Του Πέτρου Ι.Νικολού,
Δικηγόρου Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ
Ανέκαθεν υπήρχε μέσα στους κόλπους της κοινωνίας ένα πολύ ισχύρο ρεύμα, ενίοτε ή ως επί το πλείστον πλειοψηφικό, το οποίο αδυνατεί να αντιληφθεί την επιβίωσή του ως συνθήκη ανεξάρτητη από την υποταγή στην εκάστοτε δημοσία εξουσία. Δεν είναι απαραίτητο ότι συμφωνούν συνειδησιακώς με τις πολιτικές αποφάσεις των αρχόντων. Απλά δεν έχουν το ηθικό σθένος και το ψυχικό κουράγιο να εναντιωθούν, να εκφράσουν άποψη αντίθετη προς το κατεστημένο, τον συρμό και την βοή της μάζης και να υπερασπιστούν μία ιδέα ως συνάρτηση της πνευμάτικής τους ελευθερίας. Ζούν στη σιωπή, τρέμουν στη θέα της συγκρούσεως, εκποιούν τα πάντα, για να μην απολέσουν την ασφάλειά τους, και αναλαμβάνουν ασμένως εθελοντές αστυνομικοί, οιονεί πραιτωριανοί των συστημικών δυνάμεων. Δεν έχει απομακρυνθεί αρκούντως η εποχή της πανδημικής απάτης, για να λησμονήσουμε την παράκρουση, τους παραδειγματισμούς και την εις εξορίαν αιώνιον καταδίκην στις οποίες προέβαινε ο προσκυνήμενος στο είδωλο του κάθε Βασιλακόπουλου κόσμος, προκειμένου να μάς πειθαναγκάσει βιαίως να εμβολιαστούμε με αμφιβόλων επιπτώσεων στην υγεία μας σκευάσματα και να δέσουμε το στόμα μας με τα φίμωτρα της υποκρισίας. Τώρα πιστοί και πάλι στον γλοιώδη ρόλο τους από υπερχειλίζουσα έγνοια δι’ ημάς έρχονται να μάς υποδείξουν πόσο θα ωφεληθούμε αν παραλάβουμε τις αγνώστων σκοπών, προδιαγραφών και λειτουργιών νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες.
Σ’ αυτήν την χώρα δεν τολμά κανείς να αρθρώσει λόγο καλοπροαίρετης αμφιβολίας ή ακόμα και δεδικαιολογημένης επιφυλάξεως λόγω απωλείας εμπιστοσύνης προς τους θεσμούς και παραχρήμα επικολλάται η ετικέτα του υπαναπτύκτου συνωμοσιολόγου πληβείου ακόμα κι αν η ίδια η πραγματικότητα τούς διαψεύδει κατηγορηματικά. Παρότι, λοιπόν, έχει εξαγγελθεί από τα πλέον αρμόδια υπουργικά χείλη πως οι καινές ψηφιακές κάρτες θα εμπεριέχουν δακτυλικό αποτύπωμα και πλινθίον τεχνολογίας RFID (μικροτσίπ) που θα προχωρεί σε βιομετρικές καταγραφές, ότι αυτές θα συνδεθούν με το σύστημα ηλεκτρονικής διακυβερνήσεως και πως άπαντες οι αριθμοί μας για δημόσιες υπηρεσίες και συναλλαγές θα αντικατασταθούν μ’ έναν μοναδικό αποκλειστικό αριθμητικό συνδυασμό υπάρχουν συμπολίτες μας που αρνούνται πεισματικώς ότι κάτι τέτοιο θα λάβει χώρα. Όλα ταύτα τούς φαίνονται σενάρια επιστημονικής φαντασίας, μόνο που πιά -παρά την αδιάλλακτη έμμονή τους- έχουν σαρκωθεί σε ζωντανό ιστορικό χρόνο. Η τεχνολογία καίτοι χρήσιμη, πολύτιμη και εξυπηρετική ως αρωγός στην ανάπτυξη του ανθρωπίνου πολιτισμού, ενδέχεται να καταστεί επικινδύνως επιβλαβής για τις ατομικές ελευθερίες και τα θεμελιώδη συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών, αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι η κυριότητά της ανήκει σ’άλλους, ήτοι τα υπερκράτη και τις μεγάλες ιδιωτικές κεφαλαιουχικές εταιρίες, κι όχι στον παρία καταναλωτικό λαουτζίκο. Ακριβώς αυτό το σκεπτικό, της αποτροπής μιάς καθολικής κινεζοποιήσεως του πληθυσμού υπό