ελλάδα, κυρίως από την περιοχή της Κωνσταντινούπολης, της Ιμβρου και της Τενέδου.
Είναι χρήσιμο να τα θυμόμαστε όλα αυτά, όσο οδυνηρά και αν είναι, όσο και αν μας στενοχωρούν και μας θλίβουν, γιατί κάποιοι εμμένουν να ζουν με ψευδαισθήσεις περί «διμερούς φιλίας» και κάποιοι άλλοι να σιωπούν μπροστά στα συνεχιζόμενα εγκλήματα της Τουρκίας αλλά και στην καταπάτηση κάθε έννοιας του Διεθνούς Δικαίου.
Η Τουρκία ποτέ δεν λογοδότησε για τα εγκλήματά της, ποτέ δεν ξέπλυνε το όνομά της για τις γενοκτονίες ιστορικών λαών της Μικράς Ασίας, απλούστατα γιατί ποτέ δεν το απαιτήσαμε. Το έκαναν οι Αρμένιοι και είχαν αποτελέσματα. Το διεκδίκησαν οι προσφυγικές συλλογικότητες των Ποντίων και δευτερευόντως Θρακών και Μικρασιατών, και είχαν μια μερική δικαίωση. Αλλά το επίσημο ελληνικό κράτος εξακολουθεί να δειλιάζει και να αρκείται στην εκτόνωση της εθνικής μνήμης, που συντηρείται από τις εθνικοτοπικές συλλογικότητες του προσφυγικού Ελληνισμού, με την υποτονική, προσχηματική και ψηφοθηρική, κατά κανόνα, στήριξη κάποιων εκδηλώσεών τους.
Η πραγματικότητα είναι ότι η Τουρκία ήταν και παραμένει ένοχη για απαράγραπτα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Ο πρέσβης των ΗΠΑ στην τότε Οθωμανική Αυτοκρατορία, Χ. Μοργκεντάου είχε γράψει ότι «όταν οι τουρκικές Αρχές έδωσαν διαταγή να εφαρμοστεί το μέτρο των εκτοπίσεων δεν έκαναν τίποτε άλλο από το να απαγγείλουν την καταδίκη σε θάνατο ενός ολόκληρου λαού. Οι Τούρκοι είχαν πλήρη συνείδηση αυτού του γεγονότος και δεν προσπαθούσαν καθόλου να το αποκρύψουν στις συνομιλίες τους μαζί μου».
Κι όμως, η ελλαδίτικη πολιτική της λήθης είναι αυτή που αποθρασύνει την Τουρκία και από θύτης μετατρέπεται σε αλαζόνα κατήγορο του Ελληνισμού, κομπορρημονώντας με κάθε ευκαιρία ότι «μας πέταξε στη θάλασσα» και αν χρειαστεί θα το ξανακάνει.
Μπορεί ο Ελ. Βενιζέλος, σε ομιλία του στην ελληνική Βουλή να ανέλαβε την πλήρη ευθύνη για τον Εθνικό Διχασμό, που οδήγησε στη Μικρασιατική Καταστροφή και την προσφυγιά, αλλά οι επίγονοί του πολιτικοί δεν σεβάστηκαν τη μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων μιας άφρονος πολιτικής. Και είναι πραγματικά λυπηρό να αρκούμαστε στα λόγια και στις παρεμβάσεις εκπροσώπων άλλων λαών για την αποκατάσταση της ιστορικής μνήμης, όπως της Κούρδισσας βουλευτού της Σουηδίας, Γιουλάν Αβτζί, που σε εκδήλωση στην Αθήνα είχε πει μεταξύ άλλων: «Αν η μνήμη των θυμάτων δεν αποκατασταθεί, οι άνθρωποι δεν θα μπορέσουν να επουλώσουν τις πληγές τους και να συνεχίσουν. Για αυτό είναι σημαντικό όλες οι δυνάμεις, οι οποίες πιστεύουν σε ανθρώπινες αξίες, να συνεχίσουν να αγωνίζονται και να ασκούν πίεση στην Τουρκία προκειμένου να αρχίσει να λέει την αλήθεια και να παραδεχθεί τη Γενοκτονία».
https://www.newsbreak.gr/apopseis/708552/to-chreos-tis-mnimis/
Αναφέρομαι, φυσικά, στη μυθοπλασία περί «γαλάζιας πατρίδας», που αφού επαναλήφθηκε κατά κόρον, και με κάθε ευκαιρία, δυστυχώς χωρίς αντίδραση εκ μέρους μας, και αφού έτσι έγινε σιωπηρώς αποδεκτή από τη διεθνή κοινότητα, κρίθηκε ώριμη για να ενταχθεί στα τουρκικά σχολικά βιβλία.
Σίγουρα δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας υπενθυμίζοντας ότι, η εισαγωγή στα σχολικά βιβλία, αποτελεί την πιο επικίνδυνη και την πιο αποτελεσματική μεθόδευση αρπαγής αλλότριων κυριαρχικών δικαιωμάτων, χωρίς πολεμικές επιχειρήσεις. Η χρόνια επανάληψη διαβεβαιώσεων, σε διεθνές επίπεδο, ότι τμήματα εδάφους, θάλασσας ή αέρα ανήκουν στον επίδοξο εισβολέα, παρότι φυσικά δεν του ανήκουν, γίνεται μοιραία αποδεκτή, ιδίως όταν δεν υπάρχει ηχηρή και σοβαρή αντίδραση από το εκκολαπτόμενο θύμα.
Να υπενθυμίσω ότι η μέθοδος χρησιμοποιήθηκε επί δεκαετίες από τα Σκόπια και τους ομοϊδεάτες τους στην υφήλιο, για την παραποίηση της ιστορίας της Μακεδονίας. Οι εκεί μαθητές δάκρυζαν κάθε πρωί, στην ώρα της προσευχής, γιατί η «κακή Ελλάδα τους είχε αρπάξει την πατρίδα τους, τη Μακεδονία», σύμφωνα με τα όσα τους πιπίλιζαν το μυαλό οι δάσκαλοί τους. Όπως είναι γνωστό, για την αποτροπή αυτού του κακού δημιουργήθηκε η Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών και το ΙΜΧΑ, που όμως για σωρεία λόγων, που δεν είναι του παρόντος, δεν κατορθώθηκε να αναχαιτιστεί η καταστροφή.
Και ήδη, μετά την επιτυχή επιχείρηση της παραχάραξης της ιστορίας στη Μακεδονία, η μέθοδος επαναλαμβάνεται, με άλλα φυσικά πρόσημα, αλλά με τις ίδιες επιδιώξεις. Οι Τούρκοι μαθητές, ιδίως και επειδή βιώνουν σε πατρίδα που τιμά τη θρησκεία και σέβεται τις παραδόσεις και τις βασικές αξίες ζωής, θα ενστερνιστούν το μύθευμα περί της «γαλάζιας πατρίδας», και στη συνέχεια δεν θα υπάρχει δύναμις επί Γης, ικανή να το διαψεύσει ή και να το μεταβάλει στη συνείδησή τους.
Αναμφίβολα, όλα τα παραπάνω είναι παγκοίνως γνωστά. Ωστόσο, τα αναφέρω, προκειμένου να εκφράσω την απορία μου, για το πώς συμβαίνει να μην έχουμε αντιδράσει με νύχια και δόντια, στο αργό και μεθοδευμένο ξεδίπλωμα της «γαλάζιας πατρίδας», ενόσω επιπλέον είχαμε και το πρόσφατο φιάσκο του Σκοπιανού. Αλλά, αντιθέτως, οι δικοί μας αρμόδιοι επέλεξαν να προβάλουν προς πάσα κατεύθυνση το ιλαρού περιεχομένου μήνυμα (εν όψει των επικρατουσών συνθηκών), περί της επιθυμίας μας διατήρησης θερμών φιλικών σχέσεων με τους γείτονες. Με υποκλίσεις, με ανταλλαγές επισκέψεων, με τραπεζώματα εκατέρωθεν, αλλά και με μεθοδική απουσία σχετικών ανακοινώσεων, αν εξαιρέσει κανείς τις πιστές περιγραφές των εκατέρωθεν μενού.
Αυτό, ακριβώς το θέατρο του παραλόγου, που προφανώς ικανοποιούσε τους συμμάχους, επειδή διατηρούσε την πλαστή ηρεμία στις ελληνικές θάλασσες, ευνόησε την εμβάθυνση του μυθεύματος περί «γαλάζιας πατρίδας», καθώς επαναλαμβάνονταν ακούραστα, και κέρδιζε έδαφος. Μέχρι που έφτασε στην κρίσιμη καμπή της επιτυχούς του διαδρομής, όπου κρίνεται ώριμο πια για να ενσωματωθεί στα τουρκικά σχολικά βιβλία.
Ορισμένες δηλώσεις του ΥΠΕΞ, ενόψει της εισόδου της «γαλάζιας πατρίδας» στα τουρκικά σχολικά βιβλία, μου έδωσαν την εντύπωση, ελπίζω εσφαλμένη, ότι θεωρεί ότι δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι λόγοι ανησυχίας. Πιθανόν να γνωρίζει περισσότερα από όλους εμάς, και αυτά να είναι όντως καθησυχαστικά. Προφανώς, δηλαδή, θα έχει καταρτιστεί πρόγραμμα αποτελεσματικής αντιμετώπισης των θανάσιμων εθνικών απειλών, που βαθαίνουν με τα τουρκικά σχολικά βιβλία.
Αλλά, όμως, εύλογα ερωτάται πως και γιατί το ΥΠΕΞ δεν σπεύδει να ξεδιπλώσει αυτό το πρόγραμμα, αλλά αφήνει να πλανάται η υπόθεση συνέχισης της όντως, πια, αδιανόητης πολιτικής καλλιέργειας φιλικών σχέσεων με την Τουρκία;
Καθώς, οι νέες και συντριπτικές αυτές εξελίξεις κρίνουν σε μακροχρόνια βάση την εθνική υπόσταση της Ελλάδας, ο λαός της έχει δικαίωμα να γνωρίζει που βρίσκεται και τι προγραμματίζεται σχετικά, για την αντιμετώπιση τους.
Εκφράζοντας τις ανησυχίες μου σε φίλους, κάποιοι από αυτούς εξέφρασαν την άποψη ότι «δεν υπάρχει κάτι που θα μπορούσαμε να κάνουμε», εν προκειμένω. Που σημαίνει, ότι δεχόμαστε παθητικά την άλωση, από τους Τούρκους, εκείνων των τμημάτων της πατρίδας μας, που επιβουλεύονται.
Και αν έτσι έχει η κατάσταση, κρίμα στις ζωές των ηρώων της Επανάστασης, αλλά και δικαιολογημένος ο ασεβής, εν γένει τρόπος, με τον οποίον γιορτάστηκαν επισήμως τα 200 χρόνια από την Παλιγγενεσία.
Αυτή, όμως, τυχόν η παραδοχή σημαίνει ότι θα πρέπει να πάψουμε να απευθυνόμαστε στο διεθνές Δίκαιο και στα διεθνή δικαστήρια και, αντιθέτως, να αποδεχτούμε ότι επανήλθε, στην εποχή μας, η ζούγκλα, στη διεθνή σκηνή, με την επικράτηση, σε αυτήν του δικαίου του εκάστοτε ισχυρότερου.
Πιθανότατα, ως μία από τις τραγικές συνέπειες της επιταχυνόμενης παρακμής της Δύσης.
https://www.newsbreak.gr/apopseis/705250/i-galazia-patrida-sta-toyrkika-scholika-vivlia/