την κηδεμονία μιάς ανεξελέγκτου τεχνοφεουδαρχίας, ώθησε τους Ελβετούς να απορρίψουν προ δύο ετών δια δημοψηφίσματος την εισαγωγή ηλεκτρονικών ταυτοτήτων στη ζωή τους και τους Βρεττανούς να μην έχουν καθόλου πλέον ταυτότητα, αναγνωριζόμενοι μέσω του διαβατηρίου ή του διπλώματος οδηγήσεως. Κι ενώ ανεπτυγμένα κράτη-πρότυπο στέκονται σκεπτικιστικά απέναντι στην όλο και απειλητικότερη διείσδυση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον βίο μας, στην μπανανία της μητσοτακικής αυθεντίας και το κάστρο της ηγεμονίας των ειδημόνων εξακολουθούν να αναπαράγονται φαιδρά και ανακριβή επιχειρήματα, εξομοιώνοντας τις κινητές συσκευές και τις πιστωτικές κάρτες στις οποίες τα στοιχεία μας καταχωρούνται και χρησιμοποιούνται από υπηρεσίες κατόπιν χορηγήσεως ημετέρας συναινέσεως με μία κάρτα η υποχρεωτικότητα της οποίας προαναγγέλλεται ότι θα οδηγήσει σε περιθωριοποίηση και κοινωνικό αποκλεισμό από στοιχειώδη αγαθά και υπηρεσίες οιουδήποτε αρνηθεί να την παραλάβει. Η προσωπική ελευθερία και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια τιτρώσκονται ανηκέστως από ένα ολοκληρωτικό σύστημα ψηφιακού προγραμματισμού, το οποίο στοχεύει στην υπολογιστική αποθήκευση όλο και περισσοτέρων προσωπικών δεδομένων, τα οποία, όπως απεφάνθη με την υπ’αριθμ. 2388/2019 απόφασή του το ΣτΕ, δεν είναι απαραίτητα για την ταυτοποίηση των Ελλήνων πολιτών. Ως εκ τούτου, η αξιοποίησή τους στην ψηφιακή ταυτότητα ευλόγως συνάγεται πως διόλου αποβλέπει στην ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους μέσω της αυθεντικοποιήσεως, αλλά σε κάτι άλλο, πολύ πιο πονηρό, ήτοι στον έλεγχο της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Η απόλυτη προσκύνηση από μέρους της χώρας μας της βρυξελλιώτικης γραφειοκρατίας, η οποία ερήμην δημοκρατικής νομιμοποιήσεως κι εν είδει απολυταρχικής υπερεθνικής ελίτ εκδίδει κανονισμούς κι οδηγίες πίσω από τις οποίες οχυρώνεται η κυβέρνηση, για να υλοποιήσει την παγίδα μιάς γενικής ηλεκτρονικής επιτηρήσεως, αποψιλώνει τα κράτη από εθνική κυριαρχία, βυθίζοντας μας στη θλιβερά άβυσσο της παγκοσμιοποιήσεως. Ο λαός μας ακολουθώντας ωσάν σιωπηλό κοπάδι αμνών προς σφαγήν τις επιταγές της καθεστηκυίας τάξεως μετατρέπεται συν τω χρόνω σ’ ένα ρευστό χυλό άβουλων ετεροκατευθυνομένων όντων, τα οποία εγκλωβίζονται στην περίφραξη μιάς ψηφιακής ευκολίας από την οποία ολίγοι πεφωτισμένοι ποιμένες της Εκκλησίας μας αποπειρώνται να τα δραπετεύσουν. Η διοικούσα παρωδία ρασοφόρων έχει εγκαταλείψει προ πολλού το ποίμνιο στους όνυχες των νεοταξιτών, τους οποίους υπηρετεί. Αναστήματα, όπως του Μητροπολίτου Κορίνθου κκ. Διονυσίου, ο οποίος διεφώνησε με τις νέες ταυτότητες ψηφιακής ειρκτής, παρά την αλήστου μνήμης συμπόρευσή του με το εμβολιολαγνικό καθεστώς, ευχόμεθα όχι απλώς να πυκνώσουν, αλλά να παραμείνουν εδραία έως τέλους, μη προδίδοντας το χριστεπώνυμο πλήρωμα για την προσκαίρα εύνοια του εκάστοτε Καίσαρος.
https://www.eoneolaia.com/to-kopadi-ths-pshfiakhs-perifraksews-petros-nikolou/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